Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Anneisabell skrev (3 timer siden):

Bra hun kom seg ut  så fort de andre kom hjem. Hun er seriøst ikke sann 

Bedre å frese rundt på kjøpesenter, gå på cafe og kjøpe billig drit på salg veit du 🤮

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår at hun har hatt noen vanskelige dager. Jeg har også traumer, en vondt barndom og en diagnose som gjør at livet enkelte dager er vondt. Selv om jeg har gått i terapi og er medisinert. Men hun snakker som om hun har vært i verdens dypeste kjeller i flere uker og måneder. Hun snakket i går eller i dag om hvordan hun hadde mistet motivasjonen og gleden over alt den siste tiden/ukene. At hun ikke hadde energi eller lyst til hverken strikking, fargelegging, planter eller interiør. Altså, det er da bare noen dager siden hun snakket lenge og entusiastisk om opppussing, maling og interiør. Hvordan har hun hatt ork og lyst til å bruke maaange timer på å pakke inn gaver om alt har vært så svart og tiltak så lenge? Greit at det hjelper med gode venner, en kafétur og å komme seg ut. Men hun blir jo et annet menneske hver gang etter shopping. Hun har et vanvittig forhold til penger med tanke på hennes økonomiske situasjon. Kjøpte seg flere gensere, ringer, øredobber og to forkler idag, og sier «Det ble ikke noe storhandel men». Jada, ting koster «bare» 50 kroner. Men så ofte som hun bruker 30kr,50kr,100kr, så blir det fort store summer. Hun har ikke selvinnsikt på noen områder. At folk ikke ser dette, og ikke ser at både oppførsel og adferd er helt på jordet er for meg veldig rart. At folk kan forsvare henne og hvordan hun oppfører seg overfor barna, er enda merkeligere. 

• Liker 40
Skrevet

Derfor hun plutselig var i godt humør i dag da😅Skulle på shopping

• Liker 11
Skrevet
LinaHg skrev (5 minutter siden):

Jeg forstår at hun har hatt noen vanskelige dager. Jeg har også traumer, en vondt barndom og en diagnose som gjør at livet enkelte dager er vondt. Selv om jeg har gått i terapi og er medisinert. Men hun snakker som om hun har vært i verdens dypeste kjeller i flere uker og måneder. Hun snakket i går eller i dag om hvordan hun hadde mistet motivasjonen og gleden over alt den siste tiden/ukene. At hun ikke hadde energi eller lyst til hverken strikking, fargelegging, planter eller interiør. Altså, det er da bare noen dager siden hun snakket lenge og entusiastisk om opppussing, maling og interiør. Hvordan har hun hatt ork og lyst til å bruke maaange timer på å pakke inn gaver om alt har vært så svart og tiltak så lenge? Greit at det hjelper med gode venner, en kafétur og å komme seg ut. Men hun blir jo et annet menneske hver gang etter shopping. Hun har et vanvittig forhold til penger med tanke på hennes økonomiske situasjon. Kjøpte seg flere gensere, ringer, øredobber og to forkler idag, og sier «Det ble ikke noe storhandel men». Jada, ting koster «bare» 50 kroner. Men så ofte som hun bruker 30kr,50kr,100kr, så blir det fort store summer. Hun har ikke selvinnsikt på noen områder. At folk ikke ser dette, og ikke ser at både oppførsel og adferd er helt på jordet er for meg veldig rart. At folk kan forsvare henne og hvordan hun oppfører seg overfor barna, er enda merkeligere. 

Jammen  meg...livet smiler etter en runde på cc...og glitter en hun aldri innom, hun er tross alt ikke så ofte på shopping sa hun...hohoho

• Liker 22
Skrevet
Anneisabell skrev (14 minutter siden):

Jammen  meg...livet smiler etter en runde på cc...og glitter en hun aldri innom, hun er tross alt ikke så ofte på shopping sa hun...hohoho

Hehe,måtte høre en gang til om det virkelig var det jeg hørte😅

• Liker 9
Skrevet

Utrolig hva litt shopping gjorde med humøret 🙈

• Liker 14
Skrevet
47 minutter siden, LinaHg said:

Jeg er så enig med deg. Og fra mitt personlige og yrkesrettede perspektiv gremmes jeg litt over hele situasjonen og slik hun holder på. Jeg får helt vondt. 

• Liker 9
Skrevet

Mannen hennes har så vond rygg at han står på alle fire i sofaen, men han må likevel kjøre barnet i bhg kl.8, hente han etter kl.15, hun bruker flere timer på kjøpesenter. Har aldri sett noen som har blitt så skuffet over at mannen må være hjemme litt fordi han faktisk har dritvondt i ryggen🤯🤯

• Liker 37
Skrevet
Gresshoppa skrev (1 minutt siden):

Mannen hennes har så vond rygg at han står på alle fire i sofaen, men han må likevel kjøre barnet i bhg kl.8, hente han etter kl.15, hun bruker flere timer på kjøpesenter. Har aldri sett noen som har blitt så skuffet over at mannen må være hjemme litt fordi han faktisk har dritvondt i ryggen🤯🤯

Snakk om å ikke kunne se utover sin egen nesetipp. Trist å få med seg.

• Liker 16
Skrevet (endret)
Gresshoppa skrev (1 time siden):

Hun er på vei opp igjen. Blir veldig høy når hun når toppen. Der hun liker å være som hun sa. Det gir sikkert henne en god følelse, men de rundt blir glemt.

Endret av Minmi93
  • Liker 8
Skrevet

Hun burde stått opp med Sønnen, og kjørt han til bhg, og henta han. Hun som burde ha servert mannen kaffe på senga… Men dette er nok krise for henne. En av grunnene til at hun vart i dårlig humør. Hun takler ikke at andre kanskje har mer smerter enn henne. Og hun får et press på seg, til å gjøre mer enn hun har lyst til. Lenge leve egoismen🙄

• Liker 22
Skrevet
FrkZ skrev (35 minutter siden):

Hun burde stått opp med Sønnen, og kjørt han til bhg, og henta han. Hun som burde ha servert mannen kaffe på senga… Men dette er nok krise for henne. En av grunnene til at hun vart i dårlig humør. Hun takler ikke at andre kanskje har mer smerter enn henne. Og hun får et press på seg, til å gjøre mer enn hun har lyst til. Lenge leve egoismen🙄

Er du gal? Hun gjør ikke noe av disse oppgavene.  Og det er nok ekstra belastende at mannen er hjemme, etter flere dager ekstra med jul også. Helt utrolig at hun kan bruke dagen til ingenting,men når ungene er på vei inn døra da er hun i 100 og ser ut som alt er glemt.  Og i tillegg til å ha vært borte i 3 timer eller hva hun snakket om, så klarer hun faktisk å sette seg og tegne i stedet for åbruke bitte litt tid med familien.  Hadde jeg hatt et slikt familie medlem tror jeg at vedkommende hadde gått på hue og ræva ut

• Liker 26
Skrevet

Så stille hun er på instagram. Hun la ut storyer og innlegg jevnlig der, men nå er det helt stille. 

Skrevet

Utrolig hva en shoppingrunde kan gjøre, og en kommende frisørtime.

• Liker 10
Skrevet

LinaHg skrev (På 12.12.2021 den 8.18):

Hun der må virkelig ta å komme seg ut... Fysisk trening, gå en tur... Dette er virkelig ikke bra.. Blir flau over hele dama.. Hadde det ikke vært for den Spleisen jeg har donert penger til hadde slettet hun på flekken.. Hvordan går det egenrlig med de advokatregningne?? Blitt forduftet🤷‍♀️ hun er virkelig ikke sann

• Liker 14
Skrevet

Hadde nok vært godt med litt frisk luft. Ut å gå langs veien, eller små turer i skog og mark. Livet hun fører er ikke akkurat godt for helsa. Tror hun kan få store problemer med å få seg en jobb. Første bud blir vel å komme seg opp fra senga/sofaen. Godt hun har en mann som gjør det meste ~ blir rett og slett flau over å se på det livet hun fører. 

• Liker 21
Skrevet
Murstein skrev (1 minutt siden):

Hadde nok vært godt med litt frisk luft. Ut å gå langs veien, eller små turer i skog og mark. Livet hun fører er ikke akkurat godt for helsa. Tror hun kan få store problemer med å få seg en jobb. Første bud blir vel å komme seg opp fra senga/sofaen. Godt hun har en mann som gjør det meste ~ blir rett og slett flau over å se på det livet hun fører. 

Enig med deg. Bidrar ikke mye til felleskapet i den familien der. Mye meg tid tydeligvis. Synes det er rart at a finner seg i så mye. Hun sier selv at hun står opp og gjør klar til bhg men tviler egentlig på. Rart hun ikke vil engasjere seg mere i barnets hverdag med henting og levering. 

• Liker 16
Skrevet
5 minutter siden, Murstein said:

Hun er en stor snakkis i nærområdet her nettopp pga dette. Jeg blir flau på hennes nærmeste sine vegne. Hun gjør ikke stort for å bidra eller øke sin egen helse. Kanskje hun må bli ferdig med bv saken før hun kan bli bedre igjen? Sånn at hun fortsatt kan surve mens den pågår…🤥

• Liker 13
Skrevet

For Stine kommer ingenting til å forandre seg før hun bryter mønstrene sine. Det er det samme hele tida. 

Da jeg begynte å følge henne likte jeg henne så innmari godt, og hun har gode sider fremdeles. Det er allikevel behovet for oppmerksomhet som overskygger absolutt alt. Hun har ikke fridd seg fra den lille jenta hun var, hun som ikke hadde det bra. Tvert imot har hun bare latt alt vokse og bli større, og latt alle de følelsene den lille jenta hadde vokse. Stine vet helt tydelig ikke hvem hun er, det er ganske opplagt med et litt trent øye. 

Hun har tatt til seg barndommens fasade. Hun skal se bra ut, det skal alltid være visningsklart hjemme, hun gjør og gjør ting, men greier ikke å "være". Hun er ikke tilstede for de hjemme, tviler på at venninnene får så mye annet enn tjenester og hun er ikke tilstede for seg selv. De eneste tingene hun dyrker er det vonde og det såre. 

Jeg håper så inderlig at hun får den rette hjelpen. At hun kan bli glad for de ekte tingene i livet, ikke shopping, ytre perfeksjon og fasade. At hun finner ut hvem voksen-Stine er, for det er jeg ganske sikker på at hun ikke vet. 

• Liker 28
Skrevet

Hun datt i "kjelleren" da joviale jentene var samlet i romjul og nyttårshelgen. Nå er hun i godt humør igjen , fikk jo gave av Jannike i går. Er ikke lenge nedturen varer før hun er oppe igjen... kommer vel snart tilbake på joviale også. 

• Liker 17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...