Babyblue69 Skrevet 29. november 2021 #5661 Skrevet 29. november 2021 Sharp75! skrev (1 time siden): Jeg forstår meg ikke på mennesker som sender gaver til ukjente mennesker og skriver brev? 🤔 Jeg synes synd på Stine ifht barndom og oppvekst. Og jeg ser på meg selv som et snilt og empatisk menneske, men ville ikke i min villeste fantasi kjøpt og sendt pakke til en ukjent "vlogger/influencer". Jeg elsker å kjøpe gaver/overraske venner/familie, men slik som dette??? Ser andre vloggere også får og viser, ikke til de grader som Stine viser, men de har ikke den bakgrunnen som hun har. De som sender synes kansje det er stas at hun deler det 😇😇😇 5
Sharp75! Skrevet 29. november 2021 #5662 Skrevet 29. november 2021 Babyblue69 skrev (1 minutt siden): De som sender synes kansje det er stas at hun deler det 😇😇😇 Ja, noe må det være 🤷♀️ 2
Sharp75! Skrevet 29. november 2021 #5663 Skrevet 29. november 2021 EllaSays skrev (37 minutter siden): Ikke i det hele tatt. Men bv ser helheten, og helheten duger. Dessverre. Enig. Bvt hadde nok henlagt saken eller ikke åpnet undersøkelse en gang. Skal mye mer til før det blir en barnevernsak. 6
Silva Pluvialis Skrevet 29. november 2021 #5664 Skrevet 29. november 2021 Sharp75! skrev (4 minutter siden): Enig. Bvt hadde nok henlagt saken eller ikke åpnet undersøkelse en gang. Skal mye mer til før det blir en barnevernsak. Nettopp. Jeg synes det er drøyt å anklage henne for omsorgssvikt. 9
Nussepus Skrevet 29. november 2021 #5665 Skrevet 29. november 2021 Gjenferdet skrev (18 minutter siden): Nettopp. Jeg synes det er drøyt å anklage henne for omsorgssvikt. Så da mener du det er helt greit å overse ungene sine og himle med øynene når de snakker til deg? 5
Silva Pluvialis Skrevet 29. november 2021 #5666 Skrevet 29. november 2021 Nussepus skrev (Akkurat nå): Så da mener du det er helt greit å overse ungene sine og himle med øynene når de snakker til deg? Nei? Men derifra til omsorgssvikt mener jeg er å dra det for langt. 8
Lillemor1982 Skrevet 29. november 2021 #5667 Skrevet 29. november 2021 Gjenferdet skrev (4 minutter siden): Nei? Men derifra til omsorgssvikt mener jeg er å dra det for langt. Nå forsvarer du vel henne uansett da 🆘️ 10
Linye Skrevet 29. november 2021 #5668 Skrevet 29. november 2021 27 minutter siden, Gjenferdet said: Nei? Men derifra til omsorgssvikt mener jeg er å dra det for langt. Omsorgssvikt er så mangt. Det er mange gråsoner og ikke alt kvalifiserer til hjelpetiltak. Mye fordi en annen omsorgsperson kan veie opp. Slik far til Stine sannsynligvis gjorde en del. Men det er klart at slik Stine holder på nå, så er det er form for mental avvisning. Og det er en alvorlig form faktisk. Da er mamma tilsynelatende frisk og tilstede, uten å være helt tilstede (ofte ved psykisk sykdom) og dette er vanskelig for ett barn. 11
Nussepus Skrevet 29. november 2021 #5669 Skrevet 29. november 2021 Gjenferdet skrev (51 minutter siden): Nei? Men derifra til omsorgssvikt mener jeg er å dra det for langt. Hva er det da? 2
Silva Pluvialis Skrevet 30. november 2021 #5670 Skrevet 30. november 2021 (endret) Lillemor1982 skrev (3 timer siden): Nå forsvarer du vel henne uansett da 🆘️ Jaha? For jeg har jo aldri vært kritisk til spleis, daglig shopping, uthenging av følgere, innblanding av politi, håndtering av kattene, mengden diagnoser og eksponering av barn? Endret 30. november 2021 av Gjenferdet 9
