Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
LinaHg skrev (2 timer siden):

Alle «regler» gjelder kun for alle andre og ikke henne. Sånn er det med mye. Er forbanna på naboen som ikke kastrerer katta si, men har ikke sterilisert sin egen. Klager på folk som hoster og snufser på butikk/kjøpesenter, men drar selv ut med snufs og luftveisinfeksjon og tar med sønnen på butikken så fort feberen har gått ned. Klikker på PostNord angående tull med pakke og sen levering, men til følgerne som har kjøpt bamse og ikke fått i posten enda, sier hun at folk må være tålmodige og at det ikke er hennes ansvar. Prater om SoMe og forsiktighet mtp eksponering av barn, overeksponerer eget barn til de grader. Prater om black week, kjøpegalskap og oppfordrer folk til å ikke handle så mye unødvendig, selv bruker hun flere tusen i mnd på shopping. Står ikke for noe av det hun selv sier, sier bare ting som setter henne i et godt lys og får henne til å fremstå som et varmt og godt menneske. Og at folk ikke ser dette er et mysterie for meg altså.

Dette er et mysterie for meg og. 

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men over til noe annet. Den snufsinga hennes går det an å bli sprø av😱😱. Men har heldigvis fått kjøpt seg noe på salg da, så da er det vel en bra dag. Tror jeg vil bytte ut jobben min med trygd jeg,  hvis det gir sånne shoppingmuligheter. 

• Liker 28
Skrevet
25 minutter siden, Nussepus said:

Men over til noe annet. Den snufsinga hennes går det an å bli sprø av😱😱. Men har heldigvis fått kjøpt seg noe på salg da, så da er det vel en bra dag. Tror jeg vil bytte ut jobben min med trygd jeg,  hvis det gir sånne shoppingmuligheter. 

JA, den snufsninga skrev jeg om for noen mnd siden her også. Så det tror jeg faktisk er ticks eller evt langvarig uvane/misbruk av nesespray. Det er ikke bare pga forkjølelse eller luftveisinfeksjon. Det er slik og blir verre og verre. 

Koster bare 30,- og bare 99,-, pr del, så for Fru Knutsen er nok ikke det penger🙈😤 Selv om det er enorme summer tilsammen i førjulstiden andre bare kan drømme om… 

• Liker 17
Skrevet

MRS shop to you drop aka Stine har handlet rund baut på We Are Fit

BARE 99,- 

erre mulig, hun som aldri kjøper noe til seg selv… 😳

• Liker 14
Skrevet
Tulltulla skrev (6 minutter siden):

BARE 99,- 

Det ble 600kr det. Til seg selv, før jul.

• Liker 12
Skrevet
Tulltulla skrev (3 minutter siden):

BARE 99,- 

Uff, hun er ikke helt vel bevart.  Frekt å holde de som har gitt til spleis for narr. Null respekt for andre.  Hun er heldig som kan handle som hun gjør. Fint da vi har sponset advokatutgifter.  Prøver å kjøpe seg lykke. Mislykket forsøk spør du meg. Hjelper så lite selv om plaggene er billige. Summen blir stor til sammen. For et trist og tomt liv hun må ha.

• Liker 17
Skrevet
Nussepus skrev (47 minutter siden):

Tro meg, vi aller aller fleste på trygd har ikke råd til dette. De fleste har verken råd til frisør, sminkekjøp eller kleskjøp hver mnd. 

• Liker 25
Skrevet

Hva er det samboeren jobber med, siden hun kan shoppe så mye?

• Liker 3
Skrevet
Flamme skrev (3 minutter siden):

Hva er det samboeren jobber med, siden hun kan shoppe så mye?

Håndverker. 

Skrevet
Tulltulla skrev (1 time siden):

BARE 99,- 

Sitat Stine på fradag: ikke kjøp mange ting du ikke trenger bare fordi det er billig! 😂😂

• Liker 22
Skrevet
Babyblue69 skrev (37 minutter siden):

Håndverker. 

Og de har 3 barn? Forstår ikke hvordan man kan shoppe så mye da.

• Liker 9
Skrevet
Trøndelag84 skrev (4 minutter siden):

Sitat Stine på fradag: ikke kjøp mange ting du ikke trenger bare fordi det er billig! 😂😂

Mere selvmotsigende dame skal man lete lenge etter.  Hun skjønner ikke hvordan hun gjør seg selv til latter. 

• Liker 14
Skrevet

Hvor mye har ho shoppa for siden i sommer? Det er ganske mange tusen det, planter, interiør, sminke, klær, sko, garn, energidrikke... Det hadde nok dekket mye av en advokat regning. Men neida, må jo skjønne det er fint med spleis så ho kan shoppe litt ekstra. Jeg har ikke sett noe bevis på at pengene har gått til advokat. 
30kr der, 99kr der, blir mye penger det…

Blir nesten litt flau. Altså ingen som står i en normal jobb kan holde det shopping nivået der. 🤢

• Liker 15
Skrevet
Kaffeskål skrev (Akkurat nå):

Hvor mye har ho shoppa for siden i sommer? Det er ganske mange tusen det, planter, interiør, sminke, klær, sko, garn, energidrikke... Det hadde nok dekket mye av en advokat regning. Men neida, må jo skjønne det er fint med spleis så ho kan shoppe litt ekstra. Jeg har ikke sett noe bevis på at pengene har gått til advokat. 
30kr der, 99kr der, blir mye penger det…

Blir nesten litt flau. Altså ingen som står i en normal jobb kan holde det shopping nivået der. 🤢

Det er egentlig hun som burde være flau… men dessverre så er det  fraværende. 

• Liker 5
Skrevet

På siste snappene ser ikke Alex så veldig fornøyd eller lykkelig ut…. Hun sliter nok veldig på han. Hun og hennes krav…🙄

• Liker 9
Skrevet

Et forsøk å nå opp til kjent influenser gjennom tv2 den gangen. Bruke sin vonde barndom for alt i verden..!

• Liker 12
Skrevet

Kanskje ikke strikke så mye da hvis man har så vondt i hånda 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️ 

• Liker 14
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt, spekulasjoner og svar til dette.

Måne, admin.

Skrevet
Flettfrid skrev (4 timer siden):

Tro meg, vi aller aller fleste på trygd har ikke råd til dette. De fleste har verken råd til frisør, sminkekjøp eller kleskjøp hver mnd. 

Signerer den. Er selv ufør, og det er ikke mye til overs når faste utgifter er betalt. Tror det er minst to år siden jeg var hos frisør. Klær kjøper jeg brukt eller arver av venner. Har heldigvis ikke et stort sminkeforbruk. 

• Liker 9
Skrevet

Bare den siste måneden har hun kjøpt seg jakke til 799, fra we are fit til 600, makeup mekka noen hundrelapper, antrekk til joviale helga til hundrevis, tatt spraytan til 450kr, garn til flere hundrelapper, i hvertfall en tusenlapp på lager157, sikkert en tusenlapp eller to hos frisøren. Det blir over 4000 kroner , og enda er det sikkert mer som jeg ikke kommer på. Det er helt vanvittig, og jeg skjønner ikke hvordan de kan ha råd til det med hennes ufør og hans håndtverker lønn. Bare barnehagen minsten går i koster 3705 i mnd. De har leilighet(leier), bil, tre barn, strøm, flere telefoner, bhg, forsikringer, tv/Internett osv. Hvordan får de til å ikke gå i minus med det voldsomme forbruket hennes?

• Liker 14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...