Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lillemor1982 skrev (32 minutter siden):

Dette gleder jeg meg til også. Har sendt henne noen sannhetens ord om flere ting i kveld. Føles digg 🤩

🤣🤣 Kanskje hun forsvinner noen timer etterfulgt av sutring og truing med å slutte å snappe pga alle nettrolla? 

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet
MammaMo skrev (12 minutter siden):

Hadde jeg vasket håret hver bidige dag, hadde hodebunnen vært ødelagt😅 Kommentaren var i forhold til hennes manglene tiltak de de horrible strømprisene. Å for å få strømprisen ned, er dusje mindre et stort strømsparende tiltak! Så mens mange i Norge fryser, sitter i mørket, koker middag på vedovnen og dusjer på treningssentre ser det ikke ut som fru.Knutsen ofrer det en tanke🧐

Det med strøm og dusjing er ingenting å ta opp her. De kan feks ha fastpris. Det har vi og flere jeg kjenner. Vi har fastpris fra tidlig i høst på 38 øre kWh. Vi dusjer hver dag, vi er 5 i familien. 

• Liker 4
Skrevet
MammaMo skrev (11 minutter siden):

🤣🤣 Kanskje hun forsvinner noen timer etterfulgt av sutring og truing med å slutte å snappe pga alle nettrolla? 

🤣🤣👍

Skrevet (endret)

Og sånn som hun legger ut om han invandrergutten. 🙈 flaut å høre på. Alle er sinte på han fordi han sier hei , må da vere tull alt hun lirer ut av seg. 🥵 

Hun har liksom snakket med butikksjefen da pakken forsvant tidligere, å skrytt av denne gutten. Hahaha nå måtte jeg le høyt 🤣🤣🤣 Nei det der tror jeg søren ikke noe på. Desuten har vel butikksjefen taushetsplikt ovenfor egne ansatte 

Jeg kan ikke si navn pga personvern, han har ikke bedt om å bli med her , eller bli snakka om på snap. Og så klarer hun alikvel å røpe seg og alle kan finne ut hvem han er. Hun der er ikke god 🥵

Endret av Veranda
  • Liker 16
Skrevet
MammaMo skrev (20 minutter siden):

Please hold meg oppdatert😂

• Liker 1
Skrevet
MammaMo skrev (42 minutter siden):

Blir nok det. Sutring, truing med diverse, frampressing av tårer og forverring av diverse symptomer som migrene og søvnløshet. Etterfulgt av en laaaang pause på anslagsvis 1 time og 20 min 😂😂

Hold meg oppdatert folkens👍

• Liker 18
Skrevet (endret)

Det er ikke alt som skjer i livet mitt dere får se eller høre om, fordi jeg deler ikke alt på snap. 🤣🤣🤣

Nå skal jeg gå å tisse og ta på meg en joggedress 🙈🥵 

Endret av Veranda
  • Liker 28
Skrevet
Veranda skrev (7 minutter siden):

Det er ikke alt som skjer i livet mitt dere får se eller høre om, fordi jeg deler ikke alt på snap. 🤣🤣🤣

Nå skal jeg gå å tisse og ta på meg en joggedress 🙈🥵 

Hun deler jo alt på snap🙈

• Liker 10
Skrevet
MammaMo skrev (1 time siden):

Hadde jeg vasket håret hver bidige dag, hadde hodebunnen vært ødelagt😅 Kommentaren var i forhold til hennes manglene tiltak de de horrible strømprisene. Å for å få strømprisen ned, er dusje mindre et stort strømsparende tiltak! Så mens mange i Norge fryser, sitter i mørket, koker middag på vedovnen og dusjer på treningssentre ser det ikke ut som fru.Knutsen ofrer det en tanke🧐

Vel nå blir det jo litt merkelig å kommentere akkurat det da, for alt du vet kan de ha fastpris . Selv vasker jeg også håret hver dag, helt uten at hodebunnen blir ødelagt

• Liker 5
Skrevet
EllaSays skrev (1 time siden):

Det med strøm og dusjing er ingenting å ta opp her. De kan feks ha fastpris. Det har vi og flere jeg kjenner. Vi har fastpris fra tidlig i høst på 38 øre kWh. Vi dusjer hver dag, vi er 5 i familien. 

Enig 

• Liker 1
Skrevet
Rubella skrev (2 timer siden):

Er det ikke vanlig å dusje hver dag? 

For en som har alle de diagnosene som hun mener selv hun har, så tar en dusj ekstremt mye energi… og da burde hun kanskje skippet dusjen hver dag og hatt mer energi til andre ting…

• Liker 21
Skrevet (endret)

Og igjen påstår hun at hun kjøper bamser og utstyr gjennom leverandør fra tidligere jobb. Hvorfor må hun lyve? ALLE skjønner vel at det er ren løgn. Jeg har kjøpt identisk utstyr, identiske bamser og andre anheng. ALT er kjøpt på wish/eBay. 

Og, som ansatt får du ALDRI eget kundenummer, bruke leverandører osv, og spesielt ikke som TIDLIGERE ansatt.

Endret av Brumundaline
Skulle bare legge til litt mere.
  • Liker 28
Skrevet

Mye vi ikke vet om Dorris sier hun? Jammen så forteller da.. hvorfor hun ikke steriliseres og tvinges til p gå sammen med barna sine! Virker desperat og skylde på at vi ikke vet alt ang kattene liksom… hvorfor skulle hun ikke dele alt med de som hun gjør om f.eks familie og butikkansatte!

Hun juger jo så hun tror det selv hun!

• Liker 27
Skrevet
Toiny skrev (46 minutter siden):

Mye vi ikke vet om Dorris sier hun? Jammen så forteller da.. hvorfor hun ikke steriliseres og tvinges til p gå sammen med barna sine! Virker desperat og skylde på at vi ikke vet alt ang kattene liksom… hvorfor skulle hun ikke dele alt med de som hun gjør om f.eks familie og butikkansatte!

Hun juger jo så hun tror det selv hun!

Hun skal bare prøve å få det til å se bedre ut, enn hva virkeligheten er.. som vanlig.. Regner med hun har fått en del kommentarer fra dyrevennlige sjeler, som reagerer. Hun burde begynne å tenke litt mer på hva hun legger ut, og deler. At vi følgerne hennes faktisk får med seg litt av hvert. 

• Liker 14
Skrevet (endret)

Nå har hun svart meg, ikke blitt blikket enda. Jeg skrev:

Ikke frekt ment, men ærlig og undrende spm. Du har sagt vi må bare spørre. Reagerer ikke du på at fremmede mennesker sender gaver til deg og ditt barn? F eks vi lærer jo opp barna til å ikke ta i mot gave fra fremmede. Har du tenkt over det? Alle som følger deg hadde jo kjent igjen dine barn på butikken og andre steder så mye som du eksponerer de, spesielt minstemann. 

Se svaret på bildet. Sorry, men jeg kan ikke annet enn å le 😂😂🤦‍♀️🤦‍♀️

Har ikke blitt blokkert til nå

received_493321468723234.jpeg

Endret av Sharp75!
  • Liker 6
Skrevet

Stine: «I dag tror jeg at jeg bare skal ta det med ro» Seriøst? Har du noengang gjort noe annet enn å ta det med ro? 😂😂😂

Jeg klarer ikke å holde følge med den dama der, hver gang jeg går inn på snappen hennes er det spilt inn for 20-23 timer siden 🙄

• Liker 22
Skrevet (endret)
Sharp75! skrev (11 minutter siden):

Ikke frekt ment, men ærlig og undrende spm. Du har sagt vi må bare spørre. Reagerer ikke du på at fremmede mennesker sender gaver til deg og ditt barn? F eks vi lærer jo opp barna til å ikke ta i mot gave fra fremmede. Har du tenkt over det? Alle som følger deg hadde jo kjent igjen dine barn på butikken og andre steder så mye som du eksponerer de, spesielt minstemann. 

Eeh🙈Så da er det «kjente følgere, hun har gitt adressen  sin til» som sender ting til henne da😂Fin løgn, for å slippe å svare skikkelig på spørsmålet ditt🤪

Endret av FrkZ
  • Liker 25
Skrevet
FrkZ skrev (13 minutter siden):

Eeh🙈Så da er det «kjente følgere, hun har gitt adressen  sin til» som sender ting til henne da😂Fin løgn, for å slippe å svare skikkelig på spørsmålet ditt🤪

Hun sier jo HVER gang, *navn*, send meg en mld så jeg kan få takket deg 😅

• Liker 24
Skrevet
Umami skrev (11 minutter siden):

Hun sier jo HVER gang, *navn*, send meg en mld så jeg kan få takket deg 😅

Tenkte å svare det, men orker ikke å bruke min energi på det 🤷‍♀️ igjen null innsikt 

• Liker 15
Gjest Polarpuma
Skrevet
41 minutter siden, Sharp75! said:

Adressen hennes ligger jo offentlig på Tise.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...