Kristineye Skrevet 30. november 2021 #5671 Skrevet 30. november 2021 Mina 2 skrev (18 timer siden): Synes det er så merkelig at hun aldri leverer eller henter i barnehagen🤔 Utrolig lenge han guttungen må være der. Må jo kunne godt an å hente han litt tidligere ihvertfall. Hun er jo hjemme å orker å drive på med det ene og det andre,så må vel kunne orke å ha han noen timer hjemme før han skal i seng. Men neida,tenker kun på seg selv å dulle med sitt. At ikke gubben hennes reagerer er rart. Men kanskje han ikke tør å si noe... Aldri vært borti ei hjemmeværende mor som aldri verken leverer eller henter ungen sin😒 19
Miss.Wildfox Skrevet 30. november 2021 #5672 Skrevet 30. november 2021 Sharp75! skrev (13 timer siden): Jeg forstår meg ikke på mennesker som sender gaver til ukjente mennesker og skriver brev? 🤔 Jeg synes synd på Stine ifht barndom og oppvekst. Og jeg ser på meg selv som et snilt og empatisk menneske, men ville ikke i min villeste fantasi kjøpt og sendt pakke til en ukjent "vlogger/influencer". Jeg elsker å kjøpe gaver/overraske venner/familie, men slik som dette??? Ser andre vloggere også får og viser, ikke til de grader som Stine viser, men de har ikke den bakgrunnen som hun har. Hvor mange gaver fikk hun i går? 2 eller 3? Synes det er litt merkelig og godt gjort på samme dag, når hun i tillegg er på joviale 🙄 8
garfunkel Skrevet 30. november 2021 #5673 Skrevet 30. november 2021 Minste hjemme idag og lar mor få sove. Og nå må mannen komme hjem å ta over for hun skal avgårde for å fikse neglene 12
Lillemor1982 Skrevet 30. november 2021 #5674 Skrevet 30. november 2021 garfunkel skrev (3 minutter siden): Minste hjemme idag og lar mor få sove. Og nå må mannen komme hjem å ta over for hun skal avgårde for å fikse neglene Er helt hjerteskjærende hvor egoistisk hun er 💔😢 15
FrkZ Skrevet 30. november 2021 #5675 Skrevet 30. november 2021 garfunkel skrev (28 minutter siden): Minste hjemme idag og lar mor få sove. Og nå må mannen komme hjem å ta over for hun skal avgårde for å fikse neglene Sikkert populært på jobben hans. Den timen kunne hun lett ha avlyst. 16
EllaSays Skrevet 30. november 2021 #5676 Skrevet 30. november 2021 Hun må seriøst skjerpe seg. Jeg blir rett og slett kvalm av oppførselen hennes. Ikke ETT minutts refleksjon over egen oppførsel, alt handler bare om henne. Hun sitter midt i stua og ranter til mobiltelefonen om hvor dårlig hun har det. Ungene hører jo, de har ører. Fy søren for en oppførsel. Nå kjenner jeg at det bobler av agg her. 31
Silva Pluvialis Skrevet 30. november 2021 #5677 Skrevet 30. november 2021 garfunkel skrev (1 time siden): Minste hjemme idag og lar mor få sove. Og nå må mannen komme hjem å ta over for hun skal avgårde for å fikse neglene What? Må mannen ta seg fri fra jobb fordi hun skal fikse negler når de har en syk unge hjemme? Er det mulig? 38
Gjest Polarpuma Skrevet 30. november 2021 #5678 Skrevet 30. november 2021 (endret) 1 hour ago, FrkZ said: Sikkert populært på jobben hans. Den timen kunne hun lett ha avlyst. Helt utrolig. Han sørger for mat på bordet til familien ved å jobbe. Hun er hjemme, men kan ikke passe den syke gutten sin fordi hun skal ha nye negler??! Den timen burde hun avlyst. Endret 30. november 2021 av Polarpuma
Gjest Polarpuma Skrevet 30. november 2021 #5679 Skrevet 30. november 2021 30 minutter siden, FrkZ said: Helt vilt! Hun måtte ta vare på, og ta hensyn til mammaen sin, når hun var lita. Her ser vi en gutt som prøver på det samme. Få øynene opp Stine!! AKKURAT det samme tenkte jeg på. Når Stine snakker om mora si, så tenker jeg hele tiden på at sånn er jo Stine også mot sin unge. At hun ikke ser det selv.
Gjest Polarpuma Skrevet 30. november 2021 #5680 Skrevet 30. november 2021 5 minutter siden, Gjenferdet said: What? Må mannen ta seg fri fra jobb fordi hun skal fikse negler når de har en syk unge hjemme? Er det mulig? Jeg fatter ikke at det går an!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå