Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
Agurk skrev (Akkurat nå):

Plasser ansvaret der det hører hjemme. Nok en gang henger Stine ut folk på åpen snapkanal, og du hiver deg på og forsvarer Stine. Kan være 1000 grunner for at damen ikke har fått levert tilbake pakken/svart på telefon.

Der fikk du brukt forsvarskortet 👏👏👏 ansvaret for at pakken er vekke er faktisk ikke Stine sine feil, har noen fått inntrykk av det?? Siden du skriver plasser ansvaret der det hører hjemme 😉

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Agurk skrev (1 minutt siden):

Har opplevd feil mange ganger, og valgt å løse det på en helt annen måte enn Stine. Og det løste seg, uten at jeg trengte å henge ut folk eller involvere politi av den grunn.

Har aldri sagt at hun har løst det på en god måte har jeg det? 🤔

Skrevet
Sharp75! skrev (2 minutter siden):

Der fikk du brukt forsvarskortet 👏👏👏 ansvaret for at pakken er vekke er faktisk ikke Stine sine feil, har noen fått inntrykk av det?? Siden du skriver plasser ansvaret der det hører hjemme 😉

Det juridiske ansvaret ligger hos Coop/postnord. Teskje ass.

• Liker 14
Skrevet
Agurk skrev (15 minutter siden):

Det er jo ikke dama som mottok pakken sin feil at Coop/postnord har utlevert feil pakke og at de ikke blir enige om hvem som skal betale erstatning 😅 Dette er en Ikke-sak. 

Jeg har heller ikke sagt at det er hennes feil, men at Coop/posten /postnord helst hadde sett at hun som fikk den utlevert hadde levert den tilbake.

• Liker 2
Skrevet
Agurk skrev (Akkurat nå):

Det juridiske ansvaret ligger hos Coop/postnord. Teskje ass.

Trenger ikke teskje gjør du? 🤦‍♀️🤦‍♀️

• Liker 1
Skrevet
Flettfrid skrev (4 minutter siden):

Jeg har heller ikke sagt at det er hennes feil, men at Coop/posten /postnord helst hadde sett at hun som fikk den utlevert hadde levert den tilbake.

Ja, er ikke det helt vanlig prosedyre om de har gjort en feil at de ønsker å rette opp i det, at de ønsker pakken tilbake og ønsker kontakt med kunden? 🤔

• Liker 2
Skrevet

Jeg syntes historien høres helt vill ut jeg!

Vanligvis gir man vel beskjed om at pakken ikke er mottatt.. Coop eller postnor erstatter,innvolverer vel ikke pakkemottaker i sine interne granskerutiner.. og utleverer ansatt og nesten den uheldige som feilaktig fikk pakken?!!

Den uheldige kan ha slengt pakken på boden frem til jul for alt vi vet.

Syntes det hele høres altfor merkelig ut jeg

• Liker 21
Skrevet
Gjenferdet skrev (1 time siden):

Hvis hun får erstatning så bør jo problemet være ute av verden. Enig i det. 

Hun nevnte vel engang at det hjalp ikke at hun fikk erstatning, for hun hadde jo handlet på salg. Og det hun hadde handlet var ikke på salg nå lenger, så da fikk hun ikke det hun hadde kjøpt for samme beløp.. Da mente hun også at lager157 fikk gi henne de klærne til den samme prisen hun kjøpte for på salg….

• Liker 2
Skrevet

Hun eier jo ikke sunn fornuft, og jeg fatter bare ikke at hun er villig til å gå så innmari langt for så lite. 

Hun fremstår usympatisk, urimelig og teit. Politiet, liksom? 

• Liker 16
Skrevet (endret)

Jeg for min del kommer iallefall aldri til å handle på coop i Brumunddal noensinne hvis det er som Stine forteller: at de ansatte går igjennom overvåkningen for å stalke meg og andre kunder på Facebook. Uansett årsak! Dette må jo være ulovlig! 😳 

Jeg har familie i Brumunddal og er innom av og til, og skal iallefall aldri sette min fot innom denne butikken hvis det er sånn de driver på! 

Ang damen (vet de i det hele tatt at det er en dame som har fått to pakker?) og utlevering av pakken, det trenger ikke bety noenting. Hvis mannen min feks har bestilt noe, så kan det hende han logger seg inn i mitt navn. Har ofte hentet pakker jeg ikke aner hva er. Ville ikke stusset på om det var en eller 2 pakker jeg fikk med meg. At hun ikke svarer på telefon, kan jo være utallige grunner. De kan ha feil nr, hun kan være forsiktig med fremmede nr osv.

Alt er ikke alltid så logisk som at en dame sitter og godter seg med pakken til Stine, alvorlig talt. 

Anmelde dette? Ja, da kan de jo anmelde Coop også da i samme slengen, for brudd på overvåking! De utleverer jo mye informasjon til en random kunde også, som her er Stine! 

Endret av Jajajane
  • Liker 24
Skrevet
Toiny skrev (19 minutter siden):

Jeg syntes historien høres helt vill ut jeg!

Vanligvis gir man vel beskjed om at pakken ikke er mottatt.. Coop eller postnor erstatter,innvolverer vel ikke pakkemottaker i sine interne granskerutiner.. og utleverer ansatt og nesten den uheldige som feilaktig fikk pakken?!!

Den uheldige kan ha slengt pakken på boden frem til jul for alt vi vet.

Syntes det hele høres altfor merkelig ut jeg

Det tenker jeg også …….. det er jo helt merkelig - at butikken liksom gransker kamera for så å finne denne personen på facebook 😳😳😳 høres ikke sannsynlig ut…..

• Liker 19
Skrevet
Sharp75! skrev (56 minutter siden):

Ærlighet varer lengst 😉 sak hadde vært løst hadde h*n som mottok pakke levert den tilbake 🤷‍♀️

Ærlighet varer lengst, ja - men ennå så forsvarer du en (lyst)løgner her inne..?

• Liker 7
Skrevet
Gresshoppa skrev (1 minutt siden):

Ærlighet varer lengst, ja - men ennå så forsvarer du en (lyst)løgner her inne..?

Det er dine ord 😉

• Liker 1
Skrevet
EllaSays skrev (37 minutter siden):

Hun eier jo ikke sunn fornuft, og jeg fatter bare ikke at hun er villig til å gå så innmari langt for så lite. 

Hun fremstår usympatisk, urimelig og teit. Politiet, liksom? 

Hun anmeldte jo flere av brukerne her inne også, og folk kunne bare vente seg et brev i posten osv. Hvem her har mottatt brev fra politiet? Absolutt ingen. Bare bullshiet. Hun truer, skremmer og hevder seg over.

• Liker 14
Skrevet
Sharp75! skrev (1 minutt siden):

Det er dine ord 😉

Det var svar nok for meg😆

• Liker 4
Skrevet
Gresshoppa skrev (3 minutter siden):

Det var svar nok for meg😆

Sier mer om deg enn meg 😉 når noen ikke er enige med dere som skriver mye dritt her eller synes dere går for langt så drar dere forsvarskortet eller fan kortet, dere har ikke annet å komme med, så kjør på........ 

Sitter ikke og skriver så nedlatende om andre menneske som mange her gjør, så hva jeg mener om Stine vet du egentlig veldig lite om....... 

• Liker 2
Skrevet
Sharp75! skrev (5 minutter siden):

Sier mer om deg enn meg 😉 når noen ikke er enige med dere som skriver mye dritt her eller synes dere går for langt så drar dere forsvarskortet eller fan kortet, dere har ikke annet å komme med, så kjør på........ 

Sitter ikke og skriver så nedlatende om andre menneske som mange her gjør, så hva jeg mener om Stine vet du egentlig veldig lite om....... 

Jeg vet akkurat nok til at jeg kan skrive det jeg skriver her, uten å hverken snakke dritt eller være uærlig.
Denne tråden blir moderert støtt og stadig, dermed er ingenting av det som står her hverken «dritt» eller «nedlatende» ting.

• Liker 9
Skrevet (endret)
Gresshoppa skrev (6 minutter siden):

Jeg vet akkurat nok til at jeg kan skrive det jeg skriver her, uten å hverken snakke dritt eller være uærlig.
Denne tråden blir moderert støtt og stadig, dermed er ingenting av det som står her hverken «dritt» eller «nedlatende» ting.

For det blir moderert bort 🤦‍♀️ det blir jo skrevet....... 

Ingenting dritt eller nedlatende i denne tråden? 😂😂 det var dagens

Endret av Sharp75!
Glemte en setning
  • Liker 1
Skrevet
Sharp75! skrev (8 timer siden):

Det som er dritt og nedlatende blir jo moderert bort, ergo det som står igjen er ikke det. Sharpie😉 Man må jo ta utgangspunkt i hva som får lov til å stå.

• Liker 5
Skrevet
Sharp75! skrev (8 timer siden):

Og alt dette blir også moderert bort som avsporing😝

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...