Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Heahea1 said:

Jepp, nå vil hun omplassere kattemor

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
garfunkel skrev (Akkurat nå):

Veldig merkelig mtp kor syykt tilpasningsdyktige katter er. Er ikke rart katta virker deprimert når den får så mange barn, katter kan bli psykotiske av mindre.. trist 

• Liker 16
Skrevet (endret)
Heahea1 skrev (41 minutter siden):

Veldig merkelig mtp kor syykt tilpasningsdyktige katter er. Er ikke rart katta virker deprimert når den får så mange barn, katter kan bli psykotiske av mindre.. trist 

Hadde hun kastrert kattemor hadde hun garantert fått et helt annet lynne. Har så vondt av henne som har måttet føde fler kull i året. Ingen katter har godt av det. Tok å sendte miss dyrevenn som er sååå glad i dyra sine en melding om dette nå så nå blir jeg garantert blokkert 😂😂 Og jeg ba henne kastrere Signe i samme slengen 

Endret av Lillemor1982
  • Liker 17
Skrevet
Lillemor1982 skrev (7 minutter siden):

Hadde hun kastrert kattemor hadde hun garantert fått et helt annet lynne. Har så vondt av henne som har måttet føde fler kull i året. Ingen katter har godt av det 😢

Nei å nå er det vel den andre katta som skal stå for kattunge produksjonen 🤮

• Liker 5
Skrevet
Lillemor1982 skrev (9 minutter siden):

Hadde hun kastrert kattemor hadde hun garantert fått et helt annet lynne. Har så vondt av henne som har måttet føde fler kull i året. Ingen katter har godt av det. Tok å sendte miss dyrevenn som er sååå glad i dyra sine en melding om dette nå så nå blir jeg garantert blokkert 😂😂 Og jeg ba henne kastrere Signe i samme slengen 

Så bra👏👏

• Liker 1
Skrevet
Hønemor74 skrev (Akkurat nå):

Nei å nå er det vel den andre katta som skal stå for kattunge produksjonen 🤮

Jada blir greit med innavl borti der da. Jeg har sendt hu er meld og bedt hu kastrere begge to jeg 🙈 Så nå blir jeg garantert blokkert.

• Liker 8
Skrevet
Sharp75! skrev (3 timer siden):

Har skrevet til henne om eksponering og ta i mot gaver fra fremmede, spent på om hun åpner, svarer eller blokker eller henger meg ut 🙊

Så utrolig bra! Da er vi to som kommer til å bli uthengt og blokkert i dag da 😂👍

• Liker 6
Skrevet

Steriliser Doris du Stine, så skal du se katten din blir en helt annen katt. Har nok lite med hvor du bor. Er vel mus i alle kommuner i Norge? Nei, katter er veldig tilpasningsdyktige. Din katt er nok bare veldig seksuelt frustrert stakkar. Er vel snart et nytt kull på vei. Kanskje derfor du plutselig vil omplassere? 🤔 Steriliser Signe i samme slengen før hun smetter ut. 

• Liker 15
Skrevet
Hyfia skrev (4 timer siden):

Jeg vet sannelig ikke hva vi er vitne til mer. Det er så mye som er galt, så mye som har gått langt over streken og så mye som burde vært undersøkt av andre instanser. Ikke nødvendigvis barnevernet, men hun burde tatt et dypdykk i sin mentale tilstand sammen med en profesjonell. Når det er viktigere å få med på snap at sønnen skal blåse ut bursdagslysene enn at han får ta seg tid til å få være stolt og ta det i sitt tempo er så på vidda at jeg mangler ord. Har hun glemt barns rett til privatliv, FN konvensjon punkt 16? Jeg har aldri i løpet av de 9 årene jeg har vært mamma delt et eneste bilde av barna mine på sosiale medier. Jeg synes det er innafor å dele noe i ny og ne i naturlig lek eller et skolefoto, jeg dømmer ikke de som gjør det. Men å filme en 5-åring i undertøyet og i dusjen til seere hun ikke aner hvem er, er under enhver kritikk. Og når hun har tre barn bør det vel ligge en liten tanke der at hun kanskje burde spart til de evt skal studere eller inn på boligmarkedet? Jeg velger i hvertfall å investere i barna mine fremtid enn å fjase bort flere tusen på shit og ingenting hver fordømte uke. 

Jeg er så enig med deg. Det er ikke lenger bare latterlig eller dumt slik hun holder på, det er blitt helt vanvittig skremmende. Hun eksponerer mer og mer, blir mer og mer filterløs, flere løgner, osv. Hun(og mannen) burde snart forstå at hun trenger hjelp og veiledning på en del områder. Jeg har delt et par bilder av sønnen min på sosiale medier, men det er i en naturlig setting, med klær, og ikke på noe som helst måte i en nedrig eller sårbar situasjon. Om folk velger å legge ut mange bilder av barna i sosiale medier blander jeg meg ikke borti, så lenge det ikke er naken/halvnakenbilder. Jeg sender ikke halvnaken/nakenbilder av han til til øvrig familie engang, mens Stine blottlegger han til tusenvis av ukjente følgere i bare trusa. En ting er hvordan hu selv oppfører seg mot andre, holdingene hennes, løgner, pengebruk osv, men akkurat dette med den voldsomme eksponeringa av ungen, er mer enn bekymringsverdig. Jeg syns det er hårreisende, skremmende og utrolig leit for han det gjelder. 

• Liker 19
Skrevet
garfunkel skrev (58 minutter siden):

Det ville hun i sommer også.

• Liker 5
Skrevet

Virker så fort ho får en finere, bedre katt vil ho kvitte seg med de andre. Fy flate kjenner jeg blir provosert! En katt (dyr generelt) er et levende vesen. Ikke noe man bruker og kaster…… stopp den dama!!!!!! 

• Liker 21
Skrevet
Lillemor1982 skrev (41 minutter siden):

Så utrolig bra! Da er vi to som kommer til å bli uthengt og blokkert i dag da 😂👍

😂😂😂

• Liker 2
Gjest Isadora2
Skrevet
Lillemor1982 skrev (1 time siden):

Sendte samme mld😇

Skrevet

Flere enn meg som reagerer på den enorme mengden med mat de til enhver tid har i kjøleskapet? Må jo kaste fryktelig mye fordi de ikke rekker å spise opp?? Altså, slik hun viser frem de to kjøleskapene, er sånn mitt bruker å se ut når vi har handlet til jul🤣🙈 Og vi er også mange i familien..

• Liker 7
Skrevet

Åhhh, jeg kjenner at hver gang jeg ser på Stine så får jeg en umiddelbar følelse av falskhet. Jeg støttet henne lenge og vi har skrevet flere meldinger til hverandre. 

Men nå orker jeg ikke mer. Det er løgn på løgn, forestilling etter forestilling og jeg får seriøst hjertebank hver gang jeg ser stories. 

Jeg har lest her en stund nå og nå leser jeg alltid her før jeg ser hva hun legger ut. Og hver gang jeg tenkte "dette er overdrevet at dette forumet", så ble jeg slått i bakken. Denne dama er rett og slett det falskeste jeg har vært borti i hele mitt liv og det sier mye. 

Jeg setter nå pris på denne siden fordi den gir sannheten om hvem Stine er og hvem hun utgir seg for. 

Jeg håper de fleste kan se hva denne dama driver med. 

Screenshot_2021-12-14-20-33-47-591_com.snapchat.android.jpg

• Liker 21
Skrevet
Rabbenreka skrev (Akkurat nå):

Åhhh, jeg kjenner at hver gang jeg ser på Stine så får jeg en umiddelbar følelse av falskhet. Jeg støttet henne lenge og vi har skrevet flere meldinger til hverandre. 

Men nå orker jeg ikke mer. Det er løgn på løgn, forestilling etter forestilling og jeg får seriøst hjertebank hver gang jeg ser stories. 

Jeg har lest her en stund nå og nå leser jeg alltid her før jeg ser hva hun legger ut. Og hver gang jeg tenkte "dette er overdrevet at dette forumet", så ble jeg slått i bakken. Denne dama er rett og slett det falskeste jeg har vært borti i hele mitt liv og det sier mye. 

Jeg setter nå pris på denne siden fordi den gir sannheten om hvem Stine er og hvem hun utgir seg for. 

Jeg håper de fleste kan se hva denne dama driver med. 

Screenshot_2021-12-14-20-33-47-591_com.snapchat.android.jpg

Jeg er så lei av den oppførselen! Jeg blir nok blokkert, men jeg bryr meg ikke. Jeg kan ikke ta del i galskapen lenger! 

• Liker 7
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt og krenkelser.

Måne, admin. 

Skrevet

Kan ikke skru av filmingen for å gi ungen sin natta klem en gang 🤯 jeg må bare slutte å se på… 

• Liker 16
Skrevet

«Har vi ikke noe godt å si så kan man holde kjeft». Fnis - rette ræva som feis….

• Liker 23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...