SnippSnappSnute2 Skrevet 20. november 2021 #5321 Skrevet 20. november 2021 NiceOrNothing skrev (29 minutter siden): Et stikkord her er : offerkortet . Hun drar offerkortet så ofte d lar seg gjøre . Daglig drar hun d faktisk . Må vær ganske kjipt å være «gjengen « hennes , som i f eks joviale . Som drar bort på tur m henne , å får hele uken servert via snap hvor utslitt hun ble av d. Hun er rett og slett dobbeltmoralsk . Forsøker å gi andre skyldfølelse 24/7 . Offerkortet brukes jevnlig. Og gjerne på snap så alle seere kan føle med henne og gjerne synes synd på henne. Ikke lett for familie medlemmer å forsvare seg når hun har tusenvisav følgere. Snap er en soleklar nr.1i Stine sitt liv. Familien er kanskje prioritert og de må vente. Får vondt av barna som er publikum til alt som blir servert på skjerm, og oversett stort sett hele tiden. En dag har de ikke lyst å bruke tid på henne. Hun investerer ikke tid på dem. 16
SnippSnappSnute2 Skrevet 20. november 2021 #5322 Skrevet 20. november 2021 M.H85 skrev (34 minutter siden): Tøffelhelt selvfølgelig. Han er nok livredd å si et eneste ord feil. Han må bare nikke og bukke for å bevare freden i huset. Han kan heller ikke ha egne meninger og han tør ikke heller. Alle ser jo det. Trist for han. Ikke lett for mannen å forsvare seg foran tusenvis av Stine sine følgere. Han blir klemt i et hjørne. Hun tar siste ordet i alle sammenhenger på snap. Stakkars mann. Han er virkelig flink med barna det man ser. 9
SnippSnappSnute2 Skrevet 20. november 2021 #5323 Skrevet 20. november 2021 Gjenferdet skrev (27 minutter siden): Jeg hadde egentlig også avfulgt, men jeg måtte få med meg det pakkestyret. Da hun åpnet pakken stod Alex ved siden av. Hun snudde kameraet mot han og filmet han, og han så tydelig irritert og brydd ut. Sa ikke et ord. Det så virkelig ikke ut som han ville bli filmet. Tydelig 🙈. Stakkars mann. 4
Sharp75! Skrevet 20. november 2021 #5324 Skrevet 20. november 2021 Vintermåne skrev (14 minutter siden): Hæ?? så du mener jeg har gått ned på hennes nivå? Ved å gjengi hva hun sjøl sier (navnet) her på KG - i tråden om Stine Knutsen?? De som leser her er jo i god overvekt folk som ser hva hun sier på snappen……… Hun nevner hans navn og det forsvinner, ikke alle har hørt navnet hans Her blir det stående om det ikke blir moderert. Har hun løyet om det og dratt han inn i denne suppa og han ikke har noe det å gjøre, er helt uskyldig, så ja, da mener jeg det. 3
NiceOrNothing Skrevet 20. november 2021 #5325 Skrevet 20. november 2021 SnippSnappSnute2 skrev (8 minutter siden): Offerkortet brukes jevnlig. Og gjerne på snap så alle seere kan føle med henne og gjerne synes synd på henne. Ikke lett for familie medlemmer å forsvare seg når hun har tusenvisav følgere. Snap er en soleklar nr.1i Stine sitt liv. Familien er kanskje prioritert og de må vente. Får vondt av barna som er publikum til alt som blir servert på skjerm, og oversett stort sett hele tiden. En dag har de ikke lyst å bruke tid på henne. Hun investerer ikke tid på dem. En annen ting jeg syns er litt rart er at hun er mer sint på barnevernet enn faren . Faren hadde førstehåndsinformasjon om hvordan moren var ( vil jeg tro ) . At ikke han tok henne utav det, er nesten verre enn at barnevern ikke reagerte tilstrekkelig . Er min mening . Mange barn har ikke en forelder som «virker « . Hun hadde tross alt han .Rart han lot d fortsette . 19
Kristineye Skrevet 20. november 2021 #5326 Skrevet 20. november 2021 Blåmuggost skrev (1 time siden): Irriterende at jeg ikke klarer å avfølge henne. Men det er nok fordi jeg syns psykiatri er så spennende 🍿 Men dog, det er trist at ingen av hennes nærmeste griper inn. Akkurat det samme tenker jeg🙋🏼♀️😅 6
Stine vennesland Skrevet 20. november 2021 #5327 Skrevet 20. november 2021 Sharp75! skrev (41 minutter siden): Hun nevner hans navn og det forsvinner, ikke alle har hørt navnet hans Her blir det stående om det ikke blir moderert. Har hun løyet om det og dratt han inn i denne suppa og han ikke har noe det å gjøre, er helt uskyldig, så ja, da mener jeg det. Går det Ann å slette den meldinga med navnet til han fra butikken?? 2
Sharp75! Skrevet 20. november 2021 #5328 Skrevet 20. november 2021 Stine vennesland skrev (9 minutter siden): Går det Ann å slette den meldinga med navnet til han fra butikken?? Hun som har skrevet innlegget kan redigere det og ta det bort.
Stine vennesland Skrevet 20. november 2021 #5329 Skrevet 20. november 2021 Sharp75! skrev (3 minutter siden): Hun som har skrevet innlegget kan redigere det og ta det bort. Ok bra da håper jeg ho tar det bort 😊 2
Veranda Skrevet 20. november 2021 #5330 Skrevet 20. november 2021 Malleli89 skrev (1 time siden): At den gubben hennes ORKER! Står å klager på at klærne er «døtta nerri ein påsa, skrukått» ASSÅ HALLO! Jeg blir så oppgitt å flau.. Å at den mannen holder ut! Jeg hadde klikka, sånn helt seriøst.. Jeg hadde ikke orka å hatt det dramaet å den klaginga på inn å utpust rundt øra, han må ha en enorm tålmodighet.. Hvis ikke han bare er en tøffel, å tenker happy wife, happy Life,, Man kan jo tenke seg til spetakkelet om han sier seg uenig eller sier noe hun ikke liker😬🙄 Virker som en tøffel hele fyren. Og den pakken som inneholder billig klær fra Bangladesh.. lage et sånt helvette og i tillegg så frekk for 300 kr 😡😡 16
Stine vennesland Skrevet 20. november 2021 #5331 Skrevet 20. november 2021 Veranda skrev (2 minutter siden): Virker som en tøffel hele fyren. Og den pakken som inneholder billig klær fra Bangladesh.. lage et sånt helvette og i tillegg så frekk for 300 kr 😡😡 Ja mye drama med den dama der,blir helt matt 😱😱😱 7
SnippSnappSnute2 Skrevet 20. november 2021 #5332 Skrevet 20. november 2021 NiceOrNothing skrev (48 minutter siden): En annen ting jeg syns er litt rart er at hun er mer sint på barnevernet enn faren . Faren hadde førstehåndsinformasjon om hvordan moren var ( vil jeg tro ) . At ikke han tok henne utav det, er nesten verre enn at barnevern ikke reagerte tilstrekkelig . Er min mening . Mange barn har ikke en forelder som «virker « . Hun hadde tross alt han .Rart han lot d fortsette . Vi kan mene å tenke om akkurat dette tema. Det er mye man etter hvert reagerer på ja. Dette vil kanskje bli et tema i saken. Hvis jeg har skjønt rett var faren hennes nærmest pårørende han viste om morens misbruk og var første hånda informasjon. Stine har garantert mye sinne og sorg i forhold til moren og faren. Vi som har opplevd omsorgssvikt, vet at dette er en vanskelig situasjon å stå I. Veldig trist hun ikke ønsker å ta imot profesjonell hjelp. Mener det hadde gagnet hennes helsessituasjon, samt saken hennes. 9
Populært innlegg non_stop Skrevet 20. november 2021 Populært innlegg #5333 Skrevet 20. november 2021 Siden jeg visste lite om denne kvinnen så sjekket jeg henne ut på snap. Har nå fjernet henne igjen og det har ikke gått et døgn engang. Jeg orka ikke mer. Her er hva jeg sitter igjen med av tanker: -Det er TUNGT å høre på henne. Hun har en energi som gjør at jeg blir nedfor selv. -Hun kommer aldri til poenget. Hun prater monotont med masse pauser i mellom og det er et pes å både se og høre på. Jeg la henne til for å høre om denne "tyven", men jeg måtte jo spole til jeg fikk krampe i tommelen. Det kan da umulig være noen som gidder å sitte å se på hele greia når hun legger ut noe? -Familien er alltid i veien. Hun står på KJØKKENET og strør klærne utover kjøkkenbenken, skulder mot skulder med mannen sin som tappert prøver å stelle i stand ei ribbe, og hun sier passiv aggressivt til kamera at hun venter på at han skal bli ferdig sånn at hun kan vise frem klærne. Kom deg ut av kjøkkenet da vel og la mannen få lage mat i fred! -Gjør hun i det hele tatt noe annet enn å gå med mobilen i handa og filme? Står å filmer at sønnen vasker på badet, sitter å filmer mannen som monterer lampe, hun sier at etter hun sa på Snap at hun ikke gidder støvsuge så har hun blitt kontaktet av leverandører av robotstøvsugere. -"dama som fikk pakka mi ved en feil leverte den inn igjen så fort jeg nevnte at jeg kontakta polti' i går, her på snap 😌" = tror tydeligvis at hele verden følger med på det interessante livet hennes -mannen hennes står å monterer lampe og ber henne om å ikke filme ham. Nå har jeg kun sett noen få timer av hennes liv, men jeg har sett menn som er lei og på bristepunktet før et brudd tidligere, og han der ser mildt sagt DRITTLEI ut. Hvor lenge gidder han dette? -jeg spoler i det uendelige og når jeg endelig tror hun er ferdig ("nå skal jeg gå å være litt med resten av gjengen") så er hun fader meg tilbake igjen etter ti minutter 😳 Nei vettu hva, maken til negativt ladet menneske har jeg sjelden vært borti. Når hun smalt den blekka med papirer i benken med epikriser o.l, etterfulgt av masse babbel rundt det så forsto jeg at dette her orker ikke jeg se på. 50
Stine vennesland Skrevet 20. november 2021 #5334 Skrevet 20. november 2021 Jeg begynte å følge denne tråden om Stine her inne på KG etter ho lå å gråt å kalte dere her inne for fi…tt….og skal ikke skrive det ei gang.. Jeg syntes jo synd på dama å måtte jo inn her å se hva som var så galt.. Å da fikk jeg opp øya.. Spleisen og alt det der. Så fikk kritiske øyner etterpå da jeg så ho på snap.Alt dere beskriver her inne stemmer jo en prikk på åssen ho egentlig er irl. 26
Veranda Skrevet 20. november 2021 #5335 Skrevet 20. november 2021 DiSSE kleda skal i hvert fall en omgang i vaskemaskinen først!!! Sååååå skrukkete!!!!! Slenger posen på kjøkkenbenken. Tar opp to hanskepar, for så å slenge di bort til ribba. Tar opp en lue fra posen, lukter på den og trer den ned over hode sitt.. 🙄🙄 Allså er det mulig ........ 25
Stine vennesland Skrevet 20. november 2021 #5336 Skrevet 20. november 2021 Veranda skrev (2 minutter siden): DiSSE kleda skal i hvert fall en omgang i vaskemaskinen først!!! Sååååå skrukkete!!!!! Slenger posen på kjøkkenbenken. Tar opp to hanskepar, for så å slenge di bort til ribba. Tar opp en lue fra posen, lukter på den og trer den ned over hode sitt.. 🙄🙄 Allså er det mulig ........ reagerte på det samme 🤣🤣🤣🤣🤣 ho sier det ene å mener det andre 10
Linye Skrevet 20. november 2021 #5337 Skrevet 20. november 2021 Jeg blir altså så matt (som Stine sier) over at hun nå har bablet i vei om denne pakken i dagesvis og absolutt i hele dag. En lørdag! Er det mulig… Skulle ønske denne storyen lå der om noen dager/uker og hun kanskje kunne sett tilbake og kanskje merket hvor usannsynlig mye hun klager og snakker om noe så lite. En ren og skjær bagatell! 14
Linye Skrevet 20. november 2021 #5338 Skrevet 20. november 2021 Og ikke minst mellomste sønnen når han får julestrømpe av henne og han vil fortelle om kampen han var på og at det var gøy. «Kan høre mer etterpå jeg, skal gjøre meg ferdig her…». Og så fortsetter hun å snakke til telefonen. Trist!!!! 39
Stine vennesland Skrevet 20. november 2021 #5339 Skrevet 20. november 2021 Har sett lillegutten prøve å få oppmerksomhet fra mammaen sin mange ganger å ho ignorerer han på en sånn vondt i mammahjetet måte.kattunger får mere kos og oppmerksomhet 😭 25
Kristineye Skrevet 20. november 2021 #5340 Skrevet 20. november 2021 Linye skrev (22 minutter siden): Jeg blir altså så matt (som Stine sier) over at hun nå har bablet i vei om denne pakken i dagesvis og absolutt i hele dag. En lørdag! Er det mulig… Skulle ønske denne storyen lå der om noen dager/uker og hun kanskje kunne sett tilbake og kanskje merket hvor usannsynlig mye hun klager og snakker om noe så lite. En ren og skjær bagatell! Mye ord på å fortelle om lite😅 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå