Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Polarpuma skrev (11 minutter siden):

Adressen hennes ligger jo offentlig på Tise.

Tok meg 25 sekunder å finne adressen hennes 🥀

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Gjest Polarpuma
Skrevet
6 minutter siden, Umami said:

Tok meg 25 sekunder å finne adressen hennes 🥀

Jeg husker hun fikk morgengaver, det var fra ukjente personer. Var det ikke “ei Louise fra Lofoten” blant disse? Alle som sendte gaver måtte gjøre seg til kjenne - så hun fikk “takket” dem. Hun hadde kun fornavn og ikke etternavn på avsendere, og noen var det slettes ingen navn på i det hele tatt. Helt ærlig så tror jeg disse gavene kom fra henne selv.

Skrevet
Sharp75! skrev (1 time siden):

Nå har hun svart meg, ikke blitt blikket enda. Jeg skrev:

Ikke frekt ment, men ærlig og undrende spm. Du har sagt vi må bare spørre. Reagerer ikke du på at fremmede mennesker sender gaver til deg og ditt barn? F eks vi lærer jo opp barna til å ikke ta i mot gave fra fremmede. Har du tenkt over det? Alle som følger deg hadde jo kjent igjen dine barn på butikken og andre steder så mye som du eksponerer de, spesielt minstemann. 

Se svaret på bildet. Sorry, men jeg kan ikke annet enn å le 😂😂🤦‍♀️🤦‍♀️

Har ikke blitt blokkert til nå

received_493321468723234.jpeg

Haha ho der fornekter seg ikke.

ved flere anledninger har ho vist frem adressa si synlig på snap…….

• Liker 9
Skrevet

Har hun mistet gangsynet totalt? I går kveld på snap når hun skal si god natt til yngstemann ruller snapen og han må nok en gang eksponeres i undertøyet. Viktigere å la snapen gå altså enn å være 100% til stede for gutten da. Med hennes tunge historie fra barndommen er det rart at hun ikke er mer bevisst på hvordan hun selv fremstiller seg som mor. Ville hun selv blitt filma og vist fram i trusa? Ikke så nøye med en liten gutt mener hun sikkert, men tja….Mange som ikke er enig i det. 

Hun svarer kritikere med at de ikke vet alt om henne, ikke ser alt og at det er galt å kritisere fremmede da. Men hva med å bli litt mer kritisk til hva en legger ut?  Tenker spesielt på dette med eksponering av den yngste. Vi ser det vi ser, og tolker det vi ser. Det kan hun ikke endre på. 

Den dagen yngstemann var syk og barnehagen ringte at de måtte hente ham hjem. Hun formidler at dette er et voldsomt tiltak og stor oppofring fra henne det å måtte eksponere seg for kulda, og mye klaging om hvor tungt dette var for kroppen og smertene hennes. Lite snakk om hvordan det må føles å ha 40 i feber i en utebarnehage. 

Bilen måtte varmes opp og hun pakkes inn. Tidligere denne dagen spratt hun lett ut i kulda uten jakke for å hente nok en pakke i postkassa. Lite klaging på kulda da. Merkelig. 

• Liker 49
Skrevet

Hun viser tydelig hvor egoistisk hun er. Flere ganger om dagen. De gangene hun skal prøve å vise sin empatiske sider, så er det for å fremheve seg selv. De gangene hun gjør noe for andre, er det for å fremheve seg selv. Hun er så ekstremt lett å lese. Hun er nr.1! 

• Liker 25
Gjest Polarpuma
Skrevet
12 minutter siden, FrkZ said:

Hun viser tydelig hvor egoistisk hun er. Flere ganger om dagen. De gangene hun skal prøve å vise sin empatiske sider, så er det for å fremheve seg selv. De gangene hun gjør noe for andre, er det for å fremheve seg selv. Hun er så ekstremt lett å lese. Hun er nr.1! 

Jeg skjønner at folk blir blendet, det ble jeg selv i starten. Jeg er fortsatt imponert over hennes kreative sider, sist i går da hun viste frem julegaver hun hadde pakket inn. Et rent kunstverk! Hun er veldig flink med hendene sine. Samme med interiør, baking og strikking. I starten synes jeg hun var ei frisk dame full av liv og glimt i øyet. Men etterhvert kan jeg se at personligheten hennes er skremmende ubehagelig. Her er mye skuespill og spill for galleriet. Det kan man se når man har fulgt henne en stund, og jeg synes det har blitt værre. Tipper det er mange som har blitt rundtlurt av talegavene hennes. Folk som ikke ser henne daglig.

Skrevet

Jeg må bare få si at det er utrolig godt å se  at flere har fått opp øynene å ser det samme som oss andre her inne🙌🏽😅 vi fikk mye motgang i starten, men somsagt dette er et mønster som tar tid å avsløre!! 

• Liker 22
Skrevet

Men det gir seg ikke før alle slutter å følge henne, både på snap og ig

• Liker 7
Skrevet
coralgol skrev (11 minutter siden):

Men det gir seg ikke før alle slutter å følge henne, både på snap og ig

Har gjort det👌🏻 Alle burde avfølge

• Liker 7
Skrevet

Pakker inn gaver, fremstår sååå kreativ, dyktig og ikke minst oppfinsom. Hun har nok bare kopiert alt fra Rikke som tidligere var medlem i joviale 😅 Trodde nesten det var Rikke jeg såg snap fra...

• Liker 16
Skrevet
Veranda skrev (19 minutter siden):

Pakker inn gaver, fremstår sååå kreativ, dyktig og ikke minst oppfinsom. Hun har nok bare kopiert alt fra Rikke som tidligere var medlem i joviale 😅 Trodde nesten det var Rikke jeg såg snap fra...

Tenkte akkurat det samme dessverre.

• Liker 5
Skrevet
Veranda skrev (27 minutter siden):

Google vet du, klart hun har tatt ideen fra noen andre...fisket hun forresten etter jobb som innpakking av gaver eller med spm...vil du pakke selv/eller få pakket inn av andre?

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkelser og svar til dette.

Måne, admin.

Skrevet

Syns det er så rart, trist og ugreit at hun alltid sier at hun koser seg sånn når hun driver med med innpakking av gaver, mandala fargelegging, strikking, organisering etc., men aldri når hun er med barna på svømming, lek, baking eller annen aktivitet. Da er det bare klaging i etterkant om hvor sliten hun er, hvor krevende det har vært, hvor mye energi det tar. Enda godt en av dem er liten, så han ikke får med seg hva som blir sagt og delt på snap.  Har gått over stokk og stein alt med den snappingen hennes, gått helt til hodet på henne. Virker som det eneste som virkelig gjelder for henne er å vise frem seg selv og alt hun selg driver med. Alt annet kommer i andre, tredje og siste rekke. Trist og hårreisende å se på utviklingen og hvor alt dette bærer hen. Aldri vært borti/sett et menneske som er så ukritisk, filterløs og med så lite selvinnsikt som hun.

• Liker 23
Skrevet

Er det krenkende å ha tynt hår ?? 😂😂😂

• Liker 2
Skrevet
Minni75 skrev (6 minutter siden):

Er det krenkende å ha tynt hår ?? 😂😂😂

Sikkert

Skrevet
Sharp75! skrev (11 timer siden):

Nå har hun svart meg, ikke blitt blikket enda. Jeg skrev:

Ikke frekt ment, men ærlig og undrende spm. Du har sagt vi må bare spørre. Reagerer ikke du på at fremmede mennesker sender gaver til deg og ditt barn? F eks vi lærer jo opp barna til å ikke ta i mot gave fra fremmede. Har du tenkt over det? Alle som følger deg hadde jo kjent igjen dine barn på butikken og andre steder så mye som du eksponerer de, spesielt minstemann. 

Se svaret på bildet. Sorry, men jeg kan ikke annet enn å le 😂😂🤦‍♀️🤦‍♀️

Har ikke blitt blokkert til nå

received_493321468723234.jpeg

Men hvorfor er hun så himla overrasket hver gang hun får pakke/gave i posten da, om de noen dager i forveien har spurt om adressen hennes???

• Liker 16
Skrevet

Mannen står opp med ungen, gir frokost og kjører han til bhg. Mannen henter ungen. Mannen tar kveldstellet og legger han. Mannen jobber full jobb. Og kjærringa går hjemme. Merkelig hele det livet hennes synes jeg. 

• Liker 32
Skrevet
Kristineye skrev (18 minutter siden):

Mannen står opp med ungen, gir frokost og kjører han til bhg. Mannen henter ungen. Mannen tar kveldstellet og legger han. Mannen jobber full jobb. Og kjærringa går hjemme. Merkelig hele det livet hennes synes jeg. 

Åsså må mannen pent hjelpe med å rydde opp etter gaveinnpakningen, for det er jo tross alt hun som pakker inn alle gavene.....

• Liker 13
Skrevet
Veranda skrev (2 timer siden):

Rikke hadde en rant om Stine her for litt siden, så det er ganske tydelig at Rikke ikke kan fordra Stine og hennes oppførsel på flere måter🙈

• Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...