Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå er hun sur og truer med å slutte å snappe igjen. Var ikke noe spesielt som hadde skjedd,men fått en del mld.i innboksen. Så nå har hun nok fått med seg hva som skjer. 

• Liker 8
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Mina 2 skrev (7 minutter siden):

Nå er hun sur og truer med å slutte å snappe igjen. Var ikke noe spesielt som hadde skjedd,men fått en del mld.i innboksen. Så nå har hun nok fått med seg hva som skjer. 

Har hun sagt det nå? Siste snap som ligger ute er for 6 t siden? 

• Liker 1
Skrevet
Minni75 skrev (3 timer siden):

Ja, det er veldig normalt. Alle «mine» har mitt privat nr også.

Det er ikke normalt nei. Kjenner ingen helsepersonell som gir ut privatnr sitt til pasienter. Det er overhodet ikke greit. Det skulle fryst i h…… før jeg ga ut nr mitt til en pasient. Fritid er fritid. 

• Liker 8
  • Nyttig 5
Skrevet
Nussepus skrev (5 minutter siden):

Ser ut som hun slettet det igjen, hun laget middag og sa blant annet at hun ikke trengte barnevakt.

• Liker 1
Gjest Isadora2
Skrevet
Nussepus skrev (6 minutter siden):

Hu har sletta en lang sekvens om meldinger som kommer. Både barnevakter og andre meninger. Hum er stor jente og kan pass barna sine sjøl,  sier a😉

Skrevet

Ja,da har hun sletta alle sutremeldingene...

• Liker 3
Skrevet
Støgga skrev (3 timer siden):

Hun sa psykolog var for tapere!!!

Skjønner eg er savnet her 😊 ho sa det 1 gang for evigheter siden, hvor mange ganger etter det har ho oppfordret de som trenger det om å søke hjelp, men det har visst ingen betydning 😉

• Liker 3
Skrevet
Sharp75! skrev (2 timer siden):

Get over it!!! Hun sa det 1 gang, hvor mange ganger har hun sagt etterpå at hun har mottatt hjelp/behandling fra hjelpeapparatet? 

Jeg bryr meg ikke personlig, men sitter mange unge følgere her og kanskje sårbare mennsker som tar dette innover seg. En vlogger har mye makt over spes unge mennsker.

• Liker 4
Skrevet
Støgga skrev (9 minutter siden):

Jeg bryr meg ikke personlig, men sitter mange unge følgere her og kanskje sårbare mennsker som tar dette innover seg. En vlogger har mye makt over spes unge mennsker.

Var vel du som tok det opp? 🤷‍♀️

Vær heller et forbilde da og vis at det er mulig å gå videre enn å ta opp gammel dritt om du ikke bryr deg. 

Skrives ofte her at hennes snap kanal er reprise kanal, men det er det jammen her også (mener generelt) 

• Liker 2
Skrevet
Sunnmøre skrev (19 minutter siden):

Skjønner eg er savnet her 😊 ho sa det 1 gang for evigheter siden, hvor mange ganger etter det har ho oppfordret de som trenger det om å søke hjelp, men det har visst ingen betydning 😉

Tenk på de unge følgerene som fikk det med seg, ei godt voksen dame som sier det er for tapere. Da har de ikke mye lyst til å oppsøke hjelp når de får høre av ei som skal være et forbilde at psykolog er for tapere. 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
Kaffeskål skrev (Akkurat nå):

Tenk på de unge følgerene som fikk det med seg, ei godt voksen dame som sier det er for tapere. Da har de ikke mye lyst til å oppsøke hjelp når de får høre av ei som skal være et forbilde at psykolog er for tapere. 

Seriøst?? Fru Knutsen er en så viktig person og har så mange unge følgere? Tror heller dere har satt henne på en statue og tror hun er noe hun ikke er. Hun er ikke på skala med Raad eller Sara Emilie 🙄 en ukjent kvinne fra Brumunddal som selger bamsesmykker 🤷‍♀️

• Liker 4
Skrevet
Sharp75! skrev (5 minutter siden):

Seriøst?? Fru Knutsen er en så viktig person og har så mange unge følgere? Tror heller dere har satt henne på en statue og tror hun er noe hun ikke er. Hun er ikke på skala med Raad eller Sara Emilie 🙄 en ukjent kvinne fra Brumunddal som selger bamsesmykker 🤷‍♀️

Ja, jeg både tror og vet hu har det. Iallefall en del unge fra nærområdet. Og uansett, om ei ung jente hører det, så er det ei for mye. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
Sharp75! skrev (13 minutter siden):

Var vel du som tok det opp? 🤷‍♀️

Vær heller et forbilde da og vis at det er mulig å gå videre enn å ta opp gammel dritt om du ikke bryr deg. 

Skrives ofte her at hennes snap kanal er reprise kanal, men det er det jammen her også (mener generelt) 

Nei jeg bare sa hva hun sa når noen her prøvde å redde skinnet hennes ved å si at det var nok noe om planter hun hadde sagt.

Skrevet
Kaffeskål skrev (28 minutter siden):

Tviler på om det er noen unge jenter blant de 8000 følgerne hennes, ho er en liten influenser som eg vil tro det er mest voksne damer som følger. 

• Liker 2
Skrevet
Støgga skrev (20 minutter siden):

Nei jeg bare sa hva hun sa når noen her prøvde å redde skinnet hennes ved å si at det var nok noe om planter hun hadde sagt.

Ja det var eg som skrev, det er et vanlig sitat som mange sier. En tar ikke sånne sitat så alvorlig 😊

Skrevet
Kaffeskål skrev (36 minutter siden):

Godt skrevet! Når man blogger for ange, bør man tenke godt over hva man sier

• Liker 5
Skrevet
Sunnmøre skrev (31 minutter siden):

Tviler på om det er noen unge jenter blant de 8000 følgerne hennes, ho er en liten influenser som eg vil tro det er mest voksne damer som følger. 

Der tar du feil. Det er jo diskusjoner om henne på gamingplatformer. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Egentlig-grei skrev (9 timer siden):

Hvordan finner man denne tråden på dc? Lastet ned appen men forstår ikke så mye, får ikke søkt opp noe.

Man må inviteres inn i grupper, sønnen min viste meg det. 

Skrevet

Siste nye, DC blir invadert av sladrekjerringer fra KG. Kan ikke gamere få ha sitt forum i fred? 😂

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...