Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mener å huske hun i sommer sa at de kanskje måtte vurdere å omplassere Eldar... 

• Liker 14
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Hesya said:

Mener å huske hun i sommer sa at de kanskje måtte vurdere å omplassere Eldar... 

Stemmer, jeg husker også det.

• Liker 5
Skrevet
Linye skrev (10 minutter siden):

Stemmer, jeg husker også det.

Før det skulle kattemoren omplasseres, for den var så sær. 

• Liker 10
Skrevet
garfunkel skrev (9 timer siden):

Men sa hun ikke på snap at de hadde tatt han med til veterinær begge gangene da? At de tok han til veterinær etter første gangen han kom hjem skadd og han ble etterhvert bedre. Og så andre gangen kjørte de til veterinær igjen og da hadde de sagt at han måtte avlives. Var hvertfall det hun sa på snap i kveld 

De gikk ikke til veterinæren første gangen . Hun klarte ikke engang å holde han inne så han forsvant ut enten dagen etter eller samme dag . Hun trodde jo til og med at kattene renset sår på kroppen ved å sleike på det . Tror ikke på at han blei angrepet engang til . Det sier hun nok for at hun fikk flere meldinger på at hun burde reise til veterinær med katta 

• Liker 14
Skrevet
Hønemor74 skrev (2 minutter siden):

De gikk ikke til veterinæren første gangen . Hun klarte ikke engang å holde han inne så han forsvant ut enten dagen etter eller samme dag . Hun trodde jo til og med at kattene renset sår på kroppen ved å sleike på det . Tror ikke på at han blei angrepet engang til . Det sier hun nok for at hun fikk flere meldinger på at hun burde reise til veterinær med katta 

Tror jeg også. Hadde de vært hos veterinær hadde hun dokumentert det. Hun dokumenterer jo legetimer for barna. 

Her har det skjedd noe. Og hun vil IKKE ha medfølelse og hjerter i innboks... 

• Liker 19
Gjest Heeipådeg
Skrevet
Boralis skrev (9 timer siden):

Fy flate... Har ikke ord for hva jeg syns om henne nå. Tror ikke et sekund på det hun sier, hun er kun opptatt av seg selv..." Ikke min feil", " gjorde alt jeg kunne" , og det mens hun presser ut noen tårer for å få den sympatien hun er så tydelig kåt på!   Motbydelig hele dama!!  Ta vare på dyra dine Stine, dette var en helt ny low fra din side, burde vel egentlig ikke overraske lengre noen ting, du er tydelig i stand til det meste!  Håper karma treffer deg hardt!!

Så enig!! Og den behandlingen hu ga var jo salve og pyrisept, og det er noe man kan få råd om hos vetrinær så det skal jeg ikke si noe på!. Men mistenker du grevling angrep så tar du grep, og om du ser almentilstanden endrer seg bare litt så tar du med katten til veterinær. Og det er tydelig at penga satt stramt når tanken på veterinær kom i hodet på hu.... 

Og godt jobba med å nøye seg å presse frem noen tårer når du snakker om det, jeg hadde knekt sammen. 

Ja jeg håper karma svinger innom 

Skrevet
Polarpuma skrev (5 timer siden):

Nei, hun sa at hun hadde drevet med sårvask både i forbindelse med en jobb hun hadde hatt, og på bestemora si, så hun kunne klare at selv.

Polarpuma skrev (5 timer siden):

Det stemmer kke med det hun har sagt før. 

På snap i går sa hun at hun hadde tatt katten til veterinær først og at den hadde blitt nesten frisk, og så smatt ut. Det var ikke så lett å holde han inne med 5 stk i huset som går inn og ut, og katten stod i døråpningen da de kom hjem. Den kom tilbake og var angrepet av en grevling, og måtte derfor avlives. Det sa hun.

• Liker 3
Skrevet
Gjenferdet skrev (19 minutter siden):

På snap i går sa hun at hun hadde tatt katten til veterinær først og at den hadde blitt nesten frisk, og så smatt ut. Det var ikke så lett å holde han inne med 5 stk i huset som går inn og ut, og katten stod i døråpningen da de kom hjem. Den kom tilbake og var angrepet av en grevling, og måtte derfor avlives. Det sa hun.

Men hun er jo generelt ganske lemfeldig med løgn og sannhet da. 

• Liker 5
Skrevet

Hun nevner ikke ordet dyrlege en eneste gang. Hun tok seg av rensing av såret til Eldar med pyrisept. Pyrisept er bare rent vann, og har ingen virkning mot en betent skade. Så kunne like gjerne brukt vann fra springen... 

Hun har jo vært seg selv, og ikke vist tegn til at katten er død. Hun pleier jo ellers å være veldig var på slikt. Ikke denne gangen. Har de i det hele tatt vært hos dyrlegen? Eller ordna alt selv? 

• Liker 11
Skrevet
Jajajane skrev (18 minutter siden):

Hun nevner ikke ordet dyrlege en eneste gang. Hun tok seg av rensing av såret til Eldar med pyrisept. Pyrisept er bare rent vann, og har ingen virkning mot en betent skade. Så kunne like gjerne brukt vann fra springen... 

Hun har jo vært seg selv, og ikke vist tegn til at katten er død. Hun pleier jo ellers å være veldig var på slikt. Ikke denne gangen. Har de i det hele tatt vært hos dyrlegen? Eller ordna alt selv? 

Det stemmer ikke. Pyrisept inneholder cetylpyridinklorid som hemmer veksten av bakterier og sopp. Pyrisept er fin til å bruke på overfladiske sår.

• Liker 9
Skrevet

Nå må dere gi dere! Klart hun er lei seg fordi katten måtte avlives! Det er ikke falske tårer.  Har ikke ord for at enkelte ikke evner å forstå eller ikke eier empati. 

• Liker 4
Skrevet
Eurony skrev (6 timer siden):

Tror ikke et sekund på den historien hu gir oss. Hun hadde for det første, nevnt dette til snappen med en gang Eldar kom inn og var angrepet igjen. Hun hadde delt om de skulle til dyrlege. Lets be real. Hun deler alt. Dette hadde vi hørt før i går kveld om hvis historien hun forteller var sann. Itillegg, en veldig tydelig ting, er at hun knapt nok ser inn i kameraet når hun forteller. Det gjør hun nesten alltid  når hun helt åpenbart juger. 

Ingenting i den historien hu gir oss stemmer. Det var et lite sår i øret det starta med, men endte med avlivning? Tror heller det har skjedd noe annet med den katta. 

Jeg er så enig!

Skrevet
Jotun skrev (35 minutter siden):

Nå må dere gi dere! Klart hun er lei seg fordi katten måtte avlives! Det er ikke falske tårer.  Har ikke ord for at enkelte ikke evner å forstå eller ikke eier empati. 

Problemet er ikke falske tårer. Det er jo ingen tårer. Hun snufser. Ingen tårer. 

• Liker 12
Skrevet
Gjenferdet skrev (1 time siden):

Hørte hun sa det i går jeg også. Men det stemmer nok ikke. For da det skjedde sa hun at de ikke trengte dyrlege fordi katten greide seg fint og hun renset øret med pyrisept. Hun gjentok noen dager seinere at det gikk bedre. Så var hun bekymret før det ble stille. 

Hun har helt klart løyet. Ikke lett å huske alt man sier.... 

• Liker 15
Gjest Polarpuma
Skrevet
2 hours ago, Gjenferdet said:

Ja det sa hun i går. Men det sa hun ikke da Eldar var syk. De var hun som drev med sårvask. Hun hadde masse erfaring med det…

Gjest Polarpuma
Skrevet
1 hour ago, kalini said:

Det stemmer ikke. Pyrisept inneholder cetylpyridinklorid som hemmer veksten av bakterier og sopp. Pyrisept er fin til å bruke på overfladiske sår.

Ang pyrisept, Jeg vet ikke hva som er riktig, men da jeg skulle kjøpe pyrisept i fjor, sa de på apoteket at såpe og vann er like bra. 

Skrevet

Han hadde ikke sår bare på øret han hadde under øye også . Jeg skrev til henne at hun burde gå til dyrlegen ettersom det fort kan bli infeksjon uten antibiotika . Da skrev hun tilbake at hun hadde vært i samtale med veterinær og sendt bilde av såret men at det så fint ut så hun trengte ikke komme inn . For meg er det en selvfølge å oppsøke veterinær hvis dyret er skadet . Å catlady som hun kaller seg selv , ser på kattemor som en «dårlig» mor . Da syns jeg ikke det er særlig gjennomtenkt å la hun få flere kull etter Eldar . Steriliser katta di før den får flere kattunger !!

• Liker 19
Skrevet
Jajajane skrev (3 timer siden):

Hold deg iallefall til fakta ifht pyrisept...... Og les hva kalini skriver

• Liker 2
Skrevet

Jeg har valgt igjen avfølge. Men får varsler her. Hva har skjedd med katten hennes??? Som den dyre elskeren jeg er håper katten har det fint. Var det den kattungen? 

• Liker 5
Skrevet
Polarpuma skrev (10 timer siden):

Det er vel for dyrt. Hvis det ikke er på tilbud, så er det ikke aktuelt har jeg inntrykk av, når jeg ser pengeforbruket hennes. Hun kan bruke mange tusen kr på klær, planter og sminke, men ikke på dyrlege. 

Koster det ikke TRÆDVE kronasjer, så går det ikke…🤦🏼‍♀️

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...