Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Babyblue69 skrev (2 minutter siden):

Hun har nevnte det flere ganger da jeg jeg fulgte henne. Sa hun hadde det bra osv… Fikk inntrykk av at hun mente at hun hadde godt tross barndommen

Så bra 🙏🥰 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gresshoppa skrev (14 timer siden):

Så ufattelig trist og vondt å se sønnen på kjøkkenet som synger/traller, mens Stine ber han som å slutte😢

Hu er ikke frisk!! Fytti, hu er den største egoistene jeg har vært borti…

• Liker 11
Skrevet
NiceOrNothing skrev (16 minutter siden):

Ja, det er litt «image -breaking» for henne som vil være så «snill og god» . At hun kaller folk i behandling for tapere. Jeg tar meg ikke nær av d altså . Tvert imot . Kan heller tenke meg at terapeuten(e) har sagt noe hun ikke liker / vil ta innover seg. For behandling handler i stor grad om din egen evne til å håndtere utfordringer / tanker / følelser . Andre kan man jo ikke forandre . 

Man må må starte med seg selv, og Stine har nøkkelen til hvordan hun ønsker at livet skal være og bli. Jeg tar meg ikke nær av hva hun sier og deler. I starten syntes jeg synd på henne. Ja, en trist barndom og historie flere av oss kan identifisere oss med. Man kan ikke bli strøket med hårene 24/7 av alt og alle, livet dreier seg ikke kun om henne. Hun henger ut og langer ut om mange og mye. Det er trust.

• Liker 9
Skrevet
Mina 2 skrev (12 timer siden):

Det var den tiden jeg begynte å følge henne og. Synes ting var litt merkelig. Men synes det var interessant med saken hennes,strikking og planter. Men etterhvert har jeg skjønt at hun ikke her helt god. Bare klaging og syting om alt. Skjeldent jeg orker å se gjennom snapene hennes lenger. Venter bare på å høre hvordan saken hennes ender. Men det tar sin tid for hun gidder jo ikke gå gjennom journaler og få sendt det avgårde. Skjønner at det er tøft å gå gjennom,men jeg hadde fått det gjort fort som mulig for å bli ferdig. For å være ærlig,så tror jeg ikke hun vinner saken. Kanskje på noen punkter. Faren var der og gjorde avtaler med barnevernet. Veldig rart at han ikke tok over omsorgen. Det at han hadde så godt betalt jobb osv.er bare bullshit. Hvem i alle verden tenker mer på jobben en sitt barns ve og vel. Nei,hele saken er bare merkelig. Og at han gubben hennes orker dette tullet hennes er meg en gåte. Lurer på om han ser på snapene hennes🤔

Tenker d samme.. Bv vil nokk bruke i retten at far ikke grep inn! 

å ja, mannen ser snappen, da hun noen ganger snakker til han på snap, hvis du skjønner hva jeg mener😃 At han gidder…🙄🙈

• Liker 3
Gjest Isadora2
Skrevet
Heahea1 skrev (1 time siden):

«Snill pike syndrom»

Hun blir jo nummen i fingrene, carpal tunell syndrom, eller nerver i klem i nakken. Var det ikke noe i den dur? 

(Ville IKKE operere, for da kunne hun ikke strikke på noen uker)

Skrevet
Malleli89 skrev (7 minutter siden):

Hu er ikke frisk!! Fytti, hu er den største egoistene jeg har vært borti…

Det kan se ut som hun finner både mann og sønner «forstyrrende « . At hun aller helst vil snakke i kamera 24/7 . 

• Liker 12
Skrevet
NiceOrNothing skrev (5 minutter siden):

Det kan se ut som hun finner både mann og sønner «forstyrrende « . At hun aller helst vil snakke i kamera 24/7 . 

Ja, d virker sånn… 🙈 Jeg fatter ikke at en mamma med hennes bakgrunn vil at barna hennes skal se tilbake på sin egen barndom å tenke «D mamma gjorde var å gå rundt å snakke til telefonen 24 timer i døgnet»

• Liker 8
Skrevet
SnippSnappSnute2 skrev (7 minutter siden):

Man må må starte med seg selv, og Stine har nøkkelen til hvordan hun ønsker at livet skal være og bli. Jeg tar meg ikke nær av hva hun sier og deler. I starten syntes jeg synd på henne. Ja, en trist barndom og historie flere av oss kan identifisere oss med. Man kan ikke bli strøket med hårene 24/7 av alt og alle, livet dreier seg ikke kun om henne. Hun henger ut og langer ut om mange og mye. Det er trust.

En dag kommer hun til å angre på at hun delte så mye på snap . Det er jeg sikker på. All den tid hun sitter på snap burde hun bruke på å konstruktivt bygge seg opp . All hennes tid og energi går med på å filme seg selv , å fokusere på , fortelle om relativt uviktige ting / problemstillinger . Den ulven du mater , vokser . Å hun mater problemer / vondter / utfordringer . Pluss fronter overforbruk av både sminke & klær . 

• Liker 19
Skrevet (endret)
Malleli89 skrev (1 time siden):

Ja, d virker sånn… 🙈 Jeg fatter ikke at en mamma med hennes bakgrunn vil at barna hennes skal se tilbake på sin egen barndom å tenke «D mamma gjorde var å gå rundt å snakke til telefonen 24 timer i døgnet»

Det er en slags omsorgssvikt 😏Det er mange måter å ignorere sine barn på. Være på tlf 24/7 er definitivt en av de. 

Endret av NiceOrNothing
  • Liker 11
Skrevet
Isadora2 skrev (1 time siden):

Hun blir jo nummen i fingrene, carpal tunell syndrom, eller nerver i klem i nakken. Var det ikke noe i den dur? 

(Ville IKKE operere, for da kunne hun ikke strikke på noen uker)

Jeg og har det i perioder jeg strikker masse😂 Aldri prøvd å finne et navn/diagnose for det og heller aldri falt meg inn med operasjon for det 

• Liker 2
Skrevet

Trykket meg gjennom snappene i går.. 427 stk… spesielt 😳 (ja, jeg telte for «moro skyld») 

• Liker 23
Skrevet
Supersusa skrev (27 minutter siden):

Trykket meg gjennom snappene i går.. 427 stk… spesielt 😳 (ja, jeg telte for «moro skyld») 

Det er over 7 timer i ren snapping, så kan man legge til den tiden det tar å legge ut samt eventuelt redigere. 

Helt utrolig at et menneske som har 3 barn og mann bruker SÅ mye tid på å snakke til en skjerm, til fremmede, fremfor å bruke det på de som er der fysisk sammen med henne!🤦🏻‍♀️

• Liker 29
Skrevet
Sharp75! skrev (På 20.11.2021 den 14.36):

Lager har prisene på på varene du bestiller på nett 

Kan være noe som er returnert til butikken også. Å med den oppmerksomhets og dramaqueen hun er skulle det ikke forundre meg om hun har skrevet på den ene å revet av lappen . Hun er en skummel dame 

• Liker 5
Skrevet
camie skrev (23 minutter siden):

Det er over 7 timer i ren snapping, så kan man legge til den tiden det tar å legge ut samt eventuelt redigere. 

Helt utrolig at et menneske som har 3 barn og mann bruker SÅ mye tid på å snakke til en skjerm, til fremmede, fremfor å bruke det på de som er der fysisk sammen med henne!🤦🏻‍♀️

Også kan man legge til den tiden hun bruker på Facebook, Instagram og andre sider og apper på tlf. Hun er sikkert ikke bedre enn folk flest når det kommer til det heller. Så har hun kanskje 10 timer i døgnet på telefon da. Sønnen hennes er vel våken i 12 av døgnets timer...

Det er helt sjukt. Det er en avhengighet på lik linje med alkohol, narkotika, spill osv. vil jeg tro. INGEN andre jeg følger på snap legger ut i nærheten så mye som hun. De klarer også å avbryte snappinga hvis de blir avbrutt av ett barn, og heller fortsette når man har tatt hånd om barnets behov. Om det så bare er å fortelle noe... barna hennes blir jo fullstendig neglisjert. Tenker jo at de to eldste må synes det er flaut, antakeligvis flere av deres kompiser som følger og ser hva moren dems er opptatt av... og ikke minst de snuppene hun tar av dem der man helt tydelig ser at de er ukomfortable. Vil vel tippe hun har ett visst rykte i Brumunddal. 

• Liker 21
Skrevet

Apropos den lager157-bestillingen som ble borte, sa hun ikke at hun kun hadde bestilt noen votter til sønnen og bukser?

Hun viste fram mye mer enn kun votter og bukser (så forøvrig ingen bukser..?).

Hun sa at hun aldri pleide å kjøpe noe til seg selv, derfor hadde hun fått så dårlig samvittighet når hun kjøpe kåpen til 799,- i Fredrikstad. Hun kjøper noe til seg selv, hele tiden.

• Liker 28
Skrevet
Heahea1 skrev (1 time siden):

Jeg og har det i perioder jeg strikker masse😂 Aldri prøvd å finne et navn/diagnose for det og heller aldri falt meg inn med operasjon for det 

Jeg hadde og blitt nummen i fingrene hvis jeg skulle snappet like mye som hun gjør 😂

• Liker 11
Skrevet
Naturli skrev (10 minutter siden):

Når ble spleisen opprettet??

Det har vært 3 spleiser til henne, 2 av spleisene ble opprettet av andre for ca.9 måneder siden. Den siste spleisen er opprett av S selv for ca.5 måneder siden.

• Liker 4
Skrevet
Hønemor74 skrev (41 minutter siden):

Kan være noe som er returnert til butikken også. Å med den oppmerksomhets og dramaqueen hun er skulle det ikke forundre meg om hun har skrevet på den ene å revet av lappen . Hun er en skummel dame 

Ja, hvem vet , jeg bare svarte på at det er prislapper på, for jeg handler en del klær på Lager 157 🙂

• Liker 1
Skrevet

Lage kjøttkaker med ringer på. Æsj. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...