Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
nomore82 skrev (1 time siden):

Hvilke vurderinger er gjort opp mot GDPR? Dvs at du som behandler har persondata liggende på privat telefon.

Er ikke normalt 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det igjen bevis på drama, "kan jeg få invitasjon til link til DC......" Alt for å grave etter mer dritt om henne, er det mulig??? Samme med pm for å få "rykter" tilsendt. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Gjest Polarpuma
Skrevet
2 minutter siden, Sharp75! said:

Forsvare, forsvare, forsvare. At dere ikke blir lei av det kortet! Hadde dere sett alt det jeg trykker på og er enig i så hadde dere kanskje ikke dratt det kortet. Jeg fatter det ikke. Men her jages det etter drama og skal ta henne på hver ting! 

Tenk om jeg skulle dratt misunnelsekortet, da hadde det blitt liv, dere hadde klikka i vinkel!! 

Ja men fansen hennes forsvarer jo det utroligste. Hadde hun bæsja i hagen til naboen, ja så hadde det også blitt forklart med en plausibel grunn.

Skrevet

Bjørklund på maxi har vært tomme for bamser, det var helt utsolgt før jul og ventetid på produksjon. Jeg kjenner ei som jobber der. For det første: så får de dem ikke fra Danmark. For det andre Hvis bjørklund selv var tomme, hvordan kan produsenten sende til Knutsen?  For det tredje : De som jobber der har ikke egen konto, de må kjøpe alt selv fysisk i butikk. 
De ble heller ikke spesielt glade for at innprisen deres på smykkene ble avslørt på Stine sin snap når hun fortalte om ringen hun burde kjøpt. Da fortalte hun både inn og ut-prisen. 

• Liker 10
Skrevet
Polarpuma skrev (1 minutt siden):

Ja men fansen hennes forsvarer jo det utroligste. Hadde hun bæsja i hagen til naboen, ja så hadde det også blitt forklart med en plausibel grunn.

Det glemte jeg, fankortet 🤷‍♀️ dere har alltid et kort å dra. 

Det var jo en voksen sammenligning. 

• Liker 5
Skrevet (endret)
Frøken_ida skrev (1 time siden):

Bjørklund på maxi har vært tomme for bamser, det var helt utsolgt før jul og ventetid på produksjon. Jeg kjenner ei som jobber der. For det første: så får de dem ikke fra Danmark. For det andre Hvis bjørklund selv var tomme, hvordan kan produsenten sende til Knutsen?  For det tredje : De som jobber der har ikke egen konto, de må kjøpe alt selv fysisk i butikk. 
De ble heller ikke spesielt glade for at innprisen deres på smykkene ble avslørt på Stine sin snap når hun fortalte om ringen hun burde kjøpt. Da fortalte hun både inn og ut-prisen. 

Dette skjer, for dama klarer ikke tenke lurt / fornuftig 

Endret av Anneisabell
  • Liker 4
Skrevet
Frøken_ida skrev (20 minutter siden):

Alle avdelinger har et direktenummer, sånn at man ikke må ringe sentralbordet på sykehuset. Hun må jo gjerne kalle det privatnummer, men det er i realiteten nummeret så hun kommer direkte til avdelingen. 😊 

Ja,må vel være det hun mener. Men hun skal jo være så "viktig"

• Liker 6
Skrevet
Sharp75! skrev (18 minutter siden):

Forsvare, forsvare, forsvare. At dere ikke blir lei av det kortet! Hadde dere sett alt det jeg trykker på og er enig i så hadde dere kanskje ikke dratt det kortet. Jeg fatter det ikke. Men her jages det etter drama og skal ta henne på hver ting! 

Tenk om jeg skulle dratt misunnelsekortet, da hadde det blitt liv, dere hadde klikka i vinkel!! 

Å hva skal man være misunnelig på mener du?

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Da har jeg bestilt bamser :-) Fra Ali Express...10 stykker for 5 kroner. Billig :-) Inkl porto.

• Liker 10
Skrevet
Orly skrev (3 minutter siden):

Å hva skal man være misunnelig på mener du?

Da tok du ikke poenget. 

• Liker 1
Skrevet
Sharp75! skrev (26 minutter siden):

Men når en blogger som Stine beviselig gjør noe som er ulovlig, og du forsvarer det - hva skal en kalle det da?

• Liker 11
Skrevet
nomore82 skrev (2 minutter siden):

Men når en blogger som Stine beviselig gjør noe som er ulovlig, og du forsvarer det - hva skal en kalle det da?

Dere blåser det opp til noe stort. Hadde det vært en person dere likte hadde det vært No big deal......

• Liker 3
Skrevet
Sharp75! skrev (1 minutt siden):

Dere blåser det opp til noe stort. Hadde det vært en person dere likte hadde det vært No big deal......

Nei, jeg ser ikke igjennom fingrene på lovbrudd bare fordi jeg kjenner noen. Det var en drøy påstand.

Stine er her altså bustet i følgende:
- Lyver om at bamsene er kjøpt på Bjørklund
- Legger ut om interne rutiner i Bjørklund (som og viser seg å være løgn)
- Lekker persondata om kunder som har bestilt bamser

Resultatet av dette er jo svindel og lovbrudd. Svindel fordi hun lurer følgerene sine til å tro at disse bamsene kommer fra et sted med et godt rykte. Lovbrudd fordi det er i strid med både markedsføringsloven og personvernloven. Dette er kun de siste dagene.

Og nå skal jeg dra fankortet (så slipper du å påpeke det selv). For du må være en ganske ihugga fan eller forsvarer av Stine for å påstå at dette kun er småtteri og drama når en påpeker det.

Litt småkriminalitet i hverdagen har jo aldri skadet noen, liksom?

• Liker 22
  • Nyttig 4
Skrevet
Frøken_ida skrev (29 minutter siden):

Er det ikke litt pinlig å rave rundt på kjøpesentre i distriktet og leke Sherlock Holmes på denne måten?

• Liker 7
Skrevet
Sharp75! skrev (15 minutter siden):

Det blit nok feil å si!Jeg godtar ikke løgn eller lovbrudd fra venner heller jeg

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
nomore82 skrev (6 minutter siden):

Nei, jeg ser ikke igjennom fingrene på lovbrudd bare fordi jeg kjenner noen. Det var en drøy påstand.

Resultatet av dette er jo svindel og lovbrudd. Svindel fordi hun lurer følgerene sine til å tro at disse bamsene kommer fra et sted med et godt rykte. Lovbrudd fordi det er i strid med både markedsføringsloven og personvernloven. Dette er kun de siste dagene.

Og nå skal jeg dra fankortet (så slipper du å påpeke det selv). For du må være en ganske ihugga fan eller forsvarer av Stine for å påstå at dette kun er småtteri og drama når en påpeker det.

Hadde vært supert om du lenket til lovparagrafer du viser til før du sier det er lovbrudd. Personvernloven er streng men neppe så streng at det å skrive ned navn og adresse til noen på en konvolutt og man ikke kan lese hva som står på konvolutten når det kommer på en liten snutt på snap,  det tror jeg ikke man kommer så langt med å anmelde. Ett annet spm er om hun burde tenkt over at kanskje navnene syntes på snap og ikke vist konvolutten i det hele tatt, men lovbrudd neppe. Man får sende spørsmålet til de som kan det tenker jeg, før man sier at noen bryter loven. 

• Liker 3
Skrevet
Leopard skrev (11 minutter siden):

Er det ikke litt pinlig å rave rundt på kjøpesentre i distriktet og leke Sherlock Holmes på denne måten?

Langt pinligere å være den som lyver såpass offentlig at det er så lett å avsløre.

Man trenger ikke leke detektiv, alle som har jobbet i butikkbransjen skjønner jo at dette ikke henger på greip på noen måte.

• Liker 17
  • Nyttig 2
Skrevet
nomore82 skrev (10 minutter siden):

Jeg har ikke nevnt 1 ord om bamsene, så den trenger du ikke ta med meg. Jeg har kun kommentert adressene. 

Tenk så feil du kan ta om forsvarer og fan 🤷‍♀️

• Liker 2
Skrevet
Leopard skrev (17 minutter siden):

Nei. Vi selger de samme bamsene i min butikk. Vi betaler innpris og moms. Pluss at vi ansatte jobber og betaler skatt. Da godtar jeg ikke sånne ting som Stine driver med. 

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Sunnmøre skrev (På 15.1.2022 den 18.04):

Tror det var en gang ho holdt på med plantene sine ho sa "trenger ikke psykolog eg, har plantene mine eg " var noe sånt ho sa 1 gang for sikkert et halvt år siden. Det har blitt tatt opp igjen gang på gang siden 😳

Hun sa psykolog var for tapere!!!

Endret av Støgga
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...