Lillemor1982 Skrevet 25. november 2021 #5581 Skrevet 25. november 2021 Ginevra skrev (8 minutter siden): Hun har jo fått samme lege som moren hennes hadde, sa hun. 🙈 Hun kremter litt, og får Cosylan liksom. Sjukt🙈 Håper virkelig hun har fått kjøreforbud av legen når hun skal bruke den. Cosylan+ smerteplaster = grei rus🆘️ 24
kalini Skrevet 25. november 2021 #5582 Skrevet 25. november 2021 cosylan… hun har snakket sammenhengende på snap hele dagen idag uten å hoste!! Trodde man fikk cosylan når man var på det nivået at man hostet til man kastet opp..! Hvem VIL ha cosylan uten at man trenger det?? 30
Malleli89 Skrevet 25. november 2021 #5583 Skrevet 25. november 2021 Fytti fela, så lei jeg er sminkeprat😂🤣 Det samme ommat å ommat hver bidige dag… Skulle tru «vi» aldri hadde hørt om eller sett smininkga hennes, hver dag😅🙈 For ett kjedelig liv den dama der må ha.. Det er repetisjoner HVER ENESTE DAG…. 21
Gjest Vår2 Skrevet 25. november 2021 #5584 Skrevet 25. november 2021 kalini skrev (29 minutter siden): cosylan… hun har snakket sammenhengende på snap hele dagen idag uten å hoste!! Trodde man fikk cosylan når man var på det nivået at man hostet til man kastet opp..! Hvem VIL ha cosylan uten at man trenger det?? Ja og i tillegg ønsker hun å komme foran i køen på røntgen. Viktig å komme før eldre og folk som ikke klarer å prate og danse hele dagen. Hun har jo ikke vond hoste i det hele tatt.
SnippSnappSnute2 Skrevet 25. november 2021 #5585 Skrevet 25. november 2021 Sharp75! skrev (4 timer siden): Var vel pga at en person klaga pga at hun snufsa 🤔 Kanskje noen stiller spørsmål ved en del ting de reagerer på, og blir slettet. Avslører seg denne dama 14
Gjest Polarpuma Skrevet 25. november 2021 #5586 Skrevet 25. november 2021 24 minutter siden, Vår2 said: Ja og i tillegg ønsker hun å komme foran i køen på røntgen. Viktig å komme før eldre og folk som ikke klarer å prate og danse hele dagen. Hun har jo ikke vond hoste i det hele tatt. Vet du hva! Dette gjør meg så eitrende forbanna, jeg har ikke ord!! Det finnes lungesyke mennesker med alvorlig sykdom, som ikke klarer å puste, men så skal hun, som hopper og danser rundt, og skravler hele dagen som en foss, foran dem i kø?! 👹 Hun koster sykehus og politiet enorme summer, tenk på alle de ressurser som går til henne, som andre mennesker burde hatt. Hun drenerer jo alle mennesker og instanser rundt seg. For en blodsuger!
Heahea1 Skrevet 25. november 2021 #5587 Skrevet 25. november 2021 SnippSnappSnute2 skrev (23 minutter siden): Kanskje noen stiller spørsmål ved en del ting de reagerer på, og blir slettet. Avslører seg denne dama Nei, jeg som spurte ang spleis og fikk et ganske langt svar. Ikke blokka meg 3
Toiny Skrevet 25. november 2021 #5588 Skrevet 25. november 2021 Heahea1 skrev (9 minutter siden): Nei, jeg som spurte ang spleis og fikk et ganske langt svar. Ikke blokka meg Hva var svaret da? Til å like medisiner så dårlig, går det jammen unna med B- preparater. Ingen tvil om at hun fremstår ruset titt og ofte. 23
Gjest Polarpuma Skrevet 25. november 2021 #5589 Skrevet 25. november 2021 3 hours ago, Hønemor74 said: Har heller ikke sett noe kvittering på at det er betalt noe . Før spleisen viste hun visstnok en kvittering på en regning på over 20 000 skrev noen i tråden her . Hun påstår også at hun har vist teppe hun har strikka men ingen har sett det .å hvis hun mener hun har delt at hun har betalt advokat regningen så må hun jo også ta høyde for at hun bør dele det flere ganger for det er vel endel som ikke følger snappen slavisk . Hun kunne vel lagt det på høydepunkter på insta eller Snapchat . Da blir det liggende Det stemmer, hun har kun vist en kvittering, og det var en på ca 20000 kr. 2 hours ago, Ginevra said: Nei, det er ren løgn fra hennes side. Det er mange som har fulgt henne i et år eller mer, og som i alle fall har sett alt hun har lagt ut etter den første spleisen. Dette er så utrolig drøyt! Desidert løgn ja.
Lillemor1982 Skrevet 25. november 2021 #5590 Skrevet 25. november 2021 Toiny skrev (12 minutter siden): Hva var svaret da? Til å like medisiner så dårlig, går det jammen unna med B- preparater. Ingen tvil om at hun fremstår ruset titt og ofte. Smerteplasteret hun bruker er et A-preparat 🙄 8
Heahea1 Skrevet 25. november 2021 #5591 Skrevet 25. november 2021 Toiny skrev (28 minutter siden): Hva var svaret da? Til å like medisiner så dårlig, går det jammen unna med B- preparater. Ingen tvil om at hun fremstår ruset titt og ofte. At hun sverger på at alle spleispengene var gått til advokat 1
MiniMusa Skrevet 25. november 2021 #5592 Skrevet 25. november 2021 Mtp at hun bruker sterke smertestillende (smerteplaster), så kan dette igjen føre til søvnløshet. Jeg er innlagt på sykehuset innimellom og når jeg får morfin så får jeg fader meg ikke sove! 7
SnippSnappSnute2 Skrevet 25. november 2021 #5593 Skrevet 25. november 2021 Polarpuma skrev (1 time siden): Vet du hva! Dette gjør meg så eitrende forbanna, jeg har ikke ord!! Det finnes lungesyke mennesker med alvorlig sykdom, som ikke klarer å puste, men så skal hun, som hopper og danser rundt, og skravler hele dagen som en foss, foran dem i kø?! 👹 Hun koster sykehus og politiet enorme summer, tenk på alle de ressurser som går til henne, som andre mennesker burde hatt. Hun drenerer jo alle mennesker og instanser rundt seg. For en Nr.1 and only 3
Gjest Polarpuma Skrevet 25. november 2021 #5594 Skrevet 25. november 2021 4 hours ago, kalini said: cosylan… hun har snakket sammenhengende på snap hele dagen idag uten å hoste!! Trodde man fikk cosylan når man var på det nivået at man hostet til man kastet opp..! Hvem VIL ha cosylan uten at man trenger det?? Host host, kun når hun snakker om lege og legetime. Ingen hosting 98% av andre teamer i løpet av dagen.
Anneisabell Skrevet 25. november 2021 #5595 Skrevet 25. november 2021 Polarpuma skrev (Akkurat nå): Host host, kun når hun snakker om lege og legetime. Ingen hosting 98% av andre teamer i løpet av dagen. Bullshit alt den der dama driver med. Hun kommer på at hun må hoste og tvinger det frem når hun snakker om det. Eller at hun nesten ikke får puste når hun husker at hun har lege time for sjekk av lungene. Er nok godt fornøyd med legen enn så lenge hvertfall. 24
Gjest Polarpuma Skrevet 25. november 2021 #5596 Skrevet 25. november 2021 7 minutter siden, Anneisabell said: Bullshit alt den der dama driver med. Hun kommer på at hun må hoste og tvinger det frem når hun snakker om det. Eller at hun nesten ikke får puste når hun husker at hun har lege time for sjekk av lungene. Er nok godt fornøyd med legen enn så lenge hvertfall. Charade, farse, skuespill. Trodde det var kun i ukeblader man leste om sånne folk som lever av å bedra andre. Helt uvirkelig å følge med på.
Toiny Skrevet 25. november 2021 #5597 Skrevet 25. november 2021 Det rare syntes jeg at mannen hennes går med på løgnene? tror min samboer hadde stilt spørsmål hvis jeg jugde så det rant av meg på snap.. men alt fra operasjoner til pengebruk og spleis. Skjønner bare ikke at hun kan holde på uten at noen nær henne tar henne på løgn og fanteri 25
Malleli89 Skrevet 25. november 2021 #5598 Skrevet 25. november 2021 Anneisabell skrev (29 minutter siden): Bullshit alt den der dama driver med. Hun kommer på at hun må hoste og tvinger det frem når hun snakker om det. Eller at hun nesten ikke får puste når hun husker at hun har lege time for sjekk av lungene. Er nok godt fornøyd med legen enn så lenge hvertfall. Går an å ruse seg på cosylan også;) er morfin i den og🤪 7
Silva Pluvialis Skrevet 25. november 2021 #5599 Skrevet 25. november 2021 Hvem som blir prioritert først i helsekø for ulike undersøkelser er vel opp til legen og sykehuset, ikke pasienten. 5
Flettfrid Skrevet 25. november 2021 #5600 Skrevet 25. november 2021 Ginevra skrev (5 timer siden): Hun har jo fått samme lege som moren hennes hadde, sa hun. 🙈 Hun kremter litt, og får Cosylan liksom. For guds skyld ikke gi den stakkars legen skylda for hostesaften. Hun hadde vært til en annen fastlege i dag, da hennes egen ikke hadde ledig tid. 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå