Lillemor1982 Skrevet 5. desember 2021 #5761 Skrevet 5. desember 2021 Anneisabell skrev (43 minutter siden): Kom på og Googlet det,grevlingen går i hi på vinter og er minimalt ute og aktive? Skal ikke ripe opp igjen den tragiske katte historien. Men likevell liksom... Det er sikkert løgn. Katten var sikkert ute å slåss med en av de ukastrerte nabokattene, og siden han ikke ble behandlet men gikk med sårene sine i lengre tid så gikk det antagelig så langt som til blodforgiftning. I min jobb har jeg en del kontakt med eiere til syke dyr, og dette er noe som kan skje. Det kan selvsagt behandles men koster penger. 14
Babyblue69 Skrevet 5. desember 2021 #5762 Skrevet 5. desember 2021 Anneisabell skrev (1 time siden): Dermed stemmer vell ikke den historien heller... Ja, det ser sånn ut. 4
EllaSays Skrevet 6. desember 2021 #5763 Skrevet 6. desember 2021 Er det seriøst noen som ønsker REPRISE på sminkerutine? Da jeg hørte at hun sa det så lo jeg skikkelig høyt. Hun sminker seg jo på kamera flere ganger i uka! Har hatt noen dagers pause fra snappen hennes, så litt nå på morgenkvisten fordi jeg har fri, og det var jo bare mer av det samme. 20
Gjest Isadora2 Skrevet 6. desember 2021 #5764 Skrevet 6. desember 2021 Såååå godt å vite at hun IKKE fokuserer på smerter og den vonde kroppen... 🥴 er vel sminke eller sykdom/smerte 90% av snapdagen består av...
MiniMusa Skrevet 6. desember 2021 #5765 Skrevet 6. desember 2021 Etter lungeCT er jeg spent på om vi får høre noe om evnt funn. Tipper det ikke vises noe, og at vi ikke får høre mer om den saken.... 12
Babyblue69 Skrevet 6. desember 2021 #5766 Skrevet 6. desember 2021 MiniMusa skrev (59 minutter siden): Etter lungeCT er jeg spent på om vi får høre noe om evnt funn. Tipper det ikke vises noe, og at vi ikke får høre mer om den saken.... Det svaret kommer hun ikke til å akseptere. 11
Måne Rampelyset Skrevet 6. desember 2021 #5767 Skrevet 6. desember 2021 Tråden er ryddet for persondebatt og svar til dette. Måne, admin.
Trøndelag84 Skrevet 7. desember 2021 #5768 Skrevet 7. desember 2021 Hun påstår at noen her inne har fått et forelegg fra politiet etter at hun anmelde flere her på kvinneguiden? Noen som har fått forelegg?? 🙃 4
Gjest Chroma Skrevet 7. desember 2021 #5769 Skrevet 7. desember 2021 Trøndelag84 skrev (Akkurat nå): Hun påstår at noen her inne har fått et forelegg fra politiet etter at hun anmelde flere her på kvinneguiden? Noen som har fått forelegg?? 🙃 Hvordan skal hun vite det i så fall?
Jajajane Skrevet 7. desember 2021 #5770 Skrevet 7. desember 2021 Trøndelag84 skrev (4 minutter siden): Hun påstår at noen her inne har fått et forelegg fra politiet etter at hun anmelde flere her på kvinneguiden? Noen som har fått forelegg?? 🙃 Det er bullshit. En politisak for kommentarer på Kvinneguiden..... Et ganske stort forelegg for det som står i denne tråden altså? Hvis noen skulle fått det, så får Stine navnet på personen, men hun "fikk ikke vite det".. Skurrer! 11
EllaSays Skrevet 7. desember 2021 #5771 Skrevet 7. desember 2021 Haha.. av alt som er skrevet på KG så er det en post om henne som skal ha ført til forelegg? Skulle gjerne sett bevis på det der. 13
Nussepus Skrevet 7. desember 2021 #5772 Skrevet 7. desember 2021 EllaSays skrev (10 minutter siden): Haha.. av alt som er skrevet på KG så er det en post om henne som skal ha ført til forelegg? Skulle gjerne sett bevis på det der. Det er jo bare tull. Den ranten hun hadde i går om kvinneguiden beviser jo bare hvor syk hun er. Det er utrolig trist at hun ikke vil ta imot hjelp. Stakkars barn. 18
Støgga Skrevet 7. desember 2021 #5773 Skrevet 7. desember 2021 EllaSays skrev (13 minutter siden): Haha.. av alt som er skrevet på KG så er det en post om henne som skal ha ført til forelegg? Skulle gjerne sett bevis på det der. Hun trur jo bare at hun truer oss til taushet haha Hun satt jo hos politiet i 45 min..kan tru dem hadde en ræva dag hehe 10
Minipilla Skrevet 7. desember 2021 #5774 Skrevet 7. desember 2021 Sa ikke hun at goodiebox kalenderen hadde hun fått av mannen? 3
Støgga Skrevet 7. desember 2021 #5775 Skrevet 7. desember 2021 Minipilla skrev (Akkurat nå): Sa ikke hun at goodiebox kalenderen hadde hun fått av mannen? Nei trur ikke det, mener hun har en baileys kalender fra mannen. Hun ga jo bare 80 ÅTTE NULL for den goodieboxen 12
Nussepus Skrevet 7. desember 2021 #5776 Skrevet 7. desember 2021 Håper virkelig ikke hun kjører hjem selv etter behandling😱😱 2
esmeralda1 Skrevet 7. desember 2021 #5777 Skrevet 7. desember 2021 Hva er det slags trusler er det hun mener hun er utsatt for ?? Ler meg ihjel av hvor viktig hun tror hun er !!!! Politiet har ikke resurser til og etterforske saker der folk er svindlet for millioner i Nigeria love scam....Men Stine, hun har de tid til!!! 18
Babyblue69 Skrevet 7. desember 2021 #5778 Skrevet 7. desember 2021 esmeralda1 skrev (21 minutter siden): Hva er det slags trusler er det hun mener hun er utsatt for ?? Ler meg ihjel av hvor viktig hun tror hun er !!!! Politiet har ikke resurser til og etterforske saker der folk er svindlet for millioner i Nigeria love scam....Men Stine, hun har de tid til!!! Dronningen av Brumunddal 7
Gjest Polarpuma Skrevet 7. desember 2021 #5779 Skrevet 7. desember 2021 Stine: “Jeg er ikke en reprisekanal” også Stine: “vil dere se brillene mine?” (For ørt og førti gang) ”Vil dere se sminkerutinene mine?” (Vist frem 1000 ganger) ”Sykdom, sykdom, sykdommer, smerter, behandlinger, smerteklinikken, traumer, smerter, sykehus, blålys, sykebil” osv osv osv
Babyblue69 Skrevet 7. desember 2021 #5780 Skrevet 7. desember 2021 Polarpuma skrev (4 minutter siden): Stine: “Jeg er ikke en reprisekanal” også Stine: “vil dere se brillene mine?” (For ørt og førti gang) ”Vil dere se sminkerutinene mine?” (Vist frem 1000 ganger) ”Sykdom, sykdom, sykdommer, smerter, behandlinger, smerteklinikken, traumer, smerter, sykehus, blålys, sykebil” osv osv osv Hun fisket etter flere følgere på Joviale i går. Hun reklamerte med at det ikke bare var negativt hun delte… Ikke bare sykdomsprat… Kjære vene, ser hun ikke på det hun legger ut selv ? Hvordan er det mulig å ha et så forvridd virkelighetsbilde ? 24
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå