Anneisabell Skrevet 7. januar 2022 #6321 Skrevet 7. januar 2022 kalini skrev (57 minutter siden): over 7 timer i frisørstolen… pga en reklamasjon på en allerede gratis jobb… STAKKARS frisør.. hvor mye inntektstap det har blitt på henne…! sikkert andre ting hun vil bruke en fredagskveld på!! Godt gjort å klage og få medhold etter så lang tid også spør du meg 10
Gresshoppa Skrevet 7. januar 2022 #6322 Skrevet 7. januar 2022 Kommer garantert ikke til å se noen drastisk forskjell, og om noen uker er hun like misfornøyd. Og klager. Skylder på alle andre enn seg selv for at håret ikke er som «ønsket». 20
non_stop Skrevet 7. januar 2022 #6323 Skrevet 7. januar 2022 Er frisøren en venninne av henne? Siden hun også skal fullføre strikkinga hennes? Den lille tiden jeg har fulgt henne så har jeg ikke hørt så mye positivt om denne salongen så jeg hadde vært litt snurt hvis jeg hadde vært den frisøren der. 8
Agurk Skrevet 7. januar 2022 #6325 Skrevet 7. januar 2022 Jeg ble også utsatt for grov omsorgssvikt som barn. Har aldri noen sinne tenkt tanken en gang på å kreve erstatning for det. «Klandrer» kun mine foreldre for hva jeg har blitt utsatt for. Og ikke klandrer jeg dem heller noe særlig. Har jobbet meg gjennom traumer og har klart meg veldig bra i livet 🙂 19
Kaffeskål Skrevet 7. januar 2022 #6326 Skrevet 7. januar 2022 Agurk skrev (32 minutter siden): Jeg ble også utsatt for grov omsorgssvikt som barn. Har aldri noen sinne tenkt tanken en gang på å kreve erstatning for det. «Klandrer» kun mine foreldre for hva jeg har blitt utsatt for. Og ikke klandrer jeg dem heller noe særlig. Har jobbet meg gjennom traumer og har klart meg veldig bra i livet 🙂 ❤️ 4
Gresshoppa Skrevet 7. januar 2022 #6327 Skrevet 7. januar 2022 non_stop skrev (48 minutter siden): Er frisøren en venninne av henne? Siden hun også skal fullføre strikkinga hennes? Den lille tiden jeg har fulgt henne så har jeg ikke hørt så mye positivt om denne salongen så jeg hadde vært litt snurt hvis jeg hadde vært den frisøren der. Venninne som hun ikke har sett på maaaange år… 5
Trulteposen Skrevet 7. januar 2022 #6328 Skrevet 7. januar 2022 Me, myself and I. Svart og hvitt, opp og ned. Store verdenskriger flere ganger i uka. Må være tungt å leve med dette for alle parter. 15
Sol Rampelyset Skrevet 8. januar 2022 #6329 Skrevet 8. januar 2022 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin.
LinaHg Skrevet 8. januar 2022 #6330 Skrevet 8. januar 2022 Det er så tydelig på alle området at hun higer etter oppmerksomhet, ros og skryt. Hun la ut en Q&A på instastory i går. Andre som gjør det pleier å legge ut spørsmål de får og svarer på dette. Det eneste hun la ut var ros og skryt hun hadde fått. Jeg skjønner også at det er kjett når planer man har ikke går som de skal, at det er irriterende når noen ikke kommer å henter/kjøper som avtalt. Men det er jo ikke måte på hvor jævelig det var for henne, nesten så hele dagen var ødelagt. Helt frem til hun kom seg til frisøren og fikk fiksa håret. Er så standard, er helt i kjelleren, helt til noe materialistisk redder dagen. Av positive ting er det kun klær, sminke, shopping, frisør, utseende som hjelper på humøret og livet. Sjeldent hun sier at familien og tid med de gir henne energi, løfter henne opp og snur om en dårlig dag. 27
Anneisabell Skrevet 8. januar 2022 #6331 Skrevet 8. januar 2022 LinaHg skrev (1 time siden): Det er så tydelig på alle området at hun higer etter oppmerksomhet, ros og skryt. Hun la ut en Q&A på instastory i går. Andre som gjør det pleier å legge ut spørsmål de får og svarer på dette. Det eneste hun la ut var ros og skryt hun hadde fått. Jeg skjønner også at det er kjett når planer man har ikke går som de skal, at det er irriterende når noen ikke kommer å henter/kjøper som avtalt. Men det er jo ikke måte på hvor jævelig det var for henne, nesten så hele dagen var ødelagt. Helt frem til hun kom seg til frisøren og fikk fiksa håret. Er så standard, er helt i kjelleren, helt til noe materialistisk redder dagen. Av positive ting er det kun klær, sminke, shopping, frisør, utseende som hjelper på humøret og livet. Sjeldent hun sier at familien og tid med de gir henne energi, løfter henne opp og snur om en dårlig dag. Ja det er jammen sant som du sier, det materialistiske hjelper på alt. Men den "gjengen" hun har hjemme, blir aldri nevnt. 8
Minmi93 Skrevet 8. januar 2022 #6332 Skrevet 8. januar 2022 Anneisabell skrev (5 minutter siden): Ja det er jammen sant som du sier, det materialistiske hjelper på alt. Men den "gjengen" hun har hjemme, blir aldri nevnt. Trist å være vitne til. Alt er overfladisk og et skuespill. 9
M.H85 Skrevet 8. januar 2022 #6333 Skrevet 8. januar 2022 Er det krig i Norge? Altså hun fikk ikke solgt sofaen.... Og hva så? Tenk på dem som har sykdom,lidelse og kreft i familien,så klager hun over en sofa? Så fikser hun håret (igjen materialistiske ting) så er livet bra igjen da🙈 Hun kunne tatt med sønnen på kino etc,men det er kun materialistiske goder som gjør henne glad..... 13
Tulltulla Skrevet 8. januar 2022 #6334 Skrevet 8. januar 2022 M.H85 skrev (5 minutter siden): Er det krig i Norge? Altså hun fikk ikke solgt sofaen.... Og hva så? Tenk på dem som har sykdom,lidelse og kreft i familien,så klager hun over en sofa? Så fikser hun håret (igjen materialistiske ting) så er livet bra igjen da🙈 Hun kunne tatt med sønnen på kino etc,men det er kun materialistiske goder som gjør henne glad..... Litt som faren- valgte penger å matrialistiske saker isteden for å få seg jobb på land å ta vare på barnet sitt. 19
Minmi93 Skrevet 8. januar 2022 #6335 Skrevet 8. januar 2022 Tulltulla skrev (3 minutter siden): Litt som faren- valgte penger å matrialistiske saker isteden for å få seg jobb på land å ta vare på barnet sitt. En tankevekker. Ingen unnskyldning for å ikke beskytte barnet sitt fra en alkoholisert mor. Hadde ikke tørt å dele denne forklaringen med andre. Rett og slett utilgivelig. 21
FrkZ Skrevet 8. januar 2022 #6336 Skrevet 8. januar 2022 Minmi93 skrev (16 minutter siden): En tankevekker. Ingen unnskyldning for å ikke beskytte barnet sitt fra en alkoholisert mor. Hadde ikke tørt å dele denne forklaringen med andre. Rett og slett utilgivelig. Ja! Han kommer nok til å få kjenne på det, hvis det blir en rettssak, og han må vitne… 14
M.H85 Skrevet 8. januar 2022 #6337 Skrevet 8. januar 2022 Huff sant nok... Hun har nevnt titalls ganger at faren kjøpte dunjakken til henne også, ikke som julegave men førjulsgave og det var viktig si at hun fikk julegave utenom... OK?🙈 Det var aldri barnevernet sitt ansvar å ta seg av henne,det var faren sitt ansvar. Selvfølgelig ofrer du alt for barnet ditt uansett om det innebærer dårligere betalt jobb. Hadde bodd i telt for barna mine om det så var. 27
Hønemor74 Skrevet 8. januar 2022 #6338 Skrevet 8. januar 2022 kalini skrev (17 timer siden): over 7 timer i frisørstolen… pga en reklamasjon på en allerede gratis jobb… STAKKARS frisør.. hvor mye inntektstap det har blitt på henne…! sikkert andre ting hun vil bruke en fredagskveld på!! Ja å det der kommer til å skje igjen . Hun har ett slitt og skada hår . Å antakelig kobberrør så mye som hun vasker håret kan ikke frisøren ta skylda for det der 16
Silva Pluvialis Skrevet 8. januar 2022 #6339 Skrevet 8. januar 2022 M.H85 skrev (2 timer siden): Huff sant nok... Hun har nevnt titalls ganger at faren kjøpte dunjakken til henne også, ikke som julegave men førjulsgave og det var viktig si at hun fikk julegave utenom... OK?🙈 Det var aldri barnevernet sitt ansvar å ta seg av henne,det var faren sitt ansvar. Selvfølgelig ofrer du alt for barnet ditt uansett om det innebærer dårligere betalt jobb. Hadde bodd i telt for barna mine om det så var. Selvfølgelig var det barnevernets ansvar da verken far eller mor gjorde det. 9
LinaHg Skrevet 8. januar 2022 #6340 Skrevet 8. januar 2022 Gjenferdet skrev (8 minutter siden): Selvfølgelig var det barnevernets ansvar da verken far eller mor gjorde det. Så klart burde BV gjort mer. Men BV lagde avtaler mellom mor og far, men far valgte likevel etterhvert å heller lage egne avtaler med mor. I tillegg valgte han å etterlate Stine hos mor i flere uker da han var på jobb, enda han visste om forholdene hjemme hos mor. Han bidro ikke akkurat til en bedre oppvekst for Stine. Ingenting som kan unnskylde faren syns jeg. Syns som sagt BV burde ha gjort mer, men mtp saken til Stine mot BV, så tror jeg hun stiller svakere mtp at faren fikk hjelp med å ordne avtaler men brøt de, og heller valgte jobb. 14
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå