Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ganske spesielt at siden klokken 16 i går er det lagt ut 218 snapper...og det inkluderer en hel natt. Ser hun poster at hun er kommet lengre på strikkegenseren....hvordan i alle dager har hun tid når hun bare snapper???

• Liker 20
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Minipilla skrev (5 minutter siden):

Ganske spesielt at siden klokken 16 i går er det lagt ut 218 snapper...og det inkluderer en hel natt. Ser hun poster at hun er kommet lengre på strikkegenseren....hvordan i alle dager har hun tid når hun bare snapper???

Snappingen har blitt en besettelse virker det som. Men klart, når man har så lite venner og lite sosial kontakt med andre så er det sikkert fint å vise seg frem på snap og sitte der og skravle hele dagen. For et tragisk liv. 

• Liker 23
Skrevet
bygdefruen skrev (1 time siden):

Snappingen har blitt en besettelse virker det som. Men klart, når man har så lite venner og lite sosial kontakt med andre så er det sikkert fint å vise seg frem på snap og sitte der og skravle hele dagen. For et tragisk liv. 

Man fortsetter også med det som blir positivt forsterket. (Betyr ikke at forsterkningen her er kun positiv, men at hun får en reaksjon.) Og for henne tror jeg også den positive forsterkningen er stort sett positiv for henne. I form av penger, salg av smykker, ros, omsorg, oppmerksomhet, bli sett osv osv

Ikke rart dette da blir som en rus og besettelse. Det gir henne dopamin, og hun vil ha mer mer mer. 

Virker heller ikke som hun har noen som kan hjelpe henne å begrense det, da vil det gå litt over styr. 

Så ja, samme sted i hjernen som reagerer på rus etc. Samme mekanismen. 

• Liker 16
Skrevet
Anemonen skrev (55 minutter siden):

Man fortsetter også med det som blir positivt forsterket. (Betyr ikke at forsterkningen her er kun positiv, men at hun får en reaksjon.) Og for henne tror jeg også den positive forsterkningen er stort sett positiv for henne. I form av penger, salg av smykker, ros, omsorg, oppmerksomhet, bli sett osv osv

Ikke rart dette da blir som en rus og besettelse. Det gir henne dopamin, og hun vil ha mer mer mer. 

Virker heller ikke som hun har noen som kan hjelpe henne å begrense det, da vil det gå litt over styr. 

Så ja, samme sted i hjernen som reagerer på rus etc. Samme mekanismen. 

Derfor burde flest mulig avfølge henne. Dama trenger jo helt tydelig hjelp, men det virker ikke som hun skjønner det selv. 

• Liker 8
Skrevet

Det er mer og mer tydelig dette mønsteret med overdrivelse og løgner. Hun fremstår for meg mer og mer usympatisk. 

Angående melatonin så sa hun strengt NEI til tips vedrørende melatonin for noen mnd siden fordi det hadde hun prøvd. Jeg sendte da tips om flytende melatonin dråper og fikk til svar at som sagt hadde hun prøvd alt slikt……🙄

Og angående denne ulykka hun snakket om igår «rett utenfor stuevinduet» så er dette 8 km unna, på andre siden av fjorden/vika.🙈

• Liker 22
Skrevet
Linye skrev (31 minutter siden):

Det er mer og mer tydelig dette mønsteret med overdrivelse og løgner. Hun fremstår for meg mer og mer usympatisk. 

Angående melatonin så sa hun strengt NEI til tips vedrørende melatonin for noen mnd siden fordi det hadde hun prøvd. Jeg sendte da tips om flytende melatonin dråper og fikk til svar at som sagt hadde hun prøvd alt slikt……🙄

Og angående denne ulykka hun snakket om igår «rett utenfor stuevinduet» så er dette 8 km unna, på andre siden av fjorden/vika.🙈

Hun gjør alt for at det skal høres mest mulig dramatisk ut 😂 Jeg passerte den ulykken i går. Vet også hvor Stine bor. 

• Liker 21
Gjest Heeipådeg
Skrevet

Jeg er sur på stine for at hu ikke steriliserer ho katta si. Men så kom jeg over denne plakaten ifra dyrebeskyttelsen:), og det er kanskje målet hennes før hu steriliserer☺?? Katten er vel på 2 el 3 kullet?

20211123_140711.jpg

Skrevet
Heeipådeg skrev (2 minutter siden):

Jeg er sur på stine for at hu ikke steriliserer ho katta si. Men så kom jeg over denne plakaten ifra dyrebeskyttelsen:), og det er kanskje målet hennes før hu steriliserer☺?? Katten er vel på 2 el 3 kullet?

20211123_140711.jpg

Skal den ha kattunger igjen? 

Skrevet
Heeipådeg skrev (28 minutter siden):

20211123_140711.jpg

Så enig med deg 🤬

• Liker 2
Skrevet
Heeipådeg skrev (3 timer siden):

20211123_140711.jpg

Er som med så mye annet. Snakker om nabokatten som ikke er kastrert/sterilisert og hvor irritert hun er over det. Og hvor mye kattene betyr for henne. Men enda har hun ikke sterilisert/kastrert egne katter. Syns det er så uansvarlig å ikke sterilisere katter. Stakkars pus som får kull på kull med jevne mellomrom. Men det er vel ikke verdt å bruke penger på, for hun får jo ikke noe ut av det. 

• Liker 24
Skrevet
LinaHg skrev (1 time siden):

Er som med så mye annet. Snakker om nabokatten som ikke er kastrert/sterilisert og hvor irritert hun er over det. Og hvor mye kattene betyr for henne. Men enda har hun ikke sterilisert/kastrert egne katter. Syns det er så uansvarlig å ikke sterilisere katter. Stakkars pus som får kull på kull med jevne mellomrom. Men det er vel ikke verdt å bruke penger på, for hun får jo ikke noe ut av det. 

Blir vel flere kull på både Doris og Signe også etterhvert tenker jeg. Viktigere å bruke penger på tull enn å ta vare på dyra sine🤬

• Liker 16
Skrevet
Lillemor1982 skrev (36 minutter siden):

Blir vel flere kull på både Doris og Signe også etterhvert tenker jeg. Viktigere å bruke penger på tull enn å ta vare på dyra sine🤬

Jeg kastrerte nylig min kattunge, og det var ikke så veldig dyrt. Jeg betalte maks 1400kr totalt, for kastrering og medisinering. :) 

• Liker 8
Skrevet
Jajajane skrev (På 20.11.2021 den 0.17):

Jeg for min del kommer iallefall aldri til å handle på coop i Brumunddal noensinne hvis det er som Stine forteller: at de ansatte går igjennom overvåkningen for å stalke meg og andre kunder på Facebook. Uansett årsak! Dette må jo være ulovlig! 😳 

Jeg har familie i Brumunddal og er innom av og til, og skal iallefall aldri sette min fot innom denne butikken hvis det er sånn de driver på! 

Ang damen (vet de i det hele tatt at det er en dame som har fått to pakker?) og utlevering av pakken, det trenger ikke bety noenting. Hvis mannen min feks har bestilt noe, så kan det hende han logger seg inn i mitt navn. Har ofte hentet pakker jeg ikke aner hva er. Ville ikke stusset på om det var en eller 2 pakker jeg fikk med meg. At hun ikke svarer på telefon, kan jo være utallige grunner. De kan ha feil nr, hun kan være forsiktig med fremmede nr osv.

Alt er ikke alltid så logisk som at en dame sitter og godter seg med pakken til Stine, alvorlig talt. 

Anmelde dette? Ja, da kan de jo anmelde Coop også da i samme slengen, for brudd på overvåking! De utleverer jo mye informasjon til en random kunde også, som her er Stine! 

Håper virkelig ikke at de andre kattene blir angrepet av denne grevlingen da😥

• Liker 1
Skrevet
Gjenferdet skrev (55 minutter siden):

Jeg kastrerte nylig min kattunge, og det var ikke så veldig dyrt. Jeg betalte maks 1400kr totalt, for kastrering og medisinering. :) 

Har kastrert flere katter jeg har hatt oppigjennom livet også. Id-merking og årlig helsesjekk er også en selvfølge 😻 Det er vel anvendte penger for at dyra skal ha et best mulig liv 

• Liker 6
Skrevet

Eldar måtte avlives til slutt, hadde i følge Stine blitt angrepet på nytt. Han hadde nok rikelig med betennelse i kroppen etter første skaden og når han ikke fikk veterinærbehandling for det, ble han ett lett "bytte".

• Liker 13
Skrevet
Flettfrid skrev (2 minutter siden):

Eldar måtte avlives til slutt, hadde i følge Stine blitt angrepet på nytt. Han hadde nok rikelig med betennelse i kroppen etter første skaden og når han ikke fikk veterinærbehandling for det, ble han ett lett "bytte".

Eller en kommer inn og en må ut..

• Liker 8
Skrevet
Flettfrid skrev (3 minutter siden):

What?? Har de avlivet han?

• Liker 4
Skrevet
Flettfrid skrev (4 minutter siden):

Skal ikke nevne hva jeg synes om henne nå! Fy søren😳🤬🤯

• Liker 10
Skrevet
Lillemor1982 skrev (3 minutter siden):

What?? Har de avlivet han?

Ja, i følge Stine trodde de han var angrepet av grevling nå siste gangen. Hadde fått beskjed av veterinær om at han aldri kunne bli bra/seg selv igjen. 

• Liker 6
Skrevet
FrkZ skrev (2 minutter siden):

Skal ikke nevne hva jeg synes om henne nå! Fy søren😳🤬🤯

Så enig, godt å høre at flere synes dette.ikke er greit..🤬

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...