Lillemor1982 Skrevet 27. november 2021 #5621 Skrevet 27. november 2021 EllaSays skrev (1 time siden): Er nok et virkemiddel for fansen så de skal sende omtanke og medlidenhet. Og gaver. Hun eeelsker at følgerene etterlyser henne 🙈 6
Gjest Leila87 Skrevet 27. november 2021 #5622 Skrevet 27. november 2021 EllaSays skrev (1 time siden): Er nok et virkemiddel for fansen så de skal sende omtanke og medlidenhet. Og gaver. Lenge siden morgenleveringer nå.
FrkZ Skrevet 27. november 2021 #5623 Skrevet 27. november 2021 Egentlig-grei skrev (2 timer siden): Jøss, påfallende stille fra selveste. Fått snapforbud av ektemannen kanskje? Lov å håpe🙊Hun er sikkert furt for noe. Og da er dette måten hun reagerer på. Silent treatment! 3
Silva Pluvialis Skrevet 27. november 2021 #5624 Skrevet 27. november 2021 Egentlig-grei skrev (3 timer siden): Jøss, påfallende stille fra selveste. Fått snapforbud av ektemannen kanskje? EllaSays skrev (2 timer siden): Er nok et virkemiddel for fansen så de skal sende omtanke og medlidenhet. Og gaver. Anneisabell skrev (2 timer siden): Kjenner lusa på gangen FrkZ skrev (48 minutter siden): Lov å håpe🙊Hun er sikkert furt for noe. Og da er dette måten hun reagerer på. Silent treatment! Hvorfor kritiserer dere først at hun snapper for mye, for å så kritisere at hun legger vekk telefonen og ikke snapper? 10
Toiny Skrevet 27. november 2021 #5625 Skrevet 27. november 2021 Gjenferdet skrev (13 minutter siden): Hvorfor kritiserer dere først at hun snapper for mye, for å så kritisere at hun legger vekk telefonen og ikke snapper? Fordi det er så gjennomskuelig! Men for all del, jeg skal la tvilen komme henne tilgode. Håper hun nyter helgen mobilfri med sin familie🙏💝 16
Gjest Isadora2 Skrevet 27. november 2021 #5626 Skrevet 27. november 2021 Vet ikke om noen av dere hører på Relasjonspodden, da anbefaler jeg virkelig den. Nå i siste episode(kom på torsdag) tok de opp dette med når mor sier "ja" med ord, men viser med hele seg at hun ikke mener det og/eller ikke er mentalt tilstede i situasjonen. Hvor skadelig det kan være for barnet som opplever det. Det traff meg skikkelig med tanke på dette "tilfellet" vi diskutere på denne tråden..
Babyblue69 Skrevet 28. november 2021 #5627 Skrevet 28. november 2021 Jeg får oppriktig vondt av Stine. Skulle ønske hun ville ta i mot terapi. Jeg er ikke i tvil om at hun har en stor tomhetsfølelse i seg. Hun prøver sitt beste å være en god mor. Dessverre så ser vi at hun kun er tilstede fysisk når hun viser samhandlingen med barna sine. Det blir for vanskelig for henne å være tilstede mentalt og føle glede og nærhet. Dette er helt naturlig med tanke på hennes oppvekst . Hun vil så gjerne men får det ikke til. Den tomhetsfølelsen jeg tror hun har fylles med materielle ting og usannheter . Vi ser det og de rundt henne ser det også vil jeg tro. 24
Linye Skrevet 28. november 2021 #5628 Skrevet 28. november 2021 5 minutter siden, Babyblue69 said: Jeg får oppriktig vondt av Stine. Skulle ønske hun ville ta i mot terapi. Jeg er ikke i tvil om at hun har en stor tomhetsfølelse i seg. Hun prøver sitt beste å være en god mor. Dessverre så ser vi at hun kun er tilstede fysisk når hun viser samhandlingen med barna sine. Det blir for vanskelig for henne å være tilstede mentalt og føle glede og nærhet. Dette er helt naturlig med tanke på hennes oppvekst . Hun vil så gjerne men får det ikke til. Den tomhetsfølelsen jeg tror hun har fylles med materielle ting og usannheter . Vi ser det og de rundt henne ser det også vil jeg tro. Veldig bra reflektert og skrevet. Tenker akkurat det samme som deg. Man må dessverre ta tak i sitt eget liv og sin egen lykke. Og om hu gjorde det, ville det gagne hennes nære også.🥰 17
Babyblue69 Skrevet 28. november 2021 #5629 Skrevet 28. november 2021 Linye skrev (2 minutter siden): Veldig bra reflektert og skrevet. Tenker akkurat det samme som deg. Man må dessverre ta tak i sitt eget liv og sin egen lykke. Og om hu gjorde det, ville det gagne hennes nære også.🥰 🙏 2
Flamme Skrevet 28. november 2021 #5630 Skrevet 28. november 2021 Reagerer veldig på at hun kun ser i kameraet når hun snakker med sønnen sin 😔 Han prøver å få øyekontakt, men hun ser bare inn i mobilen når hun snakker til han. Veldig trist ♥️ 23
EllaSays Skrevet 28. november 2021 #5631 Skrevet 28. november 2021 Babyblue69 skrev (42 minutter siden): Jeg får oppriktig vondt av Stine. Skulle ønske hun ville ta i mot terapi. Jeg er ikke i tvil om at hun har en stor tomhetsfølelse i seg. Hun prøver sitt beste å være en god mor. Dessverre så ser vi at hun kun er tilstede fysisk når hun viser samhandlingen med barna sine. Det blir for vanskelig for henne å være tilstede mentalt og føle glede og nærhet. Dette er helt naturlig med tanke på hennes oppvekst . Hun vil så gjerne men får det ikke til. Den tomhetsfølelsen jeg tror hun har fylles med materielle ting og usannheter . Vi ser det og de rundt henne ser det også vil jeg tro. Vi mennesker er dessverre best på å gjøre ting vi alltid har gjort, gå i de mønsterne vi pleier. Så også med Stine. Er veldig enig med det du skriver her. Hun trenger profesjonell hjelp med bearbeiding av disse tingene. Hun sier at alt er bearbeidet med det blir tydeligere for hver dag som går at det er de ikke. Det er godt for Stine å være et "offer", da har hun legitim grunn til å få omsorg og omtanke. Alle hun kjefter på når hun ikke får den oppmerksomheten hun ønsker, det er nok myntet på mangelen i barndommen. Det føles nok som om det er umulig å ta et oppgjør med moren siden hun er død, men det går faktisk hvis hun ønsker det. Akkurat nå tror jeg bare Stine gjør det samme hun har gjort hele livet, som har vært hennes selvoppholdelsesdrift. Det ser hun ikke, men jeg håper så inderlig for alle at hun tar tak og få endret kurs. Alt ville blitt bedre! 14 1
Brumundaline Skrevet 28. november 2021 #5632 Skrevet 28. november 2021 Hun dyrker smerter, symptomer, vondter, diagnoser. Higer etter resepter og medisiner. Elsker oppmerksomhet fra leger, og timeavtaler på sykehus o.l. Sykt!!! 26
Linye Skrevet 28. november 2021 #5633 Skrevet 28. november 2021 7 minutter siden, Brumundaline said: Hun dyrker smerter, symptomer, vondter, diagnoser. Higer etter resepter og medisiner. Elsker oppmerksomhet fra leger, og timeavtaler på sykehus o.l. Sykt!!! Ja. Ble veldig lite hosting når hun fikk legehjelp og cosylan da. Og i det hun kom på lungeproblemene igjen så sluttet hun å snakke om søvnparalyse🙄 12
Sprudler Skrevet 28. november 2021 #5634 Skrevet 28. november 2021 Hun kan ikke ha spesielt høy smerteterskel. Hvor vondt kan alt være? Ett stikk i fingeren feks. Ja det kan være ømt... men vondt? Syns hun nevner at det er "dritvondt" veldig ofte. Ulv ulv... Dritvondt med clustermigrene (det har jeg forresten aldri hørt om) og dritvondt med blodprøve i fingeren?? ClusterHODEPINE er da ikke sammenlignbart med stikk i fingeren! 13
FrkZ Skrevet 28. november 2021 #5635 Skrevet 28. november 2021 Sprudler skrev (13 minutter siden): Hun kan ikke ha spesielt høy smerteterskel. Hvor vondt kan alt være? Ett stikk i fingeren feks. Ja det kan være ømt... men vondt? Syns hun nevner at det er "dritvondt" veldig ofte. Ulv ulv... Dritvondt med clustermigrene (det har jeg forresten aldri hørt om) og dritvondt med blodprøve i fingeren?? ClusterHODEPINE er da ikke sammenlignbart med stikk i fingeren! Samme tenker jeg. Hun overdriver det meste. Skummelt det der. Hun ødelegger bare for seg selv. 9
Toiny Skrevet 28. november 2021 #5636 Skrevet 28. november 2021 Hun burde spretti uti bassenget hun også, oppvarmet basseng gjør underverker for fibro’n.. Har forresten aldri sett henne trene jeg? Det er jo pri 1 for å holde smertene i sjakk og samtidig styrke muskulaturen. 27
FrkZ Skrevet 28. november 2021 #5637 Skrevet 28. november 2021 Toiny skrev (36 minutter siden): Hun burde spretti uti bassenget hun også, oppvarmet basseng gjør underverker for fibro’n.. Har forresten aldri sett henne trene jeg? Det er jo pri 1 for å holde smertene i sjakk og samtidig styrke muskulaturen. Enig🙏Er vel redd hun plutselig blir bedre! 17
Linye Skrevet 28. november 2021 #5638 Skrevet 28. november 2021 «Bruker lite snap i helgene»…. Syns den går jevnt hele tiden jeg… Og så mye snufs og bråk hele tiden. Vi MÅ ikke se alt hun gjør Ila dagen… 20
Silva Pluvialis Skrevet 28. november 2021 #5639 Skrevet 28. november 2021 (endret) Sprudler skrev (På 28.11.2021 den 13.56): Endret 3. oktober 2022 av Tvillingsjel 15 1
Eurony Skrevet 29. november 2021 #5640 Skrevet 29. november 2021 Vet ikke heeelt om det at fru Knutsen skal sitte å drøfte om det å ta med en 5.åring med på ekspedisjon er "etisk rett" (ref. Mina og meg på tv2). Det er hvertfall mer etisk rett enn alt det hun driver på med med sin lille. Ikke mye etisk rett alt det hun legger ut heller. 39
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå