Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sharp75! skrev (31 minutter siden):

Siste nye, DC blir invadert av sladrekjerringer fra KG. Kan ikke gamere få ha sitt forum i fred? 😂

Så sant 😂

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Polarpuma
Skrevet
1 hour ago, Sunnmøre said:

Tviler på om det er noen unge jenter blant de 8000 følgerne hennes, ho er en liten influenser som eg vil tro det er mest voksne damer som følger. 

Der tror jeg du tar feil. Mange, både unge og gamle, med lignende barndom som Stine, så henne på TV, og det var der hun sanket inn flere tusen følgere. Mange som relaterer seg til Stines oppvekst. 

Skrevet
Sharp75! skrev (1 time siden):

Siste nye, DC blir invadert av sladrekjerringer fra KG. Kan ikke gamere få ha sitt forum i fred? 😂

Den serveren er ikke for gamere da. 

DC består av uhorvelig mange forskjellige servere, mange av de har ikke noe som helst med gaming å gjøre.

• Liker 13
Skrevet
Flettfrid skrev (24 minutter siden):

Den serveren er ikke for gamere da. 

DC består av uhorvelig mange forskjellige servere, mange av de har ikke noe som helst med gaming å gjøre.

I utgangspunktet så er det for gamere ja 🤷‍♀️

Screenshot_20220201_222131_com.google.android.googlequicksearchbox.jpg

• Liker 2
Skrevet
Frøken_ida skrev (7 timer siden):

Ja, jeg tar en for laget. For de som jobber og betaler skatt. 
Men du synes også det er ok at man bryter taushetsplikt? Har ikke du skrevet under på det? 
Som ansatt i butikk, så anser jeg de andre butikkene i samme by som kollegaer. Vi er ikke konkurrenter, vi drar lasset sammen og utfyller hverandre på forskjellig ekspertise. 

Jeg signerer laget til Frøken_ida.

Fru.Knutsen står med pekefingeren og er moralens vokter i mangt og mye. Derfor bør hun holde sin egen stil ren.

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet

Tydelig at noen har sagt at hun skulle slette de snapene og at hun ikke skulle snakke noe mer om det. For hun snakker ikke noe om det nå. Bare kakling om smerteklinikken.

• Liker 5
Skrevet (endret)
Sunnmøre skrev (På 1.2.2022 den 19.25):

Tviler på om det er noen unge jenter blant de 8000 følgerne hennes, ho er en liten influenser som eg vil tro det er mest voksne damer som følger. 

Det er nok flere barnevernsbarn, som vurderer, eller har gått til sak mot kommunen, som følger Stine.

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 8
Skrevet
Mina 2 skrev (30 minutter siden):

Tydelig at noen har sagt at hun skulle slette de snapene og at hun ikke skulle snakke noe mer om det. For hun snakker ikke noe om det nå. Bare kakling om smerteklinikken.

Det er jo midt i blinken for frøken drama Queen...

• Liker 3
Skrevet
Anneisabell skrev (21 minutter siden):

Det er jo midt i blinken for frøken drama Queen...

Ja,selvfølgelig😊 Men veldig merkelig hvor bråstopp det ble med de sutresnappene. Så tydelig at hun har snakket med noen. 

• Liker 6
Skrevet
Sharp75! skrev (1 time siden):

Facebook var i utgangspunktet laget for amerikanske studenter, man kunne ikke logge på uten student-epost.

Spiller det noen rolle hva utgangspunktet er? Nå brukes det som et forum for alle mulige hobbyer og temaer. En helt naturlig utvikling

• Liker 9
Gjest Polarpuma
Skrevet
4 minutter siden, Embla82 said:

Facebook var i utgangspunktet laget for amerikanske studenter, man kunne ikke logge på uten student-epost.

Spiller det noen rolle hva utgangspunktet er? Nå brukes det som et forum for alle mulige hobbyer og temaer. En helt naturlig utvikling

Akkurat. Skolen til sønnen min bruker DC til hjemmeundervisning og lekseopplysninger osv.

Skrevet
Sunnmøre skrev (11 timer siden):

Godt Sunnmøre kommer inn med sannheten? Hvorfor tviler du på det? Fru.Knutsen fikk mange følgere når saken ble publisert på nyhetene. Mennesker som har opplevd det samme som Stine, blir følgere. Unge som eldre. Når man har opplevd traumer, har man behov for å følge  "likemenn/kvinner". Fru.Knutsen er i tillegg veldig kreativ og dyktig på mange områder og med mange ulike hobbyer som også mange interesserer seg for. Hun har stor interesse for klær, sminke, utseende som ofte betyr mye for unge jenter.

Jeg kjenner ikke alle som følger Fru.Knutsen. Har hun 8000 følgere,  er nok sjansen stor god at det er et par yngre.

• Liker 9
Skrevet
Sharp75! skrev (9 timer siden):

Angående dette, så gikk dere igjen glipp av poenget 🤷‍♀️ 

Skrevet
Sharp75! skrev (9 minutter siden):

Angående dette, så gikk dere igjen glipp av poenget 🤷‍♀️ 

Merkelig hvordan det er vi andre som hele tiden går glipp av poenget…? 🤷‍♂️

• Liker 22
Skrevet
nomore82 skrev (4 minutter siden):

Merkelig hvordan det er vi andre som hele tiden går glipp av poenget…? 🤷‍♂️

Stadig vekk å det..😆

• Liker 7
Skrevet
Tvillingsjel skrev (14 timer siden):

Jeg er 23 år, og fulgte henne inntil i høst. Det er nok flere på min alder som følger henne, særlig av tidligere barnevernsbarn som vurderer eller har gått til sak mot kommunen som Stine.

Å da mener du at mange på din alder og yngre tok skade av det Stine sa den ene gangen i fjor sommer en gang. 

• Liker 1
Skrevet
Sunnmøre skrev (5 minutter siden):

Å da mener du at mange på din alder og yngre tok skade av det Stine sa den ene gangen i fjor sommer en gang. 

Hva om en ungdom begynner å følge henne. En ungdom som av uvisse grunner sliter. Så noen dager senere sitter denne ungdommen på snap å hører Stine si at psykologer er for tapere. Hva tror du skjer i sinnet til denne ungdommen da? For ungdommer spesielt som sliter eller er langt nede er det nok at en sier noe sånt så tror de at dette mener "alle".

Når det er sagt kan jeg nesten ikke fatte med min beste vilje at et voksent menneske kan si noe sånt. Det sier for min del ihvertfall a l t om denne personen.

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet
Minipilla skrev (1 minutt siden):

Hva om en ungdom begynner å følge henne. En ungdom som av uvisse grunner sliter. Så noen dager senere sitter denne ungdommen på snap å hører Stine si at psykologer er for tapere. Hva tror du skjer i sinnet til denne ungdommen da? For ungdommer spesielt som sliter eller er langt nede er det nok at en sier noe sånt så tror de at dette mener "alle".

Når det er sagt kan jeg nesten ikke fatte med min beste vilje at et voksent menneske kan si noe sånt. Det sier for min del ihvertfall a l t om denne personen.

Enig.

Problemet til Stine er at hun har ingen plan for hva hun legger ut eller prater om. Hun bare prater. Og da tråkker hun feil.

Og som du da sier, da kan fort en person i en sårbar posisjon oppfatte dette på feil måte. Ikke noe Stine legger så mye vekt på, til tross for hennes erfaring med nettopp slike temaer.

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har mer eller mindre sluttet å følge Stine for det er bare skravling uten tema, som regel. 

hadde vært kanskje mer interessant å følge med hvis hun redigerte vekk og filmet på nytt det som blir feil osv. eks stopp å film når ungen skal si natta og begynne på nytt… 

• Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet

Er ungen hennes i bhg når de har korona i hus?😵

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...