Støgga Skrevet 3. januar 2022 #6181 Skrevet 3. januar 2022 Bloggheksa skrev (17 minutter siden): Dette er andre gang jeg blir slettet fra snappen hennes uten å ha gjort det selv. Jeg blir ikke blokka heller, men jeg blir slettet å må legge henne til på nytt for å kunne se hva hun poster Du må trykke på abonere sa hun. 1
FrkZ Skrevet 3. januar 2022 #6182 Skrevet 3. januar 2022 Spent på hva hun kommer med i morgen. Hvorfor hun har grått så mye. Hvor var Alex i dag? 3
Tulltulla Skrevet 3. januar 2022 #6183 Skrevet 3. januar 2022 Å der kom pausen fra se joviale… Det er vel grunnen til mye gråting. 3
Gjest Heeipådeg Skrevet 3. januar 2022 #6184 Skrevet 3. januar 2022 Om jula er såååå tøff! Så får du be om hjelp! *selv om det er for tapere*. For nå har hu arrangert jul i 14-15 år du vet hva som venter i desember... blir for dumt å sitte å sippe 2 januar. Ja må er jeg kald, men jeg har aldri likt varmen!🤗🤭
Minmi93 Skrevet 3. januar 2022 #6185 Skrevet 3. januar 2022 (endret) Heeipådeg skrev (48 minutter siden): Om jula er såååå tøff! Så får du be om hjelp! *selv om det er for tapere*. For nå har hu arrangert jul i 14-15 år du vet hva som venter i desember... blir for dumt å sitte å sippe 2 januar. Ja må er jeg kald, men jeg har aldri likt varmen!🤗🤭 Det er et stort ønske om å være noe som hun ikke er. Alt alt skal være så flott og fint, stemmer ikke med virkeligheten. Det gjør det ikke for noen. Som regel så kommer ting i retur i dobbelt styrke. Jeg håper virkelig at en av grunnene til at hun tar pause fra joviale, er at mannen har satt ned foten. Nå er det på tide for denne familien å få en pause fra snapp, himling med øynene og nedlatende snakking av barn og mann. På tide med en realitetsorientering hos henne. Terapi er ikke for tapere. De som får terapi viser stryke. De tar tak i sine traumer for å få et bedre liv. Ikke bare for seg selv, men også for nærmeste. Håper hun forstår dette nå. Det vil forsette i samme spor, hvis hun ikke gjør noe. Et flott ytre har ingen ting å si når det kommer til stykke. Det er hvordan man har det innvendig som betyr alt. Endret 3. januar 2022 av Minmi93 22
LinaHg Skrevet 3. januar 2022 #6186 Skrevet 3. januar 2022 Håper det er mannen som har satt ned foten ja. Det er på høy tid at hun begynner å prioritere familien. Det er kun det samme som går igjen på snapen hennes dag etter dag nå. Det er hundre snapper om hvor hun har kjøpt tusjer og fargebok, at hun leker med kattene, sminkerutinen sin, alt hun shopper og middagslagingen. Hun forteller det samme opp igjen og opp igjen angående BV saken, så er det gråt og klaging over hvor vanskelig og vondt ting er om dagen. Ny uke og ny reprise fra forrige uke. 16
Kaffeskål Skrevet 3. januar 2022 #6187 Skrevet 3. januar 2022 Tårevått innlegg på joviale om at ho skal pause fra de ei stund. Men ho rakk og reklamere for sine private some da, så ho kan få noen nye følgere og kanskje litt gaver fremover… 🤦🏼♀️ 10
FrkZ Skrevet 3. januar 2022 #6188 Skrevet 3. januar 2022 Kan være de eldste gutta har gitt beskjed til henne også! At de heller vil ha litt rot, og en blid og tilstedeværende mamma. Enn en som er nazi på renhold, ryddighet og perfeksjon, og som er helt fraværende psykisk. 14
Sharp75! Skrevet 3. januar 2022 #6189 Skrevet 3. januar 2022 Minmi93 skrev (11 timer siden): Det er jo også en måte å si det på… at hun trenger alenetid. Nå har hun tatt en pause fra joviale. Ikke av hensyn til familien, men av hensyn til seg selv. Trenger ikke å gjøre det til noe det ikke er. Alle vet hvordan tenåringer er 🤷♀️ dette er det jeg mener med å skrive ting som ikke er sagt, har selv flere barn og har sendt de på rommet for at de må rydde 🤦♀️ 5
LinaHg Skrevet 3. januar 2022 #6190 Skrevet 3. januar 2022 Sharp75! skrev (2 minutter siden): Trenger ikke å gjøre det til noe det ikke er. Alle vet hvordan tenåringer er 🤷♀️ dette er det jeg mener med å skrive ting som ikke er sagt, har selv flere barn og har sendt de på rommet for at de må rydde 🤦♀️ Enig i at man ikke trenger å vri på alt. Men er ikke rart at folk gjør det eller mistenker ting. Når hun i løpet av jula har sagt veldig mange ganger at hun trenger alenetid, at det er godt når mann og barn er ute så hun kan slappe av, at hun må legge seg for å få litt ro, at det er slitsomt når alle er hjemme, at det tar på å gå oppå hverandre. At hun ikke er med på aktiviteter/er med ut når mann og barn finner på ting, at hun prioriterer å bruke laaang tid på å pakke inn gaver heller enn å bruke tiden på barna, at hun klager over hvor slitsomt det var med juleverksted osv osv. Problemet er jo at sånne ting er en gjenganger, at hun i mange settinger prioriterer alt annet et tid med familien. Isolert sett er ikke hver eneste ting rart og ugreit, men summen av alt er ganske underlig spør du meg. 21
Støgga Skrevet 3. januar 2022 #6191 Skrevet 3. januar 2022 FrkZ skrev (20 minutter siden): Kan være de eldste gutta har gitt beskjed til henne også! At de heller vil ha litt rot, og en blid og tilstedeværende mamma. Enn en som er nazi på renhold, ryddighet og perfeksjon, og som er helt fraværende psykisk. Det tør dem nok ikke, hun styrer huset med hard hånd, å rot kommer ikke på tale. Hun henger jo ut alle sammen og forteller hvem sitt rot det er og forteller med glede hvor rotete rom dem har mens hun filmer for 7000 følgere. Dama er ikke mye god😪 16
FrkZ Skrevet 3. januar 2022 #6192 Skrevet 3. januar 2022 (endret) Støgga skrev (9 minutter siden): Det tør dem nok ikke, hun styrer huset med hard hånd, å rot kommer ikke på tale. Hun henger jo ut alle sammen og forteller hvem sitt rot det er og forteller med glede hvor rotete rom dem har mens hun filmer for 7000 følgere. Dama er ikke mye god😪 Kan jo være at de har blitt pusha såpass langt at de har gitt beskjed også. De har nok en grense, for hva de tåler og ta i mot også. Endret 3. januar 2022 av FrkZ 4
Sharp75! Skrevet 3. januar 2022 #6193 Skrevet 3. januar 2022 (endret) LinaHg skrev (52 minutter siden): Enig i at man ikke trenger å vri på alt. Men er ikke rart at folk gjør det eller mistenker ting. Når hun i løpet av jula har sagt veldig mange ganger at hun trenger alenetid, at det er godt når mann og barn er ute så hun kan slappe av, at hun må legge seg for å få litt ro, at det er slitsomt når alle er hjemme, at det tar på å gå oppå hverandre. At hun ikke er med på aktiviteter/er med ut når mann og barn finner på ting, at hun prioriterer å bruke laaang tid på å pakke inn gaver heller enn å bruke tiden på barna, at hun klager over hvor slitsomt det var med juleverksted osv osv. Problemet er jo at sånne ting er en gjenganger, at hun i mange settinger prioriterer alt annet et tid med familien. Isolert sett er ikke hver eneste ting rart og ugreit, men summen av alt er ganske underlig spør du meg. Greit nok, men da blir vi jammen ikke bedre vi heller 🤷♀️ ungdommer er og vil bli ungdommer. La oss ikke gjøre ting verre enn de er. Jeg trodde jo hun hadde sagt det, helt til jeg så hun hadde sagt noe helt annet, er mye annet man bør tvile på og under over enn det 🤷♀️ Endret 3. januar 2022 av Sharp75! La til en setning
Minmi93 Skrevet 3. januar 2022 #6194 Skrevet 3. januar 2022 (endret) Sharp75! skrev (5 timer siden): Trenger ikke å gjøre det til noe det ikke er. Alle vet hvordan tenåringer er 🤷♀️ dette er det jeg mener med å skrive ting som ikke er sagt, har selv flere barn og har sendt de på rommet for at de må rydde 🤦♀️ Sånn jeg har lært Stine å kjenne, så tenker jeg mitt om det. La oss si det sånn at da fikk hun tid for seg selv, mens guttene ryddet rommet. Hun er veldig opptatt av behovet for alenetid. Vi ser det på forskjellig måte, og det er helt greit. Endret 3. januar 2022 av Minmi93 2
Minmi93 Skrevet 3. januar 2022 #6195 Skrevet 3. januar 2022 Støgga skrev (1 time siden): Det tør dem nok ikke, hun styrer huset med hard hånd, å rot kommer ikke på tale. Hun henger jo ut alle sammen og forteller hvem sitt rot det er og forteller med glede hvor rotete rom dem har mens hun filmer for 7000 følgere. Dama er ikke mye god😪 Å ha en kontrollerende person i nære relasjoner, er veldig skadelig for de som rammes av dette. 7
mariie Skrevet 3. januar 2022 #6196 Skrevet 3. januar 2022 Kan jo hende at Joviale som gruppe ikke er så interessert i å ha henne i gruppen å. Med de signalene hun sender.. 21
Fjellgjeiter Skrevet 3. januar 2022 #6197 Skrevet 3. januar 2022 Å tro at hun tar pause fra joviale for å prioritere barn og mann er laaangt ifra riktig!! Hun kommer nok antagelig til å bruke enda mere tid på sin egen snapp!!! Sikkert slitsomt å måtte huske hva hun sier å gjør på to forskjellige kanaler!!! tenker jeg..Når hun spyr ut av seg så mye usannheter er det nok vanskelig å holde tunga rett i munnen!! Aldri i mitt voksne liv har jeg værre vært vitne til..Jeg lurer meg jammen på hvor den katte mammaen Doris er å jeg?? Hun har ikke filmet henne omtrent siden hun satt å sa at hun måtte omplasseres!! Tipper den katten ikke lever lenger jeg!! Hun nevnte henne i en bisetning 1 dag nytt år.. men ikke sett den på snapp.. 19
Hyfia Skrevet 3. januar 2022 #6198 Skrevet 3. januar 2022 Det er nok ikke tilfeldig at en "pause" fra Joviale kommer på samme tid som nesten hele gjengen har vært samlet på Østlandet uten henne. Hun har vært hissig og nebbete på snap fra den dagen Jannike sa hun skulle kjøre å besøke gjengen. Tenker nok hun har blitt gjennomskuet og laget et sirkus uten like for de andre. Som jeg skrev for lenge siden; Til syvende og sist kommer alt for en dag. Korthuset har rast i Brumunddal, og det var jaggu på tide. 33
EllaSays Skrevet 3. januar 2022 #6199 Skrevet 3. januar 2022 Hyfia skrev (1 time siden): Det er nok ikke tilfeldig at en "pause" fra Joviale kommer på samme tid som nesten hele gjengen har vært samlet på Østlandet uten henne. Hun har vært hissig og nebbete på snap fra den dagen Jannike sa hun skulle kjøre å besøke gjengen. Tenker nok hun har blitt gjennomskuet og laget et sirkus uten like for de andre. Som jeg skrev for lenge siden; Til syvende og sist kommer alt for en dag. Korthuset har rast i Brumunddal, og det var jaggu på tide. Akkurat det samme har jeg sett og tenkt. Ikke ett ord om at de andre har hatt det koselig sammen osv, som flere av de andre har nevnt. 8
Minmi93 Skrevet 3. januar 2022 #6200 Skrevet 3. januar 2022 LinaHg skrev (5 timer siden): Enig i at man ikke trenger å vri på alt. Men er ikke rart at folk gjør det eller mistenker ting. Når hun i løpet av jula har sagt veldig mange ganger at hun trenger alenetid, at det er godt når mann og barn er ute så hun kan slappe av, at hun må legge seg for å få litt ro, at det er slitsomt når alle er hjemme, at det tar på å gå oppå hverandre. At hun ikke er med på aktiviteter/er med ut når mann og barn finner på ting, at hun prioriterer å bruke laaang tid på å pakke inn gaver heller enn å bruke tiden på barna, at hun klager over hvor slitsomt det var med juleverksted osv osv. Problemet er jo at sånne ting er en gjenganger, at hun i mange settinger prioriterer alt annet et tid med familien. Isolert sett er ikke hver eneste ting rart og ugreit, men summen av alt er ganske underlig spør du meg. 👏👏👏
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå