Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sharp75! skrev (55 minutter siden):

Var vel pga at en person klaga pga at hun snufsa 🤔

nei det med snufsinga snakket hun jo om på badet, lenge før. Det her var da hun laget seg mat. Det hoppet fra snap om briller til kjefting

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
kalini skrev (13 minutter siden):

nei det med snufsinga snakket hun jo om på badet, lenge før. Det her var da hun laget seg mat. Det hoppet fra snap om briller til kjefting

Ja, men tenkte det var det, vet aldri med henne om det var nok til å true 🤷‍♀️ Så gjennom igjen og nå var det borte? Eller er det min snap som kødder? 

• Liker 2
Skrevet
Jajajane skrev (52 minutter siden):

Åja, da er det nok bare snap som ikke sender i riktig rekkefølge. Hun snufsa på badet, så satt hun på stua, deretter laget hun mat på kjøkkenet og da sa hun det. Men det var ingen sammenheng... Men hun nevnte blokkering på 300 stk? Skjønte ikke hva hun mente med det. 

Er det noen som forstår henne? 🤷‍♀️ Eller er det sammenheng i det hele tatt? 🤔

• Liker 3
Skrevet
Sharp75! skrev (7 minutter siden):

Er det noen som forstår henne? 🤷‍♀️ Eller er det sammenheng i det hele tatt? 🤔

Nå sa hun at mange av snappene ikke hadde blitt lagt ut. Så da gikk vi glipp av en utblåsning. Det var egentlig litt synd for de kan være litt underholdende noen ganger 😉

• Liker 7
Skrevet

Har ikke sjekket om hun har slettet dette, men hun sa ang pengene fra spleis at de pengene har hun betalt til advokaten for lenge siden. Og vist frem kvittering på det. For det hadde vi rett på og se sa hun. Jeg kan ikke si jeg har sett kvittering på det fra siste spleis runde. Også sa hun at vi ikke hadde noe med hva hun bruker sine penger på fordi dette var hennes penger. "Om jeg bil bruke mine penger på sminke på salg eller klær på salg har ingen noe med da det er mine penger"

• Liker 12
Skrevet (endret)
Frkmarianne skrev (10 minutter siden):

Har ikke sjekket om hun har slettet dette, men hun sa ang pengene fra spleis at de pengene har hun betalt til advokaten for lenge siden. Og vist frem kvittering på det. For det hadde vi rett på og se sa hun. Jeg kan ikke si jeg har sett kvittering på det fra siste spleis runde. Også sa hun at vi ikke hadde noe med hva hun bruker sine penger på fordi dette var hennes penger. "Om jeg bil bruke mine penger på sminke på salg eller klær på salg har ingen noe med da det er mine penger"

NEI?? Dette er bare tull! Hun har vist én regning, og den var på rundt 20.000,- om jeg ikke husker feil? Det kom inn mye mer på Spleis som ikke er gjort rede for. Og ble det igjen noe, så skulle de jo gå til en organisasjon eller noe? 

Dette lukter så innmari bull!! 

(Mente at Stine bedrev tull, altså. Ikke du, @Frkmarianne) :)

Endret av Ginevra
  • Liker 23
Skrevet
Frkmarianne skrev (8 minutter siden):

Har heller ikke sett noe kvittering på at det er betalt noe . Før spleisen viste hun visstnok en kvittering på en regning på over 20 000 skrev noen i tråden her . Hun påstår også at hun har vist teppe hun har strikka men ingen har sett det .å hvis hun mener hun har delt at hun har betalt advokat regningen så må hun jo også ta høyde for at hun bør dele det flere ganger for det er vel endel som ikke følger snappen slavisk . Hun kunne vel lagt det på høydepunkter på insta eller Snapchat . Da blir det liggende  

• Liker 14
Skrevet
Hønemor74 skrev (10 minutter siden):

Har heller ikke sett noe kvittering på at det er betalt noe . Før spleisen viste hun visstnok en kvittering på en regning på over 20 000 skrev noen i tråden her . Hun påstår også at hun har vist teppe hun har strikka men ingen har sett det .å hvis hun mener hun har delt at hun har betalt advokat regningen så må hun jo også ta høyde for at hun bør dele det flere ganger for det er vel endel som ikke følger snappen slavisk . Hun kunne vel lagt det på høydepunkter på insta eller Snapchat . Da blir det liggende  

Hun har ikke vist noe. Det er bare løgn hun kommer med. At hun tørr… Tenker hun ikke på at vi er flere som ser på snappen hennes daglig?🤪

• Liker 7
Skrevet

Vi ser mer en en brøkdel av live ditt på snap Stine…🙈 du er en brøkdel sammen med familien din, resten er egotid på snapkanalen din😅

• Liker 26
Skrevet
Trøndelag84 skrev (4 timer siden):

😂😂 Holder en tale om at folk ikke måtte handle over evne nå når det var salg og Black Week tilbud!! 😂 Sier hun som kjøper noe bare fordi det var på salg 😂😂

Smalt fra rette ræva😂😂😂 Selveste fru BARE "TRÆDVE SCHPENN" 😂😂😂 Eller som det var i går... kun 99 kr hos Wearefit. Ganger man opp mange sånne små summer så blir det dyrt lell

• Liker 14
Skrevet
Alma87 skrev (24 minutter siden):

Vi ser mer en en brøkdel av live ditt på snap Stine…🙈 du er en brøkdel sammen med familien din, resten er egotid på snapkanalen din😅

Vi ser alt🙈Fikk hun seg jammen Cosylan på resept også. 

• Liker 7
Skrevet

Hun forstår virkelig ikke hva slags nettshopping sted Aliexpress er da 😅 Tok jo 3 måneder, så der skal hun visst ikke handle fra lenger 🙈

• Liker 6
Skrevet
FrkZ skrev (52 minutter siden):

Hun har ikke vist noe. Det er bare løgn hun kommer med. At hun tørr… Tenker hun ikke på at vi er flere som ser på snappen hennes daglig?🤪

Nei, det er ren løgn fra hennes side. Det er mange som har fulgt henne i et år eller mer, og som i alle fall har sett alt hun har lagt ut etter den første spleisen.

Dette er så utrolig drøyt! 

• Liker 8
Skrevet

Lurer på hvor mange timer døgnet til Stine har jeg, når hun mener vi ser bare en brøkdel av dagen hennes 🤔 😂 Gi meg noen av de timene da, for med jobb og 4 unger som har både lekser, fritidsaktiviteter og som trenger mammaen sin klarer jeg knapt å komme meg gjennom snappene hennes hver dag... 

• Liker 17
Skrevet
Lillemor1982 skrev (På 23.11.2021 den 23.34):

Er så enig med deg. Enkelte folk er fullstendige egoistiske idioter, men det skal ikke dyr måtte lide for 💔

Hun kan ikke bruke så mye penger på dyrlege vet du, det går jo ut over all annen shopping hun er avhengig av for å ha det bra med seg selv! Det er jo liten tvil i at hun er shoppe-avhengig… Motbydelig!😡 

• Liker 9
Skrevet

Hun sier hun handler det hun vil for sine penger. Joda,men hva med å betale advokat for dine egne penger i stedet for å tigge til det. Så sleipt.

• Liker 21
Skrevet
FrkZ skrev (39 minutter siden):

Vi ser alt🙈Fikk hun seg jammen Cosylan på resept også. 

Hva skal hun med hostesaft? Trodde en tok Cosylan om en hadde ekstremt til hoste jeg🙈

• Liker 14
Skrevet
Alma87 skrev (1 minutt siden):

Hva skal hun med hostesaft? Trodde en tok Cosylan om en hadde ekstremt til hoste jeg🙈

Og hun som er sååå lite glad i medisiner da. Hun har hostet 4 ganger i dag liksom. 

• Liker 15
Skrevet

Blir så flau av den dansingen hennes 🙈 Hun er tydeligvis veldig stolt over musikksmaken sin… 

• Liker 15
Skrevet
Nussepus skrev (6 minutter siden):

Og hun som er sååå lite glad i medisiner da. Hun har hostet 4 ganger i dag liksom. 

Hun har jo fått samme lege som moren hennes hadde, sa hun. 🙈 

Hun kremter litt, og får Cosylan liksom. 

• Liker 14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...