Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Polarpuma skrev (21 minutter siden):

Stine: “Jeg er ikke en reprisekanal”

også Stine: “vil dere se brillene mine?” (For ørt og førti gang)

”Vil dere se sminkerutinene mine?” (Vist frem 1000 ganger)

”Sykdom, sykdom, sykdommer, smerter, behandlinger, smerteklinikken, traumer, smerter, sykehus, blålys, sykebil” osv osv osv 

Og "stikking strikking, billig garn billig garn". Er så fæælt at så mange oppskrifter er i så dyyyrt garn. Jo, det er fordi det er det dyre garnet som har best kvalitet og gir penest plagg som holder seg best det. Har erfart dette gjennom strikking i mange mange år 😊 Du får kjøpe litt mindre gensere til træææædve schpenn, Monster og godis så får du råd til ordentlig garn til prosjekta dine da vettu 🤦‍♀️

Endret av Lillemor1982
Tilføyelse
  • Liker 16
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ganske overrasket over mangelen på refleksjon. Alt handler om henne selv, og den historien om han naboen som ble invitert til julefeiring handlet kun om eget "gode" hjerte. 

Hun undres også over hvorfor folk "Ikke bare spør meg, da". Hun sier at hvis folk undres over noe kan de jo bare spørre, så skal hun forklare. Det er bare det at hun serverer ulike "sannheter" , hvis hun ikke bare blokkerer fordi det er noe hun mener er tydelig/allerede sagt/frekt/masete. 

Hun er ei skikkelig sutrekjerring. 

• Liker 17
Skrevet (endret)

Timevis med sykdomsprat, syting og vondter.... skal tro om hun har fått levert fra seg teppene til sykehuset på Lillehammer 🙈🙈

Endret av Veranda
  • Liker 13
Skrevet
Veranda skrev (Akkurat nå):

Timevis med sykdomsprat, syting og vondter.... 

Jeg har flere diagnoser som hun også har. Skulle jeg sittet hjemme og tenkt på hvor fælt jeg har det med alle smertene og plagene så hadde jeg blitt gal 🆘️ Å jobbe gradert funker for meg, gir mestringsfølelse og avledning og også mer energi på hjemmebane 🤓

• Liker 14
Skrevet
Lillemor1982 skrev (3 minutter siden):

Jeg har flere diagnoser som hun også har. Skulle jeg sittet hjemme og tenkt på hvor fælt jeg har det med alle smertene og plagene så hadde jeg blitt gal 🆘️ Å jobbe gradert funker for meg, gir mestringsfølelse og avledning og også mer energi på hjemmebane 🤓

🙏

• Liker 1
Skrevet
Polarpuma skrev (31 minutter siden):

Stine: “Jeg er ikke en reprisekanal”

også Stine: “vil dere se brillene mine?” (For ørt og førti gang)

”Vil dere se sminkerutinene mine?” (Vist frem 1000 ganger)

”Sykdom, sykdom, sykdommer, smerter, behandlinger, smerteklinikken, traumer, smerter, sykehus, blålys, sykebil” osv osv osv 

Et ord; TRAGISK 

• Liker 10
Skrevet

Hun forteller at først i år er hun fortrolig med jula. Pyntet med adventstjerne , nisser og juletrær. 🙈  i fjor jul snappet hun vel ikke offentlig heller 🤷‍♀️😂

• Liker 4
Gjest Polarpuma
Skrevet
26 minutter siden, EllaSays said:

Jeg er ganske overrasket over mangelen på refleksjon. Alt handler om henne selv, og den historien om han naboen som ble invitert til julefeiring handlet kun om eget "gode" hjerte. 

Hun undres også over hvorfor folk "Ikke bare spør meg, da". Hun sier at hvis folk undres over noe kan de jo bare spørre, så skal hun forklare. Det er bare det at hun serverer ulike "sannheter" , hvis hun ikke bare blokkerer fordi det er noe hun mener er tydelig/allerede sagt/frekt/masete. 

Hun er ei skikkelig sutrekjerring. 

La merke til det samme. Hun kan ikke si noe uten å opphøye seg selv. Ikke andre.  Hun fletter alltid inn historier for en sann heltinne hun er. Mens de som kjenner henne vet at hun er helt motsatt. 

Skrevet
Veranda skrev (15 minutter siden):

Hun forteller at først i år er hun fortrolig med jula. Pyntet med adventstjerne , nisser og juletrær. 🙈  i fjor jul snappet hun vel ikke offentlig heller 🤷‍♀️😂

Jo, mener hun snappet offentlig i jula i fjor også. Tror jeg begynte å følge henne på sept/okt i fjor 

• Liker 7
Skrevet
Flettfrid skrev (4 minutter siden):

Jo, mener hun snappet offentlig i jula i fjor også. Tror jeg begynte å følge henne på sept/okt i fjor 

Mulig jeg husker feil. Mente jeg begynte å følge henne starten på nyåret i år. 🙂

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hun sier at man heller bør spørre henne direkte enn å sitte på forum for å snakke om henne. Problemet er bare at hun blokkerer de som spør, så folk tørr ikke. Og så baksnakker hun vedkommende etter å ha blokkert, slik at vedkommende ikke kan forsvare seg. Eller så blir de hengt ut fordi de har spurt om noe hun har sagt før eller som de kan Google seg til. For hun er jo ikke Stine Google Knutsen. Aldri om jeg noensinne kommer til å skrive til henne eller spørre henne om noe igjen. Jeg er sikkert ikke den eneste som tenker sånn.

Endret av Gjenferdet
  • Liker 23
Gjest Polarpuma
Skrevet

Hun snakker om nestekjærlighet og medmenneskelighet, samtidig som hun viser det motsatte med sin adferd.

Stiller man spørsmål, som hun så pent ber om at folk skal gjøre, så får man så ørene flagrer og blir hengt ut på offentlig kanal til spott og spe. Og blokkering! 

Hun sier at man skal ikke snakke dårlig om andre, hun gjør det hele tiden selv. 

Jeg synes ikke det er noe jovialt over henne, forstår ikke at hun får lov å være med i den gruppa der.

Skrevet (endret)

Er det noen her som har mottatt forelegg fra politiet?Jeg kjenner at jeg er veldig nysgjerrig på saken. Det var jo noen her inne hun anmeldte. Da må jo den personen det gjelder ha hørt noe?

Endret av Gjenferdet
  • Liker 7
Skrevet
Gjenferdet skrev (2 minutter siden):

Er det noen her som har mottatt forelegg fra politiet?Jeg kjenner at jeg er veldig nysgjerrig på saken. Det var jo noen her inne hun anmeldte. Da må jo den personen det gjelder ha hørt noe?

Hun hadde sikkert fått navnet på vedkommende. Men det fikk hun ikke vite.. Hun prøver nok bare på å skremme oss til taushet 🙈

• Liker 8
Skrevet (endret)

Det jeg vet er at politiet er veldig presset. De har masse å gjøre, og ting tar tid. Det er mange saker som blir henlagt. Hvis man anmelder en ukjent vil saken som regel bli henlagt. De har som regel ikke ressurser til å etterforske en sak med ukjent gjerningsperson (med mindre det er akutt fare for liv). Jeg vil tro (uten at jeg vet sikkert) at man vil få navn på gjerningsperson hvis man anmelder en ukjent (med mindre person er under taushetsplikt eller det er en mindreårig?). Ikke sikker, men. Jeg vil tro at man i alle fall får vite navn om personen har fått et forelegg, uten at jeg skal si det for sikkert. Så veldig rart at hun ikke har fått noe navn, og at ingen her har hørt noe? Mulig hun skremmer oss til taushet, eller at den som har mottatt forelegget ikke vil gjøre seg til kjenne (eller er utestengt fra forumet i så måte). 

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 12
Skrevet (endret)
Gjenferdet skrev (5 minutter siden):

Jeg har vært en del i kontakt med politiet i flere forskjellige saker. Blant annet i saker som har omhandlet kode 6 og 7, besøksforbud & voldsalarm, anmeldelse av (psykisk) vold i nær relasjon, mail frem og tilbake om overgrep og vold, kontakt med Kripos, støttesenteret og jurist (som er ansatt av politiet) over år. Jeg vet noe om hvordan de jobber, men ikke veldig mye. Det jeg vet er at politiet er veldig presset. De har masse å gjøre, og ting tar tid. Det er mange saker som blir henlagt. Hvis man anmelder en ukjent vil saken som regel bli henlagt. De har som regel ikke ressurser til å etterforske en sak med ukjent gjerningsperson (med mindre det er akutt fare for liv). Jeg vil tro (uten at jeg vet sikkert) at man vil få navn på gjerningsperson hvis man anmelder en ukjent (med mindre person er under taushetsplikt eller det er en mindreårig?). Ikke sikker, men. Jeg vil tro at man i alle fall får vite navn om personen har fått et forelegg, uten at jeg skal si det for sikkert. Så veldig rart at hun ikke har fått noe navn, og at ingen her har hørt noe? Mulig hun skremmer oss til taushet, eller at den som har mottatt forelegget ikke vil gjøre seg til kjenne (eller er utestengt fra forumet i så måte). 

Tror ikke noe på det hun sier. Det hadde hun garantert nevnt på snap Så fort hun fikk vite et navn eller ble kontaktet av politiet. Garantert !! Dette kom hun med i går fordi hun rantet om kg og forum der hun ble diskutert  🙂 Hun tok nok bare et bilde av døren til politistasjonen da hun var i plantebutikken som er I samme bygg! 

Endret av Veranda
  • Liker 17
Skrevet

Hun prøver å skremme oss, og eventuelle følgere fra å skrive noe negativt om henne. Vel.. det hjelper ikke Stine. Den type hersketeknikk biter ikke på oss! Slik som hun lyver, og styrer på om dagen, så kan det bare gå en vei.. er grenser for hvor lenge folk går fem på.

• Liker 17
Skrevet
Veranda skrev (14 minutter siden):

Akuratt det vet jeg ikke ang timebestilling i disse tider. Det er godt mulig 🙂 Hun har ikke anmeldt noen på forumet, nekter å tro det. Alt som skrives her er jo referert fra hennes egen snap. Hun må heller tenke over hva hun selv sier og deler på kanalen sin. 

Det jeg mener er at jeg også stusser på at hun kom inn til avhør dagen etter hun hadde fått kommentarene hun anmeldte. Det går som regel ikke så fort å komme inn på avhør med mindre det er akutt. 

• Liker 9
Skrevet
FrkZ skrev (55 minutter siden):

Hun prøver å skremme oss, og eventuelle følgere fra å skrive noe negativt om henne. Vel.. det hjelper ikke Stine. Den type hersketeknikk biter ikke på oss! Slik som hun lyver, og styrer på om dagen, så kan det bare gå en vei.. er grenser for hvor lenge folk går fem på.

Oppførselen minner mye ABD

• Liker 15
Skrevet
Betty Brus skrev (21 minutter siden):

Oppførselen minner mye ABD

Jepp, har jeg tenkt lenge…

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...