Tessa12 Skrevet 24. november 2021 #5521 Skrevet 24. november 2021 M.H85 skrev (6 minutter siden): Jeg har valgt igjen avfølge. Men får varsler her. Hva har skjedd med katten hennes??? Som den dyre elskeren jeg er håper katten har det fint. Var det den kattungen? Eldar er avlivet, altså forrige kulls kattunge. 1
LinaHg Skrevet 24. november 2021 #5522 Skrevet 24. november 2021 Jotun skrev (4 timer siden): Nå må dere gi dere! Klart hun er lei seg fordi katten måtte avlives! Det er ikke falske tårer. Har ikke ord for at enkelte ikke evner å forstå eller ikke eier empati. Jada, hun er sikkert lei seg. Men det forandrer ikke det faktum at hun driver dårlig dyrehold. Ikke kastrerer hun kattene sine, ikke tar hun de med til dyrlege, ikke klarer hun å holde de inne når de skadet og hun lar den ene katten få kull etter kull med kattunger. Da blir det fort uheldige konsekvenser. 31
esmeralda1 Skrevet 24. november 2021 #5523 Skrevet 24. november 2021 Ikke har hun kastrerert eller sterilisert kattene sine. Jeg har heller ikke inntrykk av at de er vaksinert og får ormekur heller. Det hun driver med er særs dårlig dyrehold 😡 Katter skal vaksineres 1 gang i året, og få ormekur 2 ganger i året. Ja dette koster litt, men for meg er det en selvfølge, på lik linje med at jeg gir medisiner og vaksiner til barna mine. Synes det er pussig at hun har klart og brenne inne med at Eldar er død, lukter muffins hos meg !!! 19
M.H85 Skrevet 24. november 2021 #5524 Skrevet 24. november 2021 Tessa12 skrev (34 minutter siden): Eldar er avlivet, altså forrige kulls kattunge. Hvorfor er en av kattene avlivet? Bryr hun seg om dyrene eller er det litt som med shoppingen. Hun blir lei å kjøper nye ting? Isåfall tragisk!!! Levende små vesner 😩😥 6
Tessa12 Skrevet 24. november 2021 #5525 Skrevet 24. november 2021 esmeralda1 skrev (5 minutter siden): Ikke har hun kastrerert eller sterilisert kattene sine. Jeg har heller ikke inntrykk av at de er vaksinert og får ormekur heller. Det hun driver med er særs dårlig dyrehold 😡 Katter skal vaksineres 1 gang i året, og få ormekur 2 ganger i året. Ja dette koster litt, men for meg er det en selvfølge, på lik linje med at jeg gir medisiner og vaksiner til barna mine. Synes det er pussig at hun har klart og brenne inne med at Eldar er død, lukter muffins hos meg !!! De skal IKKE ha to mark/ormekurbehandling i året, det er gammelt. Nå er det kun ved påvist mark/orm. 8
Tessa12 Skrevet 24. november 2021 #5526 Skrevet 24. november 2021 M.H85 skrev (4 minutter siden): Hvorfor er en av kattene avlivet? Bryr hun seg om dyrene eller er det litt som med shoppingen. Hun blir lei å kjøper nye ting? Isåfall tragisk!!! Levende små vesner 😩😥 Han ble vist angrepet av antakelig grevling en gang, ble bra og ble angrepet igjen, såpass skader at han måtte avlives, er det hun sier i hvert fall. 4
esmeralda1 Skrevet 24. november 2021 #5527 Skrevet 24. november 2021 Tessa12 skrev (Akkurat nå): De skal IKKE ha to mark/ormekurbehandling i året, det er gammelt. Nå er det kun ved påvist mark/orm. Merkelig at Evidensia dyreklinikk enda annbefaler dette. Jeg har 2 katter, der 1 er ren innekatt. Selv han tar ormekur da han kan pådra seg mark fra hun som er ute...
Tessa12 Skrevet 24. november 2021 #5528 Skrevet 24. november 2021 (endret) esmeralda1 skrev (3 minutter siden): Merkelig at Evidensia dyreklinikk enda annbefaler dette. Jeg har 2 katter, der 1 er ren innekatt. Selv han tar ormekur da han kan pådra seg mark fra hun som er ute... Ja, det er veldig merkelig, for ingen av hverken klinikkene eller dyrlegene her gir ut uten påvist mark/orm fordi de begynner å bli resistente mot middelet. Evedensia skriver også dette på sine nettsider. Endret 24. november 2021 av Tessa12 4
Miniflipper Skrevet 24. november 2021 #5529 Skrevet 24. november 2021 Få ett litt mer oppgitt blikk når du må lage mat til sønnen din a… «En som ville ha grøt til kvelds, så får jeg ordne det daa» Ja, ganske normalt å lage kveldsmat til barna sine lille venn.. Er så tett- så beklager, derfor det er stille… tror maaaange syns det er heeeelt ok jeg! Helt ok med mindre enn 400 snapper på en kveld. huff! 30
esmeralda1 Skrevet 24. november 2021 #5530 Skrevet 24. november 2021 Tessa12 skrev (2 minutter siden): Ja, det er veldig merkelig, for ingen av hverken klinikkene eller dyrlegene her gir ut uten påvist mark/orm fordi de begynner å bli resistente mot middelet. Veldig rartja Nå har jeg valgt og forholde meg til info fra dem, men jeg skal høre med de om dette du sier. Nå er jeg særs opptatt av at dyrene mine skal ha det godt og trygt. Selv han som er ren innekatt er kastrert, chippet og får vaksine 1 gang i året. Men lite vits i og overmedisinere de, så dette skal jeg ta videre. Takk for infoen 6
Tessa12 Skrevet 24. november 2021 #5532 Skrevet 24. november 2021 esmeralda1 skrev (3 minutter siden): Veldig rartja Nå har jeg valgt og forholde meg til info fra dem, men jeg skal høre med de om dette du sier. Nå er jeg særs opptatt av at dyrene mine skal ha det godt og trygt. Selv han som er ren innekatt er kastrert, chippet og får vaksine 1 gang i året. Men lite vits i og overmedisinere de, så dette skal jeg ta videre. Takk for infoen Samme som jeg er med mine dyr, her blir til og med hønene tatt til dyrlege. Har katt og høner, mistet hunden min tidligere i år. 1
Tessa12 Skrevet 24. november 2021 #5533 Skrevet 24. november 2021 Chroma skrev (2 minutter siden): Hvor gammel var denne Eldar? Knappe året tror jeg, han var fra kullet Doris hadde før Signe kom. 5
esmeralda1 Skrevet 24. november 2021 #5534 Skrevet 24. november 2021 Tessa12 skrev (3 minutter siden): Samme som jeg er med mine dyr, her blir til og med hønene tatt til dyrlege. Har katt og høner, mistet hunden min tidligere i år. Så trist og høre om hunden din 😥 Det er hjerteskjærende når man mister et familiemedlem ❤️ 2
Tessa12 Skrevet 24. november 2021 #5535 Skrevet 24. november 2021 esmeralda1 skrev (Akkurat nå): Så trist og høre om hunden din 😥 Det er hjerteskjærende når man mister et familiemedlem ❤️ Det er helt j…., men fikk ha hennes kjærlighet i nesten 12 år❤️ 4
EllaSays Skrevet 24. november 2021 #5536 Skrevet 24. november 2021 (endret) Var litt kleint i går da hun liksom irettesatte katta med fullt navn: Signe Elisabeth Knutsen 🙈 ..mens hun så i mobilkameraet.. Endret 24. november 2021 av EllaSays Tillegg 33
Gjest Chroma Skrevet 24. november 2021 #5537 Skrevet 24. november 2021 Tessa12 skrev (8 minutter siden): Knappe året tror jeg, han var fra kullet Doris hadde før Signe kom. Trist at han fikk et så kort liv. Håper hun steriliserer katten nå så det ikke blir flere kull.
Hesya Skrevet 24. november 2021 #5538 Skrevet 24. november 2021 esmeralda1 skrev (46 minutter siden): Ikke har hun kastrerert eller sterilisert kattene sine. Jeg har heller ikke inntrykk av at de er vaksinert og får ormekur heller. Det hun driver med er særs dårlig dyrehold 😡 Katter skal vaksineres 1 gang i året, og få ormekur 2 ganger i året. Ja dette koster litt, men for meg er det en selvfølge, på lik linje med at jeg gir medisiner og vaksiner til barna mine. Synes det er pussig at hun har klart og brenne inne med at Eldar er død, lukter muffins hos meg !!! Ene av hankattene er vel kastrert hvertfall. Hun fikk jo sagt et titalls ganger, at han har vært å fjerna ballene *fnisfnis* ... 1
Lillemor1982 Skrevet 24. november 2021 #5539 Skrevet 24. november 2021 Chroma skrev (28 minutter siden): Hvor gammel var denne Eldar? Født i 2020 om jeg husker riktig
Jajajane Skrevet 24. november 2021 #5540 Skrevet 24. november 2021 kalini skrev (5 timer siden): Det stemmer ikke. Pyrisept inneholder cetylpyridinklorid som hemmer veksten av bakterier og sopp. Pyrisept er fin til å bruke på overfladiske sår. Jeg fikk iallefall beskjed av legen at pyrisept er som vann og at man like gjerne kunne bruke vann (og mild såpe). Xn jobber som sykepleier og sier det samme...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå