EllaSays Skrevet 22. desember 2021 #6061 Skrevet 22. desember 2021 Minipilla skrev (6 minutter siden): Facinerende at hun tror advokaten tar på seg å sitte med hennes sak i romjulen kun for å være god. Hun fakturere vel rundt et par tusen i timen så det smerter nok ikke advokaten så mye å jobbe i romjulen....slik de fleste som ikke har feriedager igjen må gjøre...det er tross alt helt vanlige arbeidsdager. Nå har jeg ikke fulgt henne så lenge og må innrømme at jeg skipper endel av snappene for døgnet har rett og slett ikke nok timer til å høre på alt hun lirer av seg - men så mye som hun holder på i løpet av dagen med husvask og ærender og alt mulig rart er det ikke rart at hun ikke greier jobbe noen prosent? Det er jo omtrent en fulltidsstilling å snappe så mye som hun gjør. Jeg har fulgt endel folk opp igjennom og INGEN kommer i nærheten til å snappe så mye av dagen sin som henne. Har hun ingen venner eller nære hun kan snakke med istede for å utlevere hvert sekund av døgnet på snap? At folk skal se henne lage middag fra start til oppvask er rimelig skremmende at hun tror finnes interessant. Og hvor mange snapper kan man bruke på å forklare enkle ting? Noen ganger når jeg skal spole meg kjapt igjennom for å komme ajour snakkes det om samme banale ting i det uendelig! Er det virkelig noen her som ser igjennom alt hun legger ut? Nei, har ikke sjanse til å se igjennom alt. Hun bedyrer at hun ikke er noen reprisekanal, men det er akkurat det hun er. Det meste går i reprise. Veldig artig at hun tenker at advokaten jobber med hennes sak i romjula av godt hjerte.... er nok vanlige arbeidsdager for dem også. 16
Sharp75! Skrevet 22. desember 2021 #6062 Skrevet 22. desember 2021 Minipilla skrev (1 time siden): Facinerende at hun tror advokaten tar på seg å sitte med hennes sak i romjulen kun for å være god. Hun fakturere vel rundt et par tusen i timen så det smerter nok ikke advokaten så mye å jobbe i romjulen....slik de fleste som ikke har feriedager igjen må gjøre...det er tross alt helt vanlige arbeidsdager. Nå har jeg ikke fulgt henne så lenge og må innrømme at jeg skipper endel av snappene for døgnet har rett og slett ikke nok timer til å høre på alt hun lirer av seg - men så mye som hun holder på i løpet av dagen med husvask og ærender og alt mulig rart er det ikke rart at hun ikke greier jobbe noen prosent? Det er jo omtrent en fulltidsstilling å snappe så mye som hun gjør. Jeg har fulgt endel folk opp igjennom og INGEN kommer i nærheten til å snappe så mye av dagen sin som henne. Har hun ingen venner eller nære hun kan snakke med istede for å utlevere hvert sekund av døgnet på snap? At folk skal se henne lage middag fra start til oppvask er rimelig skremmende at hun tror finnes interessant. Og hvor mange snapper kan man bruke på å forklare enkle ting? Noen ganger når jeg skal spole meg kjapt igjennom for å komme ajour snakkes det om samme banale ting i det uendelig! Er det virkelig noen her som ser igjennom alt hun legger ut? Jeg er for tiden hjemme og har gooood tid, og jeg ser ikke alt en gang, er sååååå mye piss og svada 🤷♀️🤷♀️ 13
Mina 2 Skrevet 22. desember 2021 #6063 Skrevet 22. desember 2021 Og hun er jo så bitter på moren og BV. Burde i så fall være enda mer bitter på faren sin,spør du meg. 35
Linye Skrevet 22. desember 2021 #6064 Skrevet 22. desember 2021 Har hun ikke snakket om legetimen? Har noen av dere sendt og spurt hvordan det gikk? Nå har vi hørt om hullet i lungen over lang tid, men når hun ikke oppdaterer ståa så var det vel for lite negativt…🙄 11
Mina 2 Skrevet 22. desember 2021 #6065 Skrevet 22. desember 2021 Linye skrev (16 minutter siden): Har hun ikke snakket om legetimen? Har noen av dere sendt og spurt hvordan det gikk? Nå har vi hørt om hullet i lungen over lang tid, men når hun ikke oppdaterer ståa så var det vel for lite negativt…🙄 Snakket om det på storyen i dag. Hullet har grodd igjen😊 3
Veranda Skrevet 22. desember 2021 #6066 Skrevet 22. desember 2021 Mina 2 skrev (39 minutter siden): Snakket om det på storyen i dag. Hullet har grodd igjen😊 👏👏👏🙈 3
Anneisabell Skrevet 22. desember 2021 #6067 Skrevet 22. desember 2021 Mina 2 skrev (47 minutter siden): Snakket om det på storyen i dag. Hullet har grodd igjen😊 Da har vi vell hørt sist host og siste magedrag for ei stund...for det har jo kunn vært når hun har husket på at dette var en diagnose eller feil..altså jeg blir så provosert av henne. Skal sies at jeg ser 1 promille,men det er jammen nok det også 11
Minni75 Skrevet 22. desember 2021 #6068 Skrevet 22. desember 2021 Mina 2 skrev (58 minutter siden): Snakket om det på storyen i dag. Hullet har grodd igjen😊 Det er så røyte gale😂😂 7
FrkZ Skrevet 22. desember 2021 #6069 Skrevet 22. desember 2021 Mina 2 skrev (1 time siden): Snakket om det på storyen i dag. Hullet har grodd igjen😊 Hun virka nesten litt skuffa over det. Og at Spirometrien eller hva det nå heter igjen, var også grei😂 6
Mina 2 Skrevet 22. desember 2021 #6070 Skrevet 22. desember 2021 Sånn som hun klaget over at hun måtte være med faren ut å kjøpe julegaver da! Ville være hjemme å stulle. Dreit ut ene guttungen da han skulle skifte kattesand og vaske. Og når hun satt seg ned for "me time" med fargelegging,så kom eldstemann å lurte på om hun kunne kjøre han på hockey og da var det uffing og himling med øya. At det går an! Burde bodd alene hu der. Alt annet som ikke dreier seg om hu er jo et ork. 33
Babyblue69 Skrevet 22. desember 2021 #6072 Skrevet 22. desember 2021 Vicnord84 skrev (13 minutter siden): Hvor gammel er denne dama? 38 år.
Mina 2 Skrevet 23. desember 2021 #6073 Skrevet 23. desember 2021 Uff,får nå ikke håpe det har skjedd noe kjipt i heimen hos Stine da. Hun snapet jo på Joviale i dag og plutselig var det en annen som overtok. Ikke vært på sin egen snap heller etter hun hadde vært å fiksa negler. Merkelig.
Mina 2 Skrevet 23. desember 2021 #6074 Skrevet 23. desember 2021 Skulle jo få være med å pynte treet. Men akkurat nå hadde hun lagt ut på insta at hun hadde pynta tre. Så da er vel alt bra😊
Veranda Skrevet 23. desember 2021 #6075 Skrevet 23. desember 2021 (endret) . Endret 23. desember 2021 av Veranda
Flettfrid Skrevet 23. desember 2021 #6076 Skrevet 23. desember 2021 Mina 2 skrev (45 minutter siden): Uff,får nå ikke håpe det har skjedd noe kjipt i heimen hos Stine da. Hun snapet jo på Joviale i dag og plutselig var det en annen som overtok. Ikke vært på sin egen snap heller etter hun hadde vært å fiksa negler. Merkelig. Kan være så enkelt som at hun har fått beskjed av mann og barn om å legge bort telefonen. 21
Snuppetussa Skrevet 23. desember 2021 #6077 Skrevet 23. desember 2021 Spesielt at hun plutselig ble borte fra snap, ikke vært på egen heller. Får håpe hun bare koser seg hjemme med sine kjære. Men jeg tror det kommer en ny historie om sykdom. 5
LinaHg Skrevet 24. desember 2021 #6078 Skrevet 24. desember 2021 Fascinerende at hun har peptalks om julegaver, overforbruk, at barn ikke bare skal få og få, at adventskalender er unødvendig fordi det blir dyrt, de får alt for mye og at det er feil fokus, at jula handler om familie, omsorg og kos. Hun har selv tydelig brukt en betydelig sum på gaver til barna(ikke at jeg nødvendigvis syns det er feil å gjøre det), hun shopper som en gal hele året til seg selv, hun har kjøpt julekalender til seg selv. Hun sender minsten i barnehagen dagene før julaften enda hun er hjemme selv, hun bruker den tiden barna er hjemme på å handle julegaver, pakke inn gaver, snappe, osv, hun kjaser hele tiden om hvor stress og vanskelig jula er for henne isteden for å prøve å være takknemlig for familien sin og alt hun har.«Gjør som jeg sier, ikke som jeg gjør». Hun er så selvmotsigende og dobbeltmoralsk, står ikke for noe av det hun sier. Skjønner at hun har et vanskelig forhold til jul, men hun har sånn et enormt fokus på det. Få litt hjelp til å bearbeide ting, snakke ut, få noen verktøy til å håndtere de følelsene. Hun som selv har kjent på kjipe følelser og manglende omsorg og tilstedeværelse fra egen mor knyttet til jul, burde i hvert fall vise egne barn omsorg, glede, oppmerksomhet, og lyst til å tilbringe tid med de nå i jula. Legger ut tekst på snap om at hennes barn aldri skal kjenne på følelsen av å blir oversett og nedprioritert. Enda det er det hun veldig ofte gjør. Hun overser gang på gang, mer opptatt av å snakke på snap og vise frem ting hun styrer med enn å faktisk være tilstede for/med barna. Null selvinnsikt. Og ja, jeg vet veldig godt hvordan et liv med traumer er, og hvordan de kan trigges i alle situasjoner som egentlig er trygge og fine. Men, hvorfor går hun ikke i terapi, hvorfor får hun ikke hjelp til å prøve å takle disse traumene, hvorfor flytter hun ikke fokus over på familien i stedet for å bruke all energi på gavehandling, gavepakking, snap, etc. Skjønner at hun vil pynte, bake og ordne i stand jul til barna, men de driter da vel i om pakka til tante Anna er perfekt pakket inn med tørka appelsin, granbar og brettekant. 34
SnippSnappSnute2 Skrevet 24. desember 2021 #6079 Skrevet 24. desember 2021 LinaHg skrev (12 timer siden): Fascinerende at hun har peptalks om julegaver, overforbruk, at barn ikke bare skal få og få, at adventskalender er unødvendig fordi det blir dyrt, de får alt for mye og at det er feil fokus, at jula handler om familie, omsorg og kos. Hun har selv tydelig brukt en betydelig sum på gaver til barna(ikke at jeg nødvendigvis syns det er feil å gjøre det), hun shopper som en gal hele året til seg selv, hun har kjøpt julekalender til seg selv. Hun sender minsten i barnehagen dagene før julaften enda hun er hjemme selv, hun bruker den tiden barna er hjemme på å handle julegaver, pakke inn gaver, snappe, osv, hun kjaser hele tiden om hvor stress og vanskelig jula er for henne isteden for å prøve å være takknemlig for familien sin og alt hun har.«Gjør som jeg sier, ikke som jeg gjør». Hun er så selvmotsigende og dobbeltmoralsk, står ikke for noe av det hun sier. Skjønner at hun har et vanskelig forhold til jul, men hun har sånn et enormt fokus på det. Få litt hjelp til å bearbeide ting, snakke ut, få noen verktøy til å håndtere de følelsene. Hun som selv har kjent på kjipe følelser og manglende omsorg og tilstedeværelse fra egen mor knyttet til jul, burde i hvert fall vise egne barn omsorg, glede, oppmerksomhet, og lyst til å tilbringe tid med de nå i jula. Legger ut tekst på snap om at hennes barn aldri skal kjenne på følelsen av å blir oversett og nedprioritert. Enda det er det hun veldig ofte gjør. Hun overser gang på gang, mer opptatt av å snakke på snap og vise frem ting hun styrer med enn å faktisk være tilstede for/med barna. Null selvinnsikt. Og ja, jeg vet veldig godt hvordan et liv med traumer er, og hvordan de kan trigges i alle situasjoner som egentlig er trygge og fine. Men, hvorfor går hun ikke i terapi, hvorfor får hun ikke hjelp til å prøve å takle disse traumene, hvorfor flytter hun ikke fokus over på familien i stedet for å bruke all energi på gavehandling, gavepakking, snap, etc. Skjønner at hun vil pynte, bake og ordne i stand jul til barna, men de driter da vel i om pakka til tante Anna er perfekt pakket inn med tørka appelsin, granbar og Kvitterer 🙏 6
Fjellgjeiter Skrevet 24. desember 2021 #6080 Skrevet 24. desember 2021 LinaHg skrev (16 timer siden): Fascinerende at hun har peptalks om julegaver, overforbruk, at barn ikke bare skal få og få, at adventskalender er unødvendig fordi det blir dyrt, de får alt for mye og at det er feil fokus, at jula handler om familie, omsorg og kos. Hun har selv tydelig brukt en betydelig sum på gaver til barna(ikke at jeg nødvendigvis syns det er feil å gjøre det), hun shopper som en gal hele året til seg selv, hun har kjøpt julekalender til seg selv. Hun sender minsten i barnehagen dagene før julaften enda hun er hjemme selv, hun bruker den tiden barna er hjemme på å handle julegaver, pakke inn gaver, snappe, osv, hun kjaser hele tiden om hvor stress og vanskelig jula er for henne isteden for å prøve å være takknemlig for familien sin og alt hun har.«Gjør som jeg sier, ikke som jeg gjør». Hun er så selvmotsigende og dobbeltmoralsk, står ikke for noe av det hun sier. Skjønner at hun har et vanskelig forhold til jul, men hun har sånn et enormt fokus på det. Få litt hjelp til å bearbeide ting, snakke ut, få noen verktøy til å håndtere de følelsene. Hun som selv har kjent på kjipe følelser og manglende omsorg og tilstedeværelse fra egen mor knyttet til jul, burde i hvert fall vise egne barn omsorg, glede, oppmerksomhet, og lyst til å tilbringe tid med de nå i jula. Legger ut tekst på snap om at hennes barn aldri skal kjenne på følelsen av å blir oversett og nedprioritert. Enda det er det hun veldig ofte gjør. Hun overser gang på gang, mer opptatt av å snakke på snap og vise frem ting hun styrer med enn å faktisk være tilstede for/med barna. Null selvinnsikt. Og ja, jeg vet veldig godt hvordan et liv med traumer er, og hvordan de kan trigges i alle situasjoner som egentlig er trygge og fine. Men, hvorfor går hun ikke i terapi, hvorfor får hun ikke hjelp til å prøve å takle disse traumene, hvorfor flytter hun ikke fokus over på familien i stedet for å bruke all energi på gavehandling, gavepakking, snap, etc. Skjønner at hun vil pynte, bake og ordne i stand jul til barna, men de driter da vel i om pakka til tante Anna er perfekt pakket inn med tørka appelsin, granbar og brettekant. Sååå enig!!! 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå