Silva Pluvialis Skrevet 19. november 2021 #5161 Skrevet 19. november 2021 Polarpuma skrev (Akkurat nå): Coop har kommet til å klistre hennes pakke på en annens pakke. Og nå skal denne person anmeldes og stalkes. 😲 Det gir ingen mening at en person skal anmeldes når Coop har skrevet feil på en pakke. Denne personen har jo ikke akkurat stjålet noe? Og har ikke Stine fått pengene igjen? Da kan hun jo bare bestille på nytt? 10
Gjest Polarpuma Skrevet 19. november 2021 #5162 Skrevet 19. november 2021 Just now, Gjenferdet said: Det gir ingen mening at en person skal anmeldes når Coop har skrevet feil på en pakke. Denne personen har jo ikke akkurat stjålet noe? Og har ikke Stine fått pengene igjen? Da kan hun jo bare bestille på nytt? Jooo det er jo nettopp det. Hun får pakken erstattet. Men skal likevel lage et helvete.
Tessa12 Skrevet 19. november 2021 #5163 Skrevet 19. november 2021 Polarpuma skrev (1 minutt siden): Jooo det er jo nettopp det. Hun får pakken erstattet. Men skal likevel lage et helvete. …og i tillegg for alt hun vet så kan jo personen ha returnert pakken siden det antakelig ikke var det den skulle ha i den.. 12
Silva Pluvialis Skrevet 19. november 2021 #5164 Skrevet 19. november 2021 (endret) Polarpuma skrev (3 minutter siden): Jooo det er jo nettopp det. Hun får pakken erstattet. Men skal likevel lage et helvete. Hvis hun får pakken erstattet så er vel problemet ut av verden? Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor hun skal ta det ut på den som har mottatt pakken hennes. Er vel ikke hennes skyld at postnord har sendt den til feil person? Hvorfor skal hun anmeldes? Jeg hadde blitt passe satt ut om jeg hadde blitt anmeldt fordi jeg uforskyldt hadde mottatt en pakke i posten som ikke var til meg. 🤷♀️ Endret 19. november 2021 av Gjenferdet 13
FrkZ Skrevet 19. november 2021 #5165 Skrevet 19. november 2021 Tessa12 skrev (Akkurat nå): …og i tillegg for alt hun vet så kan jo personen ha returnert pakken siden det antakelig ikke var det den skulle ha i den.. Garantert🙈 3
Konfliktsky Skrevet 19. november 2021 #5166 Skrevet 19. november 2021 Gjenferdet skrev (8 minutter siden): Hva er det hun har anmeldt, egentlig? En pakke som ikke har kommet? Kan noen oppdatere? Jeg ser ikke at det har skjedd noe lovbrudd her? Bare hææææ? Coop og PostNord har prøvd å ringe hun som har fått pakken men hun tar ikke telefonen. Siden det er 16 dager siden Coop leverte ut pakken hennes er Stine utålmodig på å få erstatning for pakken. Derfor vil hun nå politianmelde henne uten at hun vet hvem hun er 🤔 10
Silva Pluvialis Skrevet 19. november 2021 #5167 Skrevet 19. november 2021 Konfliktsky skrev (1 minutt siden): Coop og PostNord har prøvd å ringe hun som har fått pakken men hun tar ikke telefonen. Siden det er 16 dager siden Coop leverte ut pakken hennes er Stine utålmodig på å få erstatning for pakken. Derfor vil hun nå politianmelde henne uten at hun vet hvem hun er 🤔 Jeg vil regne med at pakken enten blir sendt tilbake til butikken og levert til Stine, evt at Stine får pengene tilbake hvis hun ikke får pakken. Jeg skjønner ikke hva politiet skal bistå med i denne saken? Det har jo ikke skjedd noe straffbart? 8
Anneisabell Skrevet 19. november 2021 #5168 Skrevet 19. november 2021 Gjenferdet skrev (Akkurat nå): Jeg vil regne med at pakken enten blir sendt tilbake til butikken og levert til Stine, evt at Stine får pengene tilbake hvis hun ikke får pakken. Jeg skjønner ikke hva politiet skal bistå med i denne saken? Det har jo ikke skjedd noe straffbart? Det er jo bare for å skape mer drama. Dama er drama Queen number one. 12
Gjest Polarpuma Skrevet 19. november 2021 #5169 Skrevet 19. november 2021 1 minutt siden, Gjenferdet said: Jeg vil regne med at pakken enten blir sendt tilbake til butikken og levert til Stine, evt at Stine får pengene tilbake hvis hun ikke får pakken. Jeg skjønner ikke hva politiet skal bistå med i denne saken? Det har jo ikke skjedd noe straffbart? Stine sier at coop har kontaktet vedkommende som fikk pakken via facebook. Personen har ikke svart. Da skal det politianmeldes! Hun snakker om denne personen som om hun skulle være den værste kriminelle.
Silva Pluvialis Skrevet 19. november 2021 #5170 Skrevet 19. november 2021 Polarpuma skrev (Akkurat nå): Stine sier at coop har kontaktet vedkommende som fikk pakken via facebook. Personen har ikke svart. Da skal det politianmeldes! Hun snakker om denne personen som om hun skulle være den værste kriminelle. Rart å ikke svare, men det kan jo være en naturlig forklaring bak? Angst, mye å gjøre, eller?? Så lenge Stine får pengene tilbake, så bør jo det holde? 8
Konfliktsky Skrevet 19. november 2021 #5171 Skrevet 19. november 2021 Gjenferdet skrev (4 minutter siden): Jeg vil regne med at pakken enten blir sendt tilbake til butikken og levert til Stine, evt at Stine får pengene tilbake hvis hun ikke får pakken. Jeg skjønner ikke hva politiet skal bistå med i denne saken? Det har jo ikke skjedd noe straffbart? Det virker ikke som hun får erstatning før Coop eller postnord har fått svar fra hun damen som har fått pakken hennes 🤔 Derfor tror jeg hun vil politianmelde, hun er utålmodig på å få erstattet pakken. Hun har vel funnet noe mer hun skal shoppe så hun trenger pengene 😳 8
FrkZ Skrevet 19. november 2021 #5172 Skrevet 19. november 2021 Gjenferdet skrev (1 minutt siden): Rart å ikke svare, men det kan jo være en naturlig forklaring bak? Angst, mye å gjøre, eller?? Så lenge Stine får pengene tilbake, så bør jo det holde? Lurer på om de har prøvd å sende melding til vedkommende. Huff, for en situasjon🙈 3
Gjest Polarpuma Skrevet 19. november 2021 #5173 Skrevet 19. november 2021 1 minutt siden, Gjenferdet said: Rart å ikke svare, men det kan jo være en naturlig forklaring bak? Angst, mye å gjøre, eller?? Så lenge Stine får pengene tilbake, så bør jo det holde? Ja det bør holde i massevis.
Gjest Polarpuma Skrevet 19. november 2021 #5174 Skrevet 19. november 2021 Just now, Konfliktsky said: Det virker ikke som hun får erstatning før Coop eller postnord har fått svar fra hun damen som har fått pakken hennes 🤔 Derfor tror jeg hun vil politianmelde, hun er utålmodig på å få erstattet pakken. Hun har vel funnet noe mer hun skal shoppe så hun trenger pengene 😳 Det er ikke hennes problem at pakken er utlevert til feil person. Hun får erstatning! Nå burde hun la det ligge, men det kan hun jo ikke, for hun får jo næring av drama.
Konfliktsky Skrevet 19. november 2021 #5175 Skrevet 19. november 2021 FrkZ skrev (Akkurat nå): Lurer på om de har prøvd å sende melding til vedkommende. Huff, for en situasjon🙈 Jeg mener hun sa at både postnord og Coop hadde ringt «tyven» flere ganger og de har søkt henne opp på Facebook 😳
Konfliktsky Skrevet 19. november 2021 #5176 Skrevet 19. november 2021 Polarpuma skrev (Akkurat nå): Det er ikke hennes problem at pakken er utlevert til feil person. Hun får erstatning! Nå burde hun la det ligge, men det kan hun jo ikke, for hun får jo næring av drama. Jeg ble ganske sjokkert når hun fortalte at hun skulle politianmelde henne 😳 Snakk om å overdrive 🙈 13
Gjest Polarpuma Skrevet 19. november 2021 #5177 Skrevet 19. november 2021 Just now, Konfliktsky said: Jeg ble ganske sjokkert når hun fortalte at hun skulle politianmelde henne 😳 Snakk om å overdrive 🙈 Hun skulle? Hun har gjort, sier hun? Men har hun navnet hennes?
Vintermåne Skrevet 19. november 2021 #5178 Skrevet 19. november 2021 Gjenferdet skrev (4 minutter siden): Rart å ikke svare, men det kan jo være en naturlig forklaring bak? Angst, mye å gjøre, eller?? Så lenge Stine får pengene tilbake, så bør jo det holde? Ja, eller som meg - tar ikke tlf når det ringer ukjent nummer 🙈 altfor mye tlf selgere som ringer for tida….. 17
Konfliktsky Skrevet 19. november 2021 #5179 Skrevet 19. november 2021 Polarpuma skrev (Akkurat nå): Hun skulle? Hun har gjort, sier hun? Men har hun navnet hennes? Hun har ikke navnet hennes, derfor involverer hun politiet 🤔 Da må vel politiet kontakte Coop eller postnord for å få navnet til den personen. Kan ikke skjønne hvis politiet vil prioritere å bruke tid på en sånn filleting 😳 5
Silva Pluvialis Skrevet 19. november 2021 #5180 Skrevet 19. november 2021 (endret) Vintermåne skrev (På 19.11.2021 den 21.33): Ja, eller som meg - tar ikke tlf når det ringer ukjent nummer 🙈 altfor mye tlf selgere som ringer for tida….. Ikke jeg heller Endret 4. oktober 2022 av Tvillingsjel 9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå