Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kunne ønsket ho fikk raua i gir å sendt inn alle papira til advokatkontoret å fått noe fortgang i dette,å vinner mye penger å logger av snap 😝🤣🤣var pga bh saken jeg begynte å følge ho derre 🤪

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første ganga jeg merket det var noe ruskende galt,hadde ikke fulgt ho mange ukene.. Var da di var på gratisferie betalt av en følger å lånt vogna i Stavern…. Ho tussa rundt i vogna etter alle var reist ned til stranden…Vasket å skrubbet???? Tenkte hva f…n.. Er du ikke på ferie? Vaske kan du gjøre den dagen du skal hjem!!?? Så denne alenetid ho måtte ha?? Omg!! Å satt på standen etterpå å filmet mannen leke m ungene i vannet å bare klagde under solhatten sin?? Sikkert flere som så det samme som meg der… merkelig tenkte jeg ,er på ferie å ikke inkluderer seg med familien sin??

• Liker 13
Skrevet
Sharp75! skrev (1 time siden):

Hun som har skrevet innlegget kan redigere det og ta det bort. 

Har redigert det ….

• Liker 2
Skrevet
Stine vennesland skrev (31 minutter siden):

Kunne ønsket ho fikk raua i gir å sendt inn alle papira til advokatkontoret å fått noe fortgang i dette,å vinner mye penger å logger av snap 😝🤣🤣var pga bh saken jeg begynte å følge ho derre 🤪

Vi er flere som startet av samme grunn og som gjerne ønsker å følge den saken til den er ferdig. Mye "støy" når alt annet er uinteressant og trist.

• Liker 5
Skrevet
Stine vennesland skrev (12 minutter siden):

Første ganga jeg merket det var noe ruskende galt,hadde ikke fulgt ho mange ukene.. Var da di var på gratisferie betalt av en følger å lånt vogna i Stavern…. Ho tussa rundt i vogna etter alle var reist ned til stranden…Vasket å skrubbet???? Tenkte hva f…n.. Er du ikke på ferie? Vaske kan du gjøre den dagen du skal hjem!!?? Så denne alenetid ho måtte ha?? Omg!! Å satt på standen etterpå å filmet mannen leke m ungene i vannet å bare klagde under solhatten sin?? Sikkert flere som så det samme som meg der… merkelig tenkte jeg ,er på ferie å ikke inkluderer seg med familien sin??

Reagerte på det samme. Trist 

• Liker 3
Skrevet
SnippSnappSnute2 skrev (Akkurat nå):

Vi er flere som startet av samme grunn og som gjerne ønsker å følge den saken til den er ferdig. Mye "støy" når alt annet er uinteressant og trist.

Ja ho virket noe helt annet på tv 2

• Liker 3
Skrevet

Ja som jeg sa før i kveld håper jeg ho får en erstatning ,kan kjøpe seg hus til familien ☺️Innrede det å blåse av mye penger å logge av snap 🤣🤣🤣 men det tror jeg ikke kommer til å hende da.hvem skal ho da snakke til 😱😱😱

• Liker 2
Skrevet
Stine vennesland skrev (Akkurat nå):

Ja som jeg sa før i kveld håper jeg ho får en erstatning ,kan kjøpe seg hus til familien ☺️Innrede det å blåse av mye penger å logge av snap 🤣🤣🤣 men det tror jeg ikke kommer til å hende da.hvem skal ho da snakke til 😱😱😱

Tenk å mange følgere ho mister som følger ho kun pga bv saka…

• Liker 2
Skrevet
Stine vennesland skrev (14 minutter siden):

Det var den tiden jeg begynte å følge henne og. Synes ting var litt merkelig. Men synes det var interessant med saken hennes,strikking og planter. Men etterhvert har jeg skjønt at hun ikke her helt god. Bare klaging og syting om alt. Skjeldent jeg orker å se gjennom snapene hennes lenger. Venter bare på å høre hvordan saken hennes ender. Men det tar sin tid for hun gidder jo ikke gå gjennom journaler og få sendt det avgårde. Skjønner at det er tøft å gå gjennom,men jeg hadde fått det gjort fort som mulig for å bli ferdig. For å være ærlig,så tror jeg ikke hun vinner saken. Kanskje på noen punkter. Faren var der og gjorde avtaler med barnevernet. Veldig rart at han ikke tok over omsorgen. Det at han hadde så godt betalt jobb osv.er bare bullshit. Hvem i alle verden tenker mer på jobben en sitt barns ve og vel. Nei,hele saken er bare merkelig. Og at han gubben hennes orker dette tullet hennes er meg en gåte. Lurer på om han ser på snapene hennes🤔

• Liker 12
Skrevet
Mina 2 skrev (1 minutt siden):

Det var den tiden jeg begynte å følge henne og. Synes ting var litt merkelig. Men synes det var interessant med saken hennes,strikking og planter. Men etterhvert har jeg skjønt at hun ikke her helt god. Bare klaging og syting om alt. Skjeldent jeg orker å se gjennom snapene hennes lenger. Venter bare på å høre hvordan saken hennes ender. Men det tar sin tid for hun gidder jo ikke gå gjennom journaler og få sendt det avgårde. Skjønner at det er tøft å gå gjennom,men jeg hadde fått det gjort fort som mulig for å bli ferdig. For å være ærlig,så tror jeg ikke hun vinner saken. Kanskje på noen punkter. Faren var der og gjorde avtaler med barnevernet. Veldig rart at han ikke tok over omsorgen. Det at han hadde så godt betalt jobb osv.er bare bullshit. Hvem i alle verden tenker mer på jobben en sitt barns ve og vel. Nei,hele saken er bare merkelig. Og at han gubben hennes orker dette tullet hennes er meg en gåte. Lurer på om han ser på snapene hennes🤔

Ja enig der ,var bare en ønsketenkning ang søksmålet å kjøpe hus å blåse penger….Jeg vetlite om sånne saker å hva folk klarer å vinne mot kommunen osv. Men kjenner jeg er blitt så lei …. Ho vaser om alt annet.sminke ,garn og strikking,gaver på døra,,,,, å alle di andre gavene ho får… Kjenner jeg er lei av salget av bamser 😜  Ho fikk jo besøk av en følger til å gå igjennom papira fra nav.papira fra legen som lille pus tygde på er enda ikke gått igjennom .synes ho somler mye med denne saken da.

• Liker 7
Skrevet

Virker som at hu venter på at en ny venninne eller snill følger skal komme og hjelpe henne med resten av papirene som skal til advokaten. Alle skal alltid måtte hjelpe henne. For hun er jo senteret av universet, må vite.

• Liker 11
Gjest Polarpuma
Skrevet (endret)

Hun sa for noen dager siden at hun snapper ikke i helgene, fordi hun vil være sammen med familien. Hvor mange timer har hun snappet i dag? Hun gjør jo ikke annet. Og hun snapper jo masse hver helg. 🙄

Endret av Polarpuma
Skrevet (endret)

En ting jeg har tenkt litt på… en av de andre på Joviale er barnevernspedagog. Reagerer ikke hun? Både på uthengingen og tilnærming ifht barnevernsaken til Stine, men også Stines atferd ifht egne barn?  Og alt det andre 😬

Endret av Agurk
  • Liker 22
Skrevet
1 minutt siden, Agurk said:

En ting jeg har tenkt litt på… en av de andre på Joviale er barnevernspedagog. Reagerer ikke hun? Både på uthengingen og tilnærming ifht barnevernsaken til Stine, men også Stines atferd ifht egne barn?  Og alt det andre 😬

Skulle tro det. En dårlig barndom går ofte i arv heter det. Syns absolutt de gode joviale-venna hennes burde tatt grep og hjulpet henne. Eller Alex da, som burde satt ned foten.

• Liker 11
Skrevet
Agurk skrev (2 minutter siden):

En ting jeg har tenkt litt på… en av de andre på Joviale er barnevernspedagog. Reagerer ikke hun? Både på uthengingen og tilnærming ifht barnevernsaken til Stine, men også Stines atferd ifht egne barn? 

Ja der har du ett poeng!!!! Nei gudd vet å hva di andre tenker om ho?? 

• Liker 2
Skrevet
Agurk skrev (49 minutter siden):

Hvem av dem?

• Liker 2
Skrevet

Er ikke Stine 45 år gammel ? Hun virker så barnslig og umoden til å nerme seg 50 år! 

• Liker 1
Skrevet
Veranda skrev (Akkurat nå):

Er ikke Stine 45 år gammel ? Hun virker så barnslig og umoden til å nerme seg 50 år! 

Hun er 37.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...