Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Å spekulere i økonomien er ikke greit, ingen her vet hva de har av penger

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Orly skrev (18 minutter siden):

Å spekulere i økonomien er ikke greit, ingen her vet hva de har av penger

Hun har selv sagt en del om økonomien dems. Og det må være lov å spekulere i økonomi og forbruk, når hun har mottatt store summer på spleis fordi hun sa at de ikke hadde råd til å dekke advokatutgifter selv. Hun nevner ofte dette med at de ikke har råd til advokat, også går hun ut å shopper som en gal. Det er folk som har gitt i god tro fordi de oppriktig trodde hun/de ikke hadde råd til advokat selv. Også sitter man å ser på at hun kjøper seg det ene etter det andre. Ikke rart folk reagerer.

• Liker 32
Skrevet
LinaHg skrev (6 minutter siden):

Hun har selv sagt en del om økonomien dems. Og det må være lov å spekulere i økonomi og forbruk, når hun har mottatt store summer på spleis fordi hun sa at de ikke hadde råd til å dekke advokatutgifter selv. Hun nevner ofte dette med at de ikke har råd til advokat, også går hun ut å shopper som en gal. Det er folk som har gitt i god tro fordi de oppriktig trodde hun/de ikke hadde råd til advokat selv. Også sitter man å ser på at hun kjøper seg det ene etter det andre. Ikke rart folk reagerer.

Du har helt rett. Ikke en eneste dag uten shopping det er seriøst ikke normalt

• Liker 15
Skrevet

Nå koser vi oss med litt sykedoms snakk og kanskje noe nye diagnoser.  🤮

• Liker 13
Skrevet
1 minutt siden, Anneisabell said:

Nå koser vi oss med litt sykedoms snakk og kanskje noe nye diagnoser.  🤮

Det er så greit å repetere dette daglig. Gir henne sikkert mye å grave seg mer ned i elendighet. Selv om det ikke er en reprisekanal😆

• Liker 18
Skrevet

Håper noen skriver til henne nå i forhold til det å følge med på story. Hvem kan følge med på alt det hun snakker om i løpet av en dag der hun snakker i 5/7 timer? Det rekker ikke de fleste av oss.

• Liker 10
Skrevet
LinaHg skrev (2 timer siden):

Bare den siste måneden har hun kjøpt seg jakke til 799, fra we are fit til 600, makeup mekka noen hundrelapper, antrekk til joviale helga til hundrevis, tatt spraytan til 450kr, garn til flere hundrelapper, i hvertfall en tusenlapp på lager157, sikkert en tusenlapp eller to hos frisøren. Det blir over 4000 kroner , og enda er det sikkert mer som jeg ikke kommer på. Det er helt vanvittig, og jeg skjønner ikke hvordan de kan ha råd til det med hennes ufør og hans håndtverker lønn. Bare barnehagen minsten går i koster 3705 i mnd. De har leilighet(leier), bil, tre barn, strøm, flere telefoner, bhg, forsikringer, tv/Internett osv. Hvordan får de til å ikke gå i minus med det voldsomme forbruket hennes?

Det er jo en stor mulighet for at de går i minus.  Da kommer jo pengene fra spleis godt med.

• Liker 6
Skrevet
Babyblue69 skrev (2 minutter siden):

Det er jo en stor mulighet for at de går i minus.  Da kommer jo pengene fra spleis godt med.

Jeg er så stygg at jeg trur hun shopper for mye av spleisen..

• Liker 16
Skrevet

Det er da ingen andre jeg følger på snap som driver og maser med dette ..jeg er ingen Google, jeg svarer ikke på spørsmål som ligger i story ( sånn bortsett fra diagnoser og symptomer, det snakkes gladelig om omatt og omatt)…

Kjære vene, svar på det du gidder.. drit i de andre.., helt sikker på at det er slik andre gjør det, og det uten å gnåle om det igjen og igjen.

Og med alt hun forteller om leger og sykehustimer, er jeg helt sikker på at hun er pasienten fra helvete. 

• Liker 28
Skrevet

Det er så rart at hun ikke står mer på for å få traumebehandling/psykolog/fysio. Hun får det jo akkurat som hu vil ha det når det gjelder alt annet.

Jeg tipsa om Melatonin for noen måneder tilbake og fikk til svar at hun har prøvd ALT. Det henger det ikke på grep noe av det hu sier!

Skrevet
Vår2 skrev (7 minutter siden):

Det er så rart at hun ikke står mer på for å få traumebehandling/psykolog/fysio. Hun får det jo akkurat som hu vil ha det når det gjelder alt annet.

Jeg tipsa om Melatonin for noen måneder tilbake og fikk til svar at hun har prøvd ALT. Det henger det ikke på grep noe av det hu sier!

Hun tar ikke imot tips/råd med mindre det er noe positivt som passer henne. Om man gir et godt råd blir man kritisert og kjefta på. Så etter en stund bruker hun rådet og later som om det er hun som har kommet på det. Hun skal ha ros og skryt på alle områder, og skal ta på seg «æren» for alt.

• Liker 18
Skrevet
LinaHg skrev (2 timer siden):

Nei, det er ikke lov å spekulere i noe som helst, det står i reglene du aksepterer!

• Liker 2
Skrevet

Hu der er ikke sann!! I flere dager har hun rantet av seg hvor syk hun er og hvor ille slitsomt det er å være alene med ett barn… men i går.. da danset , hoppet hun , renset møbler å størtet møbler!!! Det klarer hun…å en annen ting!! Hun har i sommer hetset BV for at dem har ferie… og at det tar på psyken!! men hun bruker måneder på å få papirene  i veien slik at saken kan gå sin gang… å det skal være greit!!!

• Liker 19
Skrevet
Støgga skrev (3 timer siden):

Jeg er så stygg at jeg trur hun shopper for mye av spleisen..

Det er ikke stygt å tenke det. Det er flere av oss som gjør det. Hun shopper så mye tross billige plagg. Summen blir stor til sammen. Det koster å være fin frue .

• Liker 19
Skrevet
Babyblue69 skrev (3 timer siden):

Ja hvor joggedresser har hun ikke!! Rene galskapen.. å tro meg ikke alt vi ser engang av det hun shopper!!!

• Liker 9
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan hun klarer å være så negativ til det meste… Feks hvorfor gidde å ha «goodiebox» når 90% av det hun mottar er «ikke hennes smak», liker ikke lukten, bruker ikke fargen… osv osv. Bedre å bare kjøpe de produktene man bruker da kanskje? 
Samme med kalenderen fra «goodiebox», luke nr.1, fin dusjsåpe fra et ålreit merke, frua er sur og grinete fordi hun ikke likte lukten.. surpomp!!!

Sønnen har fått ny seng med kule LED-lys… kommentar fra mor; detta kalte vi for «hore-lys» i gamle dager… Sikkert veldig hyggelig for han som stolt av rommet sitt å høre. Stakkars gutt🥺

Ellers virker det som frua henter MYE stil-inspirasjon fra «adelheidstokka», nå med de nye brillene er de klin like! 
Stine har jo nærmest kopiert endel av de samme «hendelsene» de siste dagene med glemte tisepakke og kaving ut til posten på kvelden… helt likt som Adelheid a gitt 🤨

• Liker 31
Skrevet
Flamme skrev (16 timer siden):

Og de har 3 barn? Forstår ikke hvordan man kan shoppe så mye da.

Kredittkort kanskje? 🙈

• Liker 4
Skrevet

Nå fikk jeg lyst å strikke litt.. kan ikke huske sist jeg gjorde det på dagtid.... 🤔

• Liker 8
Skrevet
Tulltulla skrev (17 timer siden):

MRS shop to you drop aka Stine har handlet rund baut på We Are Fit

BARE 99,- 

erre mulig, hun som aldri kjøper noe til seg selv… 😳

Måten hun sier bare 99 kr på..og det blikket..

• Liker 10
Skrevet
charlotte0 skrev (7 minutter siden):

Kredittkort kanskje? 🙈

Opp til flere sikkert + spleis 

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...