Silva Pluvialis Skrevet 8. januar 2022 #6341 Skrevet 8. januar 2022 LinaHg skrev (4 minutter siden): Så klart burde BV gjort mer. Men BV lagde avtaler mellom mor og far, men far valgte likevel etterhvert å heller lage egne avtaler med mor. I tillegg valgte han å etterlate Stine hos mor i flere uker da han var på jobb, enda han visste om forholdene hjemme hos mor. Han bidro ikke akkurat til en bedre oppvekst for Stine. Ingenting som kan unnskylde faren syns jeg. Syns som sagt BV burde ha gjort mer, men mtp saken til Stine mot BV, så tror jeg hun stiller svakere mtp at faren fikk hjelp med å ordne avtaler men brøt de, og heller valgte jobb. Han valgte å etterlate Stine hos mor tross forholdene. Da burde han også ha mistet omsorgen, og barnevernet overtatt ettersom ingen av dem evnet å beskytte henne. Når begge foreldre bedriver omsorgssvikt så er det barnevernets ansvar å ta affære. 16
Anneisabell Skrevet 8. januar 2022 #6342 Skrevet 8. januar 2022 Trulteposen skrev (15 timer siden): Me, myself and I. Svart og hvitt, opp og ned. Store verdenskriger flere ganger i uka. Må være tungt å leve med dette for alle parter. Det går opp, der går ned..der går opp det går ned...jeg hadde seriøst blitt gal av å bo med det menneske. Ikke rart krøllene ikkebsitter heller, hun fikler jo med håret 24/7😆😆😆 14
Minmi93 Skrevet 8. januar 2022 #6343 Skrevet 8. januar 2022 Gjenferdet skrev (9 minutter siden): Han valgte å etterlate Stine hos mor tross forholdene. Da burde han også ha mistet omsorgen, og barnevernet overtatt ettersom ingen av dem evnet å beskytte henne. Når begge foreldre bedriver omsorgssvikt så er det barnevernets ansvar å ta affære. Barnevernet skulle ha gjort mere, med tanke på at hun ble sviktet av begge foreldrene. 4
Minmi93 Skrevet 8. januar 2022 #6344 Skrevet 8. januar 2022 Anneisabell skrev (2 minutter siden): Det går opp, der går ned..der går opp det går ned...jeg hadde seriøst blitt gal av å bo med det menneske. Ikke rart krøllene ikkebsitter heller, hun fikler jo med håret 24/7😆😆😆 Huk er tilbake der hun ønsker å være. Det er en god følelse for henne å være ” høy ”. Det kan virke som hun elsker sitt eget selvbilde da hun er oppe. 9
LinaHg Skrevet 8. januar 2022 #6345 Skrevet 8. januar 2022 Gjenferdet skrev (8 minutter siden): Han valgte å etterlate Stine hos mor tross forholdene. Da burde han også ha mistet omsorgen, og barnevernet overtatt ettersom ingen av dem evnet å beskytte henne. Når begge foreldre bedriver omsorgssvikt så er det barnevernets ansvar å ta affære. Ja, det er jeg enig i. Men når far går «bak ryggen» på BV og lager nye/annerledes avtaler, så er det kanskje ikke like lett for BV å fange opp ting. Når de var inne å lagde avtaler, så skulle jo Stine ha vært i trygge omgivelser i hvert fall de ukene/periodene. Men så går far å gjør om det avtalene og sørger for at Stine må være mer hos mor. Jeg et helt enig med deg i at BV burde ha sett at ingen av de var egnet som omsorgspersoner. Men mener bare at hennes sak mot BV ikke blir styrket av at hun hadde en oppegående far( tydeligvis ikke da men) som valgte jobb over eget barn. At BV da kommer til å bruke det imot hun. Men skal ikke uttale meg så mye eller noe påståelig om sånne saker for jeg er overhode ingen ekspert. 6
Sol Rampelyset Skrevet 8. januar 2022 #6346 Skrevet 8. januar 2022 Tråden er ryddet for avsporinger. Sol. admin.
Mina 2 Skrevet 8. januar 2022 #6347 Skrevet 8. januar 2022 Fått solgt sofaen alikevel nå. Ute å kjøper maling og så happy... Og stakkars den frisøren. Så mye som S vasker håret,så blir det vel grønt igjen snart. 19
Sol Rampelyset Skrevet 8. januar 2022 #6348 Skrevet 8. januar 2022 Tråden er ryddet for persondebatt og avsporinger. Sol, admin.
Trulteposen Skrevet 8. januar 2022 #6349 Skrevet 8. januar 2022 Jeg synes faktisk ikke at man har noen god stemme som influenser når det er så mye negativt fokus og snakk sminke og om fæl, feil, stygg hårfarge når hun ser helt normal ut og at hun ikke tåler to smuler på kjøkkenbenken og huset må være blåst bestandig for at det skal være bra nok. Hilsen ei uten sminke og med både feil hårfarge og rotete hus… men jeg er god på å kose meg med ungene da.. 27
Minmi93 Skrevet 8. januar 2022 #6350 Skrevet 8. januar 2022 Trulteposen skrev (6 minutter siden): Jeg synes faktisk ikke at man har noen god stemme som influenser når det er så mye negativt fokus og snakk sminke og om fæl, feil, stygg hårfarge når hun ser helt normal ut og at hun ikke tåler to smuler på kjøkkenbenken og huset må være blåst bestandig for at det skal være bra nok. Hilsen ei uten sminke og med både feil hårfarge og rotete hus… men jeg er god på å kose meg med ungene da.. 🙏 3
M.H85 Skrevet 8. januar 2022 #6351 Skrevet 8. januar 2022 Gjenferdet skrev (5 timer siden): Selvfølgelig var det barnevernets ansvar da verken far eller mor gjorde det. Hva mener du? Hun påstår jo faren gjorde ALT han kunne og saksøker BV. Selvfølgelig gjorde han i det,han sviktet henne,men hun gir BV all skyld. Det er feil. 11
SnippSnappSnute2 Skrevet 8. januar 2022 #6352 Skrevet 8. januar 2022 Minmi93 skrev (1 time siden): 🙏 👏👏👏
Alisha* Skrevet 8. januar 2022 #6353 Skrevet 8. januar 2022 (endret) Nå er det •Go On• i dala. Etter ni timer i frisørstolen ~ er møbler solgt, og maling kjøpt inn. Stua skal gå fra mørk til lys, ~ det vil gi bedre energi. I tillegg blir det nye møbler og nye gardiner ~ som igjen vil være godt for helsa. Det går fra høye fjell til dype daler ~ til atter høye fjell på kort tid. Nå bli det nok dansing igjen.. ... Vil tro det er godt for 'gjengen på snap' å slippe gjentakelser på sminkerutiner og vondter! Så lenge det varer. Endret 8. januar 2022 av Murstein La til tekst. 23
coralgol Skrevet 8. januar 2022 #6354 Skrevet 8. januar 2022 (endret) Endringene skjedde og skjer enormt fort. (Rene rapunzel. Jeg er friiiii, jeg må hjem... Osv..) Jeg har mistet all lyst sa hun for få timer siden. Ingenting frister. BÆM... Igjen... Jeg skal pusse opp, jeg har så fine planter, jeg jeg jeg. Hvor er mellomtingen, den harmoniske familieflyten. Må være enormt stressende og usikkert for både små og store rundt henne. Hva skal de tørre å gjøre og si uten å treffe den såre/bitre siden hun bærer på. En tikkende mamma bombe. Endret 8. januar 2022 av coralgol 20
Anneisabell Skrevet 8. januar 2022 #6355 Skrevet 8. januar 2022 Murstein skrev (1 time siden): Nå er det •Go On• i dala. Etter ni timer i frisørstolen ~ er møbler solgt, og maling kjøpt inn. Stua skal gå fra mørk til lys, ~ det vil gi bedre energi. I tillegg blir det nye møbler og nye gardiner ~ som igjen vil være godt for helsa. Det går fra høye fjell til dype daler ~ til atter høye fjell på kort tid. Nå bli det nok dansing igjen.. ... Vil tro det er godt for 'gjengen på snap' å slippe gjentakelser på sminkerutiner og vondter! Så lenge det varer. Hvem bryr seg om den fargen, t hun liksom måtte holde den hemmelig først..altså...fnatt 13
Sol Rampelyset Skrevet 9. januar 2022 #6357 Skrevet 9. januar 2022 Tråden er ryddet for kommentar til moderering. Spørsmål til moderering kan stilles på Ris og Ros Rampelyset. Sol, admin. 2
Anneisabell Skrevet 9. januar 2022 #6358 Skrevet 9. januar 2022 Veranda skrev (7 timer siden): Er høy på livet nå! Fin farge da 🤩 Ja det blir nok fint, men altså hun er så slitsom å følge så det blir å trykke seg gjennom fort som mulig og enda tar det en evighet også..og ja da det er frivillig å se og følge,men av og til en grei underholdning i håp om at det kommer noe spennende. Og for meg er oppussing interessant men ikke så mye snakk........ 9
Minipilla Skrevet 9. januar 2022 #6359 Skrevet 9. januar 2022 Skjønner ikke helt. Når jeg så var all oppussing lagt på is og verden var i grus. Har spolt igjennom noen hundre snapper for jeg har rett og slett ikke ork til alle men nå er plutselig oppussingen i full gang? 13
Anneisabell Skrevet 9. januar 2022 #6360 Skrevet 9. januar 2022 Minipilla skrev (4 minutter siden): Skjønner ikke helt. Når jeg så var all oppussing lagt på is og verden var i grus. Har spolt igjennom noen hundre snapper for jeg har rett og slett ikke ork til alle men nå er plutselig oppussingen i full gang? Ja ja...det snur fort vet du Derfor er det umulig å tro på at verden er så svart og all lyst er borte 10
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå