Linye Skrevet 6. januar 2022 #6301 Skrevet 6. januar 2022 Noen som har telt antall snapper/tiden hun har brukt idag på å snakke om all elendigheta si idag? Jeg følger henne ikke, men var inne og sku se. Måtte bare trykke meg forbi 2000 ganger føltes det som… 11
Blåmuggost Skrevet 6. januar 2022 #6302 Skrevet 6. januar 2022 Kan se ut som mannen er samma ulla. Har så vondt i ryggen at han er sykmeldt, men løpe rundt og rulle seg på gulvet kan han. De er et godt team da. Tar litt tid før man gjennomskuer både herr og fru Knutsen si 17
Tulltulla Skrevet 7. januar 2022 #6303 Skrevet 7. januar 2022 Begynner å bli lei » De visste at mamma drakk enda så forlot de meg» Faren hennes visste også at moren drakk, enda så dro han på sjøen, brøt avtaler ned BV. Det er noe hun ikke snakker om, da er set hele tiden at han kunne ikke være hjemme pga økonomien. Han valgte da penger, status og jobb isteden for trygg oppvekst for sitt barn. JA! Jeg har spurt- blitt blokkert, for det hadde jeg ingenting med. Men selv for ei halvgammel «kjærring» så er det ikke vanskelig å følge med. Så igjen,Stine, hvis du leser å følger med her inne- noe du garantert gjør. Ta med seg et råd fra ei godt voksen dame. søk hjelp, få orden på tanker og følelser, vær sammen med den lille fine familien din. Legg vekk alt dette du driver å dokumenterer. Lev som hvilken dom helst kjedelig 3 barns mamma med mange jern i ilden, kanskje du slipper alle disse Berg og dalbane følelsene dine. 30
ritaen Skrevet 7. januar 2022 #6304 Skrevet 7. januar 2022 Føler mye skurrer i historien som hun fortalte igår. Jeg tviler ikke på hva hun har opplevd. Men i løpet av så mange år så er det ingen, utenom SFOleder og tante som har tatt henne ut av huset. Ingen andre naboer, familie, broren sin far har gjort noe. Det hadde jeg nesten følt var ett større svik. Hvordan kan man som da evt nabo, familiemedlem, ansatt på skole osv ikke gjøre noe? Og en politi som kjører hun til bestemoren? Hvor har hun vært inni bildet? Som politi kan de gjøre ganske mye. Føler det er enormt mange løse tråder i denne historien hennes. 17
FrkZ Skrevet 7. januar 2022 #6305 Skrevet 7. januar 2022 Tulltulla skrev (21 minutter siden): Begynner å bli lei » De visste at mamma drakk enda så forlot de meg» Faren hennes visste også at moren drakk, enda så dro han på sjøen, brøt avtaler ned BV. Det er noe hun ikke snakker om, da er set hele tiden at han kunne ikke være hjemme pga økonomien. Han valgte da penger, status og jobb isteden for trygg oppvekst for sitt barn. JA! Jeg har spurt- blitt blokkert, for det hadde jeg ingenting med. Men selv for ei halvgammel «kjærring» så er det ikke vanskelig å følge med. Så igjen,Stine, hvis du leser å følger med her inne- noe du garantert gjør. Ta med seg et råd fra ei godt voksen dame. søk hjelp, få orden på tanker og følelser, vær sammen med den lille fine familien din. Legg vekk alt dette du driver å dokumenterer. Lev som hvilken dom helst kjedelig 3 barns mamma med mange jern i ilden, kanskje du slipper alle disse Berg og dalbane følelsene dine. Er nok redd hun ikke kommer så langt med det søksmålet, nettopp pga det. 8
charlotte0 Skrevet 7. januar 2022 #6306 Skrevet 7. januar 2022 Umami skrev (12 timer siden): Hvor mer interessant kan dette bli? Sitter snap etter snap og viser hva hun har fargelagt og forteller om fargeboken 🙄 STINE! Du er snart 40år! Get a life 😅 Altså hvis hun synes det er gøy, så la henne vise det da. Det får være måte på hva man skal henge seg opp i og da. Hvorfor ikke kritisere det som faktisk er kritikkverdig? Det er mye man faktisk kan kritisere, som spleis og pengebruk. Men det blir litt for dumt om man skal legge seg på et nivå som minner mer om mobbing her. 😊 Gubben hennes bruker kveldene på å spille og kose seg med det, så da ser jeg liksom ikke problemet med at hun koser seg med farging eller andre hobbyer. Hvis det gir henne noe positivt. 10
Gjest Polarpuma Skrevet 7. januar 2022 #6307 Skrevet 7. januar 2022 30 minutter siden, Tulltulla said: Begynner å bli lei » De visste at mamma drakk enda så forlot de meg» Faren hennes visste også at moren drakk, enda så dro han på sjøen, brøt avtaler ned BV. Det er noe hun ikke snakker om, da er set hele tiden at han kunne ikke være hjemme pga økonomien. Han valgte da penger, status og jobb isteden for trygg oppvekst for sitt barn. JA! Jeg har spurt- blitt blokkert, for det hadde jeg ingenting med. Men selv for ei halvgammel «kjærring» så er det ikke vanskelig å følge med. Så igjen,Stine, hvis du leser å følger med her inne- noe du garantert gjør. Ta med seg et råd fra ei godt voksen dame. søk hjelp, få orden på tanker og følelser, vær sammen med den lille fine familien din. Legg vekk alt dette du driver å dokumenterer. Lev som hvilken dom helst kjedelig 3 barns mamma med mange jern i ilden, kanskje du slipper alle disse Berg og dalbane følelsene dine. “Faren min visste at mamma drakk. Likevel feiret vil jul sammen hos onkel”og i neste setning: onkel var også var alkoholiker”.
Supersusa Skrevet 7. januar 2022 #6308 Skrevet 7. januar 2022 Blåmuggost skrev (12 timer siden): Kan se ut som mannen er samma ulla. Har så vondt i ryggen at han er sykmeldt, men løpe rundt og rulle seg på gulvet kan han. De er et godt team da. Tar litt tid før man gjennomskuer både herr og fru Knutsen si La merke til det samme, og har aldri sett noen med prolaps bevege seg så fritt, løpe rundt, bøye seg ned, rulle på gulvet… De som har erfaring med prolaps vet at bare det å løfte en fot kan være enorme smerter! 12
Minmi93 Skrevet 7. januar 2022 #6309 Skrevet 7. januar 2022 Supersusa skrev (10 minutter siden): La merke til det samme, og har aldri sett noen med prolaps bevege seg så fritt, løpe rundt, bøye seg ned, rulle på gulvet… De som har erfaring med prolaps vet at bare det å løfte en fot kan være enorme smerter! Bare det å sette seg er veldig smertefullt ved prolaps. 6
88.mod Skrevet 7. januar 2022 #6310 Skrevet 7. januar 2022 Leit med tragiske barndommen. Men ikke skriv om hvem som har hatt det værst. Ofte måles tyngden i traumer i hvordan personen har kommet ut av det, enn selve hendelsen. To personer med akkurat lik hendelse kan reagere veldig ulikt. Akkurat slik som et annet menneske kan få verre skader i ettertid grunnet en enklere opplevelse (sett i gåseøyne) enn en som havnet i en grovere hendelse. Dette oppleves svært ulikt fra menneske til menneske. 3
Kosetosta Skrevet 7. januar 2022 #6311 Skrevet 7. januar 2022 88.mod skrev (Akkurat nå): Leit med tragiske barndommen. Men ikke skriv om hvem som har hatt det værst. Ofte måles tyngden i traumer i hvordan personen har kommet ut av det, enn selve hendelsen. To personer med akkurat lik hendelse kan reagere veldig ulikt. Akkurat slik som et annet menneske kan få verre skader i ettertid grunnet en enklere opplevelse (sett i gåseøyne) enn en som havnet i en grovere hendelse. Dette oppleves svært ulikt fra menneske til menneske. Poenget var ikke hvem som har hatt det værst, men hvordan de bruker penger etter å ha hatt spleis for å få hjelp til advokat! Stine handler som bare juling i motsetning til andre som har spleis på samme grunnlag. Det er der irritasjonen ligger! Hun burde skamme seg! Og brukt shoppepengene sine på advokaten sin selv.! 14
88.mod Skrevet 7. januar 2022 #6312 Skrevet 7. januar 2022 Kosetosta skrev (2 minutter siden): Poenget var ikke hvem som har hatt det værst, men hvordan de bruker penger etter å ha hatt spleis for å få hjelp til advokat! Stine handler som bare juling i motsetning til andre som har spleis på samme grunnlag. Det er der irritasjonen ligger! Hun burde skamme seg! Og brukt shoppepengene sine på advokaten sin selv.! Ser ikke at hun shopper mer andre. Noen shopper på makeupmekka, andre må ha Dior og LV vesker, sko fra fila. Hun er nok ikke den største shoppegale nei. Du skrev at din venninne har hatt en verre barndom, svarer utifra din setning akkurat der. 2
