Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
FrkZ skrev (5 timer siden):

Slik som hun styrer på med det håret. Ketchup, sitronsyre og fudge i store mengder. Hun kommer til å ende opp hårløs snart. Håret ser skikkelig tynt og tørt ut😳😳

Burde klipt seg kort og latt det vokse ut igjen ubehandlet. Er jo bare tynne hjelbleikede fjoner igjen 🙈

• Liker 16
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lillemor1982 skrev (1 time siden):

Burde klipt seg kort og latt det vokse ut igjen ubehandlet. Er jo bare tynne hjelbleikede fjoner igjen 🙈

Tror hun har veldig tynt hår originalt. 

• Liker 3
Skrevet

Synd for hennes egen del(og familien) at hun bruker all energi og tid på sykdom, klaging, snapping, vondter, egogreier osv osv. Da hun i utgangspunktet har mye bra å kunne bidra med både i familien og ellers. Tenk så mye gøy og fint hun og barna kunne ha funnet på med hennes kreativitet. Hun kunne ha tatt de med ut både i skog og mark, som hadde gagnet kroppen/vondtene hennes. Hun kunne ha stått opp om morgenen og laget god frokost før barnehage/skole/jobb. Hun har all verdens tid på formiddagen til å rydde, handle, hente pakker etc, tenk så fint å bare kunne være 100% til stede for barna på ettermiddag/kveld, uten å måtte rydde, handle etc. Den muligheten har man ofte ikke om man er i jobb, eller er alene med barn. Jeg forstår veldig godt at hun sliter etter en tøff barndom. Men hun skjønner ikke hvor heldig hun har vært/er tross alt. Mann, flotte barn, koselig hjem, selvtillit, god økonomi(tydeligvis), etc. Alt handler om hennes vanskeligheter og vondter, alltid hun som er i fokus og første prioritet, alt som er vondt skal alltid stå øverst på agendaen. Ikke rart hun ofte føler seg nedfor, med det fokuset der. 

• Liker 28
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt og spekulasjoner.

Måne, admin. 

Skrevet
Mesi449 skrev (7 timer siden):

Det som kanskje jeg stusser aller mest på er hvorfor alle som setter spm ved ting og sender henne en mld i forhold til hva og hvordan hun snapper blir blokkert. Det er nok det at man rett og slett treffer spikeren på hodet. Hun takler ikke å høre sannheten, eller å få kritikk, saklig kritikk vil jeg si det er. At hun har lite alenetid?😂 Er vel ingen andre som har mer alenetid, for når mann og barn kommer hjem fra jobb og skole har hun hatt 8 timer ALENE, og da er det plutselig en haug av ting hun må ordne ALENE, eller hun går på en "smell" å tilbringer timer i senga ALENE, og når minsten skal legges sitter hun ALENE i stua å snapper, når han sover sitter hun ALENE i stua å snapper, imens mannen gamer, omtrent hver eneste dag er det sånn her. Rundt en 12-14 timer i døgnet har hun alenetid, åsså klager hun fordi det er jul og mann og barn ha EN ekstra fridag fordi det er julaften.... Håper flere og flere av dere her inne sier ifra og avfølger ho, fortjener virkelig ikke en eneste følger etter min mening... 

Hun fortjener ikke oppmerksomhet eller følgere. Familien burde være første prioritering. Ikke denne dama,  ranter bare om hvordan andre skal te seg.

• Liker 15
Gjest Polarpuma
Skrevet

Har også slutta å følge. Hun er i mine øyne toxic. 

Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt.

Måne, admin.

Skrevet

Stine midt i en tirade om Signe som har lekt seg litt med blomster og jord: man ser helt grusom ut med svarte klær..😊

• Liker 7
Skrevet

Klagde hun nettopp på at det var 50 grader inne, når hun bare kunne tatt av seg jakka? Krever vel ikke så mye krefter å ta av og på en jakke 

• Liker 6
Skrevet
skruf skrev (5 minutter siden):

Det er ikke ordet «ræva» folk reagerer på, men at hun sitter limt fast til telefonen og Snapchat og avviser minstegutten når han er kontaktsøkende og ønsker å sitte sammen med moren. 

Siden hun snapper så og si fra hun står opp til hun legger seg så er det ikke akkurat rakettforskning å se at den lille har lite alenetid med moren. Det er far som står opp sammen med han og leverer i barnehagen (også hele romjulen), det er far som henter og det er far som legger gutten. 

Og når man da hører at guttungen spør mora om å få sitte med henne, og hun da velger å si at han har en hel sofa og spisestuestoler å sette rævva si nedpå, for så å se inn i mobilen og himle med øynene…da er det grunn til å reagere. 

Hva med å heller ta en pause fra all snappinga når ungen som du ikke har sett siden dagen før kommer hjem fra barnehagen og heller være sammen med han de få timene før leggetid? 

👏👏👏

• Liker 4
Skrevet

Jaggu ittno rart at snappen hennes streiker. Den er vel meeeget overarbeidet 😁.  Så ser man visst grusom ut i svarte klær å nå 😁 Trur jeg seriøst må slutte å følge hu for jeg blir nesten kvalm av å høre stemmen hennes. Da er det lite vits i å følge noen. 

• Liker 33
Skrevet
Whitesnake69 skrev (26 minutter siden):

Jaggu ittno rart at snappen hennes streiker. Den er vel meeeget overarbeidet 😁.  Så ser man visst grusom ut i svarte klær å nå 😁 Trur jeg seriøst må slutte å følge hu for jeg blir nesten kvalm av å høre stemmen hennes. Da er det lite vits i å følge noen. 

Mye som er tungt å ta innover seg ved å følge henne. Skjønner godt at folk ikke klarer å følge henne. Det var ei som skrev her inne at dama er toxic. Et treffende ord. Tenker på de som deler hverdagen sin i dette 😔

• Liker 10
Skrevet

Den dama har et sinne problem!!!! Du har KATT i hus. DU må regne med at de elsker rive ned ting. Klikker jo helt pga dette hun. Katten så livredd ut!!! Tar katten i nakken. Lurer på HVA denne dama gjør når ikke kamera er på. Tør ikke tenke på det. På grensen til dyremishandling dette!!! 🤬

• Liker 15
Skrevet

Hint hint ønsker meg kaffekopp med ansikt 🙈😂😂

• Liker 10
Skrevet

Hva skjer med total nedsmelting fordi om kattungen hadde dratt ut litt moll? Seriøst? Det er en kattunge. Hun har jo fri og alenetid 24/7 så litt støvsuging av moll kan ikke være noe problem vel?

• Liker 12
Skrevet

Jeg måtte se de snappene om katten etter å ha lest her, og jeg må si jeg synes det overdrives veldig. Sinneproblemer og ringe Mattilsynet? Hun løftet katten i nakkeskinnet i to sekunder og uffet deg over jord på gulvet. I senere snapper koser hun med katten. 

Hun behandler den katten bedre enn barna, så hvis noen skal ringes bør det vel ikke være Mattilsynet. 

Skrevet
Chroma skrev (38 minutter siden):

Jeg måtte se de snappene om katten etter å ha lest her, og jeg må si jeg synes det overdrives veldig. Sinneproblemer og ringe Mattilsynet? Hun løftet katten i nakkeskinnet i to sekunder og uffet deg over jord på gulvet. I senere snapper koser hun med katten. 

Hun behandler den katten bedre enn barna, så hvis noen skal ringes bør det vel ikke være Mattilsynet. 

Helt enig, jeg hadde nok klikka mer på katten enn henne 😂

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkelser, persondebatt og svar til dette.

Måne, admin. 

• Liker 1
Skrevet

Nyttårsønske: alle slutter å følge Stine 00:00🥂🌟🎉🎇🍾

• Liker 26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...