LinaHg Skrevet 29. november 2021 #5641 Skrevet 29. november 2021 Støtter det babyblue skriver. Det er helt klart noe hun har gått glipp av og manglet i barndommen som gir utslag for hennes adferd nå i dag. Det er trist å se mtp barna. Er spesielt på det området der jeg mener det er rart at mannen ikke reagerer. Han må jo se hvor opptatt hun er av tlf når spesielt minsten er hjemme, at hun er fraværende og ikke mentalt til stede. Mulig noen tidligere har sagt noe til henne angående øvrig adferd, og at hun kanskje da har kuttet ut disse folkene. Men dette med barna er jo noe annet. Hadde min mann vært så fraværende, avvisende og opptatt av tlf, så hadde jeg satt ned foten. Også med tanke på hvor mye hun eksponerer han minste på snap. Aldri sett en vlogger som filmer og utleverer barnet sitt så mye som Stine gjør. Syns det er så trist når minste nå har begynt å snakke til kamera, vise frem ting til kamera og når han iherdig prøver å få Stines oppmerksomhet når hun snakker. Han forstår heller ikke konseptet og konsekvensene av å bli eksponert for mange mange tusen hver eneste dag. 23
Babyblue69 Skrevet 29. november 2021 #5642 Skrevet 29. november 2021 Eurony skrev (51 minutter siden): Vet ikke heeelt om det at fru Knutsen skal sitte å drøfte om det å ta med en 5.åring med på ekspedisjon er "etisk rett" (ref. Mina og meg på tv2). Det er hvertfall mer etisk rett enn alt det hun driver på med med sin lille. Ikke mye etisk rett alt det hun legger ut heller. Selvinnsikten til Stine er fraværende gang på gang. Mina sine følelser blir møtt og sett på en pedagogisk riktig måte. Det kommer mange fine ord uten hold fra Stine. 13
Mina 2 Skrevet 29. november 2021 #5643 Skrevet 29. november 2021 Synes det er så merkelig at hun aldri leverer eller henter i barnehagen🤔 Utrolig lenge han guttungen må være der. Må jo kunne godt an å hente han litt tidligere ihvertfall. Hun er jo hjemme å orker å drive på med det ene og det andre,så må vel kunne orke å ha han noen timer hjemme før han skal i seng. Men neida,tenker kun på seg selv å dulle med sitt. At ikke gubben hennes reagerer er rart. Men kanskje han ikke tør å si noe... 25
camie Skrevet 29. november 2021 #5644 Skrevet 29. november 2021 Mina 2 skrev (12 minutter siden): Synes det er så merkelig at hun aldri leverer eller henter i barnehagen🤔 Utrolig lenge han guttungen må være der. Må jo kunne godt an å hente han litt tidligere ihvertfall. Hun er jo hjemme å orker å drive på med det ene og det andre,så må vel kunne orke å ha han noen timer hjemme før han skal i seng. Men neida,tenker kun på seg selv å dulle med sitt. At ikke gubben hennes reagerer er rart. Men kanskje han ikke tør å si noe... Ut fra hvordan hun har eksponert, ignorert og manglende samspill med minsten, tenker jeg det er bedre at han er i barnehagen. Der blir han sett og snakket til direkte, og ikke gjennom selfiekamera på telefonen... Det er som om mann og barn er en byrde for henne. 27
Mina 2 Skrevet 29. november 2021 #5645 Skrevet 29. november 2021 camie skrev (44 minutter siden): Ut fra hvordan hun har eksponert, ignorert og manglende samspill med minsten, tenker jeg det er bedre at han er i barnehagen. Der blir han sett og snakket til direkte, og ikke gjennom selfiekamera på telefonen... Det er som om mann og barn er en byrde for henne. Ja,du har nok rett i det. Tragisk. Det virker som hun blir så irritert når hun blir forstyrret når hun snapper. Skjønner at hun sikkert har hatt det tøft med den barndommen,men hun må jo ihvertfall nå etter så mange år med barn ha klart å lage fine og koselige juletradisjoner med familien sin. Bare klager over absolutt alt. Jeg orker nesten ikke se gjennom snapene hennes lenger,så tror jeg sletter henne snart. Men er jo litt spent ang.barnevernssaken. Har ikke noe tro på at hun "vinner" eller får noe erstatning da. Faren hennes kunne overtatt omsorgen og han hadde jo avtaler med barnevernstjenesten ang.hvordan ting skulle være i perioder. Synes Stine burde være takknemlig jeg over at hun har klart seg og fått tre barn,bor bra,kan tydeligvis shoppe det hun vil og har en kjekk mann. Alikevel er det ikke annet en klaging. Uff,nei nå må jeg droppe å se snapene hennes,blir bare irritert🙈 14
camie Skrevet 29. november 2021 #5646 Skrevet 29. november 2021 Mina 2 skrev (4 minutter siden): Jeg orker nesten ikke se gjennom snapene hennes lenger,så tror jeg sletter henne snart. Jeg måtte slette henne, hun ga meg ingenting av inspirasjon. Hun dukker stadig vekk opp som forslag til abonnement, er det ikke sånn at man kan se hva hun legger ut, uten å følge? 3
Mina 2 Skrevet 29. november 2021 #5647 Skrevet 29. november 2021 camie skrev (13 minutter siden): Jeg måtte slette henne, hun ga meg ingenting av inspirasjon. Hun dukker stadig vekk opp som forslag til abonnement, er det ikke sånn at man kan se hva hun legger ut, uten å følge? Vet ikke hvordan det er. Har ikke fulgt henne mer enn ca.5 mnd. Synes det var interessant med strikking og litt sånne ting,men den siste tiden er det jo bare klaging over alt som feiler henne. Jeg sliter med helsa jeg og,men er ikke noe jeg vil trykke opp i trynet på andre. Prøver heller å la være å tenke så mye på det. Nå hadde hun en rant mot følgerne sine fordi de spør om diverse som har blitt sagt på storyen. Greit nok at hun sier fra,men hva med å si det på en ålreit måte og en hyggelig måte. Er så ufin den dama der. Og står der foran speilet og gjør seg til. Uff,virkelig ei som kun bryr seg om seg selv. Nei,nå må jeg slutte å følge. Hun har virkelig dårlig innvirkning på meg. Uff. 13
Alisha* Skrevet 29. november 2021 #5648 Skrevet 29. november 2021 Mina 2 skrev (1 time siden): Synes det er så merkelig at hun aldri leverer eller henter i barnehagen🤔 Utrolig lenge han guttungen må være der. Må jo kunne godt an å hente han litt tidligere ihvertfall. Hun er jo hjemme å orker å drive på med det ene og det andre,så må vel kunne orke å ha han noen timer hjemme før han skal i seng. Men neida,tenker kun på seg selv å dulle med sitt. At ikke gubben hennes reagerer er rart. Men kanskje han ikke tør å si noe... Ja, vil si ALT er merkelig med den dama. Kjenner ingen som bruker så liten tid med barnet sitt. Tenk å aldri levere eller hente i barnehagen. Aldri får han være hjemme og ha en mor som er tilstede. At folket i dalen snakker om Stine,både om hvordan hun lever og oppfører seg forstår jeg godt. Men en ting er hun god på ~ ligge i senga (sofaen) å snakke ustanselig om sine vondter. ~ Og ikke minst oppholde seg på badet - lag på lag med sminke, tøye å strekke på håret ~ ja helt sykt spør du meg. Idag står hun å messer om at folk spør om alt, ber de google eller se på tidligere story. Rett og slett ufin i måten hun står der å snakker. Mangel på både medisin og folkeskikk! 22
Ville91 Skrevet 29. november 2021 #5649 Skrevet 29. november 2021 camie skrev (4 timer siden): Jeg måtte slette henne, hun ga meg ingenting av inspirasjon. Hun dukker stadig vekk opp som forslag til abonnement, er det ikke sånn at man kan se hva hun legger ut, uten å følge? Jo. Jeg følger henne ikke, men kan likevel se det hun legger ut hvis jeg søker på henne. 2
Nussepus Skrevet 29. november 2021 #5650 Skrevet 29. november 2021 Grualt for denne kroppen å komme seg ut. Hadde det bært shopping, så hadde det vel gått lett. Fy flate. Har ikke ord. Formen er stigende, men gjør samme feilen som vanlig, bare kjører på. Med hva Stine? Du gjør jo ikke noe. Mannen må til og med støvsuge etter jobb fordi hun ikke gidder. Blir ikke overrasket om ungen blir sendt i barnehagen igjen i morgen. Fysj! 17
Silva Pluvialis Skrevet 29. november 2021 #5651 Skrevet 29. november 2021 Dette med eksponering av barn er noe jeg har kritisert samtlige influencere for, og det ser ut som Stine føyer seg inn i det samme. Barnet er så eksponert at jeg ville kjent han igjen på gata, enda familien er fremmed for meg. Kritikkverdig. 19
Minipilla Skrevet 29. november 2021 #5652 Skrevet 29. november 2021 Si meg - har hun en gammel dieselbil fra 1976 eller noe siden det er viktig at den varmes så lenge opp? Eller er det minus førti grader?? Når de ringer fra barnehagen at ungen har førti i feber kjører du med en gang! Du begynner ikke å legge ut en drøss med snapper av post og gaver og fandens oldemor. Hun klager jo på litt fake snue fra tørr nese selv men å la ungen vente - det går fint??!? Bilen blir varm mens du kjører til barnehagen. HERREGUD!!!!!!! 30
Lillemor1982 Skrevet 29. november 2021 #5653 Skrevet 29. november 2021 Minipilla skrev (28 minutter siden): Si meg - har hun en gammel dieselbil fra 1976 eller noe siden det er viktig at den varmes så lenge opp? Eller er det minus førti grader?? Når de ringer fra barnehagen at ungen har førti i feber kjører du med en gang! Du begynner ikke å legge ut en drøss med snapper av post og gaver og fandens oldemor. Hun klager jo på litt fake snue fra tørr nese selv men å la ungen vente - det går fint??!? Bilen blir varm mens du kjører til barnehagen. HERREGUD!!!!!!! Som sagt: heilt føkkings sjukt🤬 Har så lyst å kommentere det til henne 12
CaspertheGh0st Skrevet 29. november 2021 #5654 Skrevet 29. november 2021 Lillemor1982 skrev (1 time siden): Som sagt: heilt føkkings sjukt🤬 Har så lyst å kommentere det til henne Synes alle som følger henne burde kommentert. Vi sitter her og ser på noen bedrive omsorgssvikt. Er ikke verdt å la være fordi hun bare blokker og sletter, for å sitte og se på de eviglange snapene hennes uten mål og mening... 17
Babyblue69 Skrevet 29. november 2021 #5655 Skrevet 29. november 2021 CaspertheGh0st skrev (10 minutter siden): Synes alle som følger henne burde kommentert. Vi sitter her og ser på noen bedrive omsorgssvikt. Er ikke verdt å la være fordi hun bare blokker og sletter, for å sitte og se på de eviglange snapene hennes uten mål og mening... Hvis det blir observert omsorgssvikt, så er vel det så alvorlig at det burde videreformidles ? 8
EllaSays Skrevet 29. november 2021 #5656 Skrevet 29. november 2021 Dessverre er det ille ulovlig å eksponere barn i SoMe. En blogger som feks Anna Rasmussen har blitt meldt til bv utallige ganger. Stine bedriver ikke omsorgssvikt, man kan heller si at ting ikke alltid er ideelt der hjemme. Jeg er enig i at eksponering av barn ikke er greit på noe nivå rent moralsk og etisk. 12 1
Sol Rampelyset Skrevet 29. november 2021 #5657 Skrevet 29. november 2021 Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin.
Sharp75! Skrevet 29. november 2021 #5658 Skrevet 29. november 2021 Jeg forstår meg ikke på mennesker som sender gaver til ukjente mennesker og skriver brev? 🤔 Jeg synes synd på Stine ifht barndom og oppvekst. Og jeg ser på meg selv som et snilt og empatisk menneske, men ville ikke i min villeste fantasi kjøpt og sendt pakke til en ukjent "vlogger/influencer". Jeg elsker å kjøpe gaver/overraske venner/familie, men slik som dette??? Ser andre vloggere også får og viser, ikke til de grader som Stine viser, men de har ikke den bakgrunnen som hun har. 20
Nussepus Skrevet 29. november 2021 #5659 Skrevet 29. november 2021 EllaSays skrev (1 time siden): Dessverre er det ille ulovlig å eksponere barn i SoMe. En blogger som feks Anna Rasmussen har blitt meldt til bv utallige ganger. Stine bedriver ikke omsorgssvikt, man kan heller si at ting ikke alltid er ideelt der hjemme. Jeg er enig i at eksponering av barn ikke er greit på noe nivå rent moralsk og etisk. Så å overse unger og himle med øynene når de snakker til deg er helt greit? 8
EllaSays Skrevet 29. november 2021 #5660 Skrevet 29. november 2021 Nussepus skrev (7 minutter siden): Så å overse unger og himle med øynene når de snakker til deg er helt greit? Ikke i det hele tatt. Men bv ser helheten, og helheten duger. Dessverre. 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå