Rabbenreka Skrevet 14. desember 2021 #5901 Skrevet 14. desember 2021 Jeg tror jeg ble blokkert. For nå er hu borte fra mine Stories 🙈 8
panzerpølsa Skrevet 14. desember 2021 #5902 Skrevet 14. desember 2021 Tror helt seriøst det ikke er noen som bruker så mye tid på snapchat i hele verden. Og det er bare blablabla dag ut og dag inn om det samme. Skjer jo ingenting annet enn noen runder med sminke, strikking, klaging og syting og evinnelige repetisjoner. Dag ut og dag inn. Oppimot 500-600 snaps hver eneste dag. Det er jo ikke normalt?!? 23
MammaMo Skrevet 14. desember 2021 #5903 Skrevet 14. desember 2021 Rabbenreka skrev (9 minutter siden): Jeg tror jeg ble blokkert. For nå er hu borte fra mine Stories 🙈 Spent om det kommer ny rant om de grusomme folka 🙄🤪 14
MammaMo Skrevet 14. desember 2021 #5904 Skrevet 14. desember 2021 panzerpølsa skrev (1 minutt siden): Tror helt seriøst det ikke er noen som bruker så mye tid på snapchat i hele verden. Og det er bare blablabla dag ut og dag inn om det samme. Skjer jo ingenting annet enn noen runder med sminke, strikking, klaging og syting og evinnelige repetisjoner. Dag ut og dag inn. Oppimot 500-600 snaps hver eneste dag. Det er jo ikke normalt?!? Nei, det er ikke normalt! Svært sjelden jeg har sjangs til å rekke å høre en hel dag🙈 10
panzerpølsa Skrevet 14. desember 2021 #5905 Skrevet 14. desember 2021 MammaMo skrev (1 minutt siden): Nei, det er ikke normalt! Svært sjelden jeg har sjangs til å rekke å høre en hel dag🙈 Stakars familie og de rundt, dette må jo være det flaueste noensinne å ha noe med å gjøre. Mor med telefonen klistra i hånda fra hun våkner til hun sovner. Med lite unntak. Og hvem i alle dager blir inspirert av det der? Det skjer jo som sagt ingenting. Bare innenfor husets fire vegger, med kun hennes stemme i monitor i fryktelig mange timer. Er hun aldri sammen med familien? Eller venner? Eller i det heletatt med på noe utenfor sin egen boble? 21
Linye Skrevet 14. desember 2021 #5906 Skrevet 14. desember 2021 Stine er heldig som slipper å tenke på høye strømpriser. Den er skyhøy her på Østlandet idag. Men hun kan vaske 3-4 maskiner med klær og shoppe mer ting til 65 sphennnn. 14
MammaMo Skrevet 14. desember 2021 #5907 Skrevet 14. desember 2021 panzerpølsa skrev (7 minutter siden): Stakars familie og de rundt, dette må jo være det flaueste noensinne å ha noe med å gjøre. Mor med telefonen klistra i hånda fra hun våkner til hun sovner. Med lite unntak. Og hvem i alle dager blir inspirert av det der? Det skjer jo som sagt ingenting. Bare innenfor husets fire vegger, med kun hennes stemme i monitor i fryktelig mange timer. Er hun aldri sammen med familien? Eller venner? Eller i det heletatt med på noe utenfor sin egen boble? Har fulgt henne i et år nå pga barnevernsaken og strikkingen. Strikkingen blir jeg inspirert av, resten synes jeg stort sett er både bekymringsverdig og sjokkerende! Hun er veldig lite sosial, og stort sett aldri med på noe sammen med familien 😢 Kun i sin egen materialistiske boble. Kun shopping, sminking, klær, negler, hår, rydding, sykdomsprat og klaging det går i. Håper hun snart får hjelp fra noen! 18
panzerpølsa Skrevet 14. desember 2021 #5908 Skrevet 14. desember 2021 MammaMo skrev (Akkurat nå): Har fulgt henne i et år nå pga barnevernsaken og strikkingen. Strikkingen blir jeg inspirert av, resten synes jeg stort sett er både bekymringsverdig og sjokkerende! Hun er veldig lite sosial, og stort sett aldri med på noe sammen med familien 😢 Kun i sin egen materialistiske boble. Kun shopping, sminking, klær, negler, hår, rydding, sykdomsprat og klaging det går i. Håper hun snart får hjelp fra noen! Hadde jeg holdt på sånn på snap hver eneste dag, eller bare en dag for den slags skyld, hadde mine vært kjapp på banen å sagt i fra om at det der blir jo litt i overkant. 12
MammaMo Skrevet 14. desember 2021 #5909 Skrevet 14. desember 2021 Linye skrev (Akkurat nå): Stine er heldig som slipper å tenke på høye strømpriser. Den er skyhøy her på Østlandet idag. Men hun kan vaske 3-4 maskiner med klær og shoppe mer ting til 65 sphennnn. For ikke å snakke om dusjing hver dag! At hun hadde samvittighet til å tigge om penger er for meg ubegripelig! Vet ikke om noen som sløser og har et så stort forbruk på det meste som hu der! 15
SnippSnappSnute2 Skrevet 14. desember 2021 #5910 Skrevet 14. desember 2021 MammaMo skrev (19 minutter siden): Spent om det kommer ny rant om de grusomme folka 🙄🤪 Ikke overasket at du er blokkert. Det sier så mye om henne. Godt flere stiller spørsmål direkte til henne. Blir folk slettet, avslører hun hvem hun er. Man livet godt med å ikke følge henne lenger. Trist å høre om unger og dyr 😢. 13
Rubella Skrevet 14. desember 2021 #5911 Skrevet 14. desember 2021 MammaMo skrev (19 minutter siden): For ikke å snakke om dusjing hver dag! At hun hadde samvittighet til å tigge om penger er for meg ubegripelig! Vet ikke om noen som sløser og har et så stort forbruk på det meste som hu der! Er det ikke vanlig å dusje hver dag? 3
Støgga Skrevet 14. desember 2021 #5912 Skrevet 14. desember 2021 Å så tøff da, viser fingern å greier.. 3
Shorty83 Skrevet 14. desember 2021 #5913 Skrevet 14. desember 2021 Om hun er så lei av å gjenta seg selv, kan hun ikke bare skrive hvor ting er kjøpt og pris. I stede for å si det hundre ganger…..Er ikke noe annet enn reprise hos hu, følger en del andre på snap også, og det er ingen av de som snakker så mye negativt om sine følgere. 14
MiniMusa Skrevet 14. desember 2021 #5914 Skrevet 14. desember 2021 Skjønner ikke hva hun skal med alle de klærne. Hun som kun er hjemme, og noen turer på butikken iløpet av uka. 15
Lillemor1982 Skrevet 14. desember 2021 #5915 Skrevet 14. desember 2021 Shorty83 skrev (20 minutter siden): Om hun er så lei av å gjenta seg selv, kan hun ikke bare skrive hvor ting er kjøpt og pris. I stede for å si det hundre ganger…..Er ikke noe annet enn reprise hos hu, følger en del andre på snap også, og det er ingen av de som snakker så mye negativt om sine følgere. Ranting nå om at det ikke er noen reprisekanal... tipsa hu jeg, om at hvis hun jatter litt mindre om briller og sminke så blir det kan litt mer tid å svare på ting følgera lurer på. Sjelden noen har tid til å høre på alle snappene når hun legger ut 500 stk daglig. 14
Lillemor1982 Skrevet 14. desember 2021 #5916 Skrevet 14. desember 2021 MammaMo skrev (1 time siden): Spent om det kommer ny rant om de grusomme folka 🙄🤪 Dette gleder jeg meg til også. Har sendt henne noen sannhetens ord om flere ting i kveld. Føles digg 🤩 13
Gjest Polarpuma Skrevet 14. desember 2021 #5917 Skrevet 14. desember 2021 Jeg måtte inn og se igjen, da jeg leste om bursdagen til minsten. Stakkars liten. Hun hele dagen på snap. Kan hun ikke engang legge tlf bort en dag og gi ungen oppmerksomhet på dagen sin?! Og hørte ørene mine riktig ikveld? Sa hun: “Det lille jeg viser på snap”? Hun viser ikke lite. Det eneste vi mangler å se er når hun sitter på do og har sengekos med mannen.
FrkZ Skrevet 14. desember 2021 #5918 Skrevet 14. desember 2021 Hadde hun korta ned litt på snappinga, og kun snappet det som hadde litt innhold. Så hadde folk kanskje orka å sett igjennom alt. Og fått med seg det meste, så hun slipper å repetere seg selv.Men få personer, som har mulighet til å se igjennom timesvis med snapping hver dag. Hun burde prøve å se igjennom det hun legger ut selv. Så kanskje det hadde gått opp for henne. 13
Sharp75! Skrevet 14. desember 2021 #5919 Skrevet 14. desember 2021 panzerpølsa skrev (1 time siden): Stakars familie og de rundt, dette må jo være det flaueste noensinne å ha noe med å gjøre. Mor med telefonen klistra i hånda fra hun våkner til hun sovner. Med lite unntak. Og hvem i alle dager blir inspirert av det der? Det skjer jo som sagt ingenting. Bare innenfor husets fire vegger, med kun hennes stemme i monitor i fryktelig mange timer. Er hun aldri sammen med familien? Eller venner? Eller i det heletatt med på noe utenfor sin egen boble? Er det rart hun har vondt i hånda??? Hadde fader jeg også hatt 😂😂😂 7
MammaMo Skrevet 14. desember 2021 #5920 Skrevet 14. desember 2021 Rubella skrev (52 minutter siden): Er det ikke vanlig å dusje hver dag? Hadde jeg vasket håret hver bidige dag, hadde hodebunnen vært ødelagt😅 Kommentaren var i forhold til hennes manglene tiltak de de horrible strømprisene. Å for å få strømprisen ned, er dusje mindre et stort strømsparende tiltak! Så mens mange i Norge fryser, sitter i mørket, koker middag på vedovnen og dusjer på treningssentre ser det ikke ut som fru.Knutsen ofrer det en tanke🧐 16
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå