Silva Pluvialis Skrevet 20. november 2021 #5281 Skrevet 20. november 2021 (endret) Polarpuma skrev (8 minutter siden): Ja akkurat. Tror du på oss nå når vi sier at hun snakker usant og overdramatiserer? Jeg tror ikke alt hun sier stemmer overens med virkeligheten. Hun har vel ikke sagt direkte at politiet har kontaktet vedkommende, men det virker som hun tror at vedkommende har sett snappen og så fått kalde føtter. Det skal godt gjøres at akkurat denne personen har fått med seg dette på snap. Politiet har i alle fall ikke rukket å kontakte vedkommende på under et døgn. Sannsynligvis har personen bare levert tilbake pakken, helt uavhengig av politiets innblanding. Om hun hadde kontaktet politiet, eller ikke, så hadde nok ikke det endret på situasjonen. Sannsynligvis hadde pakken kommet til rette i dag, uansett, tenker jeg. 🤭 Endret 20. november 2021 av Gjenferdet 10
NiceOrNothing Skrevet 20. november 2021 #5282 Skrevet 20. november 2021 Gjenferdet skrev (1 minutt siden): Jeg tror ikke alt hun sier stemmer overens med virkeligheten. Hun har vel ikke sagt direkte at politiet har kontaktet vedkommende, men det virker som hun tror at vedkommende har sett snappen og så fått kalde føtter. Det skal godt gjøres at akkurat denne personen har fått med seg dette på snap. Politiet har i alle fall ikke rukket å kontakte vedkommende. Sannsynligvis har personen bare levert tilbake pakken, helt uavhengig av politiets innblanding. Om hun hadde kontaktet politiet eller ikke hadde nok ikke endret på situasjonen. Sannsynligvis hadde pakken kommet til rette i dag, uansett, tenker jeg. 🤭 Hun er ekstremt navlebeskuende . Tror hun er like avhengig av å eksponere seg på telefon sin som rusmisbrukere blir av heroin . Tror nok hun hadde hatt godt av en detox 9
Gjest Polarpuma Skrevet 20. november 2021 #5283 Skrevet 20. november 2021 2 minutter siden, Gjenferdet said: Jeg tror ikke alt hun sier stemmer overens med virkeligheten. Hun har vel ikke sagt direkte at politiet har kontaktet vedkommende, men det virker som hun tror at vedkommende har sett snappen og så fått kalde føtter. Det skal godt gjøres at akkurat denne personen har fått med seg dette på snap. Politiet har i alle fall ikke rukket å kontakte vedkommende på under et døgn. Sannsynligvis har personen bare levert tilbake pakken, helt uavhengig av politiets innblanding. Om hun hadde kontaktet politiet, eller ikke, så hadde nok ikke det endret på situasjonen. Sannsynligvis hadde pakken kommet til rette i dag, uansett, tenker jeg. 🤭 Det tenker jeg også. Og tror hun at alle mennesker i verden ser hennes snap? Og hun konkluderer jo med at pakken kom til rette etter at hun kontaktet politiet i går, så tolker jeg det som om at det er takket være dem pakken kom frem.
Silva Pluvialis Skrevet 20. november 2021 #5284 Skrevet 20. november 2021 Polarpuma skrev (3 minutter siden): Det tenker jeg også. Og tror hun at alle mennesker i verden ser hennes snap? Og hun konkluderer jo med at pakken kom til rette etter at hun kontaktet politiet i går, så tolker jeg det som om at det er takket være dem pakken kom frem. Jeg ser hva du mener. Det virker veldig rart at politiet allerede skulle ha rukket å ta tak i saken (mer enn å snakke med Stine da hun ringte), og attpåtil på en fredags ettermiddag eller kveld. Som minimum hadde politiet ventet til over helgen med å ta tak i saken..hvis de i det hele tatt hadde tatt tak i den. 4
NiceOrNothing Skrevet 20. november 2021 #5285 Skrevet 20. november 2021 Gjenferdet skrev (2 minutter siden): Jeg ser hva du mener. Det virker veldig rart at politiet allerede skulle ha rukket å ta tak i saken (mer enn å snakke med Stine da hun ringte), og attpåtil på en fredags ettermiddag eller kveld. Som minimum hadde politiet ventet til over helgen med å ta tak i saken..hvis de i det hele tatt hadde tatt tak i den. Men dere må da skjønne at en forsvunnet pakke er et Mega -stort landsdekkende problem . Har faktisk hørt at de vurderte å koble inn Kripos jeg 😂 14
Vintermåne Skrevet 20. november 2021 #5286 Skrevet 20. november 2021 Babyblue69 skrev (1 time siden): Men, hvem skal hun spørre ? Hun vet ikke hvem personen er… Akkurat- for hun har ikke noe med hvem det er - og hun kan ikke vite noe om denne personen og personens grunner …….. derfor må hun la det ligge og slutte å uttale seg om denne dama - for hun vet ikke!!! det er post nord eller coop som har gjort feil her! 9
NiceOrNothing Skrevet 20. november 2021 #5287 Skrevet 20. november 2021 Vintermåne skrev (16 minutter siden): Akkurat- for hun har ikke noe med hvem det er - og hun kan ikke vite noe om denne personen og personens grunner …….. derfor må hun la det ligge og slutte å uttale seg om denne dama - for hun vet ikke!!! det er post nord eller coop som har gjort feil her! Enig . Hun er verdensmester i å fronte i-landsproblem. 6
Babyblue69 Skrevet 20. november 2021 #5288 Skrevet 20. november 2021 Vintermåne skrev (16 minutter siden): Akkurat- for hun har ikke noe med hvem det er - og hun kan ikke vite noe om denne personen og personens grunner …….. derfor må hun la det ligge og slutte å uttale seg om denne dama - for hun vet ikke!!! det er post nord eller coop som har gjort feil her! Men, du skriver at hun skal spørre for å gjøre det hun oppfordrer til selv. Jeg bare lurer på hvem du mener hun skal spørre ?
Shorty83 Skrevet 20. november 2021 #5289 Skrevet 20. november 2021 Sånn som hu der snakker om alt av klær og produkter, så skulle nesten tru hu var programleder for tv-shop, for en entusiasme og folkens bare TRÆDVE kroner da. Eller 3 for 99 på make upmekka… 99 folkens, løp og kjøp 23
Malleli89 Skrevet 20. november 2021 #5290 Skrevet 20. november 2021 LinaHg skrev (4 timer siden): Nå må hun fader meg gi seg altså. Makan til drama og oppstyr for en pakke men noen klær. Skjønner at det er kjett og frustrerende når pakken ikke kommer til rette og ingen vil påta seg skylden, men politi, offentlig kringkasting, trusler, uthenging, osv, det er å dra det langt. Og nå som pakken har blitt levert, så er det fader meg ikke bra nok da heller. Hun vil ikke bruke de klærne fordi lappen er tatt av og de kan ha blitt brukt av andre? SIER HUN SOM HAR KJØPT KLÆR BRUKT PÅ TISE FØR! Altså, hu eier ikke skam, selvinnsikt eller vett overhode. Jeg fatter og begriper ikke at folk kam fortsette å forsvare denne dama her. Hjelp sier jeg. Skremmende oppførsel!! Å jeg tenkte det samme: Hun kan kjøpe klær på Tise, men hun kan ikke bruke de klærne som lappen er tatt av på😂🙈 Jo mere drama, jo bedre er det! Dama er snart 40 år… Jeg har ikke lenger ord for hva jeg mener om henne! Det blir bare værre å værre for hver dag.. Rett å slett en farlig dame! 18
Blåmuggost Skrevet 20. november 2021 #5291 Skrevet 20. november 2021 Shorty83 skrev (14 minutter siden): Sånn som hu der snakker om alt av klær og produkter, så skulle nesten tru hu var programleder for tv-shop, for en entusiasme og folkens bare TRÆDVE kroner da. Eller 3 for 99 på make upmekka… 99 folkens, løp og kjøp 😂😂😂👏🏼 3
Malleli89 Skrevet 20. november 2021 #5292 Skrevet 20. november 2021 Sharp75! skrev (1 time siden): Gjør det det bedre med å skrive hans navn her på KG? Tenk om det ikke er sant? Med å henge ut andre så går man jo ned på hennes nivå 🤷♀️ OMG!!🤦🏻♀️
LinaHg Skrevet 20. november 2021 #5293 Skrevet 20. november 2021 Malleli89 skrev (8 minutter siden): Skremmende oppførsel!! Å jeg tenkte det samme: Hun kan kjøpe klær på Tise, men hun kan ikke bruke de klærne som lappen er tatt av på😂🙈 Jo mere drama, jo bedre er det! Dama er snart 40 år… Jeg har ikke lenger ord for hva jeg mener om henne! Det blir bare værre å værre for hver dag.. Rett å slett en farlig dame! Ja, jeg blir helt skremt og helt paff jeg. Trodde ikke det var mulig å oppføre seg slik hun gjør. Det er da vel bare å vaske klærne før hun tar de i bruk. Klær hun kjøper på H&M har også blitt prøvd på av andre. For et ikke-problem. Men alt for å skape drama, styr og blest rundt henne selv. Alt for oppmerksomhet og content på snap. Alt for å fremstå viktig. Skjønner ikke at mannen hennes ikke reagerer på hvordan hun oppfører seg, behandler andre og styrer på. 20
Vintermåne Skrevet 20. november 2021 #5294 Skrevet 20. november 2021 Babyblue69 skrev (33 minutter siden): Men, du skriver at hun skal spørre for å gjøre det hun oppfordrer til selv. Jeg bare lurer på hvem du mener hun skal spørre ? Jeg skreiv: «spør da vel- eller drit i det …….» her er det jo åpenlyst at hun må drite i det…… eller- hun hadde vel faktisk fått en forklaring også, via coop ansatte?? Men hun tror ikke på den ….. så da lager hun andre konklusjoner som hun presenterer som sannheter …….. hun kan ikke spørre denne personen for hun har ikke noe med hvem det er - ergo så må hun drite i det 2
Silva Pluvialis Skrevet 20. november 2021 #5295 Skrevet 20. november 2021 LinaHg skrev (14 minutter siden): Ja, jeg blir helt skremt og helt paff jeg. Trodde ikke det var mulig å oppføre seg slik hun gjør. Det er da vel bare å vaske klærne før hun tar de i bruk. Klær hun kjøper på H&M har også blitt prøvd på av andre. For et ikke-problem. Men alt for å skape drama, styr og blest rundt henne selv. Alt for oppmerksomhet og content på snap. Alt for å fremstå viktig. Skjønner ikke at mannen hennes ikke reagerer på hvordan hun oppfører seg, behandler andre og styrer på. Så lenge klærne ikke er ødelagt er det bare å vaske dem.. ja, skjønner ikke hvorfor hun ikke vil bruke dem? 4
esmeralda1 Skrevet 20. november 2021 #5296 Skrevet 20. november 2021 Lappene sitter på alle klærne, så de er neppe brukt!! Alikevell må hun lage et shitshow uten like...For dette har vært en påkjenning for henne ? Orker ikke mere 😂 18
Blåmuggost Skrevet 20. november 2021 #5297 Skrevet 20. november 2021 Irriterende at jeg ikke klarer å avfølge henne. Men det er nok fordi jeg syns psykiatri er så spennende 🍿 Men dog, det er trist at ingen av hennes nærmeste griper inn. 22
Veranda Skrevet 20. november 2021 #5298 Skrevet 20. november 2021 Blåmuggost skrev (6 minutter siden): Irriterende at jeg ikke klarer å avfølge henne. Men det er nok fordi jeg syns psykiatri er så spennende 🍿 Men dog, det er trist at ingen av hennes nærmeste griper inn. Haha så enig med deg 😂👌👌👌 Tenk hadde hun bare vert like pågående med bv saken som denne pakken på posten 🙈 16
Sharp75! Skrevet 20. november 2021 #5299 Skrevet 20. november 2021 Malleli89 skrev (35 minutter siden): OMG!!🤦🏻♀️ Takk like så da 😘 1
Agurk Skrevet 20. november 2021 #5300 Skrevet 20. november 2021 Hun messer fortsatt om den pakka 🥵 Dette er så sykt 😳 10
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå