Minipilla Skrevet 21. november 2021 #5401 Skrevet 21. november 2021 camie skrev (1 time siden): Det er over 7 timer i ren snapping, så kan man legge til den tiden det tar å legge ut samt eventuelt redigere. Helt utrolig at et menneske som har 3 barn og mann bruker SÅ mye tid på å snakke til en skjerm, til fremmede, fremfor å bruke det på de som er der fysisk sammen med henne!🤦🏻♀️ Rene fulltidsjobben det der 😅 6
Gjest Naturli Skrevet 21. november 2021 #5402 Skrevet 21. november 2021 (endret) camie skrev (10 timer siden): Det har vært 3 spleiser til henne, 2 av spleisene ble opprettet av andre for ca.9 måneder siden. Den siste spleisen er opprett av S selv for ca.5 måneder siden. Eier de huset de bor i? Endret 22. november 2021 av Naturli .
Konfliktsky Skrevet 21. november 2021 #5403 Skrevet 21. november 2021 Naturli skrev (5 minutter siden): Omg. Da forstår jeg hvor pengene hun bruker på shopping hele tiden kommer fra. Da hun snakket om at hun hadde spart penger til helgeturen lyste det løgn av øynene hennes. Kanskje hun heller prøver å spare opp alle pengene hun har brukt opp for å få råd til advokat. Eier de huset de bor i? Nei, de leier… 4
Linye Skrevet 21. november 2021 #5405 Skrevet 21. november 2021 Så dere Instagram igår hvor hun fisket etter spons fra Brio leker? Helt flaut hvordan hun driver på… og nå etter smykkeskrin…🙄💸 7
SnippSnappSnute2 Skrevet 21. november 2021 #5406 Skrevet 21. november 2021 NiceOrNothing skrev (4 timer siden): En dag kommer hun til å angre på at hun delte så mye på snap . Det er jeg sikker på. All den tid hun sitter på snap burde hun bruke på å konstruktivt bygge seg opp . All hennes tid og energi går med på å filme seg selv , å fokusere på , fortelle om relativt uviktige ting / problemstillinger . Den ulven du mater , vokser . Å hun mater problemer / vondter / utfordringer . Pluss fronter overforbruk av både sminke & klær . Med hennes bakgrunn bør hun vite at investering i barna er det viktigste i livet. Alt hun selv har savnet og kjent på. Hjelper ikke barna hennes at hun snakker om hvor flink hun er til tusenvis av følgere hun ikke vet hvem er. Hun forteller seerne hvor glad hun er i dem, kysser til kamera og bruker seere som det beste i livet. Ungene må vente og de må tåle alle temaer hun deler med seerne. Denne dama vil bli en ensom dame hvis kursen ikke endres. 17
Flettfrid Skrevet 21. november 2021 #5407 Skrevet 21. november 2021 Naturli skrev (41 minutter siden): Konfliktsky skrev (35 minutter siden): Nei, de leier… Eier de huset de bor i? Kommer aldri til å eie heller med den kjøpemanien Stine har, tviler på at det spares til egenkapital i hus der i gården. Eneste muligheten de har er om Stine få en rimelig stor erstatning fra kommunen/BV. Det er nok nettopp det hun håper på også, slik at de får kjøpt sitt eget hjem. Tviler på at hun får en så stor erstatning at det er nok til egenkapital. Pengene/erstatningen går nok fort ut i kleskjøp, sminke, garn osv. Hun må nok belage seg på å selge uhorvelige mange bamseanheng for å få drømmehjemmet 😁🤣🙈 8
Silva Pluvialis Skrevet 21. november 2021 #5408 Skrevet 21. november 2021 Agurk skrev (38 minutter siden): Hun messer fortsatt om den pakka 😳 Hva har hun sagt om den nå? Er politiet fortsatt på saken, eller har hun gitt seg?
Konfliktsky Skrevet 21. november 2021 #5409 Skrevet 21. november 2021 Gjenferdet skrev (14 minutter siden): Hva har hun sagt om den nå? Er politiet fortsatt på saken, eller har hun gitt seg? Hun er ikke fornøyd fordi ingen har tatt ansvar for det som skjedde 😳 3
Veranda Skrevet 21. november 2021 #5410 Skrevet 21. november 2021 Linye skrev (1 time siden): Så dere Instagram igår hvor hun fisket etter spons fra Brio leker? Helt flaut hvordan hun driver på… og nå etter smykkeskrin…🙄💸 Og helt sikkert makeup mekka 🙂 4
Anneisabell Skrevet 21. november 2021 #5411 Skrevet 21. november 2021 Konfliktsky skrev (3 minutter siden): Jepp, helt sant 😳 Det blir spennende å se om det kommer mange pakker til han fremover 😯 Ja, men jeg synes folk faktisk bør tenke seg om to ganger. Gutten må jo tro det er normalt å få noe hver dag. Til slutt blir det ikke tas og ikke blir det verdsatt og vist takknemlighet for. Gaver synes jeg skal være noe ekstra, ikke noe en får hver dag. .men mulig jeg tenker litt gammeldags, og at det bare er meg som er rar🤔 11
Gjest Polarpuma Skrevet 21. november 2021 #5412 Skrevet 21. november 2021 7 minutter siden, Konfliktsky said: Jepp, helt sant 😳 Det blir spennende å se om det kommer mange pakker til han fremover 😯 Hvem er alle disse menneser som sender pakker til Stine og familien? De kan ikke ha fulgt med henne så lenge.
Konfliktsky Skrevet 21. november 2021 #5413 Skrevet 21. november 2021 (endret) Anneisabell skrev (6 minutter siden): Ja, men jeg synes folk faktisk bør tenke seg om to ganger. Gutten må jo tro det er normalt å få noe hver dag. Til slutt blir det ikke tas og ikke blir det verdsatt og vist takknemlighet for. Gaver synes jeg skal være noe ekstra, ikke noe en får hver dag. .men mulig jeg tenker litt gammeldags, og at det bare er meg som er rar🤔 Jeg er helt enig, det blir for mye og settes til slutt ikke pris på. Det var jo en stund Stine fikk veldig mange gaver og morgenleveringer, heldigvis har det roet seg 👍 Jeg ble flau når hun lot som hun ble rørt av alt hun fikk 🙈 Endret 21. november 2021 av Konfliktsky 10
Veranda Skrevet 21. november 2021 #5414 Skrevet 21. november 2021 Konfliktsky skrev (2 minutter siden): Jeg er helt enig, det blir for mye og settes til slutt ikke pris på. Det var jo en stund Stine fikk veldig mange gaver og morgenleveringer, heldigvis har det roet seg 👍 Jeg ble flau når hun lot som hun ble rørt av alt hun fikk 🙈 Det blei slutt på både morgenlevering og gaver omtrent over natta.. Pussig....! 🤔😉 13
Alma87 Skrevet 21. november 2021 #5415 Skrevet 21. november 2021 Polarpuma skrev (15 minutter siden): Hvem er alle disse menneser som sender pakker til Stine og familien? De kan ikke ha fulgt med henne så lenge. Så selvsentrert og kynisk dette menneske virker så blir jeg ikke overaska om noen av de blomster og morgengave leveransene var fra seg selv… 15
Sol Rampelyset Skrevet 21. november 2021 #5416 Skrevet 21. november 2021 Tråden er ryddet for spekulasjoner og persondebatt. Sol, admin.
Veranda Skrevet 21. november 2021 #5417 Skrevet 21. november 2021 (endret) Alma87 skrev (1 time siden): Så selvsentrert og kynisk dette menneske virker så blir jeg ikke overaska om noen av de blomster og morgengave leveransene var fra seg selv… Må si meg helt enig.. det var lite "fisking" etter spons på den tiden gaver og matleveringer ble levert i poser og sekk på døren, og i postkassen. Nå er det erstattet med tigging etter spons 😅 🙈 Endret 21. november 2021 av Veranda 15
Anneisabell Skrevet 21. november 2021 #5418 Skrevet 21. november 2021 Hun må være ekstremt glad i å vise frem over forbruket sitt av alt som finnes mellom himmel og jord. Hadde vært flau å vise frem alt. Type alle tannkrem tuber og enda så kjøper hun mer fordi det bare hoppa opp i kurven..skjerpings 7
*Prøver igjen* Skrevet 21. november 2021 #5419 Skrevet 21. november 2021 Anneisabell skrev (1 time siden): Hun må være ekstremt glad i å vise frem over forbruket sitt av alt som finnes mellom himmel og jord. Hadde vært flau å vise frem alt. Type alle tannkrem tuber og enda så kjøper hun mer fordi det bare hoppa opp i kurven..skjerpings Og smykker, øredobber, klær, planter og haugevis av sko, men betale advokat selv, nei det kan hun ikke…. 17
Babyblue69 Skrevet 22. november 2021 #5420 Skrevet 22. november 2021 *Prøver igjen* skrev (6 timer siden): Og smykker, øredobber, klær, planter og haugevis av sko, men betale advokat selv, nei det kan hun ikke…. Uff, jeg blir oppriktig lei meg av å høre at hun fortsetter i samme spor. Enten skjønner hun ikke hva hun driver med eler så bryr hun seg ikke om hva andre mener om henne. Hun vil gjøre det hun ønsker å gjøre. Ingen skal bestemme hvordan hun skal leve. Jeg skjønner det bare ikke. Hun burde se hvordan hennes høye forbruk av div setter henne i en situasjon som slår tilbake på henne selv. 11
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå