Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner. 

Sol, admin.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lenge siden vi har sett katten Doris🤔

• Liker 19
Skrevet (endret)
Mina 2 skrev (2 timer siden):

Lenge siden vi har sett katten Doris🤔

En av de få dagene hu så og si ikke snappa denna uka her (evt om det var i helga), så snappa hu Doris og Signe som lå sammen i en stol på kvelden. Signe lå langflat oppå Doris. 

Endret av Nattlerke
La til litt tekst
  • Liker 2
Skrevet
Nattlerke skrev (5 minutter siden):

En av de få dagene hu så og si ikke snappa denna uka her (evt om det var i helga), så snappa hu Doris og Signe som lå sammen i en stol på kvelden. Signe lå langflat oppå Doris. 

Var ikke det Viggo som lå i stolen med Signe? 🤔

• Liker 2
Skrevet
Konfliktsky skrev (1 minutt siden):

Var ikke det Viggo som lå i stolen med Signe? 🤔

Syns hu sa Doris 🤷🏼‍♀️ Mener Viggo er mere hvit på nesa (annerledes i ansiktet enn den som lå der), men mye mulig jeg tar feil altså 😅

• Liker 1
Skrevet
Nattlerke skrev (53 minutter siden):

Det var Viggo 

• Liker 3
Skrevet
Mina 2 skrev (Akkurat nå):

Det var Viggo 

Hun sa Doris🤷‍♀️🤥

• Liker 5
Skrevet

Jeg tror mindre og mindre på disse opp og nedturene til den fruen der. For 2 dager sidekart alt svart og lysten var borte til alt. Nå i dag er alt som normalt igjen og alle tanker og lyster om oppussing helt opp i sky. Hvordan er det mulig å ha et så turbulent liv?kN ha opp og nedturer jeg også,men så stor variasjon fra dag til dag har jeg ikke vært borti.  Tror det dessverre mye handler om å sanke sympati..sorry altså

• Liker 17
Skrevet
Anneisabell skrev (2 minutter siden):

Jeg tror mindre og mindre på disse opp og nedturene til den fruen der. For 2 dager sidekart alt svart og lysten var borte til alt. Nå i dag er alt som normalt igjen og alle tanker og lyster om oppussing helt opp i sky. Hvordan er det mulig å ha et så turbulent liv?kN ha opp og nedturer jeg også,men så stor variasjon fra dag til dag har jeg ikke vært borti.  Tror det dessverre mye handler om å sanke sympati..sorry altså

Reagerer på det samme. Sykt å se på 🙈🙈 

• Liker 9
Skrevet
*Prøver igjen* skrev (56 minutter siden):

Hun sa Doris🤷‍♀️🤥

Nei. Hun sa "Doris ligger under der" og gjorde et forsøk på å filme bak de 2 som lå der for å vise hvor nr 3 lå

• Liker 5
Skrevet
Anneisabell skrev (17 minutter siden):

Ikke unormalt med store affektreguleringsvansker for de av oss med kompleks traumelidelse.

• Liker 8
Skrevet
Anneisabell skrev (26 minutter siden):

Gjenferdet skrev (8 minutter siden):

Ikke unormalt med store affektreguleringsvansker for de av oss med kompleks traumelidelse.

Jeg kan kjenne det igjen generelt i det å være kronisk syk, det er ufattelig slitsomt og tærer fryktelig på humør. Man må hele tiden ta seg sammen -når man bor sammen med andre og egentlig har «mer en nok» med seg sjøl. Det blir som når andre vanligvis friske har influensa med 40 i feber -det blir altoppslukende og man orker egentlig ikke deale med alt rundt seg, men så må man ta seg sammen, men ikke alltid det går.

• Liker 6
Skrevet
Anneisabell skrev (28 minutter siden):

Nå har hun fått shoppa litt, sympati og får planlegge oppussing. Og mer skulle ikke til, for å få humøret bedre. Virker nesten så hun bruker humøret sitt, for å tvinge igjennom det hun vil/eller få slippe. Som en furten fjortiss!

• Liker 14
Skrevet
Minmi93 skrev (5 timer siden):

Igjen, så prøver den minste gutten å komme seg unna filmingen til Stine. Hva skjer… jo hun forsetter å filme han, selv om han prøver å gjemme seg vekk. Klarer hun ikke å lese gutten sin ? Hvor vanskelig kan det være å la han slippe denne slappingen hennes ? Er det noen som må fortelle henne det, for at hun skal forstå. Skjerp deg, Stine. Følgerne dine er ikke avhengig av å se deg på snap hele dagen. La gutten din få fri fra dette kaoset ditt.

Jaja eg ser det motsatte av deg, en som har det gøy med å flytte seg ut å inn i bildet 🤣😳

• Liker 4
Skrevet
Arkin skrev (8 timer siden):

Enig med deg. Bidrar ikke mye til felleskapet i den familien der. Mye meg tid tydeligvis. Synes det er rart at a finner seg i så mye. Hun sier selv at hun står opp og gjør klar til bhg men tviler egentlig på. Rart hun ikke vil engasjere seg mere i barnets hverdag med henting og levering. 

Så fordi det vises kun at ho lager mat å står for det meste av husarbeidet, men ikke hva ho gjør sammen med barna så kan ho ikke gjør det 🤣🤣

• Liker 5
Skrevet
Sunnmøre skrev (39 minutter siden):

Jaja eg ser det motsatte av deg, en som har det gøy med å flytte seg ut å inn i bildet 🤣😳

Da ser vi det forskjellig.  Jeg ser en som ikke vil filmes. Ingen tegn til lek og morro. 

• Liker 14
Skrevet (endret)

Hvor mer interessant kan dette bli? Sitter snap etter snap og viser hva hun har fargelagt og forteller om fargeboken 🙄

STINE! Du er snart 40år! Get a life 😅

Endret av Umami
Feil alder
  • Liker 28
Skrevet
Umami skrev (1 minutt siden):

Hvor mer interessant kan dette bli? Sitter snap etter snap og viser hva hun har fargelagt og forteller om fargeboken 🙄

STINE! Du er snart 49år! Get a life 😅

49?🙊Hun er snart 39😂🙊

Skrevet
FrkZ skrev (Akkurat nå):

49?🙊Hun er snart 39😂🙊

Det skulle stå 40 🙈

• Liker 3
Skrevet
Sharp75! skrev (16 minutter siden):

Enig med deg. Etter å ha observert en del barn i forbindelse med jobb i barnevernet så er det ikke mye tegn her til lek og moro. Hun må lære seg å lese barnet og la barnet få sette sine egne grenser og respektere sitt eget barn 😔

Så enig med deg 🙏

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...