Sharp75! Skrevet 24. november 2021 #5541 Skrevet 24. november 2021 Tessa12 skrev (54 minutter siden): Ja, det er veldig merkelig, for ingen av hverken klinikkene eller dyrlegene her gir ut uten påvist mark/orm fordi de begynner å bli resistente mot middelet. Evedensia skriver også dette på sine nettsider. Samme her. Vi har 3 katter, her får de når de er små og om de har, ellers skriver de ikke ut. 2
Sol Rampelyset Skrevet 24. november 2021 #5542 Skrevet 24. november 2021 Tråden er ryddet for persondebatt og spekulasjoner. Sol, admin.
Frkmarianne Skrevet 24. november 2021 #5543 Skrevet 24. november 2021 esmeralda1 skrev (1 time siden): Ikke har hun kastrerert eller sterilisert kattene sine. Jeg har heller ikke inntrykk av at de er vaksinert og får ormekur heller. Det hun driver med er særs dårlig dyrehold 😡 Katter skal vaksineres 1 gang i året, og få ormekur 2 ganger i året. Ja dette koster litt, men for meg er det en selvfølge, på lik linje med at jeg gir medisiner og vaksiner til barna mine. Synes det er pussig at hun har klart og brenne inne med at Eldar er død, lukter muffins hos meg !!! Viggo er kastrert og Eldar ble kastrert tidligere i år. Det er bare Doris som mangler. Er helt enig at Doris må steriliseres! 1
Lillemor1982 Skrevet 24. november 2021 #5544 Skrevet 24. november 2021 Frkmarianne skrev (22 minutter siden): Viggo er kastrert og Eldar ble kastrert tidligere i år. Det er bare Doris som mangler. Er helt enig at Doris må steriliseres! Og Signe. Hu er snart gammel nok hu også😻 4
Nussepus Skrevet 24. november 2021 #5545 Skrevet 24. november 2021 Lillemor1982 skrev (1 time siden): Og Signe. Hu er snart gammel nok hu også😻 Og jeg kan ikke se fir meg at hun holder katten inne til den er nærmere året, slik man skal. 6
Linye Skrevet 25. november 2021 #5546 Skrevet 25. november 2021 13 hours ago, EllaSays said: Var litt kleint i går da hun liksom irettesatte katta med fullt navn: Signe Elisabeth Knutsen 🙈 ..mens hun så i mobilkameraet.. Ja, noe så ille å se på🙈 Hu kan ikke eie noe form for skam hu der😂 14
Lillemor1982 Skrevet 25. november 2021 #5547 Skrevet 25. november 2021 Nussepus skrev (11 timer siden): Og jeg kan ikke se fir meg at hun holder katten inne til den er nærmere året, slik man skal. Selvfølgelig ikke🤦♀️🤦♀️ Og dermed blir vel hun drektig også 4
EllaSays Skrevet 25. november 2021 #5548 Skrevet 25. november 2021 Linye skrev (1 time siden): Ja, noe så ille å se på🙈 Hu kan ikke eie noe form for skam hu der😂 Jeg tenkte også at det er helt tydelig at hun liksom spiller et snap-show. Å gjøre seg til gjennom kamera. Flaut. Samme med alle de ansiktsuttrykk som reaksjon på de/det rundt, himling med øyne osv. Show/forestilling/programleder. 19
Anneisabell Skrevet 25. november 2021 #5549 Skrevet 25. november 2021 Da ble det iallefall fart på det lunge problemet igjen, etter at timen dukket opp i posten, har vært stille ang det ganske lenge Og så må man samle krefter for å være alene med 1 på 5 år en dag. Joda, visst er det krevende siden du max ser han noen timer på ettermiddagen men da via tlf din. Tenk litt over egen situasjon og gi gutten din oppmerksomhet og tilstedeværelse. Sorry for å si det. Men..... 27
Trøndelag84 Skrevet 25. november 2021 #5550 Skrevet 25. november 2021 😂😂 Holder en tale om at folk ikke måtte handle over evne nå når det var salg og Black Week tilbud!! 😂 Sier hun som kjøper noe bare fordi det var på salg 😂😂 32
Støgga Skrevet 25. november 2021 #5551 Skrevet 25. november 2021 Nå må vi alle passe oss så vi ikke handler over evne på black friday🙈😂 13
Whitesnake69 Skrevet 25. november 2021 #5552 Skrevet 25. november 2021 (endret) I alle dager! HVA var det for en forestilling hu oppviste da hu lagde grøt til sønnen sin? Det såg jo ut som hu nesten pinte seg ihjel der hu sto.. Hu blir bare mer og mer tragisk. Syns så synd på unga hennes. Ikke mannen hennes for han har nå tross alt et valg å bo med hu men det har ikke gutta. Endret 25. november 2021 av Whitesnake69 Feil 28
Ginevra Skrevet 25. november 2021 #5553 Skrevet 25. november 2021 Sier at folk må passe på å ikke handle over evne, nå som det er Black Week.. Smalt fra rette kjeften!! Det må være flere enn meg som legger merke til at hun NOK EN GANG ser unna kameraet i alle retninger mens hun "advarer" oss om dette? 16
Babyblue69 Skrevet 25. november 2021 #5554 Skrevet 25. november 2021 Ginevra skrev (15 minutter siden): Sier at folk må passe på å ikke handle over evne, nå som det er Black Week.. Smalt fra rette kjeften!! Det må være flere enn meg som legger merke til at hun NOK EN GANG ser unna kameraet i alle retninger mens hun "advarer" oss om dette? Hun har null selvinnsikt dessverre. 15
FrkZ Skrevet 25. november 2021 #5555 Skrevet 25. november 2021 Whitesnake69 skrev (1 time siden): I alle dager! HVA var det for en forestilling hu oppviste da hu lagde grøt til sønnen sin? Det såg jo ut som hu nesten pinte seg ihjel der hu sto.. Hu blir bare mer og mer tragisk. Syns så synd på unga hennes. Ikke mannen hennes for han har nå tross alt et valg å bo med hu men det har ikke gutta. Samme tenkte jeg. Såg ut som en furten fjortiss der hun sto. Hun der kan ikke være enkel å bo med. Hjelpes! 12
Jajajane Skrevet 25. november 2021 #5556 Skrevet 25. november 2021 Har hun sletta noe i dag? Siden det hoppet fra genseren til å ha en "rant" på fæle folk som følger snappen. At hun ikke vet om hun gidder mer osv.. Virker som det mangler noen snapper i mellom der..? 8
Sharp75! Skrevet 25. november 2021 #5557 Skrevet 25. november 2021 Jajajane skrev (7 minutter siden): Har hun sletta noe i dag? Siden det hoppet fra genseren til å ha en "rant" på fæle folk som følger snappen. At hun ikke vet om hun gidder mer osv.. Virker som det mangler noen snapper i mellom der..? Var vel pga at en person klaga pga at hun snufsa 🤔 6
FrkZ Skrevet 25. november 2021 #5558 Skrevet 25. november 2021 Hun sier hun har kun gode intensjoner, og laget kanalen for å hjelpe andre i samme situasjon. Tenker heller hun laget den for å få sympati, spons, spleis og få vist frem hvor «flink, fin og god» hun er. Tror de fleste følgerne hennes begynner å forstå at det bare er skuespill. 25
Jajajane Skrevet 25. november 2021 #5559 Skrevet 25. november 2021 Sharp75! skrev (18 minutter siden): Var vel pga at en person klaga pga at hun snufsa 🤔 Åja, da er det nok bare snap som ikke sender i riktig rekkefølge. Hun snufsa på badet, så satt hun på stua, deretter laget hun mat på kjøkkenet og da sa hun det. Men det var ingen sammenheng... Men hun nevnte blokkering på 300 stk? Skjønte ikke hva hun mente med det. 7
Nussepus Skrevet 25. november 2021 #5560 Skrevet 25. november 2021 At et menneske greier å pjatte så mye i løpet av en dag. Om bare piss. Helt utrolig. Og nei Stine, folk med alvorlige lungeproblemer, hull i lungen og pusteproblemer greier ikke å pjatte i 7-8 timer hver dag. Det har de ikke pust til. Du er forkjølet— velkommen til høsten!!! 31
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå