Gjest Polarpuma Skrevet 20. november 2021 #5261 Skrevet 20. november 2021 3 minutter siden, Gjenferdet said: Det er jo unektelig litt spesielt å beholde en pakke som ikke er ens egen og i tillegg klippe av prislappene. Jeg må si det. Samtidig, så lenge hun får pakken eller får den erstattet så burde det jo gå fint. Ja det er jeg helt enig med deg i. Det virker kjemperart at noen beholder pakken og klipper merker av. Men samtidig så tar jeg ikke Stines påstander som god fisk. Og dessuten, nå har hun fått pakken, så må hun gi seg. Argumentet om at noen kunne brukt klærne er jo veldig dårlig. De kan ikke ha brukt de lenge, for pakken var borte i 16 dager. Og Stine handler jo selv brukte klær på Tise. Dessuten tenkte jeg på at Stine har str XS. Hva er oddsen for at personen som fikk pakken hennes bruker samme str som Stine og har samme klessmak? Jeg har en stor omgangskrets og jeg kjenner nesten ingen voksne damer som bruker XS. Jeg tror her er mye fantasi, oppspinn og drama fra Stine, for å entertaine henne selv og seerne hennes.
NiceOrNothing Skrevet 20. november 2021 #5262 Skrevet 20. november 2021 Polarpuma skrev (10 minutter siden): Det jeg ser er en dame som bruker hele dagen med telefonen sin og har et tomt og innholdsløst liv. Det eneste som skjer i liver hennes er all den drama hun selv lager og kreerer. Hjelpes. Ser d samme som deg👆 Enormt meningsløst liv 11
Silva Pluvialis Skrevet 20. november 2021 #5263 Skrevet 20. november 2021 Polarpuma skrev (1 minutt siden): Ja det er jeg helt enig med deg i. Det virker kjemperart at noen beholder pakken og klipper merker av. Men samtidig så tar jeg ikke Stines påstander som god fisk. Og dessuten, nå har hun fått pakken, så må hun gi seg. Argumentet om at noen kunne brukt klærne er jo veldig dårlig. De kan ikke ha brukt de lenge, for pakken var borte i 16 dager. Og Stine handler jo selv brukte klær på Tise. Dessuten tenkte jeg på at Stine har str XS. Hva er oddsen for at personen som fikk pakken hennes bruker samme str som Stine og har samme klessmak? Jeg har en stor omgangskrets og jeg kjenner nesten ingen voksne damer som bruker XS. Jeg tror her er mye fantasi, oppspinn og drama fra Stine, for å entertaine henne selv og seerne hennes. Fikk du sett siste snap? Stine har en teori om at hun klippet av prislappene fordi hun skulle gi klærne videre i julegave, men at vedkommende fikk kalde føtter da Stine i går snakket om politiet på snap. 🤭 11
Sharp75! Skrevet 20. november 2021 #5264 Skrevet 20. november 2021 Vintermåne skrev (1 time siden): Altså - er det MULIG???? Hun henger ut denne personen som har fått feil pakke så til de grader; hun skulle bruke varene til gaver, hun er uærlig, hun lyver, hun er redd for Stine/politi 😳😳😳 hva med å følge sitt eget råd; SPØR da vel - eller så drit i det- det er hvertfall sjukt dårlig gjort å offentligjøre en haug med negative konklusjoner uten å ha prata med personen ……… Stine aner jo ikke hva som er det egentlige grunnen ………. Og nå er det en sånn vendetta mot denne personen som fikk en feil pakke i posten 🙄🙄 godt hun har sin partner in crime Tor Arne på coopen i Brummundalen da 🤪 og prisene er klippt av………. Nå vet ikke jeg hvordan det er med varer fra Lager 157 - men andre nettbutikker har jo ikke priser på varene du kjøper på nett?? Som HM f eks- det er ikke priser på lappene når du bestiller på nett……… Gjør det det bedre med å skrive hans navn her på KG? Tenk om det ikke er sant? Med å henge ut andre så går man jo ned på hennes nivå 🤷♀️ 1
Gjest Polarpuma Skrevet 20. november 2021 #5265 Skrevet 20. november 2021 2 minutter siden, Gjenferdet said: Fikk du sett siste snap? Stine har en teori om at hun klippet av prislappene fordi hun skulle gi klærne videre i julegave, men at vedkommende fikk kalde føtter da Stine i går snakket om politiet på snap. 🤭 Hun babler mere enn en arapapegøye. Tror ikke på hennes teorier. Tror heller ikke på at politiet har vært på saken. Men hvis det stemmer, så irriterer meg noe jævlig så mange skattepenger som blir sugd ut av politi og sykehusvesens ressurser, pga denne ustabile personens higen etter å bli sett og ustanselige behov for oppmerksomhet. Hun fyller så enormt mye og tar så mye plass, overalt. Som om at hun er det eneste som betyr noe i hele verden.
Hyfia Skrevet 20. november 2021 #5266 Skrevet 20. november 2021 Whitesnake69 skrev (24 minutter siden): Jeg reagerte veldig på dette at hun igjen utleverer Tor Arne, så jeg ringte hans søster som jeg kjenner veldig godt for å informere henne at S driver på slik. Hun reagerte sterkt på det jeg fortalte og hun syns ikke dette er greit. Hun skal gå videre med det. Jeg har fått hennes godkjennelse til å skrive det her. 🙌🏼🙌🏼🙌🏼🙌🏼 5
Gjest Polarpuma Skrevet 20. november 2021 #5267 Skrevet 20. november 2021 1 hour ago, Flettfrid said: Hun aksepterer ikke uærlighet....dronninga av uærlighet 🤣🙈 Ja skulle akkurat til å skrive det, men du kom meg i forkjøpet.
NiceOrNothing Skrevet 20. november 2021 #5268 Skrevet 20. november 2021 Agurk skrev (16 minutter siden): Emosjonell ustabil personlighetsforstyrrelse ispedd en solid dose dramatisk personlighetsforstyrrelse. Jeg blåser i om dette blir slettet som spekulasjoner. https://www.hjelptilhjelp.no/Personlighetsforstyrrelser/hva-er-en-hysterisk-dramatiserende-personlighetsforstyrrelse https://www.google.no/amp/s/www.lommelegen.no/psykisk-helse/personlighetsforstyrrelse/artikkel/ustabil-personlighetsforstyrrelse-borderline/70083319/amp 100% korrekt 👆 4
Anneisabell Skrevet 20. november 2021 #5269 Skrevet 20. november 2021 Pakka har bare dukket opp den tenker jeg. Men selvsagt stas med litt drama. Nekter å tro at coop og politi har brukt så mye tid på dette her... 11
Umami Skrevet 20. november 2021 #5270 Skrevet 20. november 2021 Hvis du er dum så ringer jeg politet -Stine 5år 26
NiceOrNothing Skrevet 20. november 2021 #5271 Skrevet 20. november 2021 Polarpuma skrev (12 minutter siden): Hun babler mere enn en arapapegøye. Tror ikke på hennes teorier. Tror heller ikke på at politiet har vært på saken. Men hvis det stemmer, så irriterer meg noe jævlig så mange skattepenger som blir sugd ut av politi og sykehusvesens ressurser, pga denne ustabile personens higen etter å bli sett og ustanselige behov for oppmerksomhet. Hun fyller så enormt mye og tar så mye plass, overalt. Som om at hun er det eneste som betyr noe i hele verden. 😆👆🙌 denne tråden burde ikke hett Stine Knudsen . Men Stines sirkus 😝 10
Gjest Polarpuma Skrevet 20. november 2021 #5272 Skrevet 20. november 2021 (endret) 50 minutter siden, NiceOrNothing said: Hun er ekstremt sensasjonslysten . Håper vel at noen av de snille følgerene syns synd i henne å kommer med en morgenlevering eller andre gaver , som plaster på såret for all «motgangen « hun opplever . Hun er stabilt ustabil . “Stabil ustabil.” Har jeg aldri hørt før, men det er utrolig treffende! Endret 20. november 2021 av Polarpuma
Gjest Polarpuma Skrevet 20. november 2021 #5273 Skrevet 20. november 2021 Er det forresten noen som gidder å se på at hun prøver briller 15000 ganger og snakker om briller i timesvis? Hvorfor skal alt overeksponeres, små temaer varer i evigheter. Jeg orker ikke lenger.
NiceOrNothing Skrevet 20. november 2021 #5274 Skrevet 20. november 2021 Polarpuma skrev (1 minutt siden): Er det forresten noen som gidder å se på at hun prøver briller 15000 ganger og snakker om briller i timesvis? Hvorfor skal alt overeksponeres, små temaer varer i evigheter. Jeg orker ikke lenger. Sneier av å til innom i helgene , men selv om jeg trykker meg forbi tonnevis m kjedelig prat, kommer d sjelden noe av interesse . Det handler ca Null % om BV sak . Tror aldri jeg har sett en snapper mer opptatt av seg selv . Tror rett og slett hun er forelsket i eget speilbilde . Er nok ikke lenge før hun monterer kamera over hele huset , så vi kan følge Stine minutt for minutt . 21
Silva Pluvialis Skrevet 20. november 2021 #5275 Skrevet 20. november 2021 (endret) Polarpuma skrev (34 minutter siden): Hun babler mere enn en arapapegøye. Tror ikke på hennes teorier. Tror heller ikke på at politiet har vært på saken. Men hvis det stemmer, så irriterer meg noe jævlig så mange skattepenger som blir sugd ut av politi og sykehusvesens ressurser, pga denne ustabile personens higen etter å bli sett og ustanselige behov for oppmerksomhet. Hun fyller så enormt mye og tar så mye plass, overalt. Som om at hun er det eneste som betyr noe i hele verden. Jeg synes det var en særs merkelig konklusjon at prislappen er tatt av for å gi klærne videre i julegave. Jeg tenker også at sjansen er relativt liten for at den personen som har mottatt pakken følger Stine og har funnet ut av at hun har kontaktet politiet. Og politiet bruker gjerne litt tid før ting skjer, så ikke at politiet har kontaktet vedkommende i løpet av mindre enn et døgn.. Det tar mer tid enn som så. Jeg tenker også at pakken har kommet til rette, og jeg håper nå at Stine kan legge ballen død uten å involvere politiet med anmeldelser.. Endret 20. november 2021 av Gjenferdet 23
Maryan190686 Skrevet 20. november 2021 #5276 Skrevet 20. november 2021 Hvorfor tilbringer hun så minimalt med tid med mann og barn når de endelig er hjemme og har «fri» fra bhg og jobb? Telefonen kommer først. 17
Gjest Polarpuma Skrevet 20. november 2021 #5277 Skrevet 20. november 2021 (endret) 35 minutter siden, Anneisabell said: Pakka har bare dukket opp den tenker jeg. Men selvsagt stas med litt drama. Nekter å tro at coop og politi har brukt så mye tid på dette her... Hun prøver å overbevise følgerne sine at HUN klarer å sparke politiet i gang, at de i løpet av en fredag ettermiddag/helg, kaster alt hva de har i hendene sine, alle alvorlige narkotika saker, barnemishandling og alvorlig bedrageri saker osv, at de skal ha hatt uttrykning med blålys til en person som har fått utlevert feil pakke fra Coop/Postnord.🤦♀️ Med andre ord, hun forteller hvor viktig hun er. Endret 20. november 2021 av Polarpuma
Gjest Polarpuma Skrevet 20. november 2021 #5278 Skrevet 20. november 2021 3 minutter siden, Maryan190686 said: Hvorfor tilbringer hun så minimalt med tid med mann og barn når de endelig er hjemme og har «fri» fra bhg og jobb? Telefonen kommer først. Fordi hun er ekstremt selvopptatt.
Silva Pluvialis Skrevet 20. november 2021 #5279 Skrevet 20. november 2021 (endret) Det sier mye om hvor mye politiet har å gjøre. Endret 4. oktober 2022 av Tvillingsjel 31
Gjest Polarpuma Skrevet 20. november 2021 #5280 Skrevet 20. november 2021 5 minutter siden, Gjenferdet said: Da jeg ringte inn til politiet fordi jeg ønsket å anmelde vold i nær relasjon så tok det meg nesten 3 måneder før jeg kom inn på avhør. Det sier mye om hvor mye politiet har å gjøre. Ja akkurat. Tror du på oss nå når vi sier at hun snakker usant og overdramatiserer?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå