Hønemor74 Skrevet 2. desember 2021 #5741 Skrevet 2. desember 2021 Å det hun har delt om den sengebyttinga har det vel vært mannen og sønnen sitt prosjekt . Så klarer hun å si , er du fornøyd med Mamman din nå ? Vondter og shopping er det hun elsker å snakke om . Å at andre ikke skal spørre og mase på henne . Hun blander sammen historier , forteller ulikt . Er så selvmotsigende med det meste av det hun sier . Idag ligger hun i senga å roper ut hadet til sønnen, for det et mye viktigere å få det på film innemellom ranten at folk ikke skal spørre om ting hun har delt tidligere eller en av de andre dagene . 19
charlotte0 Skrevet 2. desember 2021 #5742 Skrevet 2. desember 2021 Veranda skrev (7 minutter siden): Opp til flere sikkert + spleis Ja er jo ofte sånn man får råd til å shoppe over evne. Det må jo være sånn, nå jobber jeg og mannen min fullt og har ikke råd til å handle like masse. Selv om vi nok har en del mer i inntekt! Så hvor får de pengene fra ellers liksom? Har gått i «kreditt-fella» selv for en del år siden, og det er temmelig surt når man skal betale tilbake alt med renter! 😅 Men har heldigvis lært av det, og det skjer aldri igjen for å si det pent! 😂 11
Anneisabell Skrevet 2. desember 2021 #5743 Skrevet 2. desember 2021 Hun der er så falsk at jeg har ikke ord. Later pokker meg som hun griner for skole start også 16
FrkZ Skrevet 2. desember 2021 #5744 Skrevet 2. desember 2021 Anneisabell skrev (30 minutter siden): Hun der er så falsk at jeg har ikke ord. Later pokker meg som hun griner for skole start også Ja! Utspekulert, manipulerende, egoistisk og falsk som fy! Hun er ikke ute etter å hjelpe andre i «samme situasjon» når det gjelder bv eller sykdom. Hun er kun ute etter å sanke sympati, få flere følgere, vise seg frem, og godene som følger med det. 20
Anneisabell Skrevet 2. desember 2021 #5745 Skrevet 2. desember 2021 (endret) FrkZ skrev (5 minutter siden): Ja! Utspekulert, manipulerende, egoistisk og falsk som fy! Hun er ikke ute etter å hjelpe andre i «samme situasjon» når det gjelder bv eller sykdom. Hun er kun ute etter å sanke sympati, få flere følgere, vise seg frem, og godene som følger med det. Ja, det har jeg på følelsen av også. Hun skulle ikke hatt en eneste følger. Da hadde livet falt helt i grus hvertfall. Skulle ikke gitt sånne folk den oppmerksomheten de iler etter vet du. Men enn så lenge så følger jeg, i håp om å få med hvordan bv saken går. Men så skal det være sagt at jeg sitter og trykker meg gjennom 99 % uten lyd og til og med den siste 1 % er mer enn hva andre snappere leverer i løpet av en dag. Endret 2. desember 2021 av Anneisabell 11
Egentlig-grei Skrevet 2. desember 2021 #5746 Skrevet 2. desember 2021 Supersusa skrev (1 time siden): Jeg skjønner ikke hvordan hun klarer å være så negativ til det meste… Feks hvorfor gidde å ha «goodiebox» når 90% av det hun mottar er «ikke hennes smak», liker ikke lukten, bruker ikke fargen… osv osv. Bedre å bare kjøpe de produktene man bruker da kanskje? Samme med kalenderen fra «goodiebox», luke nr.1, fin dusjsåpe fra et ålreit merke, frua er sur og grinete fordi hun ikke likte lukten.. surpomp!!! Sønnen har fått ny seng med kule LED-lys… kommentar fra mor; detta kalte vi for «hore-lys» i gamle dager… Sikkert veldig hyggelig for han som stolt av rommet sitt å høre. Stakkars gutt🥺 Ellers virker det som frua henter MYE stil-inspirasjon fra «adelheidstokka», nå med de nye brillene er de klin like! Stine har jo nærmest kopiert endel av de samme «hendelsene» de siste dagene med glemte tisepakke og kaving ut til posten på kvelden… helt likt som Adelheid a gitt 🤨 Angående Goodiebox. Håper hun i det minste kan gi videre det hun ikke liker/bruker til noen som trenger det? En følger? Giveaway? Eller til en organisasjon? Kjenner jeg blir så provosert. Hadde blitt kjempeglad for å få slikt i en kalender, spesielt når hun nesten ikke betalte noe for den. Lykke til med å få spons av Goodiebox🙈 24
Misshobbit Skrevet 2. desember 2021 #5747 Skrevet 2. desember 2021 Hu der gir nok ikke noe uten å ska ha penger for det.. Det hu ikke vil ha eller trenger mere det blir lagt ut for salig. Hu der tar veldig gjerne imot spleispenger, gaver og negler m,m…. Men gi litt tilbake til andre som ikke har så mye har vi vel tilgode å få se… 20
Linye Skrevet 3. desember 2021 #5748 Skrevet 3. desember 2021 Siste innlegg på instagram viser at Stine er frisk fra stiv og vond nakke 🙏😜 12
Gjest Vår2 Skrevet 3. desember 2021 #5749 Skrevet 3. desember 2021 Linye skrev (19 minutter siden): Siste innlegg på instagram viser at Stine er frisk fra stiv og vond nakke 🙏😜 Det er helt utrolig 😳
Lillemor1982 Skrevet 3. desember 2021 #5750 Skrevet 3. desember 2021 Linye skrev (2 timer siden): Siste innlegg på instagram viser at Stine er frisk fra stiv og vond nakke 🙏😜 "Smertene stiger nå som det snart er tid for ny time på smerteklinikken"... ... ... ... vel🙄 26
ritaen Skrevet 3. desember 2021 #5751 Skrevet 3. desember 2021 Dette blir bare dumt! Hun er jo 2 forskjellige personer på snap og insta. Følger ikke på insta, men måtte innom for å se hva dere snakker om. Er jo ingenting som henger sammen lengre. Er det ingen som kjenner henne som ser hva hun holder på med? 21
Arkin Skrevet 4. desember 2021 #5752 Skrevet 4. desember 2021 Dansing og hopping mens middagen blir klar. 2 minutter senere passet katta på en "syk" mor, virkelig??? Står Stine noen gang opp med den minste? Har inntrykk av at Alex står opp hverdag som helg.. 28
Tulltulla Skrevet 4. desember 2021 #5753 Skrevet 4. desember 2021 Skal ha juleverksted… Å klager på at det blir mye opprydding😳 Stine, du ække sann! 24
Minipilla Skrevet 4. desember 2021 #5754 Skrevet 4. desember 2021 Det må være slitsomt å fokusere så mye på egne vondter hele tiden. 12
Litjepiiia Skrevet 4. desember 2021 #5755 Skrevet 4. desember 2021 Tenk så koselig det juleverkstedet hadde vært hvis man ikke delte alt med alle 😐 Jeg kan selv finne på å ta bilde av juleverksted, noen små glimt ja, men de blir innad i familien, ikke med alle andre 😰 det fokuset hennes altså 😓 17
Alma87 Skrevet 4. desember 2021 #5756 Skrevet 4. desember 2021 Tulltulla skrev (5 timer siden): Skal ha juleverksted… Å klager på at det blir mye opprydding😳 Stine, du ække sann! Hvis du så snap igår der hun fortalte om at de skulle ha juleverksted i helgen så ser du tydelig NULL glede i ansikte hennes kontra når hun fortalte om Jovialemammaer helga! Tenkte på det igår «så ska vi ha juleverksted i morgen» så er hun helt flat i ansikte og flakker med blikke 15
Måne Rampelyset Skrevet 4. desember 2021 #5757 Skrevet 4. desember 2021 Tråden er ryddet for persondebatt, krenkelser og spekulasjoner. Måne, admin.
Anneisabell Skrevet 5. desember 2021 #5758 Skrevet 5. desember 2021 Malleli89 skrev (På 25.11.2021 den 16.09): Hun kan ikke bruke så mye penger på dyrlege vet du, det går jo ut over all annen shopping hun er avhengig av for å ha det bra med seg selv! Det er jo liten tvil i at hun er shoppe-avhengig… Motbydelig!😡 Kom på og Googlet det,grevlingen går i hi på vinter og er minimalt ute og aktive? Skal ikke ripe opp igjen den tragiske katte historien. Men likevell liksom... 8
Babyblue69 Skrevet 5. desember 2021 #5759 Skrevet 5. desember 2021 Anneisabell skrev (29 minutter siden): Kom på og Googlet det,grevlingen går i hi på vinter og er minimalt ute og aktive? Skal ikke ripe opp igjen den tragiske katte historien. Men likevell liksom... Grevlingen går i hi på høsten og blir der til våren. 7
Anneisabell Skrevet 5. desember 2021 #5760 Skrevet 5. desember 2021 Babyblue69 skrev (8 minutter siden): Grevlingen går i hi på høsten og blir der til våren. Dermed stemmer vell ikke den historien heller... 11
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå