Ginevra Skrevet 22. november 2021 #5441 Skrevet 22. november 2021 esmeralda1 skrev (16 minutter siden): Det er langt fra og si man skal bli røde kors venn til faktisk og bli det. Jeg personlig tror dette er enda et utsagn fra Stine hvor hun skal vise alle hvor fantastisk hun er. Hun bør starte med og gi oppmerksomhet og omsorg til mann og barn hjemme. Jeg ville aldri hatt et så ustabilt menneske som henne som besøks venn til noen i min familie!! Enig! Om hun blir besøksvenn, skal hun vel sitte og dytte den triste livshistorien sin nedover hodet på allerede sårbare mennesker. Ikke misforstå. Jeg mener selvfølgelig at barndommen hennes var fæl. Ingen tvil om det. Men hun har skapt seg et rimelig trist liv i tillegg, når alt hun bruker tiden på er å messe opp igjen og opp igjen om hvor fælt hun har hatt det. Hun har ingenting i RK å gjøre, men jeg tror også som du sier. At dette er enda en måte å fortelle følgerene sine at hun er et fantastisk godt menneske. 12
Sharp75! Skrevet 22. november 2021 #5442 Skrevet 22. november 2021 Ginevra skrev (8 minutter siden): Enig! Om hun blir besøksvenn, skal hun vel sitte og dytte den triste livshistorien sin nedover hodet på allerede sårbare mennesker. Ikke misforstå. Jeg mener selvfølgelig at barndommen hennes var fæl. Ingen tvil om det. Men hun har skapt seg et rimelig trist liv i tillegg, når alt hun bruker tiden på er å messe opp igjen og opp igjen om hvor fælt hun har hatt det. Hun har ingenting i RK å gjøre, men jeg tror også som du sier. At dette er enda en måte å fortelle følgerene sine at hun er et fantastisk godt menneske. Det er der mange gjør feil. Selv om man har hatt opplevd mye jæ..... så bestemmer ikke det fremtiden. Man kan ikke velge som barn hvordan man vokser opp, men jammen kan man som voksen velge at man vil leve et godt liv som mulig som voksen med både bagasje og sykdom og ikke marinere seg i det som har skjedd som man ikke kan styre. Jeg gjør alt jeg kan for å finne smågleder i hverdagen, selv på de j...... dagene , hadde jeg latt fortiden og kronisk sykdom bestemme, gud for et trist og vondt liv JEG hadde hatt 🤷♀️ 14
Gjest Isadora2 Skrevet 22. november 2021 #5443 Skrevet 22. november 2021 Sharp75! skrev (4 minutter siden): Det er der mange gjør feil. Selv om man har hatt opplevd mye jæ..... så bestemmer ikke det fremtiden. Man kan ikke velge som barn hvordan man vokser opp, men jammen kan man som voksen velge at man vil leve et godt liv som mulig som voksen med både bagasje og sykdom og ikke marinere seg i det som har skjedd som man ikke kan styre. Jeg gjør alt jeg kan for å finne smågleder i hverdagen, selv på de j...... dagene , hadde jeg latt fortiden og kronisk sykdom bestemme, gud for et trist og vondt liv JEG hadde hatt 🤷♀️ 🙏
Anneisabell Skrevet 22. november 2021 #5444 Skrevet 22. november 2021 Nå klager hun jammen på veggen til nabohuset også. Altså er det mulig. Hun har alt for lite fornuftige ting og fylle hverdagen sin med. En kan godt synes at naboen ikke har det tipp topp, men du legger pokker meg ikke ut det på snap til 7000 ukjente følgere. 17
Ginevra Skrevet 22. november 2021 #5445 Skrevet 22. november 2021 Sharp75! skrev (1 minutt siden): Det er der mange gjør feil. Selv om man har hatt opplevd mye jæ..... så bestemmer ikke det fremtiden. Man kan ikke velge som barn hvordan man vokser opp, men jammen kan man som voksen velge at man vil leve et godt liv som mulig som voksen med både bagasje og sykdom og ikke marinere seg i det som har skjedd som man ikke kan styre. Jeg gjør alt jeg kan for å finne smågleder i hverdagen, selv på de j...... dagene , hadde jeg latt fortiden og kronisk sykdom bestemme, gud for et trist og vondt liv JEG hadde hatt 🤷♀️ Vi er kanskje ikke enig i mye, Sharp75, men her er jeg elt enig med deg! Det eneste vi kan kontrollere i livet er hvordan vi velger å se på ting her og nå, og hvordan vi ser på fremtiden ❤ Jeg er sengeliggende i ukesvis når jeg er på mitt verste. Men jeg velger allikevel å se lyspunktene i hverdagen. Hvis ikke, så graver man seg ned. Godt å høre at du klarer å se det gode på de vonde dagene ❤ 13
Sharp75! Skrevet 22. november 2021 #5446 Skrevet 22. november 2021 Ginevra skrev (19 minutter siden): Vi er kanskje ikke enig i mye, Sharp75, men her er jeg elt enig med deg! Det eneste vi kan kontrollere i livet er hvordan vi velger å se på ting her og nå, og hvordan vi ser på fremtiden ❤ Jeg er sengeliggende i ukesvis når jeg er på mitt verste. Men jeg velger allikevel å se lyspunktene i hverdagen. Hvis ikke, så graver man seg ned. Godt å høre at du klarer å se det gode på de vonde dagene ❤ Vi er nok enige i mer enn du tror 😘 Er viktig med lyspunkter i hverdagen, hva skulle vi gjort uten de ❤️ 🤗🤗 2
Mina 2 Skrevet 22. november 2021 #5447 Skrevet 22. november 2021 Sønnen som sto i bakgrunnen med yttertøy og sekk å prøvde å få sagt hadet,men mora er jo bare opptatt med snap. At det går an! 12
Orly Skrevet 22. november 2021 #5448 Skrevet 22. november 2021 Anneisabell skrev (42 minutter siden): Nå klager hun jammen på veggen til nabohuset også. Altså er det mulig. Hun har alt for lite fornuftige ting og fylle hverdagen sin med. En kan godt synes at naboen ikke har det tipp topp, men du legger pokker meg ikke ut det på snap til 7000 ukjente følgere. Det er så ufint , håper naboene sier fra om at det der ikke er greit 6
Gjest Chroma Skrevet 22. november 2021 #5449 Skrevet 22. november 2021 Hyfia skrev (3 timer siden): Hei! Sikkert meg du refererer til, jeg har ikke både Hemikrani og Cluster slik som han. Det er en nervesimulator han har fått operert inn. Behandlingen i USA tar kun utgangspunkt i Cluster, og å blokkere nervetriangelet i bakhodet, samt nervetråder bak høyre øye. Man får ikke simulator hvis man "bare" har Cluster. Kan godt hende det var deg. Okei, da forstår jeg.
Gjest Polarpuma Skrevet 22. november 2021 #5450 Skrevet 22. november 2021 46 minutter siden, Anneisabell said: Nå klager hun jammen på veggen til nabohuset også. Altså er det mulig. Hun har alt for lite fornuftige ting og fylle hverdagen sin med. En kan godt synes at naboen ikke har det tipp topp, men du legger pokker meg ikke ut det på snap til 7000 ukjente følgere. De eier sikkert i det minste huset sitt. Kan hun ikke bare holde tåta.
Gjest Polarpuma Skrevet 22. november 2021 #5451 Skrevet 22. november 2021 52 minutter siden, Sharp75! said: Det er der mange gjør feil. Selv om man har hatt opplevd mye jæ..... så bestemmer ikke det fremtiden. Man kan ikke velge som barn hvordan man vokser opp, men jammen kan man som voksen velge at man vil leve et godt liv som mulig som voksen med både bagasje og sykdom og ikke marinere seg i det som har skjedd som man ikke kan styre. Jeg gjør alt jeg kan for å finne smågleder i hverdagen, selv på de j...... dagene , hadde jeg latt fortiden og kronisk sykdom bestemme, gud for et trist og vondt liv JEG hadde hatt 🤷♀️ ❤️
Gjest Polarpuma Skrevet 22. november 2021 #5452 Skrevet 22. november 2021 1 hour ago, Ginevra said: Enig! Om hun blir besøksvenn, skal hun vel sitte og dytte den triste livshistorien sin nedover hodet på allerede sårbare mennesker. Ikke misforstå. Jeg mener selvfølgelig at barndommen hennes var fæl. Ingen tvil om det. Men hun har skapt seg et rimelig trist liv i tillegg, når alt hun bruker tiden på er å messe opp igjen og opp igjen om hvor fælt hun har hatt det. Hun har ingenting i RK å gjøre, men jeg tror også som du sier. At dette er enda en måte å fortelle følgerene sine at hun er et fantastisk godt menneske. Mener hun seriøst at hun som har PTSD og angst skal være besøksvenn hos RK? Nei, dette tror jeg er et nytt stunt fra Stine: Se hvor god jeg er.
bygdefruen Skrevet 22. november 2021 #5453 Skrevet 22. november 2021 Sharp75! skrev (1 time siden): Det er der mange gjør feil. Selv om man har hatt opplevd mye jæ..... så bestemmer ikke det fremtiden. Man kan ikke velge som barn hvordan man vokser opp, men jammen kan man som voksen velge at man vil leve et godt liv som mulig som voksen med både bagasje og sykdom og ikke marinere seg i det som har skjedd som man ikke kan styre. Jeg gjør alt jeg kan for å finne smågleder i hverdagen, selv på de j...... dagene , hadde jeg latt fortiden og kronisk sykdom bestemme, gud for et trist og vondt liv JEG hadde hatt 🤷♀️ Såå enig! Jeg har hatt en traumatisk barndom med omsorgssvikt, alkoholisert og pillemisbrukene mor, ustabil far og har sett og hørt mye som barn skal skjermes for. Jeg har valgt å se positivt på livet og ikke la fortiden bestemme hvordan jeg skal ha det. Jeg står opp hver morgen og tenker at jeg er heldig som fortsatt står på beina selv om jeg har både angst, ptsd og fibro. Jeg jobber ikke fullt, men har en fin jobb og nyttig jobb. Kjenner jeg blir irritert på Stine som uffer og bærer seg noe helt vannvittig! Virker som hun er den eneste i hele verden som har hatt en vond barndom med påfølgende vansker i voksenlivet. 10
Mina 2 Skrevet 22. november 2021 #5454 Skrevet 22. november 2021 Hørte ikke hun sa noe om huset til naboen🤔 Hun så at det hadde vært en ulykke og at det var blålys på andre siden. 2
EllaSays Skrevet 22. november 2021 #5455 Skrevet 22. november 2021 Mina 2 skrev (1 minutt siden): Hørte ikke hun sa noe om huset til naboen🤔 Hun så at det hadde vært en ulykke og at det var blålys på andre siden. Hun filmet soloppgangen/fin morgenhimmel, og så sa hun at naboens hus lå i veien for utsikten. For så å legge til at hun hadde lyst til å male veggene som vender mot dem, for de var så grusomme. 3
EllaSays Skrevet 22. november 2021 #5456 Skrevet 22. november 2021 esmeralda1 skrev (2 timer siden): Det er langt fra og si man skal bli røde kors venn til faktisk og bli det. Jeg personlig tror dette er enda et utsagn fra Stine hvor hun skal vise alle hvor fantastisk hun er. Hun bør starte med og gi oppmerksomhet og omsorg til mann og barn hjemme. Jeg ville aldri hatt et så ustabilt menneske som henne som besøks venn til noen i min familie!! Jeg tror du har rett. 2
Silva Pluvialis Skrevet 22. november 2021 #5457 Skrevet 22. november 2021 (endret) Polarpuma skrev (På 22.11.2021 den 20.33): Mener hun seriøst at hun som har PTSD og angst skal være besøksvenn hos RK? Nei, dette tror jeg er et nytt stunt fra Stine: Se hvor god jeg er. Man trenger ikke å være utelukket fordi man har noen psykiske diagnoser. Endret 4. oktober 2022 av Tvillingsjel 18
Mina 2 Skrevet 22. november 2021 #5458 Skrevet 22. november 2021 EllaSays skrev (4 minutter siden): Hun filmet soloppgangen/fin morgenhimmel, og så sa hun at naboens hus lå i veien for utsikten. For så å legge til at hun hadde lyst til å male veggene som vender mot dem, for de var så grusomme. Ok🙂 2
Sharp75! Skrevet 22. november 2021 #5459 Skrevet 22. november 2021 bygdefruen skrev (17 minutter siden): Såå enig! Jeg har hatt en traumatisk barndom med omsorgssvikt, alkoholisert og pillemisbrukene mor, ustabil far og har sett og hørt mye som barn skal skjermes for. Jeg har valgt å se positivt på livet og ikke la fortiden bestemme hvordan jeg skal ha det. Jeg står opp hver morgen og tenker at jeg er heldig som fortsatt står på beina selv om jeg har både angst, ptsd og fibro. Jeg jobber ikke fullt, men har en fin jobb og nyttig jobb. Kjenner jeg blir irritert på Stine som uffer og bærer seg noe helt vannvittig! Virker som hun er den eneste i hele verden som har hatt en vond barndom med påfølgende vansker i voksenlivet. 🤗❤️ 3
Embla82 Skrevet 22. november 2021 #5460 Skrevet 22. november 2021 Gjenferdet skrev (53 minutter siden): Jeg har PTSD og angst, og jobber som støttekontakt. Brukeren storkoser seg, selv om jeg mange ganger føler meg fullstendig «off». Jeg får gode tilbakemeldinger fra familien og øvrige kollegaer, selv om jeg selv ikke har så stor tro på at jeg gjør det så veldig bra alltid. Det går an? Man trenger ikke å være utelukket fordi man har noen psykiske diagnoser. Dette har jeg all tro på at gjør mye godt for både brukeren og deg, så bra at du får det til ❤️ 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå