Lillemor1982 Skrevet 23. november 2021 #5481 Skrevet 23. november 2021 FrkZ skrev (3 minutter siden): Skal ikke nevne hva jeg synes om henne nå! Fy søren😳🤬🤯 Noe så grusomt 💔 Å ikke ta et sykt dyr til dyrlegen. Å neida, bedreviteren Stine kunne da stelle såret hu. Hu hadde tross alt sårstell da hu var hjelpepleier. Tenk å være så jævla dum i hodet 🆘️ At det blir betennelse etter bitt som må behandles med antibiotika kunne ikke falt hu inn eller? Flettfrid skrev (1 minutt siden): Ja, i følge Stine trodde de han var angrepet av grevling nå siste gangen. Hadde fått beskjed av veterinær om at han aldri kunne bli bra/seg selv igjen. Når skjedde dette? 14
Flettfrid Skrevet 23. november 2021 #5482 Skrevet 23. november 2021 Lillemor1982 skrev (Akkurat nå): Noe så grusomt 💔 Å ikke ta et sykt dyr til dyrlegen. Å neida, bedreviteren Stine kunne da stelle såret hu. Hu hadde tross alt sårstell da hu var hjelpepleier. Tenk å være så jævla dum i hodet 🆘️ At det blir betennelse etter bitt som må behandles med antibiotika kunne ikke falt hu inn eller? Når skjedde dette? Det sa hun ikke
Lillemor1982 Skrevet 23. november 2021 #5483 Skrevet 23. november 2021 Støgga skrev (9 minutter siden): Eller en kommer inn og en må ut.. Er vel mer stas med søte lille Signe. De skal sikkert slippe hu ut snart så hu blir drektig også. Blir bra med innavl borti der når hu sikkert blir paret av samme nabokatten som Doris. Æsj, motbydelig at folk ikke steller ordentlig med dyra sine 💔 Får så vondt av de firbeinte stakkars små 18
Silva Pluvialis Skrevet 23. november 2021 #5484 Skrevet 23. november 2021 (endret) Flettfrid skrev (På 23.11.2021 den 23.17): Eldar måtte avlives til slutt, hadde i følge Stine blitt angrepet på nytt. Han hadde nok rikelig med betennelse i kroppen etter første skaden og når han ikke fikk veterinærbehandling for det, ble han ett lett "bytte". Hvorfor ble han ikke tatt til veterinær, og holdt inne til han var frisk igjen? ❤️ Endret 3. oktober 2022 av Tvillingsjel 24
Lillemor1982 Skrevet 23. november 2021 #5485 Skrevet 23. november 2021 Gjenferdet skrev (Akkurat nå): Hvorfor ble han ikke tatt til veterinær, og holdt inne til han var frisk igjen? I barndomshjemmet har vi hatt to kaniner, der begge døde av flåttbitt. De døde i buret, og ble aldri tatt til veterinær. Den første gangen insisterte jeg, men jeg var bare et barn og hadde ikke penger selv. Den andre gangen var kaninen gitt bort rett før den døde. Den var frisk da vi gav han fra oss, men den nye eieren klarte å slippe han ut slik at han rømte fra buret. Jeg fjernet sikkert 50 flått på han. Jeg snakket igjen om veterinær, men eierne ville ikke betale for det. Og strengt tatt så var ikke kaninen min lenger. Det gjør vondt å tenke på. Tenk hvor redde, syke og fortvilte de må ha vært. Et massivt dyreangrep og ingen helsehjelp. Det er nesten så jeg vil gråte. Nå har jeg fått meg katt, og den er min egen. Den har fått chip, vaksine og kastrering. Og den SKAL til veterinær hvis noe er galt. Den skal ikke lide. Det er et levende vesen som fortjener mer enn som så. Er så enig med deg. Enkelte folk er fullstendige egoistiske idioter, men det skal ikke dyr måtte lide for 💔 9
Gjest Heeipådeg Skrevet 23. november 2021 #5486 Skrevet 23. november 2021 Chroma skrev (8 timer siden): Skal den ha kattunger igjen? Ikke som jeg vet om, men den stakkars katta har hatt veldig tette kull nå. Og det virker ikke som om sterilisering er noe stine har I tankene.
Boralis Skrevet 23. november 2021 #5487 Skrevet 23. november 2021 Fy flate... Har ikke ord for hva jeg syns om henne nå. Tror ikke et sekund på det hun sier, hun er kun opptatt av seg selv..." Ikke min feil", " gjorde alt jeg kunne" , og det mens hun presser ut noen tårer for å få den sympatien hun er så tydelig kåt på! Motbydelig hele dama!! Ta vare på dyra dine Stine, dette var en helt ny low fra din side, burde vel egentlig ikke overraske lengre noen ting, du er tydelig i stand til det meste! Håper karma treffer deg hardt!! 19
FrkZ Skrevet 23. november 2021 #5488 Skrevet 23. november 2021 Eneste hun bryr seg om, er seg selv, seg selv, og så seg selv. 12
EllaSays Skrevet 23. november 2021 #5489 Skrevet 23. november 2021 Boralis skrev (13 minutter siden): Fy flate... Har ikke ord for hva jeg syns om henne nå. Tror ikke et sekund på det hun sier, hun er kun opptatt av seg selv..." Ikke min feil", " gjorde alt jeg kunne" , og det mens hun presser ut noen tårer for å få den sympatien hun er så tydelig kåt på! Motbydelig hele dama!! Ta vare på dyra dine Stine, dette var en helt ny low fra din side, burde vel egentlig ikke overraske lengre noen ting, du er tydelig i stand til det meste! Håper karma treffer deg hardt!! Enig, de tårene var så falske. Vi har sett henne gråte både ekte og falskt før. Dette var bare for å få sympati. 5
garfunkel Skrevet 23. november 2021 #5490 Skrevet 23. november 2021 24 minutter siden, Boralis said: Fy flate... Har ikke ord for hva jeg syns om henne nå. Tror ikke et sekund på det hun sier, hun er kun opptatt av seg selv..." Ikke min feil", " gjorde alt jeg kunne" , og det mens hun presser ut noen tårer for å få den sympatien hun er så tydelig kåt på! Motbydelig hele dama!! Ta vare på dyra dine Stine, dette var en helt ny low fra din side, burde vel egentlig ikke overraske lengre noen ting, du er tydelig i stand til det meste! Håper karma treffer deg hardt!! Men sa hun ikke på snap at de hadde tatt han med til veterinær begge gangene da? At de tok han til veterinær etter første gangen han kom hjem skadd og han ble etterhvert bedre. Og så andre gangen kjørte de til veterinær igjen og da hadde de sagt at han måtte avlives. Var hvertfall det hun sa på snap i kveld 2
EllaSays Skrevet 23. november 2021 #5491 Skrevet 23. november 2021 garfunkel skrev (29 minutter siden): Men sa hun ikke på snap at de hadde tatt han med til veterinær begge gangene da? At de tok han til veterinær etter første gangen han kom hjem skadd og han ble etterhvert bedre. Og så andre gangen kjørte de til veterinær igjen og da hadde de sagt at han måtte avlives. Var hvertfall det hun sa på snap i kveld Nei, første gangen stelte hun sår selv. Etter ihvertfall ett døgn dro hun på apoteket og kjøpte pyrisept. Sa at det gikk bra med katten og derfor droppet de veterinær. 8
Silva Pluvialis Skrevet 23. november 2021 #5492 Skrevet 23. november 2021 EllaSays skrev (3 minutter siden): Nei, første gangen stelte hun sår selv. Etter ihvertfall ett døgn dro hun på apoteket og kjøpte pyrisept. Sa at det gikk bra med katten og derfor droppet de veterinær. Hun sa nå at de var hos veterinær etter første angrep? 2
LinaHg Skrevet 24. november 2021 #5493 Skrevet 24. november 2021 Hun motsier seg selv og sier to forskjellig ting hele tiden, så ikke så lett å henge med. Sist Eldar var borte noen dager og så kom hjem, sa hun at hun renset og ordnet såret selv. At det ble bra, så hun trengte ikke å dra til dyrlegen. Og det gikk vel ikke så lenge før hun slapp ut katta igjen heller. Nok et bevis på at hun er uansvarlig, ikke tenker gjennom egne handlinger eller konsekvenser. Hun er egoistisk og tenker kun på seg selv. Bruker stort sett penger der det gagner hun. Hun er full av usannheter. Som med den nye jakka. Sier med tårer i øynene at hun aldri bruker penger på seg selv, aldri unner seg noe, så hun fortjente den jakka til åtte hundre kr. Samme uka hadde hun jo handla for flere tusen i klær, garn, sminke etc. 17
Gjest Polarpuma Skrevet 24. november 2021 #5494 Skrevet 24. november 2021 6 hours ago, Gjenferdet said: Hun sa nå at de var hos veterinær etter første angrep? Nei, hun sa at hun hadde drevet med sårvask både i forbindelse med en jobb hun hadde hatt, og på bestemora si, så hun kunne klare at selv.
Gjest Polarpuma Skrevet 24. november 2021 #5495 Skrevet 24. november 2021 (endret) 15 hours ago, garfunkel said: Men sa hun ikke på snap at de hadde tatt han med til veterinær begge gangene da? At de tok han til veterinær etter første gangen han kom hjem skadd og han ble etterhvert bedre. Og så andre gangen kjørte de til veterinær igjen og da hadde de sagt at han måtte avlives. Var hvertfall det hun sa på snap i kveld Det stemmer ikke med det hun har sagt før. Endret 24. november 2021 av Polarpuma
Gjest Polarpuma Skrevet 24. november 2021 #5496 Skrevet 24. november 2021 8 hours ago, Heeipådeg said: Ikke som jeg vet om, men den stakkars katta har hatt veldig tette kull nå. Og det virker ikke som om sterilisering er noe stine har I tankene. Det er vel for dyrt. Hvis det ikke er på tilbud, så er det ikke aktuelt har jeg inntrykk av, når jeg ser pengeforbruket hennes. Hun kan bruke mange tusen kr på klær, planter og sminke, men ikke på dyrlege.
Eurony Skrevet 24. november 2021 #5497 Skrevet 24. november 2021 (endret) Tror ikke et sekund på den historien hu gir oss. Hun hadde for det første, nevnt dette til snappen med en gang Eldar kom inn og var angrepet igjen. Hun hadde delt om de skulle til dyrlege. Lets be real. Hun deler alt. Dette hadde vi hørt før i går kveld om hvis historien hun forteller var sann. Itillegg, en veldig tydelig ting, er at hun knapt nok ser inn i kameraet når hun forteller. Det gjør hun nesten alltid når hun helt åpenbart juger. Ingenting i den historien hu gir oss stemmer. Det var et lite sår i øret det starta med, men endte med avlivning? Tror heller det har skjedd noe annet med den katta. Endret 24. november 2021 av Eurony 33
Eurony Skrevet 24. november 2021 #5498 Skrevet 24. november 2021 (endret) Og igjen. Ikke EN tåre trille nedover kinnet hennes. Selv ikke når et av hennes "barn" er døde. Hun snufser og later som, men ser ikke en eneste tåre komme ut av øynene hennes. Er ikke det sinnsykt spesielt? Endret 24. november 2021 av Eurony 22
Nussepus Skrevet 24. november 2021 #5499 Skrevet 24. november 2021 Jeg hater sånne uansvarlige katteeiere som henne. 18
Alma87 Skrevet 24. november 2021 #5500 Skrevet 24. november 2021 Eurony skrev (29 minutter siden): Tror ikke et sekund på den historien hu gir oss. Hun hadde for det første, nevnt dette til snappen med en gang Eldar kom inn og var angrepet igjen. Hun hadde delt om de skulle til dyrlege. Lets be real. Hun deler alt. Dette hadde vi hørt før i går kveld om hvis historien hun forteller var sann. Itillegg, en veldig tydelig ting, er at hun knapt nok ser inn i kameraet når hun forteller. Det gjør hun nesten alltid når hun helt åpenbart juger. Ingenting i den historien hu gir oss stemmer. Det var et lite sår i øret det starta med, men endte med avlivning? Tror heller det har skjedd noe annet med den katta. Skulle akkurat til å skrive det. Hun deler ALT på snap.. så her er det ugler i mosen. Hun vet hun ikke har behandla katta riktig, velger å ikke dele. Samme med Amanda prosjekte, hun skulle fortelle om her om dagen.. Alle teppene og er tilsendt og teppe mitt sa hun , øøh TEPPENE ble det etterhvert for hun har jo løyet på seg å strikket to..😁 20
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå