Blåmuggost Skrevet 20. november 2021 #5301 Skrevet 20. november 2021 Veranda skrev (6 minutter siden): Haha så enig med deg 😂👌👌👌 Tenk hadde hun bare vert like pågående med bv saken som denne pakken på posten 🙈 Ikke sant!! Da hadde det skjedd ting, for det er slitsomt å ha en med såpass uttalt personlighetsforstyrrelse på nakken. Hun nevnte her i sta (?) at advokaten ventet på kommentarer til journalene fra fastlegene. Men det orket hun altså ikke å forholde seg til.. Så hvor viktig er egentlig den BV saken for henne 🤔 8
Alma87 Skrevet 20. november 2021 #5302 Skrevet 20. november 2021 NiceOrNothing skrev (4 timer siden): Ekstremt selvopptatt dame . Sikkert snill . Mn elsker følgerene sine mer enn familien sin . Det er skremmende. At de godtar det. Hadde blitt gal om noen i mitt hus skulle svinset rundt å snakka til en telefon hele dagene rundt meg 8
NiceOrNothing Skrevet 20. november 2021 #5303 Skrevet 20. november 2021 Alma87 skrev (9 minutter siden): Det er skremmende. At de godtar det. Hadde blitt gal om noen i mitt hus skulle svinset rundt å snakka til en telefon hele dagene rundt meg Enig ! Hadde bedt den personen flytte ut , å komme tilbake når kjærlighetsforhold til tlf var avsluttet . D er nesten noe sykelig over d. Hun unnskylder seg hvis hun har latt være å filme to min . Unnskylder seg til følgerene altsa . 10
NiceOrNothing Skrevet 20. november 2021 #5304 Skrevet 20. november 2021 Blåmuggost skrev (15 minutter siden): Ikke sant!! Da hadde det skjedd ting, for det er slitsomt å ha en med såpass uttalt personlighetsforstyrrelse på nakken. Hun nevnte her i sta (?) at advokaten ventet på kommentarer til journalene fra fastlegene. Men det orket hun altså ikke å forholde seg til.. Så hvor viktig er egentlig den BV saken for henne 🤔 Fordi hun bruker opp all sin energi på å krangle m folk ( Coop / post -nord ) . Hun sa d selv på snap . At d hadde sugd henne tom for energi . Wtf 😝. Må slutte å fokusere på bagateller da, å ta tak i viktige ting 😎 17
SnippSnappSnute2 Skrevet 20. november 2021 #5305 Skrevet 20. november 2021 (endret) Blåmuggost skrev (40 minutter siden): Irriterende at jeg ikke klarer å avfølge henne. Men det er nok fordi jeg syns psykiatri er så spennende 🍿 Men dog, det er trist at ingen av hennes nærmeste griper inn. Hvordan kan de nærmeste gripe inn? Har prøvd i egen familie. Hva hadde jeg/vi å stille opp med. Ingen ting. "Premien" ...vi ble helt utslitte. Vi måtte ta et valg å trekke oss bort. Stine et snart 40 år. Reglene i Norge. Hun må forstå at hun trenger veiledning og hjelp. Når jeg ser henne med familien i ettermiddag. Trist. Hun har ikke tid og overskudd til familien. Hun, pakken og klærne fokus. Stine bør bruke tid og overskudd på familien, papirene og saken sin. En pakke med dette innholdet krever så mye tid og energi. Eller er det syndebukken hun leter etter. Endret 20. november 2021 av SnippSnappSnute2 3
Malleli89 Skrevet 20. november 2021 #5306 Skrevet 20. november 2021 At den gubben hennes ORKER! Står å klager på at klærne er «døtta nerri ein påsa, skrukått» ASSÅ HALLO! Jeg blir så oppgitt å flau.. Å at den mannen holder ut! Jeg hadde klikka, sånn helt seriøst.. Jeg hadde ikke orka å hatt det dramaet å den klaginga på inn å utpust rundt øra, han må ha en enorm tålmodighet.. Hvis ikke han bare er en tøffel, å tenker happy wife, happy Life,, Man kan jo tenke seg til spetakkelet om han sier seg uenig eller sier noe hun ikke liker😬🙄 17
NiceOrNothing Skrevet 20. november 2021 #5307 Skrevet 20. november 2021 SnippSnappSnute2 skrev (9 minutter siden): Hvordan kan de nærmeste gripe inn? Har prøvd i egen familie. Hva hadde jeg/vi å stille opp med. Ingen ting. "Premien" ...vi ble helt utslitte. Vi måtte ta et valg å trekke oss bort. Stine et snart 40 år. Reglene i Norge. Hun må forstå at hun trenger veiledning og hjelp. Når jeg ser henne med familien i ettermiddag. Trist. Hun har ikke tid og overskudd til familien. Hun, pakken og klærne fokus. Stine bør bruke tid og overskudd på familien, papirene og saken sin. En pakke med dette innholdet krever så mye tid og energi. Eller er det syndebukken hun leter etter. Et stikkord her er : offerkortet . Hun drar offerkortet så ofte d lar seg gjøre . Daglig drar hun d faktisk . Må vær ganske kjipt å være «gjengen « hennes , som i f eks joviale . Som drar bort på tur m henne , å får hele uken servert via snap hvor utslitt hun ble av d. Hun er rett og slett dobbeltmoralsk . Forsøker å gi andre skyldfølelse 24/7 . 9
Sol Rampelyset Skrevet 20. november 2021 #5308 Skrevet 20. november 2021 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Sol. admin.
M.H85 Skrevet 20. november 2021 #5309 Skrevet 20. november 2021 Det er mange måneder siden jeg sluttet å følge Stine. Orket ikke klagingen mer, men i går når jeg kikket på tilfeldige kanaler kom hun opp og jeg har dermed sett en del siste døgnet (da hun sitter jo på mobilen 24/7),og jeg blir ikke overrasket... Alt dreier seg om henne. Bruker hun egentlig noe tid og energi på mann og barn? Jeg visste heller ikke at man ble skadelidende av å miste en pose med klær på salg. Imponerende..... Personlighetsforstyrrelse. Uten tvil. 16
M.H85 Skrevet 20. november 2021 #5310 Skrevet 20. november 2021 Malleli89 skrev (6 minutter siden): At den gubben hennes ORKER! Står å klager på at klærne er «døtta nerri ein påsa, skrukått» ASSÅ HALLO! Jeg blir så oppgitt å flau.. Å at den mannen holder ut! Jeg hadde klikka, sånn helt seriøst.. Jeg hadde ikke orka å hatt det dramaet å den klaginga på inn å utpust rundt øra, han må ha en enorm tålmodighet.. Hvis ikke han bare er en tøffel, å tenker happy wife, happy Life,, Man kan jo tenke seg til spetakkelet om han sier seg uenig eller sier noe hun ikke liker😬🙄 Tøffelhelt selvfølgelig. Han er nok livredd å si et eneste ord feil. Han må bare nikke og bukke for å bevare freden i huset. Han kan heller ikke ha egne meninger og han tør ikke heller. Alle ser jo det. Trist for han. 11
Silva Pluvialis Skrevet 20. november 2021 #5311 Skrevet 20. november 2021 (endret) Jeg hadde egentlig også avfulgt, men jeg måtte få med meg det pakkestyret. Da hun åpnet pakken stod Alex ved siden av. Hun snudde kameraet mot han og filmet han, og han så tydelig irritert og brydd ut. Sa ikke et ord. Det så virkelig ikke ut som han ville bli filmet. Endret 20. november 2021 av Gjenferdet 8
SnippSnappSnute2 Skrevet 20. november 2021 #5312 Skrevet 20. november 2021 Whitesnake69 skrev (3 timer siden): Jeg reagerte veldig på dette at hun igjen utleverer Tor Arne, så jeg ringte hans søster som jeg kjenner veldig godt for å informere henne at S driver på slik. Hun reagerte sterkt på det jeg fortalte og hun syns ikke dette er greit. Hun skal gå videre med det. Jeg har fått hennes godkjennelse til å skrive det her. Godt å høre at T A blir informert. Ikke greit at hun utleverer navn på coop ansatt. Vi hører kun hennes versjon. Om og om igjen. 9
SnippSnappSnute2 Skrevet 20. november 2021 #5313 Skrevet 20. november 2021 Polarpuma skrev (3 timer siden): Hun babler mere enn en arapapegøye. Tror ikke på hennes teorier. Tror heller ikke på at politiet har vært på saken. Men hvis det stemmer, så irriterer meg noe jævlig så mange skattepenger som blir sugd ut av politi og sykehusvesens ressurser, pga denne ustabile personens higen etter å bli sett og ustanselige behov for oppmerksomhet. Hun fyller så enormt mye og tar så mye plass, overalt. Som om at hun er det eneste som betyr noe i hele 👏👏👏 1
NiceOrNothing Skrevet 20. november 2021 #5314 Skrevet 20. november 2021 Gjenferdet skrev (8 minutter siden): Jeg hadde egentlig også avfulgt, men jeg måtte få med meg det pakkestyret. Da hun åpnet pakken stod Alex ved siden av. Hun snudde kameraet mot han og filmet han, og han så tydelig irritert og brydd ut. Sa ikke et ord. Det så virkelig ikke ut som han ville bli filmet. Syns synd i han . Sikkert verdens snilleste mann🙈 2
Anneisabell Skrevet 20. november 2021 #5315 Skrevet 20. november 2021 Gjenferdet skrev (6 minutter siden): Jeg hadde egentlig også avfulgt, men jeg måtte få med meg det pakkestyret. Da hun åpnet pakken stod Alex ved siden av. Hun snudde kameraet mot han og filmet han, og han så tydelig irritert og brydd ut. Sa ikke et ord. Det så virkelig ikke ut som han ville bli Tror jeg har tilgode og se han se fornøyd ut når han har blitt filma. Stemmen hans er også sånn irritert stemme. Skjønner han godt, jeg hadde bedt menneske dra, hadde aldri orka bodd med en så selv opptatt person 6
Vintermåne Skrevet 20. november 2021 #5316 Skrevet 20. november 2021 Sharp75! skrev (3 timer siden): Gjør det det bedre med å skrive hans navn her på KG? Tenk om det ikke er sant? Med å henge ut andre så går man jo ned på hennes nivå 🤷♀️ Hæ?? så du mener jeg har gått ned på hennes nivå? Ved å gjengi hva hun sjøl sier (navnet) her på KG - i tråden om Stine Knutsen?? De som leser her er jo i god overvekt folk som ser hva hun sier på snappen……… 3
Frklille Skrevet 20. november 2021 #5317 Skrevet 20. november 2021 «Nå skal jeg stoppe og være litt med gjengen min. Snakkas». 2 min senere «merkmini reklame….» også fortsetter filmingen. Husket hun ikke at hun skulle være med gjengen sin? 17
Linye Skrevet 20. november 2021 #5318 Skrevet 20. november 2021 Just now, Frklille said: «Nå skal jeg stoppe og være litt med gjengen min. Snakkas». 2 min senere «merkmini reklame….» også fortsetter filmingen. Husket hun ikke at hun skulle være med gjengen sin? Dette skjer jo nesten hver helg. Stakkars gjengen og stakkars Stine. Livet hennes fremstår mer og mer patetisk og egosentrisk. Alex sin smertegrense er vel snart nådd… 17
Frklille Skrevet 20. november 2021 #5319 Skrevet 20. november 2021 Linye skrev (Akkurat nå): Dette skjer jo nesten hver helg. Stakkars gjengen og stakkars Stine. Livet hennes fremstår mer og mer patetisk og egosentrisk. Alex sin smertegrense er vel snart nådd… Kjenner jeg blir så irriterte og lei meg på vegne av guttene hennes. Uten Alex hadde hun aldri klart å vært mor. Håper hun innser det en dag. 18
Linye Skrevet 20. november 2021 #5320 Skrevet 20. november 2021 2 minutter siden, Frklille said: Kjenner jeg blir så irriterte og lei meg på vegne av guttene hennes. Uten Alex hadde hun aldri klart å vært mor. Håper hun innser det en dag. Enig. Og håper hun/Alex våknet før det gjør for stor skade. Tenk å være så fraværende mor, med hennes oppvekst. Men er dessverre ofte slik det er.💔 18
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå