EllaSays Skrevet 15. desember 2021 #5961 Skrevet 15. desember 2021 Gresshoppa skrev (10 minutter siden): Rikke hadde en rant om Stine her for litt siden, så det er ganske tydelig at Rikke ikke kan fordra Stine og hennes oppførsel på flere måter🙈 Det har jeg ikke fått med meg 😵 Hva sa hun? 6
Lillemor1982 Skrevet 15. desember 2021 #5962 Skrevet 15. desember 2021 Gresshoppa skrev (23 minutter siden): Rikke hadde en rant om Stine her for litt siden, så det er ganske tydelig at Rikke ikke kan fordra Stine og hennes oppførsel på flere måter🙈 Hvem Rikke er dette? 😊
Villroses hage Skrevet 15. desember 2021 #5963 Skrevet 15. desember 2021 1 hour ago, Minni75 said: Er det krenkende å ha tynt hår ?? 😂😂😂 Det er ikke innafor å kritisere utseende. Total mangel på folkeskikk, og ødeleggende for saklig kritikk av virksomheten til en offisiell person. 8
Gjest Isadora2 Skrevet 16. desember 2021 #5964 Skrevet 16. desember 2021 Noen som har fått svar, eller evt blitt blokka etter å ha spurt om sterilisering av Doris?
Lillemor1982 Skrevet 16. desember 2021 #5965 Skrevet 16. desember 2021 Isadora2 skrev (31 minutter siden): Noen som har fått svar, eller evt blitt blokka etter å ha spurt om sterilisering av Doris? Hun hevder begge hunnkattene er booket inn på time for sterilisering. Så vi får se da 🤷♀️ Jeg ble ikke blokka faktisk. Så nå skal jeg fortsette å stille kritiske spørsmål til jeg blir det 😂 10
Gjest Isadora2 Skrevet 16. desember 2021 #5966 Skrevet 16. desember 2021 Lillemor1982 skrev (39 minutter siden): Hun hevder begge hunnkattene er booket inn på time for sterilisering. Så vi får se da 🤷♀️ Jeg ble ikke blokka faktisk. Så nå skal jeg fortsette å stille kritiske spørsmål til jeg blir det 😂 Fikk også svar, men at Doris hadde time i januar. Hadde måtte avlyse 4 timer, for hun var ofte borte 1-4 dager i strekk. Hun fikk p-pille da. Spurte om planen for Signe men det sa hun ikke noe om. Bra at vi kan spørr, og får svar uten blokkering.
Gresshoppa Skrevet 16. desember 2021 #5967 Skrevet 16. desember 2021 EllaSays skrev (8 timer siden): Det har jeg ikke fått med meg 😵 Hva sa hun? Hun nevnte ikke direkte navn, men alle skjønte hvem det var. Det var vel dagen etter at Stine hadde «politianmeldt» visse brukernavn her inne. Det omhandlet den ranten og hva man måtte tåle når man la ut om alt mulig rart og eksponering av alt. Rikke var n del av de joviale før. Lillemor1982 skrev (8 timer siden): Hvem Rikke er dette? 😊 «Bygdelivet». 6
EllaSays Skrevet 16. desember 2021 #5968 Skrevet 16. desember 2021 Gresshoppa skrev (23 minutter siden): Hun nevnte ikke direkte navn, men alle skjønte hvem det var. Det var vel dagen etter at Stine hadde «politianmeldt» visse brukernavn her inne. Det omhandlet den ranten og hva man måtte tåle når man la ut om alt mulig rart og eksponering av alt. Rikke var n del av de joviale før. «Bygdelivet». Takk for svar 😘 Liker jo Rikke ganske mye bedre enn Stine. 10
SnippSnappSnute2 Skrevet 16. desember 2021 #5969 Skrevet 16. desember 2021 LinaHg skrev (11 timer siden): Syns det er så rart, trist og ugreit at hun alltid sier at hun koser seg sånn når hun driver med med innpakking av gaver, mandala fargelegging, strikking, organisering etc., men aldri når hun er med barna på svømming, lek, baking eller annen aktivitet. Da er det bare klaging i etterkant om hvor sliten hun er, hvor krevende det har vært, hvor mye energi det tar. Enda godt en av dem er liten, så han ikke får med seg hva som blir sagt og delt på snap. Har gått over stokk og stein alt med den snappingen hennes, gått helt til hodet på henne. Virker som det eneste som virkelig gjelder for henne er å vise frem seg selv og alt hun selg driver med. Alt annet kommer i andre, tredje og siste rekke. Trist og hårreisende å se på utviklingen og hvor alt dette bærer hen. Aldri vært borti/sett et menneske som er så ukritisk, filterløs og med så lite selvinnsikt som hun. Å være et lite barn, til en mamma som er fraværende og som kun lever i sin verden. Det observerer og kjenner et barn på. Veldig sterkt som liten. Jeg har vokst opp med en lignende mamma. Jeg forsto, jeg kjente på det. Det er ikke bra det hun holder på med. 12
charlotte0 Skrevet 16. desember 2021 #5970 Skrevet 16. desember 2021 Veranda skrev (På 14.12.2021 den 23.21): Og sånn som hun legger ut om han invandrergutten. 🙈 flaut å høre på. Alle er sinte på han fordi han sier hei , må da vere tull alt hun lirer ut av seg. 🥵 Hun har liksom snakket med butikksjefen da pakken forsvant tidligere, å skrytt av denne gutten. Hahaha nå måtte jeg le høyt 🤣🤣🤣 Nei det der tror jeg søren ikke noe på. Desuten har vel butikksjefen taushetsplikt ovenfor egne ansatte Jeg kan ikke si navn pga personvern, han har ikke bedt om å bli med her , eller bli snakka om på snap. Og så klarer hun alikvel å røpe seg og alle kan finne ut hvem han er. Hun der er ikke god 🥵 Hvorfor er folk sinte på innvandrergutten som sier hei? Det fikk jeg ikke med meg, hva skjedde? Hvis hun har stått opp for en gutt som blir dårlig behandlet så er jo det positivt mener jeg, det bør hun jo ha skryt for! 😊 så kan man heller kritisere det som faktisk er kritikkverdig. 😊 1
charlotte0 Skrevet 16. desember 2021 #5971 Skrevet 16. desember 2021 Gresshoppa skrev (11 timer siden): Rikke hadde en rant om Stine her for litt siden, så det er ganske tydelig at Rikke ikke kan fordra Stine og hennes oppførsel på flere måter🙈 Hva sa hun? 😅 1
Gresshoppa Skrevet 16. desember 2021 #5972 Skrevet 16. desember 2021 charlotte0 skrev (1 time siden): Hva sa hun? 😅 Svarte på det lenger oppe i tråden🙈 1
Trulteposen Skrevet 16. desember 2021 #5973 Skrevet 16. desember 2021 charlotte0 skrev (1 time siden): Hvorfor er folk sinte på innvandrergutten som sier hei? Det fikk jeg ikke med meg, hva skjedde? Hvis hun har stått opp for en gutt som blir dårlig behandlet så er jo det positivt mener jeg, det bør hun jo ha skryt for! 😊 så kan man heller kritisere det som faktisk er kritikkverdig. 😊 Jeg synes hun utleverer han - og hun sier ting som identifiserer han. Setningen hennes «Han har jo ikke bedt om å bli utlevert» gjelder tydeligvis ikke henne. Hun forteller ting han har sagt til henne på tomannshånd - og ikke for at hun skal rope det ut til hele Norge. Og dette gjelder mange hun snakket om på snap. Flere butikkansatte, mann og barn, pappaen, svigerfamilie, bror og hans familie, eksmannens familie, naboen, fastleger, sykehusansatte, tidligere frisører, joviale, venninner osv osv osv… Ja det er underholdende men ikke greit synes jeg. 14
Veranda Skrevet 16. desember 2021 #5974 Skrevet 16. desember 2021 Gresshoppa skrev (13 timer siden): Rikke hadde en rant om Stine her for litt siden, så det er ganske tydelig at Rikke ikke kan fordra Stine og hennes oppførsel på flere måter🙈 Det har jeg ikke fått med meg. Hva gikk det ut på ?
Veranda Skrevet 16. desember 2021 #5975 Skrevet 16. desember 2021 Gresshoppa skrev (5 timer siden): Hun nevnte ikke direkte navn, men alle skjønte hvem det var. Det var vel dagen etter at Stine hadde «politianmeldt» visse brukernavn her inne. Det omhandlet den ranten og hva man måtte tåle når man la ut om alt mulig rart og eksponering av alt. Rikke var n del av de joviale før. «Bygdelivet». Aha. Det stemmer 🙂 1
allesote Skrevet 16. desember 2021 #5976 Skrevet 16. desember 2021 Gresshoppa skrev (6 timer siden): Hun nevnte ikke direkte navn, men alle skjønte hvem det var. Det var vel dagen etter at Stine hadde «politianmeldt» visse brukernavn her inne. Det omhandlet den ranten og hva man måtte tåle når man la ut om alt mulig rart og eksponering av alt. Rikke var n del av de joviale før. «Bygdelivet». Hva heter hun på snap? Får bare opp en tom snap på "bygdelivet" 1
LinaHg Skrevet 16. desember 2021 #5977 Skrevet 16. desember 2021 SnippSnappSnute2 skrev (4 timer siden): Å være et lite barn, til en mamma som er fraværende og som kun lever i sin verden. Det observerer og kjenner et barn på. Veldig sterkt som liten. Jeg har vokst opp med en lignende mamma. Jeg forsto, jeg kjente på det. Det er ikke bra det hun holder på med. Ja, så klart kjenner og merker små barn det. Hun har en helt forferdelig holdning og tone ovenfor han, med ignorering, himling med øynene og knappe svar. Trist å se på.Men heldigvis er han ikke så stor at han kan se og høre alt hun sier og utleverer om familien på snap. Mente ikke at små barn ikke merker noe til en fraværende omsorgsperson. For det er jeg klar over. 3
SnippSnappSnute2 Skrevet 16. desember 2021 #5978 Skrevet 16. desember 2021 LinaHg skrev (2 timer siden): Ja, så klart kjenner og merker små barn det. Hun har en helt forferdelig holdning og tone ovenfor han, med ignorering, himling med øynene og knappe svar. Trist å se på.Men heldigvis er han ikke så stor at han kan se og høre alt hun sier og utleverer om familien på snap. Mente ikke at små barn ikke merker noe til en fraværende omsorgsperson. For det er jeg klar over. Det var ikke ment som "kritikk". Det var bare en bekreftelse på hva jeg selv føler som voksen. 1
kanakass Skrevet 16. desember 2021 #5979 Skrevet 16. desember 2021 Hørte jeg riktig at høres hennes var grønt? Stakkars frisør, er vel hennes feil🥴 1
Mina 2 Skrevet 16. desember 2021 #5980 Skrevet 16. desember 2021 kanakass skrev (17 minutter siden): Hørte jeg riktig at høres hennes var grønt? Stakkars frisør, er vel hennes feil🥴 Hørte såvidt hun sa det jeg og🤔 Er vel hun selv som har fått til det. Er jo en stund siden hun var å fiksa håret nå. Men skylder vel på frisøren🙄 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå