Alisha* Skrevet 27. desember 2021 #6121 Skrevet 27. desember 2021 Hun påpeker seg stadig en form for hudsykdom ~ men har hun egentlig noen tanker om ALT hun smører i ansiktet hver dag?! Aldri sett noen som sminker seg så hinsides mye. 24
Lillemor1982 Skrevet 27. desember 2021 #6122 Skrevet 27. desember 2021 MammaMo skrev (3 minutter siden): Ganske trist at hun ikke engang i jula prioriterer familietid, men sitter heller alene å snapper om tull. Hvorfor kan ikke yngste få være hjemme i jula sammen med mammaen? I form til å ommøblere stua for å filme reels til Instagram og danse rundt, men for dårlig til å ta seg av et barn?? Tenkte jeg også... latterlig å ha ungen i barnehagen i romjula når hu går hjemme. Når hu orker å danse rundt, sminke seg over en time, drasse rundt på alle plantene sine for å filme en teit filmsnutt til Insta, så kunne hu vel jaggu orket å ha ungen hjemme og aktivisere han litt også 🤦♀️ Og hva er greia med at hu alltid må filme trinn for trinn hvordan hu sauser inn frosne pommes frites med olivenolje og krydder før hu steiker dem?? Er vel ikke akkurat noe Hellstrømtips heller 🤦♀️ Herregud mye dumt 🤦♀️🤦♀️ 40
Hesya Skrevet 27. desember 2021 #6123 Skrevet 27. desember 2021 Støgga skrev (3 timer siden): Hvem i alle dager smiler lurt å ser kjempefornøyd ut når dem skal fortelle at dem holdt på å dø... (Etter fjerning av livmor) Aldri sett noen se så lykkelig ut som innimellom når hun snakker om diagnoser og smerter.. noen ganger dypt ulykkelig og andre ganger stråler hun. Det er faktisk synd på henne. Håper hun tar tak i det og får hjelp. For dette er neppe bra i lengden. 15
Orly Skrevet 27. desember 2021 #6124 Skrevet 27. desember 2021 Veldig rart å ha barn i bhg i romjula når man ikke må, her jeg bor så er det hvetfall sendt ut melding og bedt om at de som kan holder barna hjemme. 20
Rabbenreka Skrevet 27. desember 2021 #6125 Skrevet 27. desember 2021 (endret) Jeg er selv psykisk syk og sliter også med kroniske smerter. Jeg og barnefar bor ikke sammen, men når han spurte om han skulle melde ungene på sfo og barnehagen i romjula så sa jeg klart nei. Selv om jeg er også midt i flytting og skal være ute av leiligheten 1.januar. Jeg og ungene koser oss sammen selv om det blir noe redusert fra min side. Men vi har lært oss måter å ha det gøy sammen på som ikke innebærer at jeg kreperer totalt. Jeg skjønner bare ikke at guttungen hennes ikke kan få noen dager ekstra hjemme. Er kun om han absolutt må, men så vidt da også føler jeg. Jeg er blokkert fra snappen hennes etter jeg sa klart ifra om hva jeg mener om oppførelsen hennes generelt. Og jeg klarte ikke la vær lenger. Er vel et par uker siden. Endret 27. desember 2021 av Rabbenreka La til noe 24
Måne Rampelyset Skrevet 27. desember 2021 #6126 Skrevet 27. desember 2021 Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin.
Nussepus Skrevet 27. desember 2021 #6127 Skrevet 27. desember 2021 Støgga skrev (7 timer siden): Hvem i alle dager smiler lurt å ser kjempefornøyd ut når dem skal fortelle at dem holdt på å dø... (Etter fjerning av livmor) Holdt på å dø? Hvorfor det? Gud som hun er dramaqueen. 6
Lillemor1982 Skrevet 27. desember 2021 #6128 Skrevet 27. desember 2021 Nussepus skrev (1 minutt siden): Holdt på å dø? Hvorfor det? Gud som hun er dramaqueen. Hun holdt ikke på å dø. Hun fikk en infeksjon etter inngrepet. Dramaqueen er bare fornavnet 🤦♀️ 12
richbitch Skrevet 27. desember 2021 #6129 Skrevet 27. desember 2021 Stusser av at hun sier at det er så slitsomt med jul og at hun ikke får den alenetiden hun er avhengig av. Skulle tro det hadde vært fri i mange dager, men siden julaften var på en fredag i år så er det jo bare EN DAG ekstra fri. I helga klaget hun så man skulle trodd at hun hadde vært alene med barna i mange uker… 18
Minipilla Skrevet 27. desember 2021 #6130 Skrevet 27. desember 2021 Jeg kjenner få som har så mye alenetid som henne. Det er rett og slett provoserende å høre på for er det noe hun har så er det alenetid. Til og med i romjulen må minste i barnehagen så hun kan snappe. Hun sover lenge, tilsynelatende står ikke opp med barn, diller hele dagen, koser seg i sofaen om kvelden med strikketøy. Hvor mye mer alenetid trenger hun?? 23
Støgga Skrevet 28. desember 2021 #6131 Skrevet 28. desember 2021 Nussepus skrev (6 timer siden): Holdt på å dø? Hvorfor det? Gud som hun er dramaqueen. Hun fikk vel en infeksjon etter etter.opprasjon..blålys å greier. Å fikk en SKIKKELIG BEKLAGELSE fra sykhuset da ja.. 6
Pingi198 Skrevet 28. desember 2021 #6132 Skrevet 28. desember 2021 Har prøvd å følge med på denne dama her, men klarer ikke henge med🙈 Er ALTFOR mye, har ikkje sjanse til å få sett en brøkdel en gang… men fått med meg såpass at det er en del som skurrer her ja. Forstår at hun har hatt en vanskelig barndom, og det unner jeg ingen. Men jeg reagerer egentlig aller mest på at hun til stadighet er så sliten og dårlig…. Er selv kroniker, med fibromyalgi, utmattelse i varierende grad omtrent daglig og blir en del utfordringer. Har kutta ned sosiale medier til Instagram, og oppdaterer veldig varierende. I de periodene jeg er dårligere, blir det kanskje en og annen update. Eller ingen update i det hele tatt…. Med andre ord, hadde ALDRI orka å snappe en brøkdel av det hun gjør. Til tross for at hun klager og sier hun er dårlig. Bare for å ha det sagt, jeg mener absolutt at vi kronikere må kunne vise oss. Dele på sosiale medier og ha er slags tilnærmet vanlig liv, uten å bli uglesett. Noen mener jo at man bare skal ligge der og ikke verken dele noe, eller gjøre noe som helst som vanlige friske gjør. Skal helst ikke ha noe liv i det hele tatt om man er kroniker og ute av stand til å fungere i arbeidslivet. Men med den mengden hun deler hver eneste dag, fatter jeg ikke at hun kan være så dårlig som hun sier. Enorme mengder, hadde ikke reagert om det ble delt litt iløpet av en dag. Men det er endeløst…….. det er så mye at jeg ikke orker å se en brøkdel, fordi jeg blir utslitt av det (tar for lang tid😳😅). Det hele fremstår merkelig…. 25
Pingi198 Skrevet 28. desember 2021 #6133 Skrevet 28. desember 2021 Har for øvrig selv en sønn på snart 5 år, jammen meg er han ikke hjemme og har juleferie. Selv om han er en energibunt🥰🥰 Ja, blir sliten. Og får svært liten mulighet til å koble av. Men hadde aldri klart å sende i bhg, når jeg selv går hjemme. Bruker mobilen lite, går turer ute. Spiller spill sammen osv. Slitsomt ja, skal ikke si det ikke tar på energien ytterligere. Men det er så verdt det, juleferie har dem små godt av også. Koble av litt fra en travel hverdag i bhg hvor det skjer ting hele tiden. 12
Nussepus Skrevet 28. desember 2021 #6134 Skrevet 28. desember 2021 Støgga skrev (7 timer siden): Hun fikk vel en infeksjon etter etter.opprasjon..blålys å greier. Å fikk en SKIKKELIG BEKLAGELSE fra sykhuset da ja.. Alle blir opplyst om muligheten til å få infeksjon før de blir operert. Det er sånn som skjer. Skjønner heller ikke hvorfor man skal kjøres med blålys til sykehus for det. Herregud. 7
FrkZ Skrevet 28. desember 2021 #6135 Skrevet 28. desember 2021 Slik som hun styrer på med det håret. Ketchup, sitronsyre og fudge i store mengder. Hun kommer til å ende opp hårløs snart. Håret ser skikkelig tynt og tørt ut😳😳 24
Mesi449 Skrevet 28. desember 2021 #6136 Skrevet 28. desember 2021 Det som kanskje jeg stusser aller mest på er hvorfor alle som setter spm ved ting og sender henne en mld i forhold til hva og hvordan hun snapper blir blokkert. Det er nok det at man rett og slett treffer spikeren på hodet. Hun takler ikke å høre sannheten, eller å få kritikk, saklig kritikk vil jeg si det er. At hun har lite alenetid?😂 Er vel ingen andre som har mer alenetid, for når mann og barn kommer hjem fra jobb og skole har hun hatt 8 timer ALENE, og da er det plutselig en haug av ting hun må ordne ALENE, eller hun går på en "smell" å tilbringer timer i senga ALENE, og når minsten skal legges sitter hun ALENE i stua å snapper, når han sover sitter hun ALENE i stua å snapper, imens mannen gamer, omtrent hver eneste dag er det sånn her. Rundt en 12-14 timer i døgnet har hun alenetid, åsså klager hun fordi det er jul og mann og barn ha EN ekstra fridag fordi det er julaften.... Håper flere og flere av dere her inne sier ifra og avfølger ho, fortjener virkelig ikke en eneste følger etter min mening... 32
Clara80 Skrevet 28. desember 2021 #6137 Skrevet 28. desember 2021 FrkZ skrev (2 timer siden): Slik som hun styrer på med det håret. Ketchup, sitronsyre og fudge i store mengder. Hun kommer til å ende opp hårløs snart. Håret ser skikkelig tynt og tørt ut😳😳 Blir hun alder fornøyd? Synes hun er SÅ fornøyd hver gang hun har vært hos frisøren. Men så er det pån igjen med alt mulig...hva er målet? Syns hun ser lik ut hele tiden jeg. Ang barnehagen, så synes jeg ikke det er noen skam å benytte seg av det i romjula. 8
Kaffeskål Skrevet 28. desember 2021 #6138 Skrevet 28. desember 2021 Snufs snufs. Himmler med øya. Snufser litt til, klager på håret.. Signe får mer oppmerksomhet enn hennes egne barn. Snufser litt til og så fornøyd. Må være ganske ensomt når telefonen er din beste venn…. 24
EllaSays Skrevet 28. desember 2021 #6139 Skrevet 28. desember 2021 Hun synes det er viktig at det er ryddig når de store gutta kommer. Ikke så viktig med alt det andre. Skjønner meg ikke på henne. Og den evige klaginga, det er så mye klaging. Som dere, så tror jeg hennes snapping har vært tema i heimen. Derav bråstopp på lillejulaften. 24
Mina 2 Skrevet 28. desember 2021 #6140 Skrevet 28. desember 2021 Ja,det har nok vært tatt opp i heimen. Går ikke an å fortsette med all den snapinga hver eneste dag. Helt utrolig! 14
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå