Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Den hostingen, tunge pusten og alt annet av symptomer forsvinner alltid etter shopping, alltid!

• Liker 24
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjør meg så sint at den dama ikke kan gjøre noe med yngste sønnen uten at det må dokumenteres på snap !!! Dette må ha godt helt til hode på henne...Jeg må bare oppgitt riste på hode når hun sier hun sjelden kjøper noe til seg selv ?? Flere ganger HVER uke viser hun så stolt frem hva hun har kjøpt...PÅ SALG !!! 

• Liker 17
Skrevet

I går må hun da ha lagt ut over 800 snapper... altså en brøkdel av livet den dagen   🙄

• Liker 14
Skrevet
Hesya skrev (1 time siden):

I går må hun da ha lagt ut over 800 snapper... altså en brøkdel av livet den dagen   🙄

Hun tror antageligvis at følgerne hennes er en gjeng tullinger, som ikke får med seg noe🤪

• Liker 7
Skrevet
Hesya skrev (1 time siden):

Ca 760 snapper… Helt vilt!!! Jeg har aldri sett noen som snapper så mye med så lite innhold 😳🤪 De aller fleste har virkelig ikke mulighet til å se alt «live»! Jeg også som mange av følgerne er i utgangspunktet interessert i saken mot BV, og feks å følge Amandaprosjektet, men dette drukner jo fullstendig i en smørje med «svada» om alt mulig annet…

• Liker 19
Skrevet
Supersusa skrev (8 minutter siden):

Ca 760 snapper… Helt vilt!!! Jeg har aldri sett noen som snapper så mye med så lite innhold 😳🤪

Det er faktisk helt hinsides all fornuft!

Jeg trodde S nådde nye høyder sist en av dere registrerte antall snapper. Da var summen på 7 timer i rene snapper, nå er hun oppe i 12 (!!!!) timer med ren snapping😱 Og det er uten tiden det tar å legge ut samt eventuell redigering. Over halve døgnet bruker hun på snap....

At mannen hennes godtar dette, at han ikke setter ned foten er faktisk også litt merkelig. Som en ansvarlig voksen burde han fortelle at det er de hun deler adresse med som bør prioriteres på så mange ulike plan!

• Liker 21
Skrevet
camie skrev (40 minutter siden):

Det er faktisk helt hinsides all fornuft!

Jeg trodde S nådde nye høyder sist en av dere registrerte antall snapper. Da var summen på 7 timer i rene snapper, nå er hun oppe i 12 (!!!!) timer med ren snapping😱 Og det er uten tiden det tar å legge ut samt eventuell redigering. Over halve døgnet bruker hun på snap....

At mannen hennes godtar dette, at han ikke setter ned foten er faktisk også litt merkelig. Som en ansvarlig voksen burde han fortelle at det er de hun deler adresse med som bør prioriteres på så mange ulike plan!

Og hun mener at hun kun viser «litt» av dagen sin🙈At hun ikke innser hvor fjernt dette er. Har ikke ord…Hun har ikke mye selvinnsikt.

• Liker 19
Skrevet

Var det ikke hu som måtte ta det med ro igår for å orke å ha Oscar hjemme idag? Hu driver jo på med noe hele tia. Snakker mot seg sjøl konstant den dama 😂 

I morgen er hu vel helt utslitt stakkar fordi hu måtte ha sønnen sin alene en hel dag.. 

• Liker 9
Skrevet

Hvorfor dele at hun og sønnen har kranglet mye idag? Det er så sårbart og vondt for sønnen. Hun minner meg så mye om min egen mor. Som ikke er positivt. 

Gjest Polarpuma
Skrevet (endret)
1 hour ago, Naturli said:

Hvorfor dele at hun og sønnen har kranglet mye idag? Det er så sårbart og vondt for sønnen. Hun minner meg så mye om min egen mor. Som ikke er positivt. 

Alt skal deles! Gjerne mange ganger.  Bortsett fra dokumentasjon på betaling av advokat fra spleispengene. Dette uteblir.

Endret av Polarpuma
Skrevet
Polarpuma skrev (1 time siden):

Alt skal deles! Gjerne mange ganger.  Bortsett fra dokumentasjon på betaling av advokat fra spleispengene. Dette uteblir.

Har på følelsen av at de pengene er brukt opp. Ut ifra hva hun sier og hva jeg tolker intuitivt er hun litt stresset for at hun har brukt opp pengene nå. Men det er for sent å angre. 

Skrevet

Til å ikke ha snue snufser hun EKSTREMT mye - utrolig irriterende å høre på!!! 

• Liker 7
Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt. 

Sol, admin.

• Liker 1
Skrevet (endret)

«Det er så vondt å snakke så energien min får gå til Oscar og juleverksted»…..

32 snapper senere……

Endret av Minipilla
  • Liker 21
Skrevet
Naturli skrev (7 timer siden):

Hun minner også meg om min mor. Bare forferdelig trist. 

• Liker 7
  • Hjerte 1
Skrevet (endret)

Dramatisk stille i kveld… 

Blir nok en lang historie i morgen om lunger, pust og smerter!

Wait for it🤥

Endret av Toiny
Skrivefeil
  • Liker 16
Skrevet
Minipilla skrev (3 timer siden):

«Det er så vondt å snakke så energien min får gå til Oscar og juleverksted»…..

32 snapper senere……

Vondt å snakke? Hun snakker jo konstant! Tror ikke noe på noe av det hun sier!!

• Liker 23
Skrevet

Jøss, påfallende stille fra selveste. Fått snapforbud av ektemannen kanskje?

• Liker 8
Skrevet
Egentlig-grei skrev (14 minutter siden):

Jøss, påfallende stille fra selveste. Fått snapforbud av ektemannen kanskje?

Er nok et virkemiddel for fansen så de skal sende omtanke og medlidenhet. 

Og gaver. 

• Liker 18
Skrevet
EllaSays skrev (9 minutter siden):

Er nok et virkemiddel for fansen så de skal sende omtanke og medlidenhet. 

Og gaver. 

Kjenner lusa på gangen

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...