Kosetosta Skrevet 7. januar 2022 #6313 Skrevet 7. januar 2022 88.mod skrev (12 minutter siden): Ser ikke at hun shopper mer andre. Noen shopper på makeupmekka, andre må ha Dior og LV vesker, sko fra fila. Hun er nok ikke den største shoppegale nei. Du skrev at din venninne har hatt en verre barndom, svarer utifra din setning akkurat der. Kjenner du flere som må ha spleis for å få råd til advokat, for så å handle nye klær i hytt å dynevær, strikketøy i hytt å dynevær, snakker om opppussing, ny sofa og blabla..! Nei det tror jeg ikke! Og det burde Stine skjems over..! Og ja jeg skrev det ang min venninne for å få frem at hun også trenger penger til spleis på samme grunnlag av Stine. Absolutt ikke for å poengtere eller spekulere i hvem som har hatt det værst, men at situasjonen ang spleis er lik. og kanskje du nå vil begynne å legge merke til hvor mye hun handler til å ha fått tusenvis på spleis, hvor ho ennå forresten ikke har bevist hva går til. Og jeg, dum som jeg var, gav oenger til Stine sin spleis føler meg grundig lurt! Men samtidig lærte jeg, så jeg gjør grundige indersøkelser om personen før jeg gir igjen. 15
charlotte0 Skrevet 7. januar 2022 #6314 Skrevet 7. januar 2022 Ellers må jeg bare si at jeg HÅPER vi han være saklige her, ikke senke oss ned på et nivå vi ikke kan stå for. 😊 9
Sol Rampelyset Skrevet 7. januar 2022 #6315 Skrevet 7. januar 2022 Tråden er ryddet for avsporinger, brukerdebatt og spekulasjoner. Sol, admin. 1
drivhus Skrevet 7. januar 2022 #6316 Skrevet 7. januar 2022 Jeg liker å fargelegge, og jeg liker å se andre gjøre det. Det er beroligende. Jeg liker å se kattene hennes, den yngste er ikke enkel 😅 Jeg blir på påvirket av hun liker å ha der ryddig, blir motivert selv. Ellers får hun prate så mye hun vil for min del, har jeg hørt det før, trenger jeg ikke høre på. Det er hennes Snap, som jeg følger av egen fri vilje. 5
kalini Skrevet 7. januar 2022 #6317 Skrevet 7. januar 2022 over 7 timer i frisørstolen… pga en reklamasjon på en allerede gratis jobb… STAKKARS frisør.. hvor mye inntektstap det har blitt på henne…! sikkert andre ting hun vil bruke en fredagskveld på!! 29
Trøndelag84 Skrevet 7. januar 2022 #6318 Skrevet 7. januar 2022 kalini skrev (2 minutter siden): over 7 timer i frisørstolen… pga en reklamasjon på en allerede gratis jobb… STAKKARS frisør.. hvor mye inntektstap det har blitt på henne…! sikkert andre ting hun vil bruke en fredagskveld på!! Da er det ikke en reklamasjon! Det var jo at håret hadde blirt grønt hun ville reklamere, men nå blir det striper og det som er. Der hvor jeg går må du reklamere innen 14 dager, og det skjønner jeg. Etter 5-6 uker er det jo på tide med ny frisør time.. 17
Sharp75! Skrevet 7. januar 2022 #6319 Skrevet 7. januar 2022 kalini skrev (39 minutter siden): over 7 timer i frisørstolen… pga en reklamasjon på en allerede gratis jobb… STAKKARS frisør.. hvor mye inntektstap det har blitt på henne…! sikkert andre ting hun vil bruke en fredagskveld på!! Og håret ble vel grønt for at de hadde kobberrør og det er jo ikke en stakkars frisør sin feil, med andre ord kommer håret hennes til å bli grønt igjen..... 18
Minmi93 Skrevet 7. januar 2022 #6320 Skrevet 7. januar 2022 Sharp75! skrev (7 minutter siden): Og håret ble vel grønt for at de hadde kobberrør og det er jo ikke en stakkars frisør sin feil, med andre ord kommer håret hennes til å bli grønt igjen..... Det er en stor sjanse for at hun ikke blir fornøyd igjen …. 14
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå