Sharp75! Skrevet 20. november 2021 #5241 Skrevet 20. november 2021 Vintermåne skrev (16 minutter siden): Altså - er det MULIG???? Hun henger ut denne personen som har fått feil pakke så til de grader; hun skulle bruke varene til gaver, hun er uærlig, hun lyver, hun er redd for Stine/politi 😳😳😳 hva med å følge sitt eget råd; SPØR da vel - eller så drit i det- det er hvertfall sjukt dårlig gjort å offentligjøre en haug med negative konklusjoner uten å ha prata med personen ……… Stine aner jo ikke hva som er det egentlige grunnen ………. Og nå er det en sånn vendetta mot denne personen som fikk en feil pakke i posten 🙄🙄 godt hun har sin partner in crime Tor Arne på coopen i Brummundalen da 🤪 og prisene er klippt av………. Nå vet ikke jeg hvordan det er med varer fra Lager 157 - men andre nettbutikker har jo ikke priser på varene du kjøper på nett?? Som HM f eks- det er ikke priser på lappene når du bestiller på nett……… Lager har prisene på på varene du bestiller på nett
Agurk Skrevet 20. november 2021 #5242 Skrevet 20. november 2021 Politi politi politi, herregud nå må hun gi seg 😂 Politiet har aldri vært på den saken her 😅 For et kvinnemenneske 😳 16
Gjest Polarpuma Skrevet 20. november 2021 #5243 Skrevet 20. november 2021 31 minutter siden, Vintermåne said: Altså - er det MULIG???? Hun henger ut denne personen som har fått feil pakke så til de grader; hun skulle bruke varene til gaver, hun er uærlig, hun lyver, hun er redd for Stine/politi 😳😳😳 hva med å følge sitt eget råd; SPØR da vel - eller så drit i det- det er hvertfall sjukt dårlig gjort å offentligjøre en haug med negative konklusjoner uten å ha prata med personen ……… Stine aner jo ikke hva som er det egentlige grunnen ………. Og nå er det en sånn vendetta mot denne personen som fikk en feil pakke i posten 🙄🙄 godt hun har sin partner in crime Tor Arne på coopen i Brummundalen da 🤪 og prisene er klippt av………. Nå vet ikke jeg hvordan det er med varer fra Lager 157 - men andre nettbutikker har jo ikke priser på varene du kjøper på nett?? Som HM f eks- det er ikke priser på lappene når du bestiller på nett……… Tar alt hun sier med en krype salt. Hun er opptatt av å gjøre seg spennende med sensasjon og drama.
Gjest Polarpuma Skrevet 20. november 2021 #5244 Skrevet 20. november 2021 19 minutter siden, Agurk said: Politi politi politi, herregud nå må hun gi seg 😂 Politiet har aldri vært på den saken her 😅 For et kvinnemenneske 😳 Politiet har ikke tid til å lete etter bortkomne pakker i posten! Det er heller ikke deres jobb. Hun er gal.
Gjest Vår2 Skrevet 20. november 2021 #5245 Skrevet 20. november 2021 Hva er det som skjer! Har politiet ressurser å etterforske ei pakke med noen luer og votter fra Lager157? Jeg har ikke ord! Og sånn hun kjører på med denne saken 😳😳😳😳
Gjest Vår2 Skrevet 20. november 2021 #5246 Skrevet 20. november 2021 Tenk om det er ei overarbeidet alenemamma som faktisk har tatt feil? Nei dette er smertefullt å se altså 🥺
Flettfrid Skrevet 20. november 2021 #5247 Skrevet 20. november 2021 Hun aksepterer ikke uærlighet....dronninga av uærlighet 🤣🙈 27
NiceOrNothing Skrevet 20. november 2021 #5248 Skrevet 20. november 2021 Vintermåne skrev (1 time siden): Altså - er det MULIG???? Hun henger ut denne personen som har fått feil pakke så til de grader; hun skulle bruke varene til gaver, hun er uærlig, hun lyver, hun er redd for Stine/politi 😳😳😳 hva med å følge sitt eget råd; SPØR da vel - eller så drit i det- det er hvertfall sjukt dårlig gjort å offentligjøre en haug med negative konklusjoner uten å ha prata med personen ……… Stine aner jo ikke hva som er det egentlige grunnen ………. Og nå er det en sånn vendetta mot denne personen som fikk en feil pakke i posten 🙄🙄 godt hun har sin partner in crime Tor Arne på coopen i Brummundalen da 🤪 og prisene er klippt av………. Nå vet ikke jeg hvordan det er med varer fra Lager 157 - men andre nettbutikker har jo ikke priser på varene du kjøper på nett?? Som HM f eks- det er ikke priser på lappene når du bestiller på nett……… Hun er en intrigemaker . Lager gigantiske problemer av bittesmå dagligdagse ting . Får vondt i hodet av å høre på henne . Tvers gjennom selvopptatt , selvmedlidende og problem - fokusert . 18
MiniMusa Skrevet 20. november 2021 #5249 Skrevet 20. november 2021 Jeg blir så flau jeg, lage ett så stort nr ut av en egentlig bagatellmessig greie. Er ikke alle som har stålkontroll på alt hele tiden. Om man har bestilt en del pakker nå før jul, så kan jo historien stemme. Jeg kunne lett ha gjort samme feil, for man forventer jo at alle pakker man henter ut er til seg sjøl. Jeg er dårlig på å sjekke ordresedler osv... og HVA så om lappene er borte. Vask det i maskin, så er det ikke noe verre enn alt det hun kjøper brukt på Tise. Det må gå an å vise litt forståelse for at folk er forskjellige, og at alle ikke har så kontroll som henne. Hun har jo ikke så mye å holde styr på liksom. Dette kan være ei som kanskje er alenemor, jobber fullt osv osv... 19
Silva Pluvialis Skrevet 20. november 2021 #5250 Skrevet 20. november 2021 Polarpuma skrev (19 minutter siden): Politiet har ikke tid til å lete etter bortkomne pakker i posten! Det er heller ikke deres jobb. Hun er gal. Hadde hun ikke fått pakken nå? Da er det jo i alle fall ingenting politiet kan gjøre. Hun bør legge ballen død nå. 9
esmeralda1 Skrevet 20. november 2021 #5251 Skrevet 20. november 2021 Jeg er meget imponert over politiets ressurser i Brummundalen 🤔Kan ikke være mye kriminalitet der når de prioriterer tid på en feil utlevert pakke... 22
EllaSays Skrevet 20. november 2021 #5252 Skrevet 20. november 2021 Hun aksepterer ikke uærlighet, sier hun. Neivel. Men at hun selv blir tatt i løgn gang etter gang er greit, for de som nevner det kan jo bare blokkeres. Oppførselen er så ubehagelig! 16
NiceOrNothing Skrevet 20. november 2021 #5253 Skrevet 20. november 2021 esmeralda1 skrev (13 minutter siden): Jeg er meget imponert over politiets ressurser i Brummundalen 🤔Kan ikke være mye kriminalitet der når de prioriterer tid på en feil utlevert pakke... Hun er ekstremt sensasjonslysten . Håper vel at noen av de snille følgerene syns synd i henne å kommer med en morgenlevering eller andre gaver , som plaster på såret for all «motgangen « hun opplever . Hun er stabilt ustabil . 14
Babyblue69 Skrevet 20. november 2021 #5254 Skrevet 20. november 2021 Vintermåne skrev (1 time siden): Altså - er det MULIG???? Hun henger ut denne personen som har fått feil pakke så til de grader; hun skulle bruke varene til gaver, hun er uærlig, hun lyver, hun er redd for Stine/politi 😳😳😳 hva med å følge sitt eget råd; SPØR da vel - eller så drit i det- det er hvertfall sjukt dårlig gjort å offentligjøre en haug med negative konklusjoner uten å ha prata med personen ……… Stine aner jo ikke hva som er det egentlige grunnen ………. Og nå er det en sånn vendetta mot denne personen som fikk en feil pakke i posten 🙄🙄 godt hun har sin partner in crime Tor Arne på coopen i Brummundalen da 🤪 og prisene er klippt av………. Nå vet ikke jeg hvordan det er med varer fra Lager 157 - men andre nettbutikker har jo ikke priser på varene du kjøper på nett?? Som HM f eks- det er ikke priser på lappene når du bestiller på nett……… Men, hvem skal hun spørre ? Hun vet ikke hvem personen er… 2
Gjest Polarpuma Skrevet 20. november 2021 #5255 Skrevet 20. november 2021 18 minutter siden, Gjenferdet said: Hadde hun ikke fått pakken nå? Da er det jo i alle fall ingenting politiet kan gjøre. Hun bør legge ballen død nå. Pakken ligger hos coop. De ringte og informerte at pakken er kommet og de sier at prislappene er tatt av. Stine snakker mye om politiet og at hun fikk dem på saken og bla bla bla. Jeg tror ikke et dugg på henne.
Silva Pluvialis Skrevet 20. november 2021 #5256 Skrevet 20. november 2021 Polarpuma skrev (1 minutt siden): Pakken ligger hos coop. De ringte og informerte at pakken er kommet og de sier at prislappene er tatt av. Stine snakker mye om politiet og at hun fikk dem på saken og bla bla bla. Jeg tror ikke et dugg på henne. Det er jo unektelig litt spesielt å beholde en pakke som ikke er ens egen og i tillegg klippe av prislappene. Jeg må si det. Samtidig, så lenge hun får pakken eller får den erstattet så burde det jo gå fint. 7
Gjest Polarpuma Skrevet 20. november 2021 #5257 Skrevet 20. november 2021 (endret) 40 minutter siden, Vår2 said: Hva er det som skjer! Har politiet ressurser å etterforske ei pakke med noen luer og votter fra Lager157? Jeg har ikke ord! Og sånn hun kjører på med denne saken 😳😳😳😳 Det jeg ser er en dame som bruker hele dagen med telefonen sin og har et tomt og innholdsløst liv. Det eneste som skjer i liver hennes er all den drama hun selv lager og kreerer. Hjelpes. Endret 20. november 2021 av Polarpuma
Whitesnake69 Skrevet 20. november 2021 #5258 Skrevet 20. november 2021 Jeg reagerte veldig på dette at hun igjen utleverer Tor Arne, så jeg ringte hans søster som jeg kjenner veldig godt for å informere henne at S driver på slik. Hun reagerte sterkt på det jeg fortalte og hun syns ikke dette er greit. Hun skal gå videre med det. Jeg har fått hennes godkjennelse til å skrive det her. 42
esmeralda1 Skrevet 20. november 2021 #5259 Skrevet 20. november 2021 Polarpuma skrev (Akkurat nå): Det jeg ser er en dame som bruker hele dagen med telefonen sin og har et tomt og innholdsløst liv. Det eneste som skjer i liver hennes er all drama hun selv lager og kreerer. Hjelpes. Enig!! Det er et sirkus uten like...Men det virker ikke som hun har noen nære venninner, så da er det vel snap hun bruker som vi andre bruker venninner til ?? 14
Gresshoppa Skrevet 20. november 2021 #5260 Skrevet 20. november 2021 Whitesnake69 skrev (5 minutter siden): Jeg reagerte veldig på dette at hun igjen utleverer Tor Arne, så jeg ringte hans søster som jeg kjenner veldig godt for å informere henne at S driver på slik. Hun reagerte sterkt på det jeg fortalte og hun syns ikke dette er greit. Hun skal gå videre med det. Jeg har fått hennes godkjennelse til å skrive det her. Så bra!!👏🏼 13
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå