MsFri Skrevet 16. desember 2021 #5981 Skrevet 16. desember 2021 Hun venter på time hos frisøren for å gjort om at. Jeg vet ikke helt hva det betyr.. høres ut som hun skylder på frisøren kanskje? 1
nettengel Skrevet 16. desember 2021 #5982 Skrevet 16. desember 2021 MsFri skrev (28 minutter siden): Hun venter på time hos frisøren for å gjort om at. Jeg vet ikke helt hva det betyr.. høres ut som hun skylder på frisøren kanskje? Gjort om at = gjøre om igjen 3
Blåmuggost Skrevet 16. desember 2021 #5983 Skrevet 16. desember 2021 Brumundaline skrev (På 15.12.2021 den 1.03): Og igjen påstår hun at hun kjøper bamser og utstyr gjennom leverandør fra tidligere jobb. Hvorfor må hun lyve? ALLE skjønner vel at det er ren løgn. Jeg har kjøpt identisk utstyr, identiske bamser og andre anheng. ALT er kjøpt på wish/eBay. Og, som ansatt får du ALDRI eget kundenummer, bruke leverandører osv, og spesielt ikke som TIDLIGERE ansatt. Nei det er bare løgn! Man må ha organisasjonsnummer og et AS eller enkeltmannsforetak, for å kjøpe inn til forhandlerpris. Det er jo hele poenget. Ellers kunne alle ha kjøpt til innkjøpspris. Det funker ikke sånn. Hun lyver igjen 16
Malleli89 Skrevet 16. desember 2021 #5984 Skrevet 16. desember 2021 Alma87 skrev (På 15.12.2021 den 18.31): Jeg må bare få si at det er utrolig godt å se at flere har fått opp øynene å ser det samme som oss andre her inne🙌🏽😅 vi fikk mye motgang i starten, men somsagt dette er et mønster som tar tid å avsløre!! Amen! Jeg er så enig… Veldig godt å se, å jeg håper til slutt så mange gjennomskuer at d ikke er vits for dama å snappe! Men d… 8
LinaHg Skrevet 17. desember 2021 #5985 Skrevet 17. desember 2021 SnippSnappSnute2 skrev (14 timer siden): Det var ikke ment som "kritikk". Det var bare en bekreftelse på hva jeg selv føler som voksen. Åja,nei, tok det ikke som kritikk:) Måtte bare forklare så det ikke virket som om jeg mente at minsten ikke merker noe til hennes fraværende oppførsel.
SnippSnappSnute2 Skrevet 17. desember 2021 #5986 Skrevet 17. desember 2021 LinaHg skrev (2 timer siden): Åja,nei, tok det ikke som kritikk:) Måtte bare forklare så det ikke virket som om jeg mente at minsten ikke merker noe til hennes fraværende oppførsel. ❤
SnippSnappSnute2 Skrevet 17. desember 2021 #5987 Skrevet 17. desember 2021 nettengel skrev (11 timer siden): Gjort om at = gjøre om igjen Tydelig på Instagram hva hun fisker etter i forhold til håret. Hun der er jo bare frekk!! 4
Toiny Skrevet 17. desember 2021 #5988 Skrevet 17. desember 2021 Mister ord? Seriøst, den damen har jo en ordflom langt utover de jeg kjenner iallefall! Nå har a nok lest seg til noen nye symptomer hun tenker kan passe! Et lite tips Stine ; du må bli flinkere til øve, før du hiver ut nye symptomer. Har nesten ikke hørt deg mangle ord, og den snøvlingen skylder nok heller B preparater du er rusa på enn sykdommene dine. 16
Linye Skrevet 17. desember 2021 #5989 Skrevet 17. desember 2021 To ting: Hun nevnte ikke hvordan spirometrien gikk? Den får hun svar på med engang, så den var sikkert for bra til å snakke om… Og den monsteren hun åpner etter butikken igår, den drikker hun av uten å la seg plage av kullsyren🙄🤣 20
ritaen Skrevet 17. desember 2021 #5990 Skrevet 17. desember 2021 Linye skrev (8 minutter siden): To ting: Hun nevnte ikke hvordan spirometrien gikk? Den får hun svar på med engang, så den var sikkert for bra til å snakke om… Og den monsteren hun åpner etter butikken igår, den drikker hun av uten å la seg plage av kullsyren🙄🤣 Hun snakket om spirometrien, hun var spent på hva legen sa om den og cten av lungene. Forstod at hun skulle få svar om begge samtidig, hvertfall etter hvor hun fortalte det🤔 Hun drikker ofte Pepsi Max rett etter hun har helt oppi, så det med kullsyren skjønner jeg ikke🙈 8
Frkmarianne Skrevet 17. desember 2021 #5991 Skrevet 17. desember 2021 kanakass skrev (14 timer siden): Hørte jeg riktig at høres hennes var grønt? Stakkars frisør, er vel hennes feil🥴 Det er ikke rart det blir sånn når hun bruker fudge balsam og andre greier. Stakkars frisøren hennes sier jeg bare som må holde ut med en kunde som bare dager etter timen bruker fudge balsam. 13
charlotte0 Skrevet 17. desember 2021 #5992 Skrevet 17. desember 2021 (endret) Frkmarianne skrev (6 minutter siden): Det er ikke rart det blir sånn når hun bruker fudge balsam og andre greier. Stakkars frisøren hennes sier jeg bare som må holde ut med en kunde som bare dager etter timen bruker fudge balsam. Ødelegger den håret? Høres ut som du har greie på dette, så jeg bare må spørre. 😅 Jeg bruker den lillashampoen da, men ikke balsamen, ikke fått grønt hår. Heldigvis! 😂 Men synes den kan gi lillaskjær om man ikke er forsiktig. Men grønt skal det jo ikke bli…håper jeg? Er stadig på leting etter bedre lilla/sølvshampo, så tar gjerne imot tips på det! Er ganske platinablond. 😅 Endret 17. desember 2021 av charlotte0 2
kanakass Skrevet 17. desember 2021 #5993 Skrevet 17. desember 2021 charlotte0 skrev (10 minutter siden): Ødelegger den håret? Høres ut som du har greie på dette, så jeg bare må spørre. 😅 Jeg bruker den lillashampoen da, men ikke balsamen, ikke fått grønt hår. Heldigvis! 😂 Men synes den kan gi lillaskjær om man ikke er forsiktig. Men grønt skal det jo ikke bli…håper jeg? Er stadig på leting etter bedre lilla/sølvshampo, så tar gjerne imot tips på det! Er ganske platinablond. 😅 Mulig jeg husker feil, men fra tiden jeg hadde blondt hår selv. Ble fortalt at fudge tørker ut håret ditt. Også har det noe med at lillapigmentene er veldig kraftige og ikke naturlige. Finnes sjampo du får hos frisør som hjelper håret bedre med naturlige lillapigmenter. Det at håret hennes blir grønt kan komme av vannet i dusjen hjemme hos dem. Så enkelt er det. Men da er det greit å skaffe seg en rensesjampo feks. 7
Miss.Wildfox Skrevet 17. desember 2021 #5994 Skrevet 17. desember 2021 Godt gjort å bruke mer tid på å leke med kattene sine enn eget barn. Også et paradoks at hun leker med kattene og oppmuntrer de til å klatre oppover møbler og stoler, når de i neste sekund får kjeft og blir sprayet ned med alskens sitron, eddik- og alskens blandinger som straff. 26
charlotte0 Skrevet 17. desember 2021 #5995 Skrevet 17. desember 2021 kanakass skrev (10 minutter siden): Mulig jeg husker feil, men fra tiden jeg hadde blondt hår selv. Ble fortalt at fudge tørker ut håret ditt. Også har det noe med at lillapigmentene er veldig kraftige og ikke naturlige. Finnes sjampo du får hos frisør som hjelper håret bedre med naturlige lillapigmenter. Det at håret hennes blir grønt kan komme av vannet i dusjen hjemme hos dem. Så enkelt er det. Men da er det greit å skaffe seg en rensesjampo feks. Ja, den er ganske uttørrende. Men synes den har blitt bedre enn den var før, kanskje det er en ny formulering eller noe. Men den grønnfargen må komme av noe annet, kanskje vannet eller andre hårprodukter ja. 🤔 For i syden får jeg grønnskjær i håret, og det har jeg skjønt er fra sammensetningen i vannet der. 🤔
FrkZ Skrevet 17. desember 2021 #5996 Skrevet 17. desember 2021 Er kanskje en del klor i vannet deres. Hun vasker jo håret hver dag😵Det sliter. Og isllefall hvis hun bruker utørkende fudge shampo ofte. I tillegg bruker hun rettetang ofte. Ikke rart hun har tynt, grønt hår😵😵 16
Kaffeskål Skrevet 17. desember 2021 #5997 Skrevet 17. desember 2021 allesote skrev (21 timer siden): Hva heter hun på snap? Får bare opp en tom snap på "bygdelivet" Rickmaister ☺️ 1
Trøndelag84 Skrevet 17. desember 2021 #5998 Skrevet 17. desember 2021 Toiny skrev (2 timer siden): Mister ord? Seriøst, den damen har jo en ordflom langt utover de jeg kjenner iallefall! Nå har a nok lest seg til noen nye symptomer hun tenker kan passe! Et lite tips Stine ; du må bli flinkere til øve, før du hiver ut nye symptomer. Har nesten ikke hørt deg mangle ord, og den snøvlingen skylder nok heller B preparater du er rusa på enn sykdommene dine. Norspan er A-preparat 😉 2
Babyblue69 Skrevet 17. desember 2021 #5999 Skrevet 17. desember 2021 Trøndelag84 skrev (6 minutter siden): Norspan er A-preparat 😉 De som ønsker seg diagnoser, leser seg opp. De kan symptomer og fremmedord som en lege kan det. Skummelt, men de blir gjennomskuet av helsevesenet til slutt. Det blir brukt mye unødvendig tid, penger og ressurser på disse menneskene. Den rette hjelpen et psykoterapi. 16
Pålur Skrevet 17. desember 2021 #6000 Skrevet 17. desember 2021 Ps! Drar du i basseng med nybleket hår, ja så blir det grønt. Ingen frisør som kan ta skylda for det. 15
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå