Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sharp75! skrev (9 timer siden):

Sier mer om deg enn meg 😉 når noen ikke er enige med dere som skriver mye dritt her eller synes dere går for langt så drar dere forsvarskortet eller fan kortet, dere har ikke annet å komme med, så kjør på........ 

Sitter ikke og skriver så nedlatende om andre menneske som mange her gjør, så hva jeg mener om Stine vet du egentlig veldig lite om....... 

til det siste der: jo det gjør du faktisk 

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Gjest Polarpuma
Skrevet (endret)

Hvordan gikk det egentlig med Amandaprosjektet? Fristen var 31.okt? Har enda ikke sett hun skulle vise teppene frem og levere dem til Lillehammer.

Endret av Polarpuma
Skrevet
Orly skrev (24 minutter siden):

til det siste der: jo det gjør du faktisk 

Om ting dere skriver ja, i flertall, ja. Når noen spør om jeg trenger teskje, kaller meg sharpie, går på alder og andre kommentarer, ja da er det lov å stå opp for seg selv, drar opp det ene kortet etter det andre 😉 jeg sitter ikke her og beskylder deg eller noen andre for å ha Munchausen syndrom f.eks. eller å ruse seg 😉

Noen av dere har bestemt dere for at jeg er fan av Stine og at jeg forsvarer henne, det må dere bare tror, igjen viser det hvor lite dere egentlig vet 🤷‍♀️

• Liker 2
Skrevet
Polarpuma skrev (23 minutter siden):

Hvordan gikk det egentlig med Amandaprosjektet? Fristen var 31.okt? Har enda ikke sett hun skulle vise teppene frem og levere dem til Lillehammer.

Nei det har vert helt stille på teppefronten... hun skulle vise frem når alle teppene var klar for levering.....!

• Liker 3
Skrevet
Polarpuma skrev (30 minutter siden):

Helt utrolig at vi ennå ikke har sett eller hørt noe. Frister å spørre de på Lillehammer.

• Liker 8
Skrevet

Hun gjør mye rart, det er sikkert, men det jeg ikke skjønner er: hvorfor reagerer ikke hennes nærmeste eller snapkontoen Joviale på hennes væremåte?

• Liker 18
Skrevet

Så var det åpning av pakke igjen. Masse nye klær til ei som ALDRI unner seg noe.. Lurer på når de eldste gutta skal få noe jeg. Virker som det bare er den yngste som får noe nytt hele tia. Det eneste hun har kjøpt til de andre er nye sokker for noen uker siden. 

Ser jo at hu er i sitt ess når det er åpning av pakker. Står og hopper og klapper hender for det er jo så gøy 😂😂  Hvor gammal er hu egentlig.. 

• Liker 22
Gjest Polarpuma
Skrevet
6 minutter siden, camie said:

Hun gjør mye rart, det er sikkert, men det jeg ikke skjønner er: hvorfor reagerer ikke hennes nærmeste eller snapkontoen Joviale på hennes væremåte?

Det kan da godt hende de reagerer, men det ser jo ikke vi.

Skrevet
Whitesnake69 skrev (5 minutter siden):

Så var det åpning av pakke igjen. Masse nye klær til ei som ALDRI unner seg noe.. Lurer på når de eldste gutta skal få noe jeg. Virker som det bare er den yngste som får noe nytt hele tia. Det eneste hun har kjøpt til de andre er nye sokker for noen uker siden. 

Ser jo at hu er i sitt ess når det er åpning av pakker. Står og hopper og klapper hender for det er jo så gøy 😂😂  Hvor gammal er hu egentlig.. 

TRÆÆDVE SCHPENN!!!!!! TRÆDVEEEE!!! ser jo helt manisk ut

• Liker 16
Skrevet
Whitesnake69 skrev (7 minutter siden):

Hun gjorde et stort nummer forrige uke av at eldstegutten hadde kjøpt seg gensere for penger han hadde tjent selv. Hadde det vært min 17-åring så hadde jeg kjøpt klær til ham så han kunne spart sine egne penger. Men sparing eksisterer sikkert ikke i vokabularet en gang hos fru Knutsen .... 😳

• Liker 20
Skrevet

Leser hun noen ganger her inne? Altså snakker om det? Hun burde jo ta til seg litt tips. Har bare fulgt med noen dager nå men er helt seriøst dønn sjokkert over hvor mye hun snapper. Det er jo timesvis hver dag!

• Liker 11
Skrevet (endret)

Nå må hun fader meg gi seg altså. Makan til drama og oppstyr for en pakke men noen klær. Skjønner at det er kjett og frustrerende når pakken ikke kommer til rette og ingen vil påta seg skylden, men politi, offentlig kringkasting, trusler, uthenging, osv, det er å dra det langt. Og nå som pakken har blitt levert, så er det fader meg ikke bra nok da heller. Hun vil ikke bruke de klærne fordi lappen er tatt av og de kan ha blitt brukt av andre? SIER HUN SOM HAR KJØPT KLÆR BRUKT PÅ TISE FØR! Altså, hu eier ikke skam, selvinnsikt eller vett overhode. Jeg fatter og begriper ikke at folk kam fortsette å forsvare denne dama her. Hjelp sier jeg.

Endret av LinaHg
  • Liker 20
Skrevet
LinaHg skrev (3 minutter siden):

Nå må hun fader meg gi seg altså. Makan til drama og oppstyr for en pakke men noen klær. Skjønner at det er kjett og frustrerende når pakken ikke kommer til rette og ingen vil påta seg skylden, men politi, offentlig kringkasting, trusler, uthenging, osv, det er å dra det langt. Og nå som pakken har blitt levert, så er det fader meg ikke bra nok da heller. Hun vil ikke bruke de klærne fordi lappen er tatt av og de kan ha blitt brukt av andre? SIER HUN SOM HAR KJØPT KLÆR BRUKT PÅ TISE FØR! Altså, hu eier ikke skam, selvinnsikt eller vett overhode. Jeg fatter og begriper ikke at folk kam fortsette å forsvare denne dama her. Hjelp sier jeg.

Hun har fått pakken nå, men vil fortsatt anmelde??

Skrevet
LinaHg skrev (3 minutter siden):

Tenker tydeligvis ikke på når ho handler i fysiske butikker, at klærne ho prøver og evt kjøper har 99% sikkert blitt prøvd av andre tidligere🙈

• Liker 10
Skrevet
Minipilla skrev (10 minutter siden):

Leser hun noen ganger her inne? Altså snakker om det? Hun burde jo ta til seg litt tips. Har bare fulgt med noen dager nå men er helt seriøst dønn sjokkert over hvor mye hun snapper. Det er jo timesvis hver dag!

Har faktisk gitt opp å følge henne . Gjorde d pga barnevernssak , Mn timelange samtaler om katt & fokus på slitenhet / sykdom gjorde det uinteressant . Man får mer av d man fokuserer på. Å hun fokuserer på sykdom . 

• Liker 15
Skrevet

Jeg startet å følge henne pga saken i tv2 om barnevernssaken, men sluttet å følge tidligere denne uken. 

Det blir for egosentrisk fokus, for mye skuespill, og jeg gremmes av at unger og mann blir neglisjert for at hun prioriterer lange monologer til en skjerm. 

• Liker 21
Skrevet
camie skrev (Akkurat nå):

Jeg startet å følge henne pga saken i tv2 om barnevernssaken, men sluttet å følge tidligere denne uken. 

Det blir for egosentrisk fokus, for mye skuespill, og jeg gremmes av at unger og mann blir neglisjert for at hun prioriterer lange monologer til en skjerm. 

Ekstremt selvopptatt dame . Sikkert snill . Mn elsker følgerene sine mer enn familien sin . 

• Liker 5
Skrevet (endret)

Altså - er det MULIG???? Hun henger ut denne personen som har fått feil pakke så til de grader; hun skulle bruke varene til gaver, hun er uærlig, hun lyver, hun er redd for Stine/politi 😳😳😳 hva med å følge sitt eget råd; SPØR da vel - eller så drit i det- det er hvertfall sjukt dårlig gjort å offentligjøre en haug med negative konklusjoner uten å ha prata med personen ……… Stine aner jo ikke hva som er det egentlige grunnen ………. Og nå er det en sånn vendetta mot denne personen som fikk en feil pakke i posten 🙄🙄 godt hun har sin partner in crime ….. på coopen i Brummundalen da 🤪 

og prisene er klippt av………. Nå vet ikke jeg hvordan det er med varer fra Lager 157 - men andre nettbutikker har jo ikke priser på varene du kjøper på nett?? Som HM f eks- det er ikke priser på lappene når du bestiller på nett……… 

Endret av Vintermåne
  • Liker 18
Gjest Polarpuma
Skrevet
13 minutter siden, camie said:

Jeg må bare kaste inn håndkle og avfølge henne. Jeg har ikke tid til å se på, fordi hun snapper i mange timer. Til og med når jeg spoler forbi, så tar det for lang tid.

Skrevet

Vet den ansatte på Extra at Stine navngir hen gjentatte ganger foran flere tusen mennesker? Stakkars. 

• Liker 18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...