Gå til innhold

Stine Knutsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
LinaHg skrev (2 timer siden):

Ja, det er tydelig gjennom snap i hvert fall at hun ikke har alt for mange rundt seg. Og det er ikke rart om hun har samme oppførsel mot de i rundt seg som hun viser på snap. 
Jeg bare skjønner ikke folk her inne som skal forsvare henne og gi henne masse sympati fordi hun kanskje har en diagnose hun selv ikke vet om/ikke ønsker å vite om. Altså, man er ikke fritatt for dårlig oppførsel selv om man har en diagnose. Jeg blir så irritert på den oppførselen hennes, usannheter hun kommer med, og hele opplegget at jeg snart eksploderer. 

Det er trist å se hvor lite selvinnsikt og evnen til å ta imot råd og hjelp. Hun tar og får det siste ordet i mange situasjonerhun viser. Hun ønsker ikke råd og veiledning av fagpersoner og helsepersonell. Hvor lett er det å råde og hjelpe?

Hvis hun har alle diagnosene hun prater om, er det også trist å se at hun ikke ønsker å få råd og veiledning i forhold til dem. Alle de følgerne med samme diagnoser som kjemper sin tøffe kamp hver eneste dag. Som ikke forstår at Stine sin vei å mestre diagnoser og smerter ikke fører til bedre helse.  

Det finnes så mye bra opplegg for å kunne bli bedre. Som f.eks   frisk luft, gå turer, rett kosthold, slutte med sukker, rutiner på søvn, varmebasseng, yoga...listen er lang hvis man virkelig ønsker å bli frisk. Kjedelig mye av dette, men den ærlige sannhet for noen av oss. 

• Liker 17
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Blomst1finn skrev (1 time siden):

Sønnen hennes er syk, står opp og trenger trøst. Det hun heller gjør er å sitte gråte til tlf og snakke om hvor urettferdig livet sitt her. Hun der trenger å våkne opp 

Trist observasjon.

• Liker 15
Skrevet
Nussepus skrev (1 time siden):

Skal se om jeg gidder å støvsuge eller om jeg overlater det til noen andre i kveld. Fy fader. Så da skal de som jobber/gå på skole støvsuge i kveld, når hun har gått hjemme og gjort ingenting i hele dag😳. Har spart og spart til jovialeturen. Hvis man kan shoppe så  mye som henne og i tillegg greie å spare opp til tur, så vil pinadø jeg bli uføretrygda også. 

Desverre er ikke Stine et forbilde for uføretrygdede mennesker med sterke utfordringer helsemessig eller økonomisk. Flere av som står i jobb har ikke mulighet til denne shopping. Hun viser mange sider ved mye, som veldig få kan relatere seg til. Dette er hennes sannhet.

• Liker 17
Skrevet

Trist å se hva hun stråler når hun snakker om sykdom og shopping.  Lure på hvor mye penger hun bruker på ei kort uke. Så har du kontrasten med himling med øya og korte blikk om noen i huset går forbi eller gjør seg til kjenne. Riste oppgitt på hode og se utrolig frustrert ut..

• Liker 16
Skrevet

Må jo bare le av hvor annerledes hun er på sin egen snap og Joviale sin. Så teit😜

• Liker 10
Skrevet

Hun skal bytte den brukte mascaraen 😱 hun brukte den jo i går.. håper de på Vita i dala har fått med seg det😉 

• Liker 11
Skrevet
Blåmuggost skrev (24 minutter siden):

Hun skal bytte den brukte mascaraen 😱 hun brukte den jo i går.. håper de på Vita i dala har fått med seg det😉 

Man får uansett ikke byttet mascara selv om den er ubrukt.. 

• Liker 7
Skrevet
CaspertheGh0st skrev (22 minutter siden):

Man får uansett ikke byttet mascara selv om den er ubrukt.. 

Er den forseglet så får man byttet 😉 sjekk også Vita sin hjemmeside 😉

• Liker 1
Skrevet

Sitter virkelig dama som shopper som en gal til seg selv hver uke å TØRKER TÅRER å sier at hun endelig handla noe å gjorde noe for seg selv?? Er du seriøs?🙈 Kjære vene.. Går det virkelig an? Jeg blir bare så matt!!😅 å i tillegg har hu blitt så himla god på å slenge med «Og det er det mange av dere som sier å, at …» Jeg må bare le😅 tragi-komisk har dette blitt🙈

• Liker 26
Skrevet
Malleli89 skrev (29 minutter siden):

Sitter virkelig dama som shopper som en gal til seg selv hver uke å TØRKER TÅRER å sier at hun endelig handla noe å gjorde noe for seg selv?? Er du seriøs?🙈 Kjære vene.. Går det virkelig an? Jeg blir bare så matt!!😅 å i tillegg har hu blitt så himla god på å slenge med «Og det er det mange av dere som sier å, at …» Jeg må bare le😅 tragi-komisk har dette blitt🙈

Det er helt sykt. 
Ser hun det ikke selv?

• Liker 13
Gjest Polarpuma
Skrevet
29 minutter siden, Malleli89 said:

Ja observerte det samme. At hun ikke skjemmes. Hun vet jo at alle som ser på vet at hun lyver. Eller forresten, ikke de nye følgerne hennes. Nå er det deres tur til å bli rundlurt.

Skrevet

Tråden er ryddet for persondebatt og spekulasjoner. 

Sol, admin.

Skrevet
Minni75 skrev (35 minutter siden):

Det er helt sykt. 
Ser hun det ikke selv?

Hun har jo ikke selvinnsikt overhode!! Å hvem er det hun prøver å lure??😅😄 

Blir også dårlig av å se på Joviale, jeg måtte bare trykke ut, for hun er en helt annen der inne enn hva hun er på sin private🙈🙈 

Jeg blir så glad når jeg leser at folk har tatt tak å begynt å kontakte rette instanser! For d her har i alt for lang tid gått over stokk å stein..

• Liker 17
Skrevet

Hun skal anmelde den dama som har fått med seg feil pakke hjem 😳😳😳 altså - kan hun ikke bare få igjen de 600kr av coop eller post nord da?? Må hun lage sånn drama- klart det er irriterende, men det er nå en gang sånn at det er en av riskene ved å handle på postordre……… 

De på coop hadde visst søkt hun dama opp på fb også 🤪🤪 hva i alle dager har det med saken å gjøre da?? Og hun har ikke tatt tlf så da VIL hun ikke gi tilbake pakka …….. har Stine bestemt 😳😳

• Liker 15
Gjest Polarpuma
Skrevet (endret)
17 minutter siden, Vintermåne said:

Hun skal anmelde den dama som har fått med seg feil pakke hjem 😳😳😳 altså - kan hun ikke bare få igjen de 600kr av coop eller post nord da?? Må hun lage sånn drama- klart det er irriterende, men det er nå en gang sånn at det er en av riskene ved å handle på postordre……… 

De på coop hadde visst søkt hun dama opp på fb også 🤪🤪 hva i alle dager har det med saken å gjøre da?? Og hun har ikke tatt tlf så da VIL hun ikke gi tilbake pakka …….. har Stine bestemt 😳😳

Ja dama som har fått feil pakke, er nå blitt politianmeldt! Altså, politiet må jo være dritlei at Stine renner dørene ned hos dem og anmelder folk i hytt og pine. Stine får jo pakken erstattet av Postnord/Coop, så forstår ikke at hun orker å dra saken videre, men hun kjeder seg sikkert.

Endret av Polarpuma
Skrevet (endret)
Polarpuma skrev (1 time siden):

Ja dama som har fått feil pakke, er nå blitt politianmeldt! Altså, politiet må jo være dritlei at Stine renner dørene ned hos dem og anmelder folk i hytt og pine. Stine får jo pakken erstattet av Postnord/Coop, så forstår ikke at hun orker å dra saken videre, men hun kjeder seg sikkert.

Hu dama det har det rabla helt for. Det er jeg sikker på. Hva er greia med å lage så mye helvete.  Det er det kunn Stine som kan finne på å gjøre. 600 kr fra eller til i hennes shoppe verden og med alle de solgte bamsene så burde det ikke merkes en gang

Endret av Anneisabell
  • Liker 23
Skrevet

Nei, hu er ikke SANN! «Jeg vil egentlig ikke anmelde noen» Jo, det vil du, for du elsker slikt drama, du er virkelig en DRAMA QUEEN!

• Liker 29
Skrevet

Hva er det hun har anmeldt, egentlig? En pakke som ikke har kommet? Kan noen oppdatere? Jeg ser ikke at det har skjedd noe lovbrudd her? Bare hææææ?

• Liker 8
Gjest Polarpuma
Skrevet
2 minutter siden, Gjenferdet said:

Hva er det hun har anmeldt, egentlig? En pakke som ikke har kommet? Kan noen oppdatere? Jeg ser ikke at det har skjedd noe lovbrudd her? Bare hææææ?

Coop har kommet til å klistre hennes pakke på en annens pakke. Og nå skal denne person anmeldes og stalkes. 😲

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...