bygdefruen Skrevet 22. november 2021 #5421 Skrevet 22. november 2021 Jeg har nå avfulgt og har blitt kvitt et irritasjonsmoment. Anbefaler flere å avfølge. Hun kommer ikke til å slutte med alle de kleine snappene så lenge hun har følgere! 20
Elisiaflisa Skrevet 22. november 2021 #5422 Skrevet 22. november 2021 Fru Knutsen burde se God Morgen Norge idag………. 5
Ginevra Skrevet 22. november 2021 #5423 Skrevet 22. november 2021 Elisiaflisa skrev (27 minutter siden): Fru Knutsen burde se God Morgen Norge idag………. Hva skjer der i dag?
Elisiaflisa Skrevet 22. november 2021 #5424 Skrevet 22. november 2021 Ginevra skrev (14 minutter siden): Hva skjer der i dag? En ung far med Cluster… 💔 1
Arkin Skrevet 22. november 2021 #5425 Skrevet 22. november 2021 Elisiaflisa skrev (30 minutter siden): En ung far med Cluster… 💔 Hmm ganske tydelig bevis at dette er noe Stine ikke har. 15
Ville91 Skrevet 22. november 2021 #5426 Skrevet 22. november 2021 Stakkars mann! Det han forteller er jo milevis fra det man ser på snappen hennes. 6
Gjest Chroma Skrevet 22. november 2021 #5427 Skrevet 22. november 2021 Var det ikke noen i denne tråden som sa at man ikke kunne få den smertestimulatoren her i Norge, men måtte til utlandet? Han i god morgen Norge har jo fått den og legen som var med sa jo at det er noe som blir brukt også her. Kanskje Stine kan få seg en sånn.
MiniMusa Skrevet 22. november 2021 #5428 Skrevet 22. november 2021 Det hun sier om at hun er lei seg for at alle drar fra henne, hun føler seg ensom. Hva med å gi yngstesønnen noen fridager fra barnehagen? Finne på noe med han, bare være sammen... han begynner vel på skolen til høsten, og med det forsvinner jo den muligheten... 28
kalini Skrevet 22. november 2021 #5429 Skrevet 22. november 2021 MiniMusa skrev (9 minutter siden): Det hun sier om at hun er lei seg for at alle drar fra henne, hun føler seg ensom. Hva med å gi yngstesønnen noen fridager fra barnehagen? Finne på noe med han, bare være sammen... han begynner vel på skolen til høsten, og med det forsvinner jo den muligheten... er jo bare tull…. hadde det vært skik hadde hun jo hatt yngste hjemme av å til😂 13
ritaen Skrevet 22. november 2021 #5430 Skrevet 22. november 2021 Etter å ha sett god morgen Norge idag, tror jeg enda mindre på henne. Hun er jo fult oppegående etter en natt med selvmordshodepine! Frister å sende det til henne, men blir vel blokkert. 8
Sharp75! Skrevet 22. november 2021 #5431 Skrevet 22. november 2021 ritaen skrev (22 minutter siden): Etter å ha sett god morgen Norge idag, tror jeg enda mindre på henne. Hun er jo fult oppegående etter en natt med selvmordshodepine! Frister å sende det til henne, men blir vel blokkert. Er det verdens undergang å bli blokkert? 🤔 Bare nysgjerrig 2
ritaen Skrevet 22. november 2021 #5432 Skrevet 22. november 2021 Sharp75! skrev (8 minutter siden): Er det verdens undergang å bli blokkert? 🤔 Bare nysgjerrig Ikke verdens undergang nei. Men følger henne pga bvsaken. 2
SnippSnappSnute2 Skrevet 22. november 2021 #5433 Skrevet 22. november 2021 kalini skrev (1 time siden): er jo bare tull…. hadde det vært skik hadde hun jo hatt yngste hjemme av å til😂 Hun har mye muligheter til å være sammen med familien. Velger snap, håndarbeid og rydding fremfor tid med dem. Før hun blir Røde kors venn bør hun bli glad i å være sammen med familien. Hun bør rydde opp i seg sjøl og gi omsorg til sine først. Så mange konklusjoner og tanker hun har. Hun bør få hjelp til å sortere og komme på rett spor. I seg selv og hjemme. 22
Gjest Polarpuma Skrevet 22. november 2021 #5434 Skrevet 22. november 2021 (endret) 56 minutter siden, SnippSnappSnute2 said: Hun har mye muligheter til å være sammen med familien. Velger snap, håndarbeid og rydding fremfor tid med dem. Før hun blir Røde kors venn bør hun bli glad i å være sammen med familien. Hun bør rydde opp i seg sjøl og gi omsorg til sine først. Så mange konklusjoner og tanker hun har. Hun bør få hjelp til å sortere og komme på rett spor. I seg selv og hjemme. Røde kors venn?? Skal hun bli det??? Endret 22. november 2021 av Polarpuma
Frøken_fjong1 Skrevet 22. november 2021 #5435 Skrevet 22. november 2021 Polarpuma skrev (11 minutter siden): Røde kors venn?? Skal hun bli det??? Hun sa hvert fall at hun ønsker å bli det.
Gjest Polarpuma Skrevet 22. november 2021 #5436 Skrevet 22. november 2021 (endret) 18 minutter siden, Frøken_fjong1 said: Hun sa hvert fall at hun ønsker å bli det. Hææ. Hun bør da først overskue familien sin hvis hun skal ha overskudd til en Røde Kors venn. Hun kan jo ikke en gang overskue seg selv. Folk som trenger Røde Kors venn er sårbare mennesker. Endret 22. november 2021 av Polarpuma
Hyfia Skrevet 22. november 2021 #5437 Skrevet 22. november 2021 Chroma skrev (3 timer siden): Var det ikke noen i denne tråden som sa at man ikke kunne få den smertestimulatoren her i Norge, men måtte til utlandet? Han i god morgen Norge har jo fått den og legen som var med sa jo at det er noe som blir brukt også her. Kanskje Stine kan få seg en sånn. Hei! Sikkert meg du refererer til, jeg har ikke både Hemikrani og Cluster slik som han. Det er en nervesimulator han har fått operert inn. Behandlingen i USA tar kun utgangspunkt i Cluster, og å blokkere nervetriangelet i bakhodet, samt nervetråder bak høyre øye. Man får ikke simulator hvis man "bare" har Cluster. 7
SnippSnappSnute2 Skrevet 22. november 2021 #5438 Skrevet 22. november 2021 Polarpuma skrev (1 time siden): Hææ. Hun bør da først overskue familien sin hvis hun skal ha overskudd til en Røde Kors venn. Hun kan jo ikke en gang overskue seg selv. Folk som trenger Røde Kors venn er sårbare mennesker. Veldig sårbare. De trenger forutsigbarhet og trygghet. Hun bør starte med seg selv 2
esmeralda1 Skrevet 22. november 2021 #5439 Skrevet 22. november 2021 Det er langt fra og si man skal bli røde kors venn til faktisk og bli det. Jeg personlig tror dette er enda et utsagn fra Stine hvor hun skal vise alle hvor fantastisk hun er. Hun bør starte med og gi oppmerksomhet og omsorg til mann og barn hjemme. Jeg ville aldri hatt et så ustabilt menneske som henne som besøks venn til noen i min familie!! 26
Gjest Polarpuma Skrevet 22. november 2021 #5440 Skrevet 22. november 2021 18 hours ago, *Prøver igjen* said: Og smykker, øredobber, klær, planter og haugevis av sko, men betale advokat selv, nei det kan hun ikke…. Det er visst ikke fordi de er fattige at de ikke kan betale advokatutgifter selv, det er fordi at Stine synes det er urettferdig at hun skal betale fordi det er urettferdig. Det har hun sagt flere ganger, altså at det er urettferdig. Har aldri hørt at hun har sagt at de var fattige, men spleisen ble opprettet før jeg begynte å følge henne. Noen som husker hva hun sa den gang?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå