Kaffeskål Skrevet 9. desember 2021 #5821 Skrevet 9. desember 2021 Lurer på hvor mye ho shopper for i mnd og bruker på energidrikke og unødvendige ting… Tipper det hadde dekka en god del til advokat mm. jeg er selv ufør, og har ikke sjangs til å holde tritt med ho. De kan umulig ha dårlig råd, med det forbruket på shopping. Og ikke virker det som ho sparer noe på noenting. Mathandling (godis, monster mm hver eneste gang/dag) Og virker ikke som ho frykter strømregninga heller. skjønner ikke hvorfor ho der har hatt flere spleiser… 6
Gjest Polarpuma Skrevet 9. desember 2021 #5822 Skrevet 9. desember 2021 35 minutter siden, Kaffeskål said: Lurer på hvor mye ho shopper for i mnd og bruker på energidrikke og unødvendige ting… Tipper det hadde dekka en god del til advokat mm. jeg er selv ufør, og har ikke sjangs til å holde tritt med ho. De kan umulig ha dårlig råd, med det forbruket på shopping. Og ikke virker det som ho sparer noe på noenting. Mathandling (godis, monster mm hver eneste gang/dag) Og virker ikke som ho frykter strømregninga heller. skjønner ikke hvorfor ho der har hatt flere spleiser… Nå har jeg ikke fulgt henne fra starten, men jeg har aldri hørt hun har sagt at de har dårlig råd. Jeg har hørt at hun gjentatte ganger, sist forleden dag, si at det er urettferdig at bv ofre skal betale for advokater og saksutgifter. Jeg tolker det sånn at hun ikke selv vil bidra til omkostningene med saken sin, fordi hun mener at det er urettferdig.
Sharp75! Skrevet 9. desember 2021 #5823 Skrevet 9. desember 2021 Anneisabell skrev (2 timer siden): Skulle gjerne visst hvem disse folka er som sender pakker til et ukjent kvinne menneske. Og i tillegg lever livet på en løgn, slik mange av oss har oppdaget. Er folk helt blinde eller går det ann å være så naiv at en klarer å tro på slike mennesker?skjønner det bare ikke Helt enig, hvem er de?? Hvem gjør sånt???? 🤔🤔🤔 Kunne ikke i min villeste fantasi funnet på å sende gave til en wannabe vlogger (i mine øyne) , ikke til en vlogger heller for den saks skyld 🤷♀️ Verden florerer av naive mennesker desverre. Men én ting er å være naiv, men selv om man er naiv så sender man da ikke pakker til vilt fremmede folk?? 15
LinaHg Skrevet 9. desember 2021 #5824 Skrevet 9. desember 2021 Polarpuma skrev (1 time siden): Nå har jeg ikke fulgt henne fra starten, men jeg har aldri hørt hun har sagt at de har dårlig råd. Jeg har hørt at hun gjentatte ganger, sist forleden dag, si at det er urettferdig at bv ofre skal betale for advokater og saksutgifter. Jeg tolker det sånn at hun ikke selv vil bidra til omkostningene med saken sin, fordi hun mener at det er urettferdig. Hun har vel ikke sagt ordrett at de har dårlig råd nei. Men hun har sagt at de ikke har økonomi til å dekke advokatutgifter. Og dette med at det er urettferdig at BV ofre selv skal betale ja. Hun snakker om dårlig råd/økonomi når det passer henne( som spleis til advokatutgifter, egenkapital til hus feks), og sier at de ikke har dårlig økonomi når det passer henne( som shopping, bursdagsfeiringer, etc). Alt hun sier og gjør snur seg eter hva som passer henne best der og da. 14
Minni75 Skrevet 9. desember 2021 #5825 Skrevet 9. desember 2021 Hun får sikkert en del i barnebidrag, som hun handler for. 1
Flettfrid Skrevet 9. desember 2021 #5826 Skrevet 9. desember 2021 Minni75 skrev (29 minutter siden): Hun får sikkert en del i barnebidrag, som hun handler for. Tviler jeg på, når de har 50/50. 6
FrkZ Skrevet 9. desember 2021 #5827 Skrevet 9. desember 2021 Flettfrid skrev (23 minutter siden): Tviler jeg på, når de har 50/50. Hvis barnefar tjener mer enn henne, så må han ut med barnebidrag selv om de har 50/50. Mannen min betaler 4000kr i barnebidrag til x’n sin hver mnd. Nav som har regnet ut, og krever inn. Så regner med at hun får noen 1000 lapper der Stine også💵💵💵 4
Anneisabell Skrevet 9. desember 2021 #5828 Skrevet 9. desember 2021 Ååå så digg og få svidd av enda litt mer penger🤑🤑🤑 4
Flettfrid Skrevet 9. desember 2021 #5829 Skrevet 9. desember 2021 Anneisabell skrev (43 minutter siden): Ååå så digg og få svidd av enda litt mer penger🤑🤑🤑 De fleste svir vel av en grei sum penger på denne tiden 🙈 luktet svidd av mitt visakort i dag hvertfall 🤣🤐 2
Måne Rampelyset Skrevet 9. desember 2021 #5830 Skrevet 9. desember 2021 Tråden er ryddet for krenkelser og spekulasjoner. Måne, admin.
Trøndelag84 Skrevet 9. desember 2021 #5831 Skrevet 9. desember 2021 Polarpuma skrev (8 timer siden): Nå har jeg ikke fulgt henne fra starten, men jeg har aldri hørt hun har sagt at de har dårlig råd. Jeg har hørt at hun gjentatte ganger, sist forleden dag, si at det er urettferdig at bv ofre skal betale for advokater og saksutgifter. Jeg tolker det sånn at hun ikke selv vil bidra til omkostningene med saken sin, fordi hun mener at det er urettferdig. Hun fikk låne campinvogna til en følger gratis i sommer fordi hun sa de ikke hadde råd til å dra på ferie…. 15
Trøndelag84 Skrevet 9. desember 2021 #5832 Skrevet 9. desember 2021 Kaffeskål skrev (8 timer siden): Lurer på hvor mye ho shopper for i mnd og bruker på energidrikke og unødvendige ting… Tipper det hadde dekka en god del til advokat mm. jeg er selv ufør, og har ikke sjangs til å holde tritt med ho. De kan umulig ha dårlig råd, med det forbruket på shopping. Og ikke virker det som ho sparer noe på noenting. Mathandling (godis, monster mm hver eneste gang/dag) Og virker ikke som ho frykter strømregninga heller. skjønner ikke hvorfor ho der har hatt flere spleiser… Ønsker de ikke å kjøpe hus? Skjønner ikke at de ikke prøver å spare litt sånn at det blir enklere for de å kjøpe hus.. 9
Hønemor74 Skrevet 9. desember 2021 #5833 Skrevet 9. desember 2021 Trøndelag84 skrev (33 minutter siden): Ønsker de ikke å kjøpe hus? Skjønner ikke at de ikke prøver å spare litt sånn at det blir enklere for de å kjøpe hus.. Hun venter vel på erstatningen sin sikkert 11
M.H85 Skrevet 10. desember 2021 #5834 Skrevet 10. desember 2021 Kan det være slik hun sender gaver til seg selv ?🙈 Eller finnes det virkelig enda noen stakkars som kjøper ting til henne? Da lurer jeg på hvorfor.... Hun har jo håvet inn mangfoldige tusen i spleis. Er det lagt frem advokat kvittering på dette? Det er også veldig spesielt at hun sier politiet driver å gir bot til folk som har en mening om henne. Hvem tror hun at hun er,dronning av Norge? Ærlig talt politiet har viktigere ting i gjæret. Hun truer bare for at hun liker ikke folk ikke synes om henne. Ganske spesielt når du er straks 40 år. Ellers forstår jeg fortsatt ikke at mannen orker leve med dette hver dag...hun er gift med mobilen. Mobilen er hennes kjæreste, mann og barn,familie ja mobilen fremstår som viktigst i livet hennes. Jeg følger henne ikke lengre. Hadde ikke tid, det er heldags jobb komme igjennom hennes snapper. Spesielt festlig når hun sier "nok om det" eller nå må jeg "stikke",men prater allikevel til mobilen i 30min til😬🙊 26
Alma87 Skrevet 10. desember 2021 #5835 Skrevet 10. desember 2021 M.H85 skrev (6 timer siden): Kan det være slik hun sender gaver til seg selv ?🙈 Eller finnes det virkelig enda noen stakkars som kjøper ting til henne? Da lurer jeg på hvorfor.... Hun har jo håvet inn mangfoldige tusen i spleis. Er det lagt frem advokat kvittering på dette? Det er også veldig spesielt at hun sier politiet driver å gir bot til folk som har en mening om henne. Hvem tror hun at hun er,dronning av Norge? Ærlig talt politiet har viktigere ting i gjæret. Hun truer bare for at hun liker ikke folk ikke synes om henne. Ganske spesielt når du er straks 40 år. Ellers forstår jeg fortsatt ikke at mannen orker leve med dette hver dag...hun er gift med mobilen. Mobilen er hennes kjæreste, mann og barn,familie ja mobilen fremstår som viktigst i livet hennes. Jeg følger henne ikke lengre. Hadde ikke tid, det er heldags jobb komme igjennom hennes snapper. Spesielt festlig når hun sier "nok om det" eller nå må jeg "stikke",men prater allikevel til mobilen i 30min til😬🙊 Jeg er ikke i tvil om at noe av det hun mottar som gaver har hun sendt til seg selv. Det ser en godt i kroppspråk og ansiktsutrykk. Sorry mack! Men hva hun viser på sin kanal, er tydelig alt handler om seg selv. Hun har blitt helt besatt.. Hun kan rydde og ordne for familien , men hun viser null glede for å bruke tid og energi på de. Alt handler om henne. 22
LinaHg Skrevet 10. desember 2021 #5836 Skrevet 10. desember 2021 Det at hun sitter å sier at hun ikke bruker tlf så mye vitner om svært dårlig selvinnsikt. Som med det meste annet. Det har begynt å bli både flaut og velt vilt å følge med på henne. Hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg trodd det var tull hele opplegget. Hun tror hun er kjendis og at alle hyller henne. I virkeligheten, i hvert fall her i nærområdet, rister folk på hodet av henne, syns hun er usmakelig og at hun har en rævva oppførsel ovenfor egne barn. Håper virkelig ikke at hun med hennes holdinger og oppførsel noen gang blir vernepleier. Jeg ville ikke hatt en sånn en i teamet mitt på arbeidplassen. 24
FrkZ Skrevet 10. desember 2021 #5837 Skrevet 10. desember 2021 LinaHg skrev (46 minutter siden): Det at hun sitter å sier at hun ikke bruker tlf så mye vitner om svært dårlig selvinnsikt. Som med det meste annet. Det har begynt å bli både flaut og velt vilt å følge med på henne. Hadde jeg ikke visst bedre hadde jeg trodd det var tull hele opplegget. Hun tror hun er kjendis og at alle hyller henne. I virkeligheten, i hvert fall her i nærområdet, rister folk på hodet av henne, syns hun er usmakelig og at hun har en rævva oppførsel ovenfor egne barn. Håper virkelig ikke at hun med hennes holdinger og oppførsel noen gang blir vernepleier. Jeg ville ikke hatt en sånn en i teamet mitt på arbeidplassen. Signerer denne! 10
garfunkel Skrevet 10. desember 2021 #5838 Skrevet 10. desember 2021 Istedefor å irritere seg over at det ligger igjen smuler og brødskalker etter gutta når de har fått kommet seg avgårde, så burde hun vise litt takknemlighet. En ting er å tenke at det er irriterende, men å si det til hele Norges befolkning på snap blir så teit. Jeg og sikkert mange andre kan bare drømme om å ligge å dra seg i senga mens gubben får opp ungene, leverer de og til og med sette på kaffe sånn at det bare er å forsyne seg når man står opp. Og i går, gubben er posebærer på juleshopping og hun går å sier at nå har hun fått testa tålmodigheten med han der på slep. Tror nok det er gjensidig. Hun er virkelig heldig. Så den klaginga burde hun jekke ned. 38
Sharp75! Skrevet 10. desember 2021 #5839 Skrevet 10. desember 2021 garfunkel skrev (8 minutter siden): Istedefor å irritere seg over at det ligger igjen smuler og brødskalker etter gutta når de har fått kommet seg avgårde, så burde hun vise litt takknemlighet. En ting er å tenke at det er irriterende, men å si det til hele Norges befolkning på snap blir så teit. Jeg og sikkert mange andre kan bare drømme om å ligge å dra seg i senga mens gubben får opp ungene, leverer de og til og med sette på kaffe sånn at det bare er å forsyne seg når man står opp. Og i går, gubben er posebærer på juleshopping og hun går å sier at nå har hun fått testa tålmodigheten med han der på slep. Tror nok det er gjensidig. Hun er virkelig heldig. Så den klaginga burde hun jekke ned. Ifht at ungene kan lære seg å tørke av kjøkkenbenken å rydde etter seg selv er jeg enig med henne. Selv om man er hjemme hele dagen, så skal man ikke sy puter under armene på barna, de må faktisk lære seg det selv. Men å henge de ut på snap, NEI! 13
Minni75 Skrevet 10. desember 2021 #5840 Skrevet 10. desember 2021 Jeg forstår ikke hvordan et menneske som har hatt den oppveksten, kan bli så bortskjemt og egoistisk. Å jeg har lest en del pedagogikk oppigjennom. 11
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå