Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Faktisk ganske imponert over hvordan hun klarer å tigge gaver fra seerne når hun «snart er tom og ønsker seg  for det ene og det andre, sminke, planter, godis, kopper og div».

Og hvor mange sekunder brukte hun egentlig på å feste de ringene til annhenget? 6 eller 7 sekunder mens hun skravlet på Snap. Kjempejobb altså. Sukk. 

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun babler og tuter i telefonen sin hver eneste dag i herrens mange timer.. Hun snakker mer i telefonen sin enn hun gjør til sin egen familie og spesielt mannen sin. Hadde jeg brukt så mye tid på snap slik hun gjør hadde jeg vært singel nå.. at han orker..

• Liker 16
Skrevet
Gjenferdet skrev (2 timer siden):

Er det noen her som har mottatt forelegg fra politiet?Jeg kjenner at jeg er veldig nysgjerrig på saken. Det var jo noen her inne hun anmeldte. Da må jo den personen det gjelder ha hørt noe?

Jeg har ikke hørt noe hvertfall

Skrevet

Jeg har vært svært kritisk til henne her inne...Noe hun sikkert anser som både trusler og hets i sitt hode ! Men har dessverre ikke hørt et pip fra Politiet, for den samtalen ville vært intresant 🤩

• Liker 9
Gjest Isadora2
Skrevet

Ikke nok med at det ørten snapper pr dag...men nå går jo praten i 110 på insta også..

Bruk tiden med familen, samle krefter til de. Si gjerne hei og hå, men alt det andre har vi hørt såååå mange ganger..kanskje hun hadde greid å gjennomføre noe av det hun lover også da. Legge ut div oppskrifter brune pinner, den strikka barnegenseren, levert tepper/Amandaprosjektet... 

Skrevet
Isadora2 skrev (1 minutt siden):

Ikke nok med at det ørten snapper pr dag...men nå går jo praten i 110 på insta også..

Bruk tiden med familen, samle krefter til de. Si gjerne hei og hå, men alt det andre har vi hørt såååå mange ganger..kanskje hun hadde greid å gjennomføre noe av det hun lover også da. Legge ut div oppskrifter brune pinner, den strikka barnegenseren, levert tepper/Amandaprosjektet... 

Bli besøksvenn og invitere mennesker som sitter alene på julaften hjem til seg selv....👌

• Liker 2
Skrevet
Veranda skrev (4 timer siden):

Hun forteller at først i år er hun fortrolig med jula. Pyntet med adventstjerne , nisser og juletrær. 🙈  i fjor jul snappet hun vel ikke offentlig heller 🤷‍♀️😂

Så ungene har ikke fått hatt jul i huset før de da, fordi hun ikke har gode minner fra jula? Da påfører jo hun det samme til barna sine. Jula er jo magisk, spesielt for barn. 

Minner meg om en bekjent, hun mistet dessverre mannen sin rundt jul for endel år siden. Hun slutta å feire jul, fordi det var ikke verdt det uten mannen sin. Vel, problemet var at de hadde 3 barn som plutselig ble fratatt jula. Et par år på rad la hun ut nitriste meldinger på sosiale medier om hvor trist jula var. Da tok folk rundt henne tak, og ga henne klar beskjed: barna har mistet pappaen sin de også, de trenger ikke miste jula også! Etter dette tok hun seg kraftig sammen, og har fått hjelp til å takle sorgen. Nå er det jul og glede for den lille familien. Av og til må andre rett og slett bryte inn og gi beskjed på en skikkelig måte. Er ikke sikkert Stine skjønner at hun påfører andre "triste" minner med oppførselen sin... Her føler jeg at de voksne rundt henne burde si ifra! 

• Liker 27
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner, krenkelser, persondebatt, personangrep og svar til dette.

Måne, admin. 

Skrevet
Minipilla skrev (8 timer siden):

Sa ikke hun at goodiebox kalenderen hadde hun fått av mannen?

Baylies kalenderen 

• Liker 2
Skrevet

Slu lita dame hu der.. 😃 Fisker in seere med å tagge andre på instagraaam ikveld.. 😂😂 

• Liker 9
Skrevet

Syns det er godt gjort av ei som påstår hu omtrent ikke bruker tlf til anna enn å snappe, å kunne så mange ulike tiktokdanser 🙈

• Liker 13
Skrevet

Litt av en entré da, Dronninga av Brummis.😂

• Liker 6
Skrevet
Støgga skrev (10 minutter siden):

Litt av en entré da, Dronninga av Brummis.😂

Moro å vise seg frem vet du 

• Liker 2
Skrevet

Sier hun faktisk i fullt alvor at hun ikke bruker telefonen så mye når sønnen er våken??!?!!??

• Liker 11
Skrevet

Hun leser nok ikke her inne så ofte. Vi merker de gangene hun gjør det, for da klikker det noe til så grader for henne.. 😬 

• Liker 11
Skrevet
esmeralda1 skrev (På 7.12.2021 den 16.44):

Hva er det slags trusler er det hun mener hun er utsatt for ?? Ler meg ihjel av hvor viktig hun tror hun er !!!! Politiet har ikke resurser til og etterforske saker der folk er svindlet for millioner i Nigeria love scam....Men Stine, hun har de tid til!!!

😂😂🙏🏼

• Liker 4
Skrevet

Ser veldig «dagen derpå» ut, med å komme dansende inn på kjøkkenet🤦🏼‍♀️ Hørt noe mer om den skrekkelig vonde hånda?😅 

• Liker 15
Skrevet (endret)
MsFri skrev (12 timer siden):

Ser veldig «dagen derpå» ut, med å komme dansende inn på kjøkkenet🤦🏼‍♀️ Hørt noe mer om den skrekkelig vonde hånda?😅 

Den har hun nok glemt nå i et par dager🙈 Det samme med hostingen……

Endret av Gresshoppa
  • Liker 13
Skrevet

Tror vi snart kan kalle dette shoppe-mani. Hu er jo manisk. Shopper fargeleggingssaker i det hun har den interessen to dager. Og så er det egentlig ikke interesse der mer når det endelig kommer i posten. Så er det klær, sminke og andre ting de andre dagene. Skulle ønske noen fant ut av dette med spleis… JEG hadde nevnt det jeg, hvis jeg fikk støtte fra folk og handlet som en gal hver dag i flere mnd etter dette!!

• Liker 21
Skrevet

Får hun pakker til seg selv i posten nesten hver dag eller hva er greia?

